-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Εγώ πάντως είμαι φαν της παλιάς κλασικής σχολής με το διακοπτάκι όταν μπαίνεις στη ρεζέρβα, είσαι πιο σίγουρος έτσι.Μέχρι κάποια στιγμή να αρχίσει το βήξιμο η μηχανή (κατά προτίμηση κάπου μακριά, σε επαρχιακό δρόμο, Κυριακή βράδυ), κάνεις με το χέρι να γυρίσεις το ρουμπινέτο και ανακαλύπτεις ότι δεν είναι στο On αλλά ήταν ήδη ξεχασμένο στο Reserve...
-
Γι΄αυτό η πρώτη κίνησή μου μόλις μπαίνω στο βενζινάδικο είναι να γυρνάω τον διακόπτη στο on και να μηδενίζω το οδόμετρο πριν καν ανοίξω την τάπα.
-
taurus τσέκαρε τα πμ σου.
σου στέλνω πρόσκληση στον 21ο αιώνα. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
σου στέλνω πρόσκληση στον 21ο αιώνα.τί θεός είσαι εσύ ρε wannabe
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
taurus τσέκαρε τα πμ σου.
σου στέλνω πρόσκληση στον 21ο αιώνα.Αυτό έλα να μου το πεις όταν θα σου χαλάσει ο δείκτης βενζίνης στο ίδιο σημείο που περιέγραψε ο zorz. (έχει συμβεί)
Και δεν έχει να κανει με το αν είμαι οπισθοδρομικός ή όχι, στη μηχανή με την περιορισμένη αυτονομία θεωρώ το παλιό σύστημα πιο αξιόπιστο.
Πχ, στην Κορίνθου-Πατρών, πριν φτιαχτεί ένα βενζινάδικο κάπου στη μέση (όχι πολλά χρόνια πριν δηλαδή), αν περνούσες τα MacDonalds της Κορίνθου, έφτανες Αίγιο για να ξαναβρεις βενζίνη, κάπου στο όριο δηλαδή για αρκετές μοτοσυκλέτες, αν είχες γεμισει στην Αθήνα και είχες πάει κάτι παραπάνω από σβέλτα. Με το σύστημα 'διακοπτάκι' ήξερα σε τι φάση ήμουν με το που γύρναγα ρεζέρβα και άρχιζα να αγχωνόμουν από τότε. Με τον -έτσι κι αλλιώς όχι πολύ αξιόπιστο στις μοτο- δείκτη βενζίνης το άγχος θα είχε ξεκινήσει πολύ νωρίτερα ή -ακόμα χειρότερα- θα είχες μείνει πριν το καταλάβεις, καθώς δε θα μπορούσες να υπολογίσεις σωστά πόσα χλμ έχεις ακόμα.Τεσπα, είμαστε και λίιιγο οφφ...
-
Εισαστε αρκετα οφφ τοπικ , αλλά δεν πειραζει.. Το παλιο συστημα, νομιζω οτι βολευε οταν δεν υπηρχαν τα μερικα χιλιομετρα και δουλευες συνεχεια με τα ολικα. Εγω, π.χ., πλεον ξερω οτι μπορω να κανω με ενα γεμισμα 230Km μεχρι να χρειαστει να ξαναγεμισω και μεχρι στιγμης εχω κανει 40Km με ρεζερβα (λαμπακι αναμενο, δηλαδη)
Πραγμα που μας φερνει σε ακομα μια αναφορα καταναλωσης:
Το μηχανακι εχει πλεον 700KmΓια 233Km χρειαστηκε 8,15lt βενζίνης.
Αυτό σημαίνει μια κατανάλωση της ταξης των 3.5lt/100 Km.
Καθόλου ασχημα! -
αυτό τι σου λέει? http://www.mototriti.gr/data/news/previ ... /86205.asp
το είχες στις επιλογές όταν ψώνισες ή δεν το είχαν φέρει ακόμα? -
Δεν το εχω δει να υπαρχει καπου, αλλα και να υπηρχε, το Nexus δεν με ενθουσιαζει ιδιαιτερα...
-
Αναφορικά με την κατανάλωση, τελικά καταδεικνύεται πως τα 'σωστά' κιλά ανά ίππο, η καλύτερη ροπή και ο ψεκασμός, έχουν πολύ θετικό αποτέλεσμα στα σκουτεροειδή .
-
δεν είναι το Nexus,είναι το sr max 300.
βγαίνει κανά 800αρι κάτω, που είναι -20% -
Μα, το SR max 300 gti 4V, ειναι ενα Nexus με σημα Aprilia
Δεν ηταν στις επιλογες μου, ακομα και να υπηρχε στις εκθεσεις!Govus: Θεωρω πως ο ψεκασμος, μαζι με την καλη ρυθμιση του CVT, εχουν σαν αποτελεσμα την καταναλωση που βλεπω..
Ανοιγω σιγα σιγα το scooter, μιας και εχει φτασει τα 700Km και παθαινω πλακα, το ποσο ανετα πιανει τα 120, π.χ. και ποσο αθορυβο ειναι
Me like, big time! -
[προβοκάτορας mode] Θες να κάνεις μια βολτίτσα τη δική μου? [/προβοκάτορας mode]
-
Κύριος!
Εχω γραψει πιο πανω, οτι ουτε να σκεφτομαι δεν θελω, το πως θα πηγαινουν δυνατες μηχανες! -
Πρόσεχε αυτές τις δηλώσεις
Σε μερικούς μήνες θα πάρει 800+ cc
-
Μη σου πω σε σκούτερ κιόλας!
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
αυτό τι σου λέει? http://www.mototriti.gr/data/news/previ ... /86205.asp
το είχες στις επιλογές όταν ψώνισες ή δεν το είχαν φέρει ακόμα?super φαινεται κ καλη τιμη αν κ αυτο ειναι σχετικο δεν ξερω αν αξιζει να δωσεις 4 χιλιαρικα για σκουτερ με 5.800 ξεκιναει το γυμνο 600αρι της σουζουκι
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Μα, το SR max 300 gti 4V, ειναι ενα Nexus με σημα Aprilia
Δεν ηταν στις επιλογες μου, ακομα και να υπηρχε στις εκθεσεις!ρε συ μαζί μιλάμε χώρια καταλαβαινόμαστε. ειρωνεύομαι πως ένα badge engineering είναι ικανό να δώσει -20% τιμή στο προηγούμενο ποστ.
το γιατί δεν (θα) ήταν στις επιλογές σου που οφείλεται? οπτικό ή χρηστικό το μειονέκτημα?αυτό τι σου λέει? http://www.mototriti.gr/data/news/previ ... /86205.asp
το είχες στις επιλογές όταν ψώνισες ή δεν το είχαν φέρει ακόμα?super φαινεται κ καλη τιμη αν κ αυτο ειναι σχετικο δεν ξερω αν αξιζει να δωσεις 4 χιλιαρικα για σκουτερ με 5.800 ξεκιναει το γυμνο 600αρι της σουζουκι
το καθένα έχει τη χρήση του και το κοινό του. άλλωστε το παρόν δίλημμα δεν τέθηκε αξριβώς έτσι. έπαιξε ανταλλαγή μικρής supersport με τπ παρόν σκούτερ. απλώς ρωτάω γιατί κατέληξε τελικά στο sportcity. (εμένα προσωπικά το nexus μου φαίνεται πιο δουλεμένο σαν σχήμα. καλύτερη προστασία καλύτερο στήσιμο και νομίζω και καλύτεροι χώροι και όλα αυτά για +~250)
-
Το Nexus/sr max ειναι αρκετα ογκωδες και δεν μου 'ταιριαζε'...
Οπως δεν μου ταιριαζε το Atlantic που ειπες ή ακομα και το Scarabeo -
Καλημέρα!
Το scooter συμπληρωσε τα 1000+ χλμ και έπρεπε να παει για το πρωτο του σερβις..
Το κοστος-ταριφα στα 49.60Ε για λαδια, φιλτρα εργασιες κλπ κλπ κλπ..
Το κοστος ηταν μοιρασμενο 50-50... Δηλαδη 25Ε περιπου για τα αναλωσιμα, 25Ε περιπου για εργασια...
Η τελευταία κατανάλωση που έχω (στα χέρια της κοπελας μου ) είναι λίγο περίεργη...
Για 180χλμ, γεμισε με 12Ε, με τιμη λιτρου στα 1.584. Αυτο σημαίνει μια καταναλωση στα 4.21λτ/100 χλμ
Με σουζες το πηγαινε??
Το scooter εχει πλεον στρωθει και ανοιγουμε γκαζι κανονικα... Μεσα στο σ/κ πιθανον να ξαναγεμισουμε, οποτε και θα εχουμε μια δευτερη καταναλωση με ανοιγματα 'μεχρι τερμα γκαζι' -
γιατι αναφέρεις καθε φορα ποσο καίει κάθε μηχανάκι σου
σε blog θα ταίριαζε περισσότερο νομίζω
Sportcity ^3 (Cube)