-
Γεια χαρα,μια ερωτηση και μαλλον χαζη,γινετε ΤΟ 5αρι σασμαν να αλλαχθει με 6αρι?Ασχετος σε τετοια θεματα αλλα το αυτοκινητο μου θα ηθελε μια 6η οποσδηποτε.Ευχαριστω πολυ
-
Γεια χαρα,μια ερωτηση και μαλλον χαζη,γινετε ΤΟ 5αρι σασμαν να αλλαχθει με 6αρι?Ασχετος σε τετοια θεματα αλλα το αυτοκινητο μου θα ηθελε μια 6η οποσδηποτε.Ευχαριστω πολυ
-
Γεια χαρα,μια ερωτηση και μαλλον χαζη,γινετε ΤΟ 5αρι σασμαν να αλλαχθει με 6αρι?Ασχετος σε τετοια θεματα αλλα το αυτοκινητο μου θα ηθελε μια 6η οποσδηποτε.Ευχαριστω πολυ
-
αυτο που ειναι πιο εφικτο ειναι να αντικαταστησεις το γραναζι της 5ης με ενα πιο μικρο για να πετυχεις μακρυτερη 5η ταχυτητα
-
και που να το βρει???? 'φτιαχτό???? και το 'βαψιμο'???? ανοχες???
το 'κενο' απο 4η σε πεμπτη???αν το ιδιο μοτερ + αυτοκινητο βγαινει και με 6αρι σαζμαν θεωρητικά γινεται.. ΑΝ το βρεις το σαζμαν βεβαια...
-
Ο χρήστης vaggelis1979 έγραψε:
Γεια χαρα,μια ερωτηση και μαλλον χαζη,γινετε ΤΟ 5αρι σασμαν να αλλαχθει με 6αρι?Ασχετος σε τετοια θεματα αλλα το αυτοκινητο μου θα ηθελε μια 6η οποσδηποτε.Ευχαριστω πολυΤι αυτοκίνητο έχεις?
-
εχω ενα seat altea 1.6 8v
-
Δεν γνωρίζω κάτι γι αυτό το αυτοκίνητο.
Ψάξε να βρείς γρανάζι 5ης πιο μακρύ. -
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
Δεν γνωρίζω κάτι γι αυτό το αυτοκίνητο.
Ψάξε να βρείς γρανάζι 5ης πιο μακρύ.Δεν την ηξερα αυτην την εκδοχη,θα το ψαξω ευχαριστω
-
πας να μπλεξεις ασχημα......
-
Φιλε Βαγγελη
Το να αλλαξεις το γραναζι της 5ης δεν ειναι μια απλη διαδικασια, καθως μιλαμε για αυτοκινητο και οχι για ποδηλατο. Χονδρικα αυτο σημαινει οτι πρεπει να κατεβει το σασμαν, να ανοιχτει και με καποιον τροπο να προσαρμοστει μεσα του ενα γραναζι το οποιο δεν ειναι φτιαγμενο γι' αυτο το σκοπο. Αν υποθεσουμε οτι το σασμαν σου δεν εχει κανενα προβλημα αυτη τη στιγμη, ειναι πολυ πιθανο να παθει ζημια εξ' αιτιας αυτης της διαδικασιας. Επιπλεον υπολογισε οτι αφου θα κατεβει το σασμαν καλο ειναι να αλλαχθει και το σετ συμπλεκτη (καθως δεν κατεβαζουμε σασμαν καθε τρεις και λιγο) οποτε το ηδη υψηλο κοστος εργασιας ανεβαινει κι αλλο.
Λυση 2η. Αλλαγη 5αριου με 6αρι. ΑΝ η εταιεια εβγαζε το αυτοκινητο σου με αυτον τον κινητηρα και 6αρι, τοτε ΙΣΩΣ να μπορεις να βρεις ενα μεταχειρισμενο και να το βαλεις. ΑΝ το εξαρι το εβαζε σε αλλον κινητηρα πρεπει να ξερεις σιγουρα αν ταιριαζει το σασμαν με τον κινητηρα σου. Σε καθε περιπτωση πρεπει ο μηχανικος να σου πει πριν κανεις οποιαδηποτε αγορα και πριν ακουμπησει κλειδι στο αυτοκινητο οτι ΣΙΓΟΥΡΑ θα ταιριαξουν ολα και θα δουλεψουν χωρις προβλημα.Να φανταστω οτι χρειαζεσαι την 6η σχεση για λογους οικονομιας; Αν ναι, σκεψου οτι το κοστος για την αλλαγη δεν ειναι καθολου μικρο
-
Ο χρήστης vaggelis1979 έγραψε:
εχω ενα seat altea 1.6 8vσε αυτη την εταιρεια με 6αρι σασμαν εβγαινε o 1.8tsi και οι 1.4tsi
το να 'παντρεψεις' το 6αρι σασμαν απο τα tsi, εφοσον το συγκεκριμενο σασμαν δεν φορεθηκε ποτε απο ατμοσφαιρικους κινητηρες πιθανον να ειναι δυσκολο(ισως να μην ταιριαζει στις βασεις και στο κουμπωμα), αφου μιλαμε για την ιδια εταιρεια πιο ευκολα θα βαλεις το γραναζι της 6ης η της 5ης απο το 6αρι σασμαν που φορανε τα tsi της εταιρειας seat(το γραναζι θα ειναι κατασκευασμενο βαση της ιδιας τεχνοτροπιας που ειναι και στα ατμοσφαιρικα αλλα με πιο ενισχυμενο κραμα (διαλεξε ενα απο τα 2 και το γραναζι της 5ης πιθανον να σε καλυψει εχει πολυ μακριες σχεσεις το 6αρι για τα tsi και μπορεις να το παραγγειλεις πολυ ευκολα μεσω αντιπροσωπειας) -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
εχω ενα seat altea 1.6 8v
σε αυτη την εταιρεια με 6αρι σασμαν εβγαινε o 1.8tsi και οι 1.4tsi
το να 'παντρεψεις' το 6αρι σασμαν απο τα tsi, εφοσον το συγκεκριμενο σασμαν δεν φορεθηκε ποτε απο ατμοσφαιρικους κινητηρες πιθανον να ειναι δυσκολο(ισως να μην ταιριαζει στις βασεις και στο κουμπωμα), αφου μιλαμε για την ιδια εταιρεια πιο ευκολα θα βαλεις το γραναζι της 6ης η της 5ης απο το 6αρι σασμαν που φορανε τα tsi της εταιρειας seat(το γραναζι θα ειναι κατασκευασμενο βαση της ιδιας τεχνοτροπιας που ειναι και στα ατμοσφαιρικα αλλα με πιο ενισχυμενο κραμα (διαλεξε ενα απο τα 2 και το γραναζι της 5ης πιθανον να σε καλυψει εχει πολυ μακριες σχεσεις το 6αρι για τα tsi και μπορεις να το παραγγειλεις πολυ ευκολα μεσω αντιπροσωπειας)Aλλαζοντας ομως το γραναζι με μακρυτερο μηπως κρεμαει απο την αλλαγη 4---> 5η?
-
Δεν ξερω τι να κανω,ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας αλλα το αυτοκινητο με 3000στροφες με 5 εχει 95 το πολυ χιλιομετρα οποτε στο ταξιδη που κανω με 120-130 μουγκριζει,ακουσα και για διαφορικο τι λετε?
-
φιλε μου 95χλμ με 3.000στρ. με 5η ειναι πολυ λιγο για τα κυβικα και τα τη δυναμη του αυτοκινητου σου, τοσο κοντη 5η εχουν τα χιλιαρα
βασικα πιστευα οτι ειχες τα 100-105χλμ στις 3.000στροφες και ηθελες να τη μακρυνεις λιγο ακομη,αλλα με αυτα τα δεδομενα που μας γραφεις προτεινω και εγω 1000% να το αλλαξεις το γραναζι της 5ης με ενα μακρυτερο
λοιπον μια μετρια επιλογη ειναι να τοποθετησεις το γραναζι της 5ης απο το cordoba 1.4 85 αλογα (κωδικος κινητηρα BXW), με το οποιο με 5η και 3.000στροφες θα εχεις 107χλμ
η 4η ταχυτητα στις 3.000στροφες ποσα εχεις; αν πηγαινει μονο 75χλμ ειναι προβλημα και θα κρεμαει δηλαδη θα πρεπει να πηγαινεις την 4η 4.000στρ. για να βαλεις 5η, τοτε ρωτα αν κουμπωνει και ταιριαζει το σασμαν απο το cordoba 1.4 85 αλογα ΒΧW κινητηρας και χρονολογιας 2006-2010 να ησυχασεις απο αυτο το κοντο σασμαν -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
φιλε μου 95χλμ με 3.000στρ. με 5η ειναι πολυ λιγο για τα κυβικα και τα τη δυναμη του αυτοκινητου σου, τοσο κοντη 5η εχουν τα χιλιαρα
βασικα πιστευα οτι ειχες τα 100-105χλμ στις 3.000στροφες και ηθελες να τη μακρυνεις λιγο ακομη,αλλα με αυτα τα δεδομενα που μας γραφεις προτεινω και εγω 1000% να το αλλαξεις το γραναζι της 5ης με ενα μακρυτερο
λοιπον μια μετρια επιλογη ειναι να τοποθετησεις το γραναζι της 5ης απο το cordoba 1.4 85 αλογα (κωδικος κινητηρα BXW), με το οποιο με 5η και 3.000στροφες θα εχεις 107χλμ
η 4η ταχυτητα στις 3.000στροφες ποσα εχεις; αν πηγαινει μονο 75χλμ ειναι προβλημα και θα κρεμαει δηλαδη θα πρεπει να πηγαινεις την 4η 4.000στρ. για να βαλεις 5η, τοτε ρωτα αν κουμπωνει και ταιριαζει το σασμαν απο το cordoba 1.4 85 αλογα ΒΧW κινητηρας και χρονολογιας 2006-2010 να ησυχασεις απο αυτο το κοντο σασμανΟπως πολυ σωστα ειπες η τεταρτη εχει στις 3000 εχει 75χλμ.Αν ταιριαζει απο cordoba θα ειναι μια χαρα γιατι προσφατα μπηκα σε ενα συναδελφου με το κινητηρα που μου γραφεις και εβλεπα πως πηγαιναν η αλλαγες στις ταχυτητες και βαρουσα το κεφαλη μου στο ταμπλο.Το θεμα ειναι να παω αντιπροσωπεια να ρωτησω η να βρω κανενα καλο μαστορα
-
αφου εχει η 4η 75χλμ ειναι πολυ κοντο σασμαν και θα ηταν καλυτερο να βαλεις κατευθειαν ενα σασμαν με μακριες σχεσεις και θα δενει με τη δυναμη του κινητηρα θα πηγαινεις δηλαδη τα 120χλμ με 3.300στρ. και οχι με 4.000στρ.
βασικα ξεκινα απο αντιπροσωπεια και ρωτα αν ταιριαζει το σασμαν του cordoba στο δικο σου μοντελο, σε περιπτωση που δεν ξερουν παρε 2ηγνωμη και απο αλλη αντιπροσωπεια και πανε παρε ενα μεταχειρισμενο σασμαν απο τρακα αυτοκινητο (ξερουν και αυτο οι μαντραδες στα τρακαρισμενα αυτοκινητα και μπορουν να συγκρινουν περιπου αν κουμπωνουν) και πανε περασε το σε οποιοδηποτε συνεργειο εξω
πιστευω οτι στα 1.4-1.6 ατμοσφαιρικα τοποθετουσαν τα ιδια σασμαν σε μεγεθος-σχημα στο vag group και θα κουμπωνει 'κουτι' απλως απο μοντελο σε μοντελο αλλαζει η διαταξη ας πουμε στο δικο σου το 1.6 με 105 αλογα ηθελαν να το δωσουν ενα πιο σπορ χαρακτηρα και να κανει δελεαστικοτερα τα νουμερα της επιταχυνσης λογω του αυξημενου βαρους του σασι του μοντελου σου 200κιλα επιπλεον, αλλα μειονεκτει με αυτο το κοντο σασμαν σε καταναλωση καυσιμου, τελικη ταχυτητα και ησυχια μεσα στην καμπινα προπαντων, ας πουμε οτι τα 180χλμ το δικο σου τα πιανει στις 5.900στρ. με το νεο μακρυτερο σασμαν θα τα πιανει στις 5.000στρ. -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
αφου εχει η 4η 75χλμ ειναι πολυ κοντο σασμαν και θα ηταν καλυτερο να βαλεις κατευθειαν ενα σασμαν με μακριες σχεσεις και θα δενει με τη δυναμη του κινητηρα θα πηγαινεις δηλαδη τα 120χλμ με 3.300στρ. και οχι με 4.000στρ.
βασικα ξεκινα απο αντιπροσωπεια και ρωτα αν ταιριαζει το σασμαν του cordoba στο δικο σου μοντελο, σε περιπτωση που δεν ξερουν παρε 2ηγνωμη και απο αλλη αντιπροσωπεια και πανε παρε ενα μεταχειρισμενο σασμαν απο τρακα αυτοκινητο (ξερουν και αυτο οι μαντραδες στα τρακαρισμενα αυτοκινητα και μπορουν να συγκρινουν περιπου αν κουμπωνουν) και πανε περασε το σε οποιοδηποτε συνεργειο εξω
πιστευω οτι στα 1.4-1.6 ατμοσφαιρικα τοποθετουσαν τα ιδια σασμαν σε μεγεθος-σχημα στο vag group και θα κουμπωνει 'κουτι' απλως απο μοντελο σε μοντελο αλλαζει η διαταξη ας πουμε στο δικο σου το 1.6 με 105 αλογα ηθελαν να το δωσουν ενα πιο σπορ χαρακτηρα και να κανει δελεαστικοτερα τα νουμερα της επιταχυνσης λογω του αυξημενου βαρους του σασι του μοντελου σου 200κιλα επιπλεον, αλλα μειονεκτει με αυτο το κοντο σασμαν σε καταναλωση καυσιμου, τελικη ταχυτητα και ησυχια μεσα στην καμπινα προπαντων, ας πουμε οτι τα 180χλμ το δικο σου τα πιανει στις 5.900στρ. με το νεο μακρυτερο σασμαν θα τα πιανει στις 5.000στρ.Ετσι οπως τα γραφεις συμβαινει με το αυτοκινητο μου,ομολογω οτι με βοηθησες παρα πολυ γιατι το αυτοκινητο ειναι τελειο απο τις υπολοιπες αποψεις και με στεναχωρει πολυ η αποδοση του.Θα ξεκινησω να ρωτησω και θα γραψω τις απαντησεις τουςμακαρι να πανε ολα καλα και να ταιριαζει.
-
Πιο σωστή κίνηση η αλλαγή σχέσης διαφορικού. Θα μακρύνουν όλες οι σχέσεις αλλά θα μείνουν αναλογικά τα κενά από σχέση σε σχέση. Αλλάζοντας μόνο την 5η μπορεί το κενό 4ης-5ης να γίνει ενοχλητικό και να καταλήξεις να χρησιμοποιείς πιο πολύ την 4η γιατί η μακρύτερη 5η δεν θα σε βγάζει (δε μιλάω για ευθείες σε αυτοκινητόδρομους αλλά σε άλλες περιπτώσεις).
Βέβαια θα χάσεις νεύρο γενικά αλλά θα προσαρμοστείς. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί σε συγκεκριμένη διαδρομή να πηγαίνεις πολύ καλύτερα (σε ασθενικό αυτοκίνητο με μακριά 2α είχα καλή ικανότητα προσπέρασης σε στριφτερή διαδρομή όπου οι άλλοι έβαζαν 3η). -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πιο σωστή κίνηση η αλλαγή σχέσης διαφορικού. Θα μακρύνουν όλες οι σχέσεις αλλά θα μείνουν αναλογικά τα κενά από σχέση σε σχέση. Αλλάζοντας μόνο την 5η μπορεί το κενό 4ης-5ης να γίνει ενοχλητικό και να καταλήξεις να χρησιμοποιείς πιο πολύ την 4η γιατί η μακρύτερη 5η δεν θα σε βγάζει (δε μιλάω για ευθείες σε αυτοκινητόδρομους αλλά σε άλλες περιπτώσεις).
Βέβαια θα χάσεις νεύρο γενικά αλλά θα προσαρμοστείς. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί σε συγκεκριμένη διαδρομή να πηγαίνεις πολύ καλύτερα (σε ασθενικό αυτοκίνητο με μακριά 2α είχα καλή ικανότητα προσπέρασης σε στριφτερή διαδρομή όπου οι άλλοι έβαζαν 3η).Μπορείς να μου πεις τι ακριβώς αλλαζεις;Ετσι λίγα λόγια για να μπω στο θέμα,ευχαριστώ.
Ερωτηση για σασμαν