-
γεια σε ολους σας ειναι η πρωτη φορα που γραφω γι αυτο συγχωρεστε μου τυχον λαθη... θελω την βοηθεια σας στο εξης εχω ενα mazda 6 2000cc μοδ. 2003 το οποιο σιγουρα το παντρευτικα που λενε με τα τελη και την βενζινα στα υψη σκεφτηκα λοιπον επιδη για καινουριο δεν υοαρχει περιπτωση να του αναβαθμησω με τουρμπο το μοτερ. επιδη ομως δεν ειμαι και γνωστης του θεματος θελω την βοηθεια σας' αξιζει να το κανω, το μοτερ αντεχει τις πιεσης γιατι δεν θελω σε 1-2 χρονια να τα τιναξει ολα στον αερα, και απο κοστος που φτανει? καθε βοηθεια και γνωμη δεκτη σας ευχαριστω δημητρης
-
γεια σε ολους σας ειναι η πρωτη φορα που γραφω γι αυτο συγχωρεστε μου τυχον λαθη... θελω την βοηθεια σας στο εξης εχω ενα mazda 6 2000cc μοδ. 2003 το οποιο σιγουρα το παντρευτικα που λενε με τα τελη και την βενζινα στα υψη σκεφτηκα λοιπον επιδη για καινουριο δεν υοαρχει περιπτωση να του αναβαθμησω με τουρμπο το μοτερ. επιδη ομως δεν ειμαι και γνωστης του θεματος θελω την βοηθεια σας' αξιζει να το κανω, το μοτερ αντεχει τις πιεσης γιατι δεν θελω σε 1-2 χρονια να τα τιναξει ολα στον αερα, και απο κοστος που φτανει? καθε βοηθεια και γνωμη δεκτη σας ευχαριστω δημητρης
-
γεια σε ολους σας ειναι η πρωτη φορα που γραφω γι αυτο συγχωρεστε μου τυχον λαθη... θελω την βοηθεια σας στο εξης εχω ενα mazda 6 2000cc μοδ. 2003 το οποιο σιγουρα το παντρευτικα που λενε με τα τελη και την βενζινα στα υψη σκεφτηκα λοιπον επιδη για καινουριο δεν υοαρχει περιπτωση να του αναβαθμησω με τουρμπο το μοτερ. επιδη ομως δεν ειμαι και γνωστης του θεματος θελω την βοηθεια σας' αξιζει να το κανω, το μοτερ αντεχει τις πιεσης γιατι δεν θελω σε 1-2 χρονια να τα τιναξει ολα στον αερα, και απο κοστος που φτανει? καθε βοηθεια και γνωμη δεκτη σας ευχαριστω δημητρης
-
Καλημερα Δημητρη και καλως ηλθες.
Σε γενικες γραμμες υπολογισε τα εξης:
-Κοστος μεγαλυτερο απο 3Κ € (για να γινει θεωρητικα ολοκληρωμενη δουλεια) χωρις να ξερω που μπορει να φτασει.
-Θα πρεπει να βρεις καλο μηχανικο με εμπειρια σε αυτα τα θεματα γιατι εξυπναδες του τυπου 'ξερω εγω πως θα στο μονταρω' θα σε κανουν τελικα να αλλαξεις αυτοκινητο. Να ξερεις οτι ειναι πολυ ευκολο αντι για καλο να σου βγει σε κακο μια τετοια κινηση κι αν ο μηχανικος που θα κανει την μετατροπη δεν εχει καψει 5-10 αλλους πρωτα, εχεις πολλες πιθανοτητες να εισαι εσυ καποιος απο αυτους.
-Προφανως ενας κινητηρας που εχει σχεδιαστει για να δουλευει ατμοσφαιρικα, θα εχει καποιο θεμα αν δουλεψει με τουρμπο. Παρολα αυτα, αν τελικα γινει η μετατροπη και δουλευεις σε μικρες πιεσεις η επιπλεον καταπονηση ισως να μην ειναι τεραστια. Ο χρονος ζωης παντως θα μειωθει και πιθανα θα βλεπεις διαφορα προβληματακια να εμφανιζονται πιο γρηγορα ή απο το πουθενα.
-Εκει που θα δουλευει το τουρμπο σε μεγαλυτερες πιεσεις θα εχεις αυξηση της καταναλωσης. Οταν του πινεις το αιμα δηλαδη θα θελει να πινει κι αυτο παραπανω απο οσο πινει τωρα.Εγω δεν θα εκανα την μετατροπη αν ειχα 2λιτρο, δεν θα ρισκαρα το οτιδηποτε. Ροπη και δυναμη δεν μπορει να μην εχει. Ε κι αν ηθελα κανενα πυραυλακι δεν θα ειχα επιλεξει αυτο. Κι αν δεν μπορουσα να αλλαξω τιποτα, θα κρατουσα τα χρηματα που θα μου κοστιζε η μετατροπη και θα εμενα με τον κινητηρα οπως ειναι, αδυναμος δεν μπορει να ειναι.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Καλημερα Δημητρη και καλως ηλθες.Σε γενικες γραμμες υπολογισε τα εξης:
-Κοστος μεγαλυτερο απο 3Κ € (για να γινει θεωρητικα ολοκληρωμενη δουλεια) χωρις να ξερω που μπορει να φτασει.
-Θα πρεπει να βρεις καλο μηχανικο με εμπειρια σε αυτα τα θεματα γιατι εξυπναδες του τυπου 'ξερω εγω πως θα στο μονταρω' θα σε κανουν τελικα να αλλαξεις αυτοκινητο. Να ξερεις οτι ειναι πολυ ευκολο αντι για καλο να σου βγει σε κακο μια τετοια κινηση κι αν ο μηχανικος που θα κανει την μετατροπη δεν εχει καψει 5-10 αλλους πρωτα, εχεις πολλες πιθανοτητες να εισαι εσυ καποιος απο αυτους.
-Προφανως ενας κινητηρας που εχει σχεδιαστει για να δουλευει ατμοσφαιρικα, θα εχει καποιο θεμα αν δουλεψει με τουρμπο. Παρολα αυτα, αν τελικα γινει η μετατροπη και δουλευεις σε μικρες πιεσεις η επιπλεον καταπονηση ισως να μην ειναι τεραστια. Ο χρονος ζωης παντως θα μειωθει και πιθανα θα βλεπεις διαφορα προβληματακια να εμφανιζονται πιο γρηγορα ή απο το πουθενα.
-Εκει που θα δουλευει το τουρμπο σε μεγαλυτερες πιεσεις θα εχεις αυξηση της καταναλωσης. Οταν του πινεις το αιμα δηλαδη θα θελει να πινει κι αυτο παραπανω απο οσο πινει τωρα.
Εγω δεν θα εκανα την μετατροπη αν ειχα 2λιτρο, δεν θα ρισκαρα το οτιδηποτε. Ροπη και δυναμη δεν μπορει να μην εχει. Ε κι αν ηθελα κανενα πυραυλακι δεν θα ειχα επιλεξει αυτο. Κι αν δεν μπορουσα να αλλαξω τιποτα, θα κρατουσα τα χρηματα που θα μου κοστιζε η μετατροπη και θα εμενα με τον κινητηρα οπως ειναι, αδυναμος δεν μπορει να ειναι.φιλε μου καλημερα και ευχαριστω για την απαντηση σου..... ο μονος λογος που σκεφτομαι να το κανω ειναι οχι γοατι θελω πυραυλο ουτε πως δεν εχει ροπη η ειναι πεσμενο το μοτερ απλα αφου δεν γινετε να το αλλαξω θα ειναι σαν να πηρα καινουριο με ολα τα ρισκα που ειπες και που πιστευω ειναι σωστα. δεν συζυταω για bar στο max οσο λιγοτερο γινετε για να δω διαφορα. δεν με νοιαζει και η αξια μετεπωλησης γιατι οπως το παντρευτηκα
-
Προφανως δεν σου περισευουν.
Πας ομως να μπλεξεις με ενα ΑΠΑΤΟ πηγαδι..
Και δεν αναφερωμαι φισικά σε φιλτρο εξατμιση προγραμμα, αυτα ειναι 'ανωδυνα'ΑΛΛΑ
ειναι σιγουρο οτι ΚΑΠΟΙΑ στιγμη ισως οχι τωρα αλλα μολις 'το συνηθισεις' και παλι, ( γιατι περι αυτου προκειτε - το εχεις συνηθισει 'οπως ειναι') ή γιατι καποιος 'σε περασε' να θες να τσιγκλισεις την πιεση οποτε αντιο παλι χιλιαρικα..Και εγω θα ελεγα μην μπλεξεις, ειδικά τετοιους καιρους... κι ολα καλα να πανε μονο και μονο τι 'θα πινει'...
Βαλε καλυτερες αναρτησεις καλυτερα λαστιχα καλυτερα φρενα κατι που πιανει τοπο χωρις να κυνδυνευει το αυτοκινητο καθε βδομαδα να ειναι συνεργειο...
Και για να μη νομιζεις κι εμενα με ετρωγε ( κι εχουν μπει τουρμπο στο δικο μου αποδεδειγμενα), αλλα εμεινα στο φιλτρο προγραμμα εξατμισηΑλλα οπως παντα
ΔΙΚΟ σου αυτοκινητο ΔΙΚΗ σου η τσεπη -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Προφανως δεν σου περισευουν.
Πας ομως να μπλεξεις με ενα ΑΠΑΤΟ πηγαδι..
Και δεν αναφερωμαι φισικά σε φιλτρο εξατμιση προγραμμα, αυτα ειναι 'ανωδυνα'ΑΛΛΑ
ειναι σιγουρο οτι ΚΑΠΟΙΑ στιγμη ισως οχι τωρα αλλα μολις 'το συνηθισεις' και παλι, ( γιατι περι αυτου προκειτε - το εχεις συνηθισει 'οπως ειναι') ή γιατι καποιος 'σε περασε' να θες να τσιγκλισεις την πιεση οποτε αντιο παλι χιλιαρικα..Και εγω θα ελεγα μην μπλεξεις, ειδικά τετοιους καιρους... κι ολα καλα να πανε μονο και μονο τι 'θα πινει'...
Βαλε καλυτερες αναρτησεις καλυτερα λαστιχα καλυτερα φρενα κατι που πιανει τοπο χωρις να κυνδυνευει το αυτοκινητο καθε βδομαδα να ειναι συνεργειο...
Και για να μη νομιζεις κι εμενα με ετρωγε ( κι εχουν μπει τουρμπο στο δικο μου αποδεδειγμενα), αλλα εμεινα στο φιλτρο προγραμμα εξατμισηΑλλα οπως παντα
ΔΙΚΟ σου αυτοκινητο ΔΙΚΗ σου η τσεπηευχαριστω για την απαντηση σου και μαλλον το πηρα το μηνυμα.........αστο οπως ειναι και βλεπουμε
-
Εγώ δεν σου συνιστώ να κάνεις τέτοιου είδους μετατροπή γιατί θα μπλέξεις
Μπες στο http://www.mazdaspeedclub.gr να μάθεις τί άλλες επιλογές βελτιώσεων υπάρχουν και αποφάσισε με τη ησυχία σου -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Εγώ δεν σου συνιστώ να κάνεις τέτοιου είδους μετατροπή γιατί θα μπλέξεις
Μπες στο http://www.mazdaspeedclub.gr να μάθεις τί άλλες επιλογές βελτιώσεων υπάρχουν και αποφάσισε με τη ησυχία σουσε ευχαριστω για την βοηθεια
-
Με κόστος 5χιλιάρικα + και πίεση 0,6 σταθερό θα έχεις + 50 ίππους σίγουρους ,ανώδυνους και αξιόπιστους στον κινητήρα σου.
Σε σταθερή πορεία ταξιδίου με τα ίδια χιλιόμετρα στο κοντερ θα έχεις μειωμένη καταναλωση αλλά σε ανοίγματα και υψηλές ταχυτητες (στροφές) θα ''ρουφάει '' κανονικά ,πάντα με την ευτυχία της ασφαλούς προσπέρασης και ευχαρίστησης.
Εχε υπόψη σου ότι ο βελτιωμένος κινητηρας σε επιδόσεις ,ειναι σαφως ανωτερος απο εναν εργοστασιακό ίδιας ιπποδύναμης.Δηλ.θα δεις ότι θα ακολουθείς δυνατότερα σύνολα στο ταξίδι σου.Σχετικά αυτά ,αφού ο καθένας έχει τις δικές του απόψεις περί ευχαριστησης.
Επειδή πρόσφατα συναντησα σε άτυπη κοντρα ενα 2λιτρο σαν το δικό σου,θεωρώ ότι αδικήται πραγματικά απο τον κινητήρα του.
Αφού το πήρες και καινούριο ,καντο τουλάχιστον ''πραγματικό'' 2λιτρο. Αν διαθέτεις χρημα για μενα μη το σκέφτεσαι.
Φιλικά!ΥΓ.Οποσδήποτε μεγαλύτερους δίσκους φρένων (τουλάχιστον αυτους) με δαγκάνες και με την ησυχία σου μια after market αναρτηση.Υπάρχει πληθώρα προσφορών.
-
Μην τον ακους τον κουπεα! Και ραπτομηχανη να του δωσεις θα παει να την τουρμπισει!
-
.............
-
Ο Coupeas Καλα τα λεει. Το αμαξι του μια χαρα ειναι
-
-
Τι ευχαριστεις Coupea την αληθεια λεω, εχεις κανει μια σοβαρη βελτιωση και αυτο φαινεται απο τις χιλιαδες χλμ που κανεις απροβληματιστα . Τωρα για την CL μακαρι αλλα ετσι οπως παμε δεν το βλεπω
-
Εχεις δίκιο.Πρόσεξε όμως γιατί όταν και εφόσον παντρευτείς αντίο με βούλα η SL ,εκτός αν πάρεις χρυσωρυχείο .Βάζεις τουρμπο και βαφτίζεις SL το υπάρχον!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Με κόστος 5χιλιάρικα + και πίεση 0,6 σταθερό θα έχεις + 50 ίππους σίγουρους ,ανώδυνους και αξιόπιστους στον κινητήρα σου.
Σε σταθερή πορεία ταξιδίου με τα ίδια χιλιόμετρα στο κοντερ θα έχεις μειωμένη καταναλωση αλλά σε ανοίγματα και υψηλές ταχυτητες (στροφές) θα ''ρουφάει '' κανονικά ,πάντα με την ευτυχία της ασφαλούς προσπέρασης και ευχαρίστησης.
Εχε υπόψη σου ότι ο βελτιωμένος κινητηρας σε επιδόσεις ,ειναι σαφως ανωτερος απο εναν εργοστασιακό ίδιας ιπποδύναμης.Δηλ.θα δεις ότι θα ακολουθείς δυνατότερα σύνολα στο ταξίδι σου.Σχετικά αυτά ,αφού ο καθένας έχει τις δικές του απόψεις περί ευχαριστησης.
Επειδή πρόσφατα συναντησα σε άτυπη κοντρα ενα 2λιτρο σαν το δικό σου,θεωρώ ότι αδικήται πραγματικά απο τον κινητήρα του.
Αφού το πήρες και καινούριο ,καντο τουλάχιστον ''πραγματικό'' 2λιτρο. Αν διαθέτεις χρημα για μενα μη το σκέφτεσαι.
Φιλικά!ΥΓ.Οποσδήποτε μεγαλύτερους δίσκους φρένων (τουλάχιστον αυτους) με δαγκάνες και με την ησυχία σου μια after market αναρτηση.Υπάρχει πληθώρα προσφορών.
φιλε coupeas ευχαριστω για την απαντηση σου εχεις να μου προτηνεις καποιον μαστορα για να ερθω σε μια πρωτη επαφη γιατι οπως προειπα δεν εχω καμμια γνωση επι του θεματος ?
-
Σου έστειλα πμ!
-
Βέββαια , από την άλλη θα πρέπει να αντισταθμίσεις το εξής: Αν εισαι διατεθιμένος να δώσεις 5-6 χιλιάρικα , τότε το σκοτώνεις για αλλα 2-3 καιμε τα λεφτά αυτά παίρνεις ένα πολύ καλύτερο 5ετίας και σίγουρα με πολύ περισσότερα άλογα.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Βέββαια , από την άλλη θα πρέπει να αντισταθμίσεις το εξής: Αν εισαι διατεθιμένος να δώσεις 5-6 χιλιάρικα , τότε το σκοτώνεις για αλλα 2-3 καιμε τα λεφτά αυτά παίρνεις ένα πολύ καλύτερο 5ετίας και σίγουρα με πολύ περισσότερα άλογα.μεγαλο θεμα ανοιξες .....εγω το πουλαω ποιος το παιρνει ομως?
bβελτιωση σε mazda6