-
Αγαπητοί...χρειάζομαι τα φώτα σας.
Τον τελευταίο χρόνο έχει προκύψει το παρακάτω πρόβλημα 4-5 φορές συνολικά.
Συμβαίνει στο 100% των περιπτώσεων σε μέρες που είναι υγρές ή/και βροχερές αλλά κρύες. Δηλαδή ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές μέρες δεν μου έχει τύχει. Επίσης μου έχει τύχει ΜΟΝΟ όταν φεύγω απ'το γραφείο. Δεν μου έχει συμβεί όταν ξεκινάω από το σπίτι, από το γκαράζ, που είναι κλειστό κι η θερμοκρασία είναι στους 15-20 βαθμούς, ξηρή ατμόσφαιρα. Γιατί λέω για το γραφείο? Γιατί το γραφείο μου είναι ΠΟΛΥ κοντά στο σπίτι (~1κμ) και το αυτοκίνητο συνεπώς δουλεύει 'πλούσιο' γιατί δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί άρα σβήνει πλούσιο. Μου είπε λοιπόν ο μηχανικός μου ότι ίσως λόγω καιρού και το γεγονός ότι σβήνει πλούσιο μπορεί να το μπουκώνει και γιαυτό κάνει έτσι. Εξυπακούεται ότι επειδή είναι κρύο, οδηγώ νορμάλ με αλλαγές στις 2-2,5Κ στροφές όταν πηγαίνω το πρωί στο γραφείο.
Το πρόβλημα τώρα ποιο ακριβώς είναι?
Για να το μη εξηγώ, τράβηξα βιντεάκι:
Βλέπετε ότι μετά με το που πάρει τη πρώτη φορά, μετά παίρνει κανονικά!
Εν τω μεταξύ όταν πήρε τη πρώτη φορά, μύριζε κάπως σαν άκαυστη βενζίνη.
Τι μπορεί να συμβαίνει?
-
Αγαπητοί...χρειάζομαι τα φώτα σας.
Τον τελευταίο χρόνο έχει προκύψει το παρακάτω πρόβλημα 4-5 φορές συνολικά.
Συμβαίνει στο 100% των περιπτώσεων σε μέρες που είναι υγρές ή/και βροχερές αλλά κρύες. Δηλαδή ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές μέρες δεν μου έχει τύχει. Επίσης μου έχει τύχει ΜΟΝΟ όταν φεύγω απ'το γραφείο. Δεν μου έχει συμβεί όταν ξεκινάω από το σπίτι, από το γκαράζ, που είναι κλειστό κι η θερμοκρασία είναι στους 15-20 βαθμούς, ξηρή ατμόσφαιρα. Γιατί λέω για το γραφείο? Γιατί το γραφείο μου είναι ΠΟΛΥ κοντά στο σπίτι (~1κμ) και το αυτοκίνητο συνεπώς δουλεύει 'πλούσιο' γιατί δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί άρα σβήνει πλούσιο. Μου είπε λοιπόν ο μηχανικός μου ότι ίσως λόγω καιρού και το γεγονός ότι σβήνει πλούσιο μπορεί να το μπουκώνει και γιαυτό κάνει έτσι. Εξυπακούεται ότι επειδή είναι κρύο, οδηγώ νορμάλ με αλλαγές στις 2-2,5Κ στροφές όταν πηγαίνω το πρωί στο γραφείο.
Το πρόβλημα τώρα ποιο ακριβώς είναι?
Για να το μη εξηγώ, τράβηξα βιντεάκι:
Βλέπετε ότι μετά με το που πάρει τη πρώτη φορά, μετά παίρνει κανονικά!
Εν τω μεταξύ όταν πήρε τη πρώτη φορά, μύριζε κάπως σαν άκαυστη βενζίνη.
Τι μπορεί να συμβαίνει?
-
Αγαπητοί...χρειάζομαι τα φώτα σας.
Τον τελευταίο χρόνο έχει προκύψει το παρακάτω πρόβλημα 4-5 φορές συνολικά.
Συμβαίνει στο 100% των περιπτώσεων σε μέρες που είναι υγρές ή/και βροχερές αλλά κρύες. Δηλαδή ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές μέρες δεν μου έχει τύχει. Επίσης μου έχει τύχει ΜΟΝΟ όταν φεύγω απ'το γραφείο. Δεν μου έχει συμβεί όταν ξεκινάω από το σπίτι, από το γκαράζ, που είναι κλειστό κι η θερμοκρασία είναι στους 15-20 βαθμούς, ξηρή ατμόσφαιρα. Γιατί λέω για το γραφείο? Γιατί το γραφείο μου είναι ΠΟΛΥ κοντά στο σπίτι (~1κμ) και το αυτοκίνητο συνεπώς δουλεύει 'πλούσιο' γιατί δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί άρα σβήνει πλούσιο. Μου είπε λοιπόν ο μηχανικός μου ότι ίσως λόγω καιρού και το γεγονός ότι σβήνει πλούσιο μπορεί να το μπουκώνει και γιαυτό κάνει έτσι. Εξυπακούεται ότι επειδή είναι κρύο, οδηγώ νορμάλ με αλλαγές στις 2-2,5Κ στροφές όταν πηγαίνω το πρωί στο γραφείο.
Το πρόβλημα τώρα ποιο ακριβώς είναι?
Για να το μη εξηγώ, τράβηξα βιντεάκι:
Βλέπετε ότι μετά με το που πάρει τη πρώτη φορά, μετά παίρνει κανονικά!
Εν τω μεταξύ όταν πήρε τη πρώτη φορά, μύριζε κάπως σαν άκαυστη βενζίνη.
Τι μπορεί να συμβαίνει?
-
Για πήγαινε να στεκάρεις την σύνδεση της φίσας του αισθητήρα εκκεντροφόρου.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Για πήγαινε να στεκάρεις την σύνδεση της φίσας του αισθητήρα εκκεντροφόρου.ΟΚ.
Αλλά γιατί δεν το κάνει και μετά, ή πχ σήμερα γιατί δε το έκανε?
-
Νίκο έχεις δοκιμάσει να πατήσεις τέρμα γκάζι όσο μιζάρει και δεν σκάει;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Νίκο έχεις δοκιμάσει να πατήσεις τέρμα γκάζι όσο μιζάρει και δεν σκάει;Όχι.
Απλά κρατάω πατημένο το κουμπί της μίζας, χωρίς γκάζι.
-
Γιατί μπορεί με το κρύο συν την υγρασία, να περνάνε νερά (υγρασία τεσπα) εκεί και να σου το κάνει.
-
Ερώτηση.
Παίζει να είναι τίποτα άκυρο...πχ καμιά μπαταρία?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ερώτηση.Παίζει να είναι τίποτα άκυρο...πχ καμιά μπαταρία?
χλωμό γιατί δίνει η μίζα.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Νίκο έχεις δοκιμάσει να πατήσεις τέρμα γκάζι όσο μιζάρει και δεν σκάει;
Όχι.
Απλά κρατάω πατημένο το κουμπί της μίζας, χωρίς γκάζι.
Για δοκίμασε το την επόμενη φορά που θα στο κάνει, όταν πατάμε γκάζι κατά το μιζάρισμα ο εγκέφαλος διακόπτει την παροχή βενζίνης. Αν είναι μπουκωμένο, θα φανεί η διαφορά.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Γιατί μπορεί με το κρύο συν την υγρασία, να περνάνε νερά (υγρασία τεσπα) εκεί και να σου το κάνει.ΟΚ.
Θα το τσεκάρω κι αυτό.
Απλά δεν το κάνει πάντα, σε ΚΑΘΕ υγρή μέρα δηλαδή.
=====================================================================
Δηλαδή Ντίνο αν πατήσω γκάζι κανονικά τι θα πρέπει να κάνει αν είναι μπουκωμένο, όπως λέει ο μηχανικός μου? Για να ξέρω την επόμενη φορά.
Ελπίζω μην είναι τίποτα σοβαρό γιατί έχω διαβάσει για σπασμένους κυλίνδρους σε si
-
δεν ξερω αν αυτο που θα πω ειναι σωστο αλλα παρατηρησα οτι ο φιλος γυρναει το κλειδι με φορα και δεν αφηνει την τρομπα να γεμιση πχ στα δικα μου αμαξια γυρναω το κλειδι στη θεση 2 και περιμενω μερικα δευτερα μεχρι να γεμιση η τρομπα( αυτο το καταλαβαινω απο ενα ηχο που κανουν) και μετα βαζω μπροστα τον κινητηρα
-
Κουμπί είναι, δεν είναι κλειδί.
Και αν ήταν αυτό που έλεγες, θα αργούσε (ίσως) να πάρει, αλλα θα έπαιρνε πολύ πιο γρήγορα απο ότι τώρα.
-
Ρε συ Νίκο... φλασιά.
Οταν στο κάνει αυτό, νιώθεις τίποτα κραδασμούς;
Δηλαδή την στιγμή που έχει ήδη πάρει... -
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
δεν ξερω αν αυτο που θα πω ειναι σωστο αλλα παρατηρησα οτι ο φιλος γυρναει το κλειδι με φορα και δεν αφηνει την τρομπα να γεμιση πχ στα δικα μου αμαξια γυρναω το κλειδι στη θεση 2 και περιμενω μερικα δευτερα μεχρι να γεμιση η τρομπα( αυτο το καταλαβαινω απο ενα ηχο που κανουν) και μετα βαζω μπροστα τον κινητηραΔεν έχει κλειδί, άρα θέσεις αλλά κάρτα. Όταν βάζεις τη κάρτα ανάβει το ραδιόφωνο και δεν ανάβουν φωτάκια ή οτιδήποτε άλλο, άρα να μπορώ να περιμένω μέχρι να σβήσουν.
Αυτό που κάνω (και φαίνεται και στο βίντεο) είναι να περιμένω λίγο να ανάψει το ραδιόφωνο για να πατήσω το κουμπί.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ρε συ Νίκο... φλασιά.
Οταν στο κάνει αυτό, νιώθεις τίποτα κραδασμούς;
Δηλαδή την στιγμή που έχει ήδη πάρει...Κραδασμούς (φαίνεται και στο βίντεο) έχει όταν προσπαθεί να πάρει.
Όταν πάρει δουλεύει ρολόι. Ούτε misfires, ούτε κραδασμούς, ούτε φωτάκια, ούτε πεσμένη απόδοση. Μια χαρά είναι. Σκέψου ότι μετά έβαλα πρώτη, έφυγα και βγήκα Α.Ο. χωρίς κανένα πρόβλημα πεσμένης απόδοσης.
-
κλειδι -κουμπι δεν εχει σημασια.(εσυ θανο δεν εχεις αλλη δουλεια εκτος του να σχολιαζεις αυτα που γραφω )
αυτο ομως που μετραει ειναι οτι η βλαβη ειναι στην τροφοδοσια καυσιμου, τι ακριβως ειναι δεν ξερω, μπορει τρομπα, μπορει να ειναι νοθεια στα καυσιμα, μπορει ........ κτλ -
Εφύγες αλλα με την δεύτερη φορά που το έβαλες μπρος...
Για την πρώτη λεω.Δλδ μπουρου μπουρου μπουρου (ηχος οτι δεν παίρνεις μπρος) μπρουυμμμμ (πηρε) μετα το μπρουυμμμ είναι όλα στρωτά ή νιώθεις κανένα κραδασμό;
-
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
κλειδι -κουμπι δεν εχει σημασια.(εσυ θανο δεν εχεις αλλη δουλεια εκτος του να σχολιαζεις αυτα που γραφω )
αυτο ομως που μετραει ειναι οτι η βλαβη ειναι στην τροφοδοσια καυσιμου, τι ακριβως ειναι δεν ξερω, μπορει τρομπα, μπορει να ειναι νοθεια στα καυσιμα, μπορει ........ κτλΜαλλον δεν νιώθεις...
Πρόβλημα εκκίνησης σε 320si