Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΕΡΙ ΠΛΑΙΣΙΩΝ( Ή ΓΙΑΤΙ Ο ΡΟΣΙ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΕΡΙ ΠΛΑΙΣΙΩΝ( Ή ΓΙΑΤΙ Ο ΡΟΣΙ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    9
    39
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      blinkys last edited by

      Ανοίγω το θέμα για να συνεχιστεί η κουβέντα που ξεκίνησε σε άλλο θέμα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        blinkys last edited by

        Ανοίγω το θέμα για να συνεχιστεί η κουβέντα που ξεκίνησε σε άλλο θέμα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          blinkys last edited by

          Ανοίγω το θέμα για να συνεχιστεί η κουβέντα που ξεκίνησε σε άλλο θέμα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            taurus last edited by

            Άκλαφτο θα πάει μου φαίνεται, προτιμά ίντριγκες ο κόσμος.

            Και για να απαντήσω εδώ:

            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

            Δεν παρκάρω σε πεζοδρόμιο.
            Μπορώ όμως να καταλάβω αν ενα πλαίσιο είναι καλό ή όχι, μη μου πεις οτι εσύ δε νιώθεις τις στρεβλώσεις όταν στρίβεις?
            Το οτι τα σαξόραλλα έστριβαν τόσο άμεσα είχε να κανει με το μικρό βάρος, τις ρυθμίσεις της ανάρτησεις και τα 'τούβλα' silent blocks που είχαν. Και βεβαιως έπαιζε το ρόλο του και ο ψυχωμένος κινητήρας, καθώς τα αυτοκίνητα στρίβουν ΚΑΙ με το γκάζι.
            Απόδειξη του μέτριου πλαισίου τους είναι το πόση μεταμόρφωση έβλεπες αν έβαζες μπάρα θόλων. Πραγματικά η μέρα με τη νύχτα.

            δεν είναι απαραίτητο πιο άκαμπτο >> λιγότερου άκαμπτου... τρόπος να γίναι ακαμπτο υπάρχει, η συνεργασία με τα επιμέρους τμήματα είναι το ζόρι... για τα δεδομένα του λοιπόν το πλασιό του δεν ήταν καθόλου κακό...
            φαντάζομαι έχεις οδηγήσει σουιφτ γτι ... το πλαίσιο του ήταν μαλακό και κακό σε οποιαδήποτε ενέργεια...

            νομίζω κουράζουμε εδώ

            Πάρε ραλί με τελείως νορμάλ αναρτήσεις και βαλτου μπάρα θόλων. Θα καταλάβεις τι εννοώ. Στο καπάκι βάλτου μπάρα ψαλιδιών. Εκεί θα δεις ακομα μεγαλύτερη διαφορά.
            Αν είχαν καλύτερο πλαισιο από τη μάνα τους αυτά τα αμαξάκια, ακόμα δε θα είχαν ξεπεραστεί.
            Βέβαια, αν ειχαν καλύτερο πλαίσιο μπορει να ζύγιζαν και 150 κιλά παραπάνω και να μην ήταν ποτέ αυτά που είναι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              highfidelity last edited by

              Γιατί δεν συνυπολογίζεις πως το εύκαμπτο πλαίσιο είχε σε ένα βαθμό συνεισφορά και την συμπεριφορά τους στο δρόμο;
              Είναι απίθανο κάτι τέτοιο; Για τις μοτοσυκλέτες είναι σίγουρο πως ισχύει, τα πολύ άκαμπτα πλαίσια έχουν αποδειχθεί μάλλον προβληματικά, ίσως σε ένα μικρό αμάξωμα σαν αυτό των Σαξόραλλων, να δούλευε καλύτερα το λιγότερο άκαμπτο, δεν ξέρω!
              Με τις μπάρες θόλων και ψαλιδιών, θεωρείς πως βελτιώνεται το κράτημα ή μήπως γίνεται πολύ απότομο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Θυμάται κανείς το 'ICD' στα παλιά peugeot;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  blinkys last edited by

                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                  Γιατί δεν συνυπολογίζεις πως το εύκαμπτο πλαίσιο είχε σε ένα βαθμό συνεισφορά και την συμπεριφορά τους στο δρόμο;
                  Είναι απίθανο κάτι τέτοιο; Για τις μοτοσυκλέτες είναι σίγουρο πως ισχύει, τα πολύ άκαμπτα πλαίσια έχουν αποδειχθεί μάλλον προβληματικά, ίσως σε ένα μικρό αμάξωμα σαν αυτό των Σαξόραλλων, να δούλευε καλύτερα το λιγότερο άκαμπτο, δεν ξέρω!
                  Με τις μπάρες θόλων και ψαλιδιών, θεωρείς πως βελτιώνεται το κράτημα ή μήπως γίνεται πολύ απότομο;

                  Συμφωνώ. Όσα σαξόραλλα οδήγησα με μπάρες θόλων κτλ, δεν μ άρεσαν. Μάλλον όμως έχει σχέση και ο τρόπος που οδηγώ εγώ. Φυσικά όσο περισσότερη πρόσφυση έχεις, τόσο πιο απότομο είναι το ξεκόλλημα. Τώρα αν το έκαναν επίτηδες οι Γάλλοι δεν ξέρω, φαντάζομαι όμως πως ρύθμισαν όλα τα υπόλοιπα σε σχέση με την μέτρια ακαμψία.

                  Στις μοτοσυκλέτες κανείς δεν θέλει υπερβολικά άκαμπτο πλαίσιο. Ειδικά στις πολιτικές εκδόσεις. Χάνεται εντελώς η πληροφόρηση του οδηγού και είναι πολύ τονισμένες οι αντιδράσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aris last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    Θυμάται κανείς το 'ICD' στα παλιά peugeot;

                    Δεν ήξερα τί σήμαινε
                    http://www.aussiefrogs.com/forum/showpo ... ostcount=8
                    Έχεις κάποιο άρθρο εύκαιρο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Μπα, έψαχνα και πριν από χρόνια αλλά δεν είχα εντοπίσει κάτι.

                      http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1269019#p1269019 μπακάλικες εποχές

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                        Γιατί δεν συνυπολογίζεις πως το εύκαμπτο πλαίσιο είχε σε ένα βαθμό συνεισφορά και την συμπεριφορά τους στο δρόμο;
                        Είναι απίθανο κάτι τέτοιο; Για τις μοτοσυκλέτες είναι σίγουρο πως ισχύει, τα πολύ άκαμπτα πλαίσια έχουν αποδειχθεί μάλλον προβληματικά, ίσως σε ένα μικρό αμάξωμα σαν αυτό των Σαξόραλλων, να δούλευε καλύτερα το λιγότερο άκαμπτο, δεν ξέρω!
                        Με τις μπάρες θόλων και ψαλιδιών, θεωρείς πως βελτιώνεται το κράτημα ή μήπως γίνεται πολύ απότομο;

                        Σαφως και μπορεί να ισχύει. Γνωστό οτι στις μοτοσυκλέτες πολλές φορές το ενδοτικό σασί είναι προτιμότερο.
                        Στην περίπτωση του Saxo, αυτό που είδα ήταν πολύ μεγαλύτερη αμεσότητα στο turn in. Ένιωθα το αμάξι να στρίβει 'σαν ένα κομμάτι', αναλογικά με νωρίτερα χωρίς την μπάρα. Και η διαφορά ήταν σημαντική. Για το αν το κράτημα ήταν καλύτερο ή όχι δεν μπορώ να στο πω με ακρίβεια, χωρίς μετρήσεις δεν μπορείς να το καταλάβεις πολλές φορές, αν και πάλι οι μετρήσεις μπορούν να πουν τη μισή αλήθεια, το κράτημα βλέπεις δεν ειναι σκέτοι αριθμοί. Πάντως πιο απότομο δε μου φάνηκε το αμάξι, απλά πιο άμεσο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr