Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    33o RALLY ΚΡΗΤΗΣ 29-30/10/2011
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. 33o RALLY ΚΡΗΤΗΣ 29-30/10/2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 7 / 8
    Ελληνικοί Αγώνες
    19
    144
    402
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wagon-r last edited by

      Αντι να ασχολειστε με τον Αγωνα και ολες τις ωραιες κοντρες ασχολειστε με ......
      Οι κανονισμοι ειναι κανονισμοι και πρεπει να εφαρμοζονται.
      Μπραβο για τις επιδοσεις και τον τερματισμο σε ολα τα πληρωματα,αυτο μενει και οχι ο τσιγκος.
      Θα συμφωνησω με ελ-εμ οτι ηθικη νικη ειναι η οποια θεση και υλικη το καθε κυπελο-που ολοι θελουμε-.
      Θα μπορουσε ο ΑΟΚ να ειχε θεσπισει κυπελα μελων ΑΟΚ....κλπ.
      Οπως δεν σημαινει οτι οποιος βοηθα εναν συλλογο να παιρνει κυπελο, ενω ξερει οτι δεν ειναι συμφωνα με τον κανονισμο.

      Εαν εδιναν το κυπελο θα ηταν μεγαλυτερη η νικη?.

      Εαν εμεις εδω αποφασισουμε οτι επρεπε τιμης ενεκεν να υπηρχε απονομη,θα αλλαξη κατι απο τα παραλογα και οχι κοσμια που γραφτηκαν???

      Και δικιο να υπηρχε ετσι οπως κατηγορηθηκαν καποιοι στο forum -φανταζομαι και σκεφτομαι οτι σιγουρα και live ,υπηρχε αναλογη συμπεριφορα???-,οποιο και να ηταν εαν εγινε κατι τετοιο ,χαθηκε.

      TOYOTA RACING μακαρι να συνεχισεις να τρεχεις,για σενα πρωτον και μετα για ολους εμας.
      Καλη συνεχεια και καλους τερματισμους.

      Ο ΑΓΩΝΑΣ ηταν ομορφος μεχρι και την 7 ειδικη παρακολουθουσαμε με μεγαλη αγωνια τον συναγωνισμο.
      Μακαρι παντα να τερματιζουν ολοι και τα υπολοιπα θα φτιαξουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eyfraimogloy-michalis last edited by

        ΠΕΡΙ ΑΠΟΝΟΜΗΣ Ο ΛΟΓΟΣ

        Ο Αλυτάρχης του αγώνα, αφού μου εξιστόρησε τηλεφωνικά την άποψή του, με παρεκάλεσε ευγενικά, να εκθέσω - δημοσιοποιήσω στο forum τα γεγονότα περί της απονομής, όπως αυτά εξελίχθηκαν χρονολογικά:

        Η Οργανωτική επιτροπή συντάσσοντας τον Συμπληρωματικό Κανονισμό του αγώνα, συμμορφώθηκε με τον Γενικό Κανονισμό αγώνων Ράλλυ 2011 και την Εγκύκλιο Νο 16/2011 της ΕΠΑ και δεν προκήρυξε αθλοθέτηση Κυπέλλων στις κλάσεις που δεν θα συμπλήρωναν 3 τουλάχιστον εκκινήσαντες.

        Η Λέσχη βλέποντας τις Δηλώσεις συμμετοχής και τον Πίνακα Συμμετεχόντων και στην προσπάθειά της να ευχαριστήσει – ικανοποιήσει κατά το δυνατόν περισσότερους αγωνιζόμενους, προβαίνει στην δαπάνη για την αγορά επί πλέον Κυπέλλων, με σκοπό να τα απονείμει στις κλάσεις που δεν συμπλήρωναν τον απαιτούμενο αριθμό των 3 εκκινησάντων και τα οποία αφορούσαν περί τα 6 ~ 7 πληρώματα.

        Λίγο πριν την ώρα της απονομής, ο Πρόεδρος της ΟΜΑΕ και της ΕΠΑ, Μανώλης Χαλιβελάκης ο οποίος παρευρίσκετο στον αγώνα, βλέποντας τα Κύπελλα, με προσωπική του άμεση παρέμβαση, απαιτεί να εφαρμοσθούν οι κανονισμοί και απαγορεύει την απονομή των επί πλέον, μη σύννομων αθλοθετημάτων.

        Η Οργανωτική επιτροπή, αμέσως συμμορφώνεται και σπεύδει να αποσύρει τα επίμαχα Κύπελλα, πλην όμως επάνω στην βιασύνη της, από απροσεξία και ανθρώπινο λάθος, αφήνει επάνω στο τραπέζι τα Κύπελλα της Ν-4 & Α-7+ και τα οποία τελικώς απονέμονται.

        Τα Στελέχη του αγώνα και προσωπικά ο Αλυτάρχης, αισθάνονται την ανάγκη να ζητήσουν, μέσω του forum, συγνώμη από τους Αγωνιζόμενους που εμπιστεύθηκαν τον αγώνα τους και που δυστυχώς από ανθρώπινο λάθος έγιναν αποδέκτες αθέμιτης διάκρισης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          toyota-racing last edited by

          Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
          ΠΕΡΙ ΑΠΟΝΟΜΗΣ Ο ΛΟΓΟΣ

          Ο Αλυτάρχης του αγώνα, αφού μου εξιστόρησε τηλεφωνικά την άποψή του, με παρεκάλεσε ευγενικά, να εκθέσω - δημοσιοποιήσω στο forum τα γεγονότα περί της απονομής, όπως αυτά εξελίχθηκαν χρονολογικά:

          Η Οργανωτική επιτροπή συντάσσοντας τον Συμπληρωματικό Κανονισμό του αγώνα, συμμορφώθηκε με τον Γενικό Κανονισμό αγώνων Ράλλυ 2011 και την Εγκύκλιο Νο 16/2011 της ΕΠΑ και δεν προκήρυξε αθλοθέτηση Κυπέλλων στις κλάσεις που δεν θα συμπλήρωναν 3 τουλάχιστον εκκινήσαντες.

          Η Λέσχη βλέποντας τις Δηλώσεις συμμετοχής και τον Πίνακα Συμμετεχόντων και στην προσπάθειά της να ευχαριστήσει – ικανοποιήσει κατά το δυνατόν περισσότερους αγωνιζόμενους, προβαίνει στην δαπάνη για την αγορά επί πλέον Κυπέλλων, με σκοπό να τα απονείμει στις κλάσεις που δεν συμπλήρωναν τον απαιτούμενο αριθμό των 3 εκκινησάντων και τα οποία αφορούσαν περί τα 6 ~ 7 πληρώματα.

          Λίγο πριν την ώρα της απονομής, ο Πρόεδρος της ΟΜΑΕ και της ΕΠΑ, Μανώλης Χαλιβελάκης ο οποίος παρευρίσκετο στον αγώνα, βλέποντας τα Κύπελλα, με προσωπική του άμεση παρέμβαση, απαιτεί να εφαρμοσθούν οι κανονισμοί και απαγορεύει την απονομή των επί πλέον, μη σύννομων αθλοθετημάτων.

          Η Οργανωτική επιτροπή, αμέσως συμμορφώνεται και σπεύδει να αποσύρει τα επίμαχα Κύπελλα, πλην όμως επάνω στην βιασύνη της, από απροσεξία και ανθρώπινο λάθος, αφήνει επάνω στο τραπέζι τα Κύπελλα της Ν-4 & Α-7+ και τα οποία τελικώς απονέμονται.

          Τα Στελέχη του αγώνα και προσωπικά ο Αλυτάρχης, αισθάνονται την ανάγκη να ζητήσουν, μέσω του forum, συγνώμη από τους Αγωνιζόμενους που εμπιστεύθηκαν τον αγώνα τους και που δυστυχώς από ανθρώπινο λάθος έγιναν αποδέκτες αθέμιτης διάκρισης.

          ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΕΓΡΑΨΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ!!!! ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΣΤΗΣ 27/11/11 ΣΤΟ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΤΗΣ ΑΛΑΧΑΝΙΩΝ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            el-em last edited by

            Ο χρήστης TOYOTA RACING έγραψε:

            ΠΕΡΙ ΑΠΟΝΟΜΗΣ Ο ΛΟΓΟΣ

            Ο Αλυτάρχης του αγώνα, αφού μου εξιστόρησε τηλεφωνικά την άποψή του, με παρεκάλεσε ευγενικά, να εκθέσω - δημοσιοποιήσω στο forum τα γεγονότα περί της απονομής, όπως αυτά εξελίχθηκαν χρονολογικά:

            Η Οργανωτική επιτροπή συντάσσοντας τον Συμπληρωματικό Κανονισμό του αγώνα, συμμορφώθηκε με τον Γενικό Κανονισμό αγώνων Ράλλυ 2011 και την Εγκύκλιο Νο 16/2011 της ΕΠΑ και δεν προκήρυξε αθλοθέτηση Κυπέλλων στις κλάσεις που δεν θα συμπλήρωναν 3 τουλάχιστον εκκινήσαντες.

            Η Λέσχη βλέποντας τις Δηλώσεις συμμετοχής και τον Πίνακα Συμμετεχόντων και στην προσπάθειά της να ευχαριστήσει – ικανοποιήσει κατά το δυνατόν περισσότερους αγωνιζόμενους, προβαίνει στην δαπάνη για την αγορά επί πλέον Κυπέλλων, με σκοπό να τα απονείμει στις κλάσεις που δεν συμπλήρωναν τον απαιτούμενο αριθμό των 3 εκκινησάντων και τα οποία αφορούσαν περί τα 6 ~ 7 πληρώματα.

            Λίγο πριν την ώρα της απονομής, ο Πρόεδρος της ΟΜΑΕ και της ΕΠΑ, Μανώλης Χαλιβελάκης ο οποίος παρευρίσκετο στον αγώνα, βλέποντας τα Κύπελλα, με προσωπική του άμεση παρέμβαση, απαιτεί να εφαρμοσθούν οι κανονισμοί και απαγορεύει την απονομή των επί πλέον, μη σύννομων αθλοθετημάτων.

            Η Οργανωτική επιτροπή, αμέσως συμμορφώνεται και σπεύδει να αποσύρει τα επίμαχα Κύπελλα, πλην όμως επάνω στην βιασύνη της, από απροσεξία και ανθρώπινο λάθος, αφήνει επάνω στο τραπέζι τα Κύπελλα της Ν-4 & Α-7+ και τα οποία τελικώς απονέμονται.

            Τα Στελέχη του αγώνα και προσωπικά ο Αλυτάρχης, αισθάνονται την ανάγκη να ζητήσουν, μέσω του forum, συγνώμη από τους Αγωνιζόμενους που εμπιστεύθηκαν τον αγώνα τους και που δυστυχώς από ανθρώπινο λάθος έγιναν αποδέκτες αθέμιτης διάκρισης.

            ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΕΓΡΑΨΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ!!!! ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΣΤΗΣ 27/11/11 ΣΤΟ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΤΗΣ ΑΛΑΧΑΝΙΩΝ

            Αγαπητε κ.Πουλακη,

            Επανερχομαι, διοτι στην πρωτη σας δημοσιευση 'φωναζατε' διοτι δεν πηρατε το κυπελλο που δεν δικαιουσασταν να παρετε.
            Με την εξιστοριση του κ.Εφραιμογλου, δεν τεκμερεται οτι δικαιωθηκατε κι'ολας !! Απλα, εξιστορισε τα γεγονοτα οπως ακριβως εγιναν και σας εδωσε μια απαντηση η λεσχη, στο γιατι η Ν/4 και η Α/7 πηραν καποια επαθλα.

            Φιλικα,

            el-em

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              siligardakis last edited by

              να πω κ εγω 2 λογια για το φετινο κρητης... κ αν εχω λαθος ας με διωρθωσει καποιος πιο εμπειρος ,απο ποτε παιρνει κυπελλο στην Ε γενικης το 1300 ραλυ εα5,κ το κλιο που ειναι εα7 ...το 13αρι κ το κλιο μπορει να παρει κυπελλο Ε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                crn-gr last edited by

                Ένα βίντεο από τον αγώνα, εξαιρετική δουλειά από το Μανόλη Μαρκαντωνάκη και τα Χανιώτικα Νέα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mega-cars last edited by

                  Ο χρήστης CRN.gr έγραψε:
                  Ένα βίντεο από τον αγώνα, εξαιρετική δουλειά από το Μανόλη Μαρκαντωνάκη και τα Χανιώτικα Νέα...

                  Μπραβο και παλι Μπραβο.............ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΚΥΡΙΕ ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΑΚΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ ΔΑΜΑΝΑΚΗ ΜΠΡΑΒΟ......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    van last edited by

                    Φοβερά τα περάσματα με σειρά, του Βαγγέλη Ζάχου, του Νικολιδάκη και του Βασίλη Ζάχου...Είναι ολα τα λεφτά..!Συγχαρητήρια στον Νικολιδάκη για την επίδοση του...Καλός φίλος...Ακόμα μου εχει μείνει η γεύση απο τα Τσίπουρα στο Κομπηγάδι...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      apr last edited by

                      Πολυ ωραιο βιντεο και για τις οσες κακορυθμισμενες αναρτησεις ! Μπραβο !

                      Μου λυθηκε κι η απορια για τους χρονους του φιλου μας του Αντρεα ! (ελεγα δεν μπορει ο Αντρεας να γερασε και να μην παει εχει γραψει χροναρες πριν καποια χρονια με ιδια αυτοκινητα) τωρα που ειδα πως ηταν ρυθμισμενο το 206 ε οχι ο Αντρεας μπορει να παει πολυ καλυτερα απ'αυτο που φαινεται να παλευει .

                      Πολλα παιδια πανε πανεμορφα παντως , μεγαλη εξελιξη οι ραλακιδες μας , στην Μεγαλοννησο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        apr last edited by

                        Ο χρήστης CRN.gr έγραψε:
                        Ένα βίντεο από τον αγώνα, εξαιρετική δουλειά από το Μανόλη Μαρκαντωνάκη και τα Χανιώτικα Νέα...

                        το ξαναβαζω εδω να το βλεπουμε απ'το 6.14 ειδικα !!!!το εχω λυωσει .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          toyota-racing last edited by

                          ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΜΑΝΩΛΗ ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΒΙΝΤΕΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            crn-gr last edited by

                            Ο χρήστης APR έγραψε:

                            Ένα βίντεο από τον αγώνα, εξαιρετική δουλειά από το Μανόλη Μαρκαντωνάκη και τα Χανιώτικα Νέα...

                            το ξαναβαζω εδω να το βλεπουμε απ'το 6.14 ειδικα !!!!το εχω λυωσει .

                            ...και το in car του Παπαχρηστόπουλου τόδες?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              crn-gr last edited by

                              ...και λίγο από Ζάχους, κρίμα που δεν τερμάτισαν...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eyfraimogloy-michalis last edited by

                                Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
                                ΠΕΡΙ ΑΠΟΝΟΜΗΣ Ο ΛΟΓΟΣ

                                Ο Αλυτάρχης του αγώνα, αφού μου εξιστόρησε τηλεφωνικά την άποψή του, με παρεκάλεσε ευγενικά, να εκθέσω - δημοσιοποιήσω στο forum τα γεγονότα περί της απονομής, όπως αυτά εξελίχθηκαν χρονολογικά:

                                Η Οργανωτική επιτροπή συντάσσοντας τον Συμπληρωματικό Κανονισμό του αγώνα, συμμορφώθηκε με τον Γενικό Κανονισμό αγώνων Ράλλυ 2011 και την Εγκύκλιο Νο 16/2011 της ΕΠΑ και δεν προκήρυξε αθλοθέτηση Κυπέλλων στις κλάσεις που δεν θα συμπλήρωναν 3 τουλάχιστον εκκινήσαντες.

                                Η Λέσχη βλέποντας τις Δηλώσεις συμμετοχής και τον Πίνακα Συμμετεχόντων και στην προσπάθειά της να ευχαριστήσει – ικανοποιήσει κατά το δυνατόν περισσότερους αγωνιζόμενους, προβαίνει στην δαπάνη για την αγορά επί πλέον Κυπέλλων, με σκοπό να τα απονείμει στις κλάσεις που δεν συμπλήρωναν τον απαιτούμενο αριθμό των 3 εκκινησάντων και τα οποία αφορούσαν περί τα 6 ~ 7 πληρώματα.

                                Λίγο πριν την ώρα της απονομής, ο Πρόεδρος της ΟΜΑΕ και της ΕΠΑ, Μανώλης Χαλιβελάκης ο οποίος παρευρίσκετο στον αγώνα, βλέποντας τα Κύπελλα, με προσωπική του άμεση παρέμβαση, απαιτεί να εφαρμοσθούν οι κανονισμοί και απαγορεύει την απονομή των επί πλέον, μη σύννομων αθλοθετημάτων.

                                Η Οργανωτική επιτροπή, αμέσως συμμορφώνεται και σπεύδει να αποσύρει τα επίμαχα Κύπελλα, πλην όμως επάνω στην βιασύνη της, από απροσεξία και ανθρώπινο λάθος, αφήνει επάνω στο τραπέζι τα Κύπελλα της Ν-4 & Α-7+ και τα οποία τελικώς απονέμονται.

                                Τα Στελέχη του αγώνα και προσωπικά ο Αλυτάρχης, αισθάνονται την ανάγκη να ζητήσουν, μέσω του forum, συγνώμη από τους Αγωνιζόμενους που εμπιστεύθηκαν τον αγώνα τους και που δυστυχώς από ανθρώπινο λάθος έγιναν αποδέκτες αθέμιτης διάκρισης.

                                ΠΕΡΙ ΑΠΟΝΟΜΗΣ Ο ΛΟΓΟΣ ( μέρος 2o ) !!!

                                Όταν ακούει κάποιος μόνο τη μια παράταξη, δεν μαθαίνει παρά μόνο τη μισή αλήθεια
                                Αισχύλος

                                Τι ήθελα να μεταφέρω την άποψη του Αλυτάρχη, χωρίς να διασταυρώσω και από άλλη πηγή, την αξιοπιστία των πληροφοριών που μου έδωσε ; Τα άκουσα κανονικά …

                                Έγινα δέκτης μεσημεριανού τηλεφωνήματος από την ΟΜΑΕ και μου ανεφέρθη (με ύφος ποινής προφορικής επιπλήξεως ) ότι η πληροφόρησή μου ήταν μονομερής, στόχευε στην δημιουργία εσφαλμένων εντυπώσεων και ότι θα έπρεπε να ερωτηθεί και η δική της πλευρά, ασχέτως εάν ξεκάθαρα φαίνεται ότι στο κείμενό μου δεν υιοθέτησα, παρά μετέφερα (κακώς ομολογώ) την άποψη τρίτου προσώπου.

                                Συνοπτικά το ζήτημα έχει, ότι από τον Αλυτάρχη ή/και από την Οργάνωση επιχειρήθηκε να εφαρμοσθούν οι Κανονισμοί και οι Εγκύκλιοι που διέπουν το σπορ σε όλη την Ελλάδα, με τρόπο διαφορετικό, είτε από άγνοια είτε από πρόθεση, προσαρμοσμένοι στις ιδιαίτερες τοπικές συνθήκες του αγωνιστικού και μη περιβάλλοντος της Λέσχης.

                                Η αίσθησή μου είναι ότι τα τεκταινόμενα στον συγκεκριμένο αγώνα είναι η θρυαλλίδα που έσπασε και η κορυφή του παγόβουνου, ενώ τα αίτια έρχονται από μακριά (χρονικά εννοώ).
                                Η περιρρέουσα ατμόσφαιρα ήταν ηλεκτρισμένη, ψυχρή, όχι εποικοδομητική και σίγουρα όχι όπως θα άρμοζε σε μια καλοπροαίρετη συνεργασία ενός μέλους της Ομοσπονδίας και της Προϊσταμένης Αρχής.

                                Επί της ουσίας, (όντας απών), σαφώς και δεν γνωρίζω και δεν μπορώ να πάρω θέση, απλά έγινα φορέας και κομιστής, αποσπασματικών κομματιών της αλήθειας. Το μόνο σχόλιο που θα κάνω, είναι ότι σε κάθε περίπτωση και σε κάθε στιγμή, η ακριβής και σχολαστική τήρηση της νομιμότητας είναι ο μόνος οδηγός που πρέπει να εμπιστευόμαστε και ο μόνος ασφαλής δρόμος που μπορούμε να ακολουθούμε.

                                Δυστυχώς είμαστε τόσο λίγοι στο σπορ και τόσο μόνοι (αλήθεια βλέπετε καμιά βοήθεια ή στήριξη από κανέναν φορέα εκτός του χώρου μας;) σε τόσο δύσκολο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον, που δεν έχουμε την πολυτέλεια να επιτρέπουμε το παραμικρό να μπαίνει ανάμεσά μας και να μας χωρίζει…

                                Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του…

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  amaxopoulos last edited by

                                  το συμπερασμα:
                                  αυτοι στους οποιους πολλες φορες αναφερομαστε,διαβαζουν.
                                  απαντουν ή /και δινουν σημασια αμεσα, οταν θιγονται(ή νομιζουν οτι θιγονται) προσωπικα ή θεσμικα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    siligardakis last edited by

                                    koπελια ξερετε να μου απαντησετε σε αυτο που ρωτησα εγω?το 13αρι το ραλλυεα5 κ το κλιοεα7 μπορεινα βαθμολογηθει στην ε κ να παρει κυπελλο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sp0 last edited by

                                      Ο χρήστης siligardakis έγραψε:
                                      koπελια ξερετε να μου απαντησετε σε αυτο που ρωτησα εγω?το 13αρι το ραλλυεα5 κ το κλιοεα7 μπορεινα βαθμολογηθει στην ε κ να παρει κυπελλο?

                                      Σύντεκνε όχι...Εφόσον είναι ΕΑ, τρέχουν,συναγωνίζονται και βαθμολογούνται ως Α......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        crn-gr last edited by

                                        Ο χρήστης siligardakis έγραψε:
                                        koπελια ξερετε να μου απαντησετε σε αυτο που ρωτησα εγω?το 13αρι το ραλλυεα5 κ το κλιοεα7 μπορεινα βαθμολογηθει στην ε κ να παρει κυπελλο?

                                        Το clio ήταν (και είναι γραμμένο στην κατάταξη) ΕΕ11...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          siligardakis last edited by

                                          thanks SPO+... crn εισαι λαθος... αλλο τι ειναι γραμμενο κ αλλο τι ειναι πραγματικα... ... για δες το πιο καλα... βεβαια τωρα τελειωσε αλλα γιατι να γινονται τετοια λαθη?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            crn-gr last edited by

                                            Περουλάκης - Ζωφάκης, γρήγοροι, θεαματικοί αλλά άτυχοι ρε γαμώ το , κρίμα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 7 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr