Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα εκκίνησης σε 320si
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα εκκίνησης σε 320si
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    20
    71
    610
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Αγαπητοί...χρειάζομαι τα φώτα σας.

      Τον τελευταίο χρόνο έχει προκύψει το παρακάτω πρόβλημα 4-5 φορές συνολικά.

      Συμβαίνει στο 100% των περιπτώσεων σε μέρες που είναι υγρές ή/και βροχερές αλλά κρύες. Δηλαδή ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές μέρες δεν μου έχει τύχει. Επίσης μου έχει τύχει ΜΟΝΟ όταν φεύγω απ'το γραφείο. Δεν μου έχει συμβεί όταν ξεκινάω από το σπίτι, από το γκαράζ, που είναι κλειστό κι η θερμοκρασία είναι στους 15-20 βαθμούς, ξηρή ατμόσφαιρα. Γιατί λέω για το γραφείο? Γιατί το γραφείο μου είναι ΠΟΛΥ κοντά στο σπίτι (~1κμ) και το αυτοκίνητο συνεπώς δουλεύει 'πλούσιο' γιατί δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί άρα σβήνει πλούσιο. Μου είπε λοιπόν ο μηχανικός μου ότι ίσως λόγω καιρού και το γεγονός ότι σβήνει πλούσιο μπορεί να το μπουκώνει και γιαυτό κάνει έτσι. Εξυπακούεται ότι επειδή είναι κρύο, οδηγώ νορμάλ με αλλαγές στις 2-2,5Κ στροφές όταν πηγαίνω το πρωί στο γραφείο.

      Το πρόβλημα τώρα ποιο ακριβώς είναι?

      Για να το μη εξηγώ, τράβηξα βιντεάκι:

      Youtube Video

      Βλέπετε ότι μετά με το που πάρει τη πρώτη φορά, μετά παίρνει κανονικά!

      Εν τω μεταξύ όταν πήρε τη πρώτη φορά, μύριζε κάπως σαν άκαυστη βενζίνη.

      Τι μπορεί να συμβαίνει?

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nikos last edited by

        Αγαπητοί...χρειάζομαι τα φώτα σας.

        Τον τελευταίο χρόνο έχει προκύψει το παρακάτω πρόβλημα 4-5 φορές συνολικά.

        Συμβαίνει στο 100% των περιπτώσεων σε μέρες που είναι υγρές ή/και βροχερές αλλά κρύες. Δηλαδή ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές μέρες δεν μου έχει τύχει. Επίσης μου έχει τύχει ΜΟΝΟ όταν φεύγω απ'το γραφείο. Δεν μου έχει συμβεί όταν ξεκινάω από το σπίτι, από το γκαράζ, που είναι κλειστό κι η θερμοκρασία είναι στους 15-20 βαθμούς, ξηρή ατμόσφαιρα. Γιατί λέω για το γραφείο? Γιατί το γραφείο μου είναι ΠΟΛΥ κοντά στο σπίτι (~1κμ) και το αυτοκίνητο συνεπώς δουλεύει 'πλούσιο' γιατί δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί άρα σβήνει πλούσιο. Μου είπε λοιπόν ο μηχανικός μου ότι ίσως λόγω καιρού και το γεγονός ότι σβήνει πλούσιο μπορεί να το μπουκώνει και γιαυτό κάνει έτσι. Εξυπακούεται ότι επειδή είναι κρύο, οδηγώ νορμάλ με αλλαγές στις 2-2,5Κ στροφές όταν πηγαίνω το πρωί στο γραφείο.

        Το πρόβλημα τώρα ποιο ακριβώς είναι?

        Για να το μη εξηγώ, τράβηξα βιντεάκι:

        Youtube Video

        Βλέπετε ότι μετά με το που πάρει τη πρώτη φορά, μετά παίρνει κανονικά!

        Εν τω μεταξύ όταν πήρε τη πρώτη φορά, μύριζε κάπως σαν άκαυστη βενζίνη.

        Τι μπορεί να συμβαίνει?

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Αγαπητοί...χρειάζομαι τα φώτα σας.

          Τον τελευταίο χρόνο έχει προκύψει το παρακάτω πρόβλημα 4-5 φορές συνολικά.

          Συμβαίνει στο 100% των περιπτώσεων σε μέρες που είναι υγρές ή/και βροχερές αλλά κρύες. Δηλαδή ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές μέρες δεν μου έχει τύχει. Επίσης μου έχει τύχει ΜΟΝΟ όταν φεύγω απ'το γραφείο. Δεν μου έχει συμβεί όταν ξεκινάω από το σπίτι, από το γκαράζ, που είναι κλειστό κι η θερμοκρασία είναι στους 15-20 βαθμούς, ξηρή ατμόσφαιρα. Γιατί λέω για το γραφείο? Γιατί το γραφείο μου είναι ΠΟΛΥ κοντά στο σπίτι (~1κμ) και το αυτοκίνητο συνεπώς δουλεύει 'πλούσιο' γιατί δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί άρα σβήνει πλούσιο. Μου είπε λοιπόν ο μηχανικός μου ότι ίσως λόγω καιρού και το γεγονός ότι σβήνει πλούσιο μπορεί να το μπουκώνει και γιαυτό κάνει έτσι. Εξυπακούεται ότι επειδή είναι κρύο, οδηγώ νορμάλ με αλλαγές στις 2-2,5Κ στροφές όταν πηγαίνω το πρωί στο γραφείο.

          Το πρόβλημα τώρα ποιο ακριβώς είναι?

          Για να το μη εξηγώ, τράβηξα βιντεάκι:

          Youtube Video

          Βλέπετε ότι μετά με το που πάρει τη πρώτη φορά, μετά παίρνει κανονικά!

          Εν τω μεταξύ όταν πήρε τη πρώτη φορά, μύριζε κάπως σαν άκαυστη βενζίνη.

          Τι μπορεί να συμβαίνει?

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            thanos last edited by

            Για πήγαινε να στεκάρεις την σύνδεση της φίσας του αισθητήρα εκκεντροφόρου. 😉

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
              Για πήγαινε να στεκάρεις την σύνδεση της φίσας του αισθητήρα εκκεντροφόρου. 😉

              ΟΚ.

              Αλλά γιατί δεν το κάνει και μετά, ή πχ σήμερα γιατί δε το έκανε?

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                drdino last edited by

                Νίκο έχεις δοκιμάσει να πατήσεις τέρμα γκάζι όσο μιζάρει και δεν σκάει;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Νίκο έχεις δοκιμάσει να πατήσεις τέρμα γκάζι όσο μιζάρει και δεν σκάει;

                  Όχι.

                  Απλά κρατάω πατημένο το κουμπί της μίζας, χωρίς γκάζι.

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    thanos last edited by

                    Γιατί μπορεί με το κρύο συν την υγρασία, να περνάνε νερά (υγρασία τεσπα) εκεί και να σου το κάνει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • N
                      nikos last edited by

                      Ερώτηση.

                      Παίζει να είναι τίποτα άκυρο...πχ καμιά μπαταρία?

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • T
                        thanos last edited by

                        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                        Ερώτηση.

                        Παίζει να είναι τίποτα άκυρο...πχ καμιά μπαταρία?

                        χλωμό γιατί δίνει η μίζα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          drdino last edited by

                          Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                          Νίκο έχεις δοκιμάσει να πατήσεις τέρμα γκάζι όσο μιζάρει και δεν σκάει;

                          Όχι.

                          Απλά κρατάω πατημένο το κουμπί της μίζας, χωρίς γκάζι.

                          Για δοκίμασε το την επόμενη φορά που θα στο κάνει, όταν πατάμε γκάζι κατά το μιζάρισμα ο εγκέφαλος διακόπτει την παροχή βενζίνης. Αν είναι μπουκωμένο, θα φανεί η διαφορά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • N
                            nikos last edited by

                            Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                            Γιατί μπορεί με το κρύο συν την υγρασία, να περνάνε νερά (υγρασία τεσπα) εκεί και να σου το κάνει.

                            ΟΚ.

                            Θα το τσεκάρω κι αυτό.

                            Απλά δεν το κάνει πάντα, σε ΚΑΘΕ υγρή μέρα δηλαδή.

                            =====================================================================

                            Δηλαδή Ντίνο αν πατήσω γκάζι κανονικά τι θα πρέπει να κάνει αν είναι μπουκωμένο, όπως λέει ο μηχανικός μου? Για να ξέρω την επόμενη φορά.

                            Ελπίζω μην είναι τίποτα σοβαρό γιατί έχω διαβάσει για σπασμένους κυλίνδρους σε si

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • V
                              vlasis-b last edited by

                              δεν ξερω αν αυτο που θα πω ειναι σωστο αλλα παρατηρησα οτι ο φιλος γυρναει το κλειδι με φορα και δεν αφηνει την τρομπα να γεμιση πχ στα δικα μου αμαξια γυρναω το κλειδι στη θεση 2 και περιμενω μερικα δευτερα μεχρι να γεμιση η τρομπα( αυτο το καταλαβαινω απο ενα ηχο που κανουν) και μετα βαζω μπροστα τον κινητηρα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                thanos last edited by

                                Κουμπί είναι, δεν είναι κλειδί.

                                Και αν ήταν αυτό που έλεγες, θα αργούσε (ίσως) να πάρει, αλλα θα έπαιρνε πολύ πιο γρήγορα απο ότι τώρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • T
                                  thanos last edited by

                                  Ρε συ Νίκο... φλασιά.
                                  Οταν στο κάνει αυτό, νιώθεις τίποτα κραδασμούς;
                                  Δηλαδή την στιγμή που έχει ήδη πάρει...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
                                    δεν ξερω αν αυτο που θα πω ειναι σωστο αλλα παρατηρησα οτι ο φιλος γυρναει το κλειδι με φορα και δεν αφηνει την τρομπα να γεμιση πχ στα δικα μου αμαξια γυρναω το κλειδι στη θεση 2 και περιμενω μερικα δευτερα μεχρι να γεμιση η τρομπα( αυτο το καταλαβαινω απο ενα ηχο που κανουν) και μετα βαζω μπροστα τον κινητηρα

                                    Δεν έχει κλειδί, άρα θέσεις αλλά κάρτα. Όταν βάζεις τη κάρτα ανάβει το ραδιόφωνο και δεν ανάβουν φωτάκια ή οτιδήποτε άλλο, άρα να μπορώ να περιμένω μέχρι να σβήσουν.

                                    Αυτό που κάνω (και φαίνεται και στο βίντεο) είναι να περιμένω λίγο να ανάψει το ραδιόφωνο για να πατήσω το κουμπί.

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                                      Ρε συ Νίκο... φλασιά.
                                      Οταν στο κάνει αυτό, νιώθεις τίποτα κραδασμούς;
                                      Δηλαδή την στιγμή που έχει ήδη πάρει...

                                      Κραδασμούς (φαίνεται και στο βίντεο) έχει όταν προσπαθεί να πάρει.

                                      Όταν πάρει δουλεύει ρολόι. Ούτε misfires, ούτε κραδασμούς, ούτε φωτάκια, ούτε πεσμένη απόδοση. Μια χαρά είναι. Σκέψου ότι μετά έβαλα πρώτη, έφυγα και βγήκα Α.Ο. χωρίς κανένα πρόβλημα πεσμένης απόδοσης.

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • V
                                        vlasis-b last edited by

                                        κλειδι -κουμπι δεν εχει σημασια.(εσυ θανο δεν εχεις αλλη δουλεια εκτος του να σχολιαζεις αυτα που γραφω )
                                        αυτο ομως που μετραει ειναι οτι η βλαβη ειναι στην τροφοδοσια καυσιμου, τι ακριβως ειναι δεν ξερω, μπορει τρομπα, μπορει να ειναι νοθεια στα καυσιμα, μπορει ........ κτλ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          thanos last edited by

                                          Εφύγες αλλα με την δεύτερη φορά που το έβαλες μπρος...
                                          Για την πρώτη λεω.

                                          Δλδ μπουρου μπουρου μπουρου (ηχος οτι δεν παίρνεις μπρος) μπρουυμμμμ (πηρε) μετα το μπρουυμμμ είναι όλα στρωτά ή νιώθεις κανένα κραδασμό;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • T
                                            thanos last edited by

                                            Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
                                            κλειδι -κουμπι δεν εχει σημασια.(εσυ θανο δεν εχεις αλλη δουλεια εκτος του να σχολιαζεις αυτα που γραφω )
                                            αυτο ομως που μετραει ειναι οτι η βλαβη ειναι στην τροφοδοσια καυσιμου, τι ακριβως ειναι δεν ξερω, μπορει τρομπα, μπορει να ειναι νοθεια στα καυσιμα, μπορει ........ κτλ

                                            Μαλλον δεν νιώθεις...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr