-
Παιδιά έχω, στο αμάξι φίλου, πρόβλημα με το δυναμό, μάλλον έχουν χαλάσει τα (ή το) ρουλεμάν (κάνει θόρυβο).
Απ, ό,τι είδα, το δυναμό μοιάζει σαν ενσωματωμένο στο μοτέρ!!! Και σαν να είναι κλειστό, να μην ανοίγει δηλαδή από πουθενά!
(από το λίγο που το είδα).
Ξέρετε που μπορώ να βρω το **service manual Starlet του 1998 **στο ίντερνετ ; Το γκουγκλάρω τόση ώρα αλλά δεν το βρίσκω. (θα ψάξω και του κορόλα, πρέπει να 'χουν αρκετές ομοιότητες). -
Παιδιά έχω, στο αμάξι φίλου, πρόβλημα με το δυναμό, μάλλον έχουν χαλάσει τα (ή το) ρουλεμάν (κάνει θόρυβο).
Απ, ό,τι είδα, το δυναμό μοιάζει σαν ενσωματωμένο στο μοτέρ!!! Και σαν να είναι κλειστό, να μην ανοίγει δηλαδή από πουθενά!
(από το λίγο που το είδα).
Ξέρετε που μπορώ να βρω το **service manual Starlet του 1998 **στο ίντερνετ ; Το γκουγκλάρω τόση ώρα αλλά δεν το βρίσκω. (θα ψάξω και του κορόλα, πρέπει να 'χουν αρκετές ομοιότητες). -
Παιδιά έχω, στο αμάξι φίλου, πρόβλημα με το δυναμό, μάλλον έχουν χαλάσει τα (ή το) ρουλεμάν (κάνει θόρυβο).
Απ, ό,τι είδα, το δυναμό μοιάζει σαν ενσωματωμένο στο μοτέρ!!! Και σαν να είναι κλειστό, να μην ανοίγει δηλαδή από πουθενά!
(από το λίγο που το είδα).
Ξέρετε που μπορώ να βρω το **service manual Starlet του 1998 **στο ίντερνετ ; Το γκουγκλάρω τόση ώρα αλλά δεν το βρίσκω. (θα ψάξω και του κορόλα, πρέπει να 'χουν αρκετές ομοιότητες). -
Δωσε αριθμο απο πορτες,ταχυτητες,κυβικα και αν μπορεις κατηγορια εξοπλισμου πχ DX,GL,XL,S,STD κλπ.
-
Πολύ αμφιβάλλω αν επισκευάζεται το δυναμό, και ίσως να μην αξίζει κι'όλας.
Μεταχειρισμένο και τελείωσες. -
Πόρτες 3.
Ταχύτητες 5.
Κυβικά: 1300 (δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.)
Επίπεδο εξοπλισμού θα το κοιτάξω (όπως και τα υπόλοιπα να βεβαιωθώ).Μεταχειρισμένο που θα βρω; Για πείτε κανένα μαγαζί, Αθήνα.
-
Στον παρακατω συνδεσμο βαζουμε τα μεχρι τωρα γνωστα δεδομενα (πορτες 3,ταχυτητες 5,1300 κυβικα )μαζι με το αριστεροτιμονο,το χειροκινητο κιβωτιο και το ευρωπαικο μοντελο.
http://www.toyodiy.com/parts/q_E_1988_T ... T_all.html
και μας βγαζει τα εξης αποτελεσματα(δεν τα εχει βγαλει εδω αλλα αν βαλεις τα δεδομενα θα τα εχεις)
http://www.toyodiy.com/parts/q_E_1988_T ... T_all.html
ουσιαστικα αυτα που μενουν ειναι μοντελα απο το 84-89 με αντιστοιχα επιπεδα εξοπλισμου(GL,XL κλπ) μαζι με αμαξωμα τριων η πεντε πορτων.επιλεγω εστω το πρωτο με τις τρεις πορτες οποτε παω εδω
http://www.toyodiy.com/parts/g_E_1988_T ... GMDSW.htmlμετα επιλεγω engine/fuel και παω εδω
http://www.toyodiy.com/parts/g_E_1988_T ... DSW_1.htmlκατοπιν επιλεγω altenator και μου ανοιγει το σχεδιαγραμμα οπου φαινεται ολη η δομη του και το πως αυτο πιανει πανω στον κινητηρα.
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1988_T ... _1903.htmlκαι απο οτι φαινεται ειναι μια νορμαλ ξεχωριστη μοναδα.
Δεν ειναι το service manual αλλα σε βγαζει τα διαφορα εξαρτηματα.
-
Φίλε μου πολύ καλό, που στο καλό το ανακάλυψες; Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ.
Αυτό που με παραξένεψε όταν είδα το δυναμό πάνω στο αμάξι, είναι ότι δεν έμοιαζε με δυναμό, κι ότι φαινόταν ενσωματωμένο στο μοτέρ κι όχι βιδωτό ώς είθισται.
(τώρα που το σκέφτομαι, βρε λες να μην ήταν το δυναμό αυτό που κοιτούσα; πάντως, ιμάντας το γυρνούσε και ήταν στη θέση που συνήθως βρίσκεται το δυναμό, στο δεξί - μπροστινό μέρος της μηχανής, όπως την κοιτάμε όταν καθόμαστε στη θέση του οδηγού) -
Aυτό που έχει το link είναι το mk2, εσύ θες το 4.
-
Εδώ είσαι, όπως βλέπεις είναι κοινό altenator, μόνο που για να βγάλεις την τροχαλία του χρειάζεσαι αερόκλειδο, το κεντρικό παξιμάδι δεν ξεβιδώνει με άλλο τρόπο. Αλλάζεις τα ρουλεμάν και με ένα κολλητήρι ξανακολλάς τις κολλήσεις τις διόδους γιατί με τα χρόνια οι κολλήσεις γίνονται ψυχρές, αλλάζεις και τον αυτόματο και έχεις ένα καινούργιο ανακατασκευασμένο δυναμό για τα επόμενα 7-8 χρόνια, συνολικό κόστος περίπου 60-70 €.
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http ... CDkQ9QEwBg
-
'μόνο που για να βγάλεις την τροχαλία του χρειάζεσαι αερόκλειδο, το κεντρικό παξιμάδι δεν ξεβιδώνει με άλλο τρόπο.'
Δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητο το αεροκλειδο(μπορει να εχω και λαθος),οσο ο ειδικος ιμαντας με τον οποιο ακινητοποιουμε την τροχαλια,ωστε να μπορεσουμε να ξεβιδωσουμε το κεντρικο παξιμαδι που οντως ειναι αρκετα σφιχτο,αν δεν ακινητοποιηθει πρωτα η τροχαλια με καποιο τροπο ειτε χρησιμοποιησουμε αεροκλειδο ειτε μια απλη καστανια με καρυδακι θα γυρναει στο αερα, αφου δεν θα κοντραρει καπου.Σιγουρα ομως με το αεροκλειδο κανεις πιο ευκολη δουλεια.Μετα τα ρουλεμαν για να βγουν θελουν ειδικους εξολκεις(υπαρχει βεβαια και ο τροπος με το φλογιστρο) και γενικα η επισκευη-συντηρηση μιζας-εναλλακτη απαιτει ειδικα εργαλεια που δεν τα εχει ευκολα ενας ιδιωτης,χωρια την εμπειρια ωστε να μην κανει ζημια σε κανενα εξαρτημα.
-
Παιδιά ευχαριστώ πολύ, ήσασταν απόλυτα κατατοπιστικοί.
(αν το άνοιγα, τον αυτόματο έλεγα να μην τον αλλάξω, μόνο τα ρουλεμάν)
Τελικά θα του πω να το πάει σε ένα μάστορα, να 'στε καλά.Κανένα μαγαζί με μεταχειρισμένα γενικώς; (ή και ανακατασκευασμένα δυναμό) ;
-
Ιερά οδό και Σπύρου Πάτση θα βρεις, αλλά καλύτερα να αποφύγεις τα ανακατασκευασμένα, και να βάλεις μόνο το δικό του.
Toyota starlet service manual?