-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Ισως απλά χρειάζονται περισσότεροι οδηγοί σαν αυτόν
ΠΑΝΤΟΥ 'ΞΕΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ' ΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΟΣΗΓΗΣΗ.
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ,ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΣΤΟ ΑΡΜΑ ΤΗΣ RENAULT ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Το έχω ξαναγράψει, ο team manager της LANCIA, Cesare Fiorio είχε πει ό,τι ένα μεγάλο λάθος του ήταν το ό,τι δεν έφερε ποτέ τον Ragnotti στην ομάδα του.
-
Γιατί ? Για να τον θάψει εις όφελος του Miki ?
-
Το πιθανότερο αυτό θα ήταν.
Θα μείνει στην ιστορία για τον τρόπο που κατάφερνε να στρίβει τα FWD.
quiz: έχει τρέξει με 4WD σε παγκόσμιο?? -
Θα ήθελα μια διευκρίνιση,εάν γνωρίζετε,καθώς λόγω ηλικίας δεν γνωρίζω.Εκείνη τη περίοδο που έτρεχε ο Ragnotti τα ελαστικά τα αλλάζανε ύστερα από κάθε ειδική;Ο λόγος που ρωτάω είναι πως αν όντως ίσχυε κάτι τέτοιο,μπορούσε κανείς να οδηγαεί με στυλ παρόμοιο του Ragnotti,σε αντίθεση με τους ισχύοντες κανονισμόυς που επιβάλλουν ένα αυτοκίνητο να βγάζει πολλά χιλιόμετρα ειδικών με ένα σετ ελαστικών,με αποτέλεσμα οι συμμετέχοντες να αναγκάζονται να οδηγούν πολύ πιο υπστροφικά.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
.................................................................
quiz: έχει τρέξει με 4WD σε παγκόσμιο??Για να το γραφεις ετσι κατι θα ξερεις ....αλλα οσα εντυπα και αν ανοιξα ολα μου ελεγαν:ΟΧΙ
-
Ο χρήστης mangos έγραψε:
Θα ήθελα μια διευκρίνιση,εάν γνωρίζετε,καθώς λόγω ηλικίας δεν γνωρίζω.Εκείνη τη περίοδο που έτρεχε ο Ragnotti τα ελαστικά τα αλλάζανε ύστερα από κάθε ειδική;Ο λόγος που ρωτάω είναι πως αν όντως ίσχυε κάτι τέτοιο,μπορούσε κανείς να οδηγαεί με στυλ παρόμοιο του Ragnotti,σε αντίθεση με τους ισχύοντες κανονισμόυς που επιβάλλουν ένα αυτοκίνητο να βγάζει πολλά χιλιόμετρα ειδικών με ένα σετ ελαστικών,με αποτέλεσμα οι συμμετέχοντες να αναγκάζονται να οδηγούν πολύ πιο υπστροφικά.Κάποιες φορές τα άλλαζαν και μέσα στην ειδική! Η Lancia συνήθιζε να κάνει τέτοια 'pit stop' σε ειδικές του Monte.
-
Στα μέσα της δεκαετίας του 90 καθιερώθηκαν τα Service Parks και οι συγκεκριμένες αλλαγές ελαστικών. Οπότε όταν ο Ragnotti έτρεχε με πχ. Group B Renault 5 Maxi άλλαζε λάστιχα κάθε ειδική αλλά όταν έτρεχε με το Group B Clio Kit Car μπορεί και να ήταν η εποχή των Service Parks (και μάλλον ήταν νομίζω...). Το Clio RS που είναι στο video του cmarin είναι σίγουρα σε εποχή με Service Parks.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
.................................................................
quiz: έχει τρέξει με 4WD σε παγκόσμιο??Για να το γραφεις ετσι κατι θα ξερεις ....αλλα οσα εντυπα και αν ανοιξα ολα μου ελεγαν:ΟΧΙ
Τα έντυπα σου είναι σωστά. Ποτέ και σε κανένα πρωτάθλημα δεν οδήγησε τετρακίνητο, ούτε καν για ένα αγώνα. Επίσης δεν οδήγησε ποτέ τίποτε άλλο εκτός από Renault, εκτός από ελάχιστες φορές στην αρχή της καριέρας του (Opel & VW).
-
Άλλες εποχές τότε...Σε κάθε περίπτωση,ευχαριστώ για τις πληροφορίες
-
Τρομερός ο Ragniotti. Επίσης 'χρυσές εποχές' : http://www.youtube.com/watch?v=--pWnS_h2g8
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
.................................................................
quiz: έχει τρέξει με 4WD σε παγκόσμιο??Για να το γραφεις ετσι κατι θα ξερεις ....αλλα οσα εντυπα και αν ανοιξα ολα μου ελεγαν:ΟΧΙ
Τα έντυπα σου είναι σωστά. Ποτέ και σε κανένα πρωτάθλημα δεν οδήγησε τετρακίνητο, ούτε καν για ένα αγώνα. Επίσης δεν οδήγησε ποτέ τίποτε άλλο εκτός από Renault, εκτός από ελάχιστες φορές στην αρχή της καριέρας του (Opel & VW).
και όμως.....είχε τρέξει και πίστα (με R21 4Χ4 απ'΄οτι λέει το βίντεο) και έκανε και εκεί τα τρελά του.
-
- 'Ηχος, ήχος, ήχος
- Πλαγιολίσθηση
- Ταχύτητα
- Εύκολη, ΟΧΙ δύσκολη πρόβαση
- Ωραίες ειδικές από πλευράς τεχνικής και δυνατότητας παρακολούθησης του αυτοκινήτου για μεγάλο χρονικό διάστημα ΚΑΙ ΝΥΧΤΕΡΙΝΕΣ
- Εύκολες, ΟΧΙ σπαστήρια ειδικές
- Βαθμολογικό ενδιαφέρον
- Όμορφες ειδικές από πλευράς τοπίου
Αδιάφορο: Μεγάλες γενικές διαδρομές -απλωμένα , ή μαζεμένα ράλλυ
Αδιάφορο: Καντίνες με λουκάνικα και ταβέρνες με παϊδάκια?_
-
Φωνή και σκηνική παρουσία χρειάζεται, tουτέστιν αυτοκίνητα που 'χορεύουν' στις ειδικές και ωραίος, δυνατός ήχος.
Η ταχύτητα πιστεύω πως δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο, αφού τα τα WRC των τελευταίων χρόνων ήταν ταχύτατα, αλλά αντιθεαματικά. Τα πρώτα WRC (1997-2002) ήταν πολύ πιο θεαματικά και θορυβώδη.
Τα φετεινά WRC αποτελούν ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση, αλλά ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΙΔΙΑ!
Επίσης το ότι απέχουν πολύ σε εμφάνιση από τα αυτοκίνητα παραγωγής δεν βοηθάει τον θεατή να 'ταυτιστεί' μαζί τους, όπως γινόταν με τις Λάντσια, τις Σέλικα, τα Ιμπρέζα και τα Έβο παλιότερα.Θαυμάστε αυτό το βιντεάκι από τις καλύτερες εποχές του Γκρουπ Α (1994), όπου το κάθε αυτοκίνητο είχε εντελώς δικό του ήχο και τρόπο που στέκεται στο δρόμο + την οριακή οδήγηση με μεγάλα γλιστρήματα και χορευτικές κινήσεις που σε καθηλώνει.
-
Αν φτιαχναμε μια πινακοθηκη με τα πιο δημοφιλη αγωνιστικα νομιζω οτι εκτος απο αυτα που αναφερεις,σε δυο μεγαλα καδρα θα εβαζα τη LANCIA STRATOS για τον ηχο της και το FORD ESCORT MK II για ολα του.
-
[quote='BTS']
Επίσης το ότι απέχουν πολύ σε εμφάνιση από τα αυτοκίνητα παραγωγής δεν βοηθάει τον θεατή να 'ταυτιστεί' μαζί τους, όπως γινόταν με τις Λάντσια, τις Σέλικα, τα Ιμπρέζα και τα Έβο παλιότερα.Δε συμφωνώ με το παραπάνω γιατί πολύ απλά ούτε και τα γρουπ b(η χρυσή εποχή των ράλι) έμοιαζαν καθόλου-μα καθόλου με τα αυτοκίνητα παραγωγής αλλά ο κόσμος ταυτίστηκε ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί τους.
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Επίσης το ότι απέχουν πολύ σε εμφάνιση από τα αυτοκίνητα παραγωγής δεν βοηθάει τον θεατή να 'ταυτιστεί' μαζί τους, όπως γινόταν με τις Λάντσια, τις Σέλικα, τα Ιμπρέζα και τα Έβο παλιότερα.
Δε συμφωνώ με το παραπάνω γιατί πολύ απλά ούτε και τα γρουπ b(η χρυσή εποχή των ράλι) έμοιαζαν καθόλου-μα καθόλου με τα αυτοκίνητα παραγωγής αλλά ο κόσμος ταυτίστηκε ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί τους.
Συμφωνώ, αλλά τα Group B ήταν αλλού, τόσο από θέαμα όσο και από θόρυβο και εμφάνιση. Από τότε δεν ξαναβγήκε κάτι τέτοιο και αν κρίνουμε από την 'πολιτική ορθότητα' της σημερινής εποχής, ούτε πρόκειται ξανά...
-
Θα είναι ο 8χρονος γυιός του Rovanpera ο πρωταθλητής του 2025?
Youtube Video
ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΤΑ ΡΑΛΛΥ?