-
ΑΝΑΝΕΩΣΗ - ΖΗΤΩ ΒΟΗΘΕΙΑ-ΑΠΟΨΕΙΣ
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=46706&start=15#p2194142
(ζητω συγνωμη για τα κεφαλαια)**Χαιρετω! Καινουριο μελος εδω! **
Μπαινω στο θεμα κατευθειαν :Ρ
Ειμαι κατοχος ενος Daewoo Lanos 1.349cc 3θυρο 8v και αλογα πρεπει να εχει 75 ή 80 (Δεν ξερω σιγουρα :Ρ). Το αυτοκινητο το πηρα μεταχειρισμενο τον Δεκεμβρη και εχει απο τον προηγουμενο κατοχο: Φιλτροχοανη Simota, Εξατμιση, Φιμε τζαμια, ζαντες 15', ηχοσυστημα. Θα σας πω τι σκεφτομαι να κανω και τι εχω κανει ηδη και θα ηθελα αν μπορειτε να με βοηθησετε με σχετικα φθηνες αλλα καλες λυσειςΕχω:
Ηχοσυστημα: Αλλαξα πηγη, προσθεσα γουφερ 12αρι. Απο τα υπολοιπα που ειχε ο προηγουμενος ειμαι ικανοποιημενος.Θελω:
Εξατμιση: Η συγκεκριμενη εξατμιση -που δεν εχω ιδεα τι μαρκα ειναι :Ρ - δε με ικανοποιει. Δε θελω καμια να ακουγομαι απο την Αγια Βαρβαρα μεχρι τα Ταμπουρια. Θελω να αλλαξω το τελικο κοινως, αλλα με καποια να βγαζει εναν γλυκο-μπασο ηχο.Μηχανικα: Θελω να επεμβω και μηχανικα να του δωσω καμια 10αρα αλογα παραπανω. Ξερω οτι αυτο και προφανως θα κοστισει και ισως να μην παρω και 10-12 αλογα παραπανω που ειναι ο κυριος στοχος μου. Αλλα θελω να δω τι υπαρχει απο προγραμματα και τι αλλο μπορω να κανω για να παρω οσα περισσοτερα αλογα μπορω χωρις να ζορισω και τρελα τον κινητηρα. κοινως θελω μια μεταβαση απο τα 75-80 (δεν ξερω και ποσα εχει! :Ρ) στα 87-92 η καπου εκει κοντα.
Κατα κυριο λογο μου λειπει το πεταγμα που ειχα στην εκκινηση με το προηγουμενο αυτοκινητο που ειχα, αλλα οκ, εκεινο ηταν 16αρι και 1500 και οχι 8αρι και 1300. Και κυριως να ειναι φθηνα, δε θελω να ξεφυγω και πολυ και ουτε να ειμαι ο Ταρζαν των δρομων (οχι παντα )Προβολακια: Δεν εχω προβολακια και τα θελω :Ρ Τι τιμες παιζουν σε αυτα? Και τι πρεπει να δω για να δω αν τα δεχετε? Εχει ενα διακοπτη αριστερα απο αυτον των Αλαρμ ο οποιος φαινετε να μην κανει κατι και να ειναι για τα προβολακια. Και εννοειτε εχει την υποδοχη στον προφυλακτηρα :Ρ
Αεροτομη: Θα ηθελα μια αεροτομη σαν αυτη
http://i194.photobucket.com/albums/z49/kostas_8/1164979_0_b.jpg?t=1294459058
αλλα χωρις να υπαρχει το κενο μεταξυ ουρανου και αεροτομης και να μην ηταν τοσο εξω τα πλαινα της. Κοινως σαν μια συνεχεια απο τον ουρανο προς τα πισω. (Ενα πραγμα σαν του Golf Gti ```
http://static.blogo.it/autoblog/volkswagem-golf-gti-official/big_VolkswagenGolfGTI_27.JPGΑυτα τα πολλα. Συγνωμη που σας κουρασα και ελπιζω να μου προτεινετε κατι (Πω πω δε το κλεινω το ρημαδι! :Ρ) Κωστας
-
ΑΝΑΝΕΩΣΗ - ΖΗΤΩ ΒΟΗΘΕΙΑ-ΑΠΟΨΕΙΣ
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=46706&start=15#p2194142
(ζητω συγνωμη για τα κεφαλαια)**Χαιρετω! Καινουριο μελος εδω! **
Μπαινω στο θεμα κατευθειαν :Ρ
Ειμαι κατοχος ενος Daewoo Lanos 1.349cc 3θυρο 8v και αλογα πρεπει να εχει 75 ή 80 (Δεν ξερω σιγουρα :Ρ). Το αυτοκινητο το πηρα μεταχειρισμενο τον Δεκεμβρη και εχει απο τον προηγουμενο κατοχο: Φιλτροχοανη Simota, Εξατμιση, Φιμε τζαμια, ζαντες 15', ηχοσυστημα. Θα σας πω τι σκεφτομαι να κανω και τι εχω κανει ηδη και θα ηθελα αν μπορειτε να με βοηθησετε με σχετικα φθηνες αλλα καλες λυσειςΕχω:
Ηχοσυστημα: Αλλαξα πηγη, προσθεσα γουφερ 12αρι. Απο τα υπολοιπα που ειχε ο προηγουμενος ειμαι ικανοποιημενος.Θελω:
Εξατμιση: Η συγκεκριμενη εξατμιση -που δεν εχω ιδεα τι μαρκα ειναι :Ρ - δε με ικανοποιει. Δε θελω καμια να ακουγομαι απο την Αγια Βαρβαρα μεχρι τα Ταμπουρια. Θελω να αλλαξω το τελικο κοινως, αλλα με καποια να βγαζει εναν γλυκο-μπασο ηχο.Μηχανικα: Θελω να επεμβω και μηχανικα να του δωσω καμια 10αρα αλογα παραπανω. Ξερω οτι αυτο και προφανως θα κοστισει και ισως να μην παρω και 10-12 αλογα παραπανω που ειναι ο κυριος στοχος μου. Αλλα θελω να δω τι υπαρχει απο προγραμματα και τι αλλο μπορω να κανω για να παρω οσα περισσοτερα αλογα μπορω χωρις να ζορισω και τρελα τον κινητηρα. κοινως θελω μια μεταβαση απο τα 75-80 (δεν ξερω και ποσα εχει! :Ρ) στα 87-92 η καπου εκει κοντα.
Κατα κυριο λογο μου λειπει το πεταγμα που ειχα στην εκκινηση με το προηγουμενο αυτοκινητο που ειχα, αλλα οκ, εκεινο ηταν 16αρι και 1500 και οχι 8αρι και 1300. Και κυριως να ειναι φθηνα, δε θελω να ξεφυγω και πολυ και ουτε να ειμαι ο Ταρζαν των δρομων (οχι παντα )Προβολακια: Δεν εχω προβολακια και τα θελω :Ρ Τι τιμες παιζουν σε αυτα? Και τι πρεπει να δω για να δω αν τα δεχετε? Εχει ενα διακοπτη αριστερα απο αυτον των Αλαρμ ο οποιος φαινετε να μην κανει κατι και να ειναι για τα προβολακια. Και εννοειτε εχει την υποδοχη στον προφυλακτηρα :Ρ
Αεροτομη: Θα ηθελα μια αεροτομη σαν αυτη
http://i194.photobucket.com/albums/z49/kostas_8/1164979_0_b.jpg?t=1294459058
αλλα χωρις να υπαρχει το κενο μεταξυ ουρανου και αεροτομης και να μην ηταν τοσο εξω τα πλαινα της. Κοινως σαν μια συνεχεια απο τον ουρανο προς τα πισω. (Ενα πραγμα σαν του Golf Gti ```
http://static.blogo.it/autoblog/volkswagem-golf-gti-official/big_VolkswagenGolfGTI_27.JPGΑυτα τα πολλα. Συγνωμη που σας κουρασα και ελπιζω να μου προτεινετε κατι (Πω πω δε το κλεινω το ρημαδι! :Ρ) Κωστας
-
ΑΝΑΝΕΩΣΗ - ΖΗΤΩ ΒΟΗΘΕΙΑ-ΑΠΟΨΕΙΣ
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=46706&start=15#p2194142
(ζητω συγνωμη για τα κεφαλαια)**Χαιρετω! Καινουριο μελος εδω! **
Μπαινω στο θεμα κατευθειαν :Ρ
Ειμαι κατοχος ενος Daewoo Lanos 1.349cc 3θυρο 8v και αλογα πρεπει να εχει 75 ή 80 (Δεν ξερω σιγουρα :Ρ). Το αυτοκινητο το πηρα μεταχειρισμενο τον Δεκεμβρη και εχει απο τον προηγουμενο κατοχο: Φιλτροχοανη Simota, Εξατμιση, Φιμε τζαμια, ζαντες 15', ηχοσυστημα. Θα σας πω τι σκεφτομαι να κανω και τι εχω κανει ηδη και θα ηθελα αν μπορειτε να με βοηθησετε με σχετικα φθηνες αλλα καλες λυσειςΕχω:
Ηχοσυστημα: Αλλαξα πηγη, προσθεσα γουφερ 12αρι. Απο τα υπολοιπα που ειχε ο προηγουμενος ειμαι ικανοποιημενος.Θελω:
Εξατμιση: Η συγκεκριμενη εξατμιση -που δεν εχω ιδεα τι μαρκα ειναι :Ρ - δε με ικανοποιει. Δε θελω καμια να ακουγομαι απο την Αγια Βαρβαρα μεχρι τα Ταμπουρια. Θελω να αλλαξω το τελικο κοινως, αλλα με καποια να βγαζει εναν γλυκο-μπασο ηχο.Μηχανικα: Θελω να επεμβω και μηχανικα να του δωσω καμια 10αρα αλογα παραπανω. Ξερω οτι αυτο και προφανως θα κοστισει και ισως να μην παρω και 10-12 αλογα παραπανω που ειναι ο κυριος στοχος μου. Αλλα θελω να δω τι υπαρχει απο προγραμματα και τι αλλο μπορω να κανω για να παρω οσα περισσοτερα αλογα μπορω χωρις να ζορισω και τρελα τον κινητηρα. κοινως θελω μια μεταβαση απο τα 75-80 (δεν ξερω και ποσα εχει! :Ρ) στα 87-92 η καπου εκει κοντα.
Κατα κυριο λογο μου λειπει το πεταγμα που ειχα στην εκκινηση με το προηγουμενο αυτοκινητο που ειχα, αλλα οκ, εκεινο ηταν 16αρι και 1500 και οχι 8αρι και 1300. Και κυριως να ειναι φθηνα, δε θελω να ξεφυγω και πολυ και ουτε να ειμαι ο Ταρζαν των δρομων (οχι παντα )Προβολακια: Δεν εχω προβολακια και τα θελω :Ρ Τι τιμες παιζουν σε αυτα? Και τι πρεπει να δω για να δω αν τα δεχετε? Εχει ενα διακοπτη αριστερα απο αυτον των Αλαρμ ο οποιος φαινετε να μην κανει κατι και να ειναι για τα προβολακια. Και εννοειτε εχει την υποδοχη στον προφυλακτηρα :Ρ
Αεροτομη: Θα ηθελα μια αεροτομη σαν αυτη
http://i194.photobucket.com/albums/z49/kostas_8/1164979_0_b.jpg?t=1294459058
αλλα χωρις να υπαρχει το κενο μεταξυ ουρανου και αεροτομης και να μην ηταν τοσο εξω τα πλαινα της. Κοινως σαν μια συνεχεια απο τον ουρανο προς τα πισω. (Ενα πραγμα σαν του Golf Gti ```
http://static.blogo.it/autoblog/volkswagem-golf-gti-official/big_VolkswagenGolfGTI_27.JPGΑυτα τα πολλα. Συγνωμη που σας κουρασα και ελπιζω να μου προτεινετε κατι (Πω πω δε το κλεινω το ρημαδι! :Ρ) Κωστας
-
Επειδή δεν βλέπω κανέναν άλλον να λέει κάτι θα το κάνω εγώ.
Πρώτον καλώς ήρθες και είθε να μπορέσεις να βρεις εδώ ό,τι ψάχνεις. (αρχίζω με καλή αύρα και ευχές)
Δεύτερον, δύσκολο το έργο που διάλεξες (σιγά σιγά σε γειώνω...). Αφενός το αυτοκίνητο που διάλεξες ή που σου έτυχε δεν είναι γνωστό στο χώρο των βελτιωτών όσο άλλα ώστε να υπάρχει πληθώρα προσφερόμενων βελτιώσεων και αφετέρου βελτίωση στην απόδοση του κινητήρα θα έρθει δύσκολα, ακριβά και με συμβιβασμούς επειδή είναι ατμοσφαιρικός.
Πρώτα πρώτα τσέκαρε καλά τον κινητήρα σου ώστε να είσαι σίγουρος ότι λειτουργεί καλά, δεν θέλει καθάρισμα και ότι τα καυσαέριά του είναι τα προβλεπόμενα (αυτό λέει πολλά για την κατάστασή του).
Είναι σημαντικό να ξεκινήσεις με μια καλή βάση. Βέβαια μπορεί να χρειαστεί να αλλάξεις ακόμα και τη βάση (σε προετοιμάζω)....
Βελτίωση σε ατμοσφαιρικό κινητήρα (αν είναι κατασκευασμένος για να την σηκώνει): ξεκινάς με φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση (ΦΠΕ) από τα οποία ελάχιστη πραγματική (μετρούμενη) βελτίωση θα δεις (δηλαδή ακόμα και το 10% αν σου τάζουν είναι υπερβολή, πιο κοντά σε 0-4% θα είσαι και με συμβιβασμούς) αλλά χρειάζονται για τη συνέχεια, να βοηθήσουν τα επόμενα. Που είναι εκκεντροφόρος/οι, ελατήρια βαλβίδων και ακόμα πιο πέρα σφυρήλατα και ζυγισμένα ελαφρωμένα πράματα. Όλα αυτά και κοστίζουν και θέλεις καλό μάστορα και ενώ μπορεί να σου δώσουν δύναμη ψηλά θα χάσεις ροπές χαμηλά. Δηλαδή θα έχεις ένα αυτοκίνητο πιο δυσκολοοδήγητο που επειδή θα πρέπει να το γκαζώνεις θα ξοδεύει και πιο πολλή βενζίνη.
Εκτός αν το τουρμπίσεις, υπάρχουν μάστορες που με το αζημίωτο θα στο κάνουν αλλά δεν συμφέρει. Θα χάσεις λεφτά, αξιοπιστία και αντοχή, κατανάλωση και θα θέλεις και ειδικό σέρβις. Αυτό που σε συμφέρει περισσότερο για αυτό που θέλεις είναι να βάλεις άλλον κινητήρα με πιο πολλά κυβικά, ό,τι έβγαζε η εταιρεία, πιθανόν κάτι σε 1500-1600-1800 κυβικά. Εφόσον βρεθεί ένας καλός θα έχεις μια τέλεια βελτίωση για τα άλογα που θέλεις και με ροπές χαμηλά, χωρίς δηλαδή συμβιβασμούς, με απόλυτη εργοστασιακή αξιοπιστία, λογική κατανάλωση, εύκολο τυπικό σέρβις χωρίς περίεργες συνταγές και φτηνότερα από όλα τα άλλα.(έπεσε η μπόμπα)
Τώρα για τα τιμόνια, προβόλια, μπλιμπλίκια, τελικό για ήχο και τις αεροτομές γούστο σου καπέλο σου αν ψάξεις θα βρεις τα πάντα, όρεξη να έχεις και λεφτά.
Αυτό όμως που νομίζω έχεις αγνοήσει και είναι το πιο σημαντικό, είναι να βελτιώσεις τον τομέα της εξασφάλισης του τομαριού σου. Δηλαδή φρένα (ξεκίνα με ένα καλό σέρβις φρένων με αλλαγή υγρών), αναρτήσεις (σιγουρέψου ότι δεν είναι τελειωμένη) και πάνω από όλα να βελτιώσεις τον οδηγό και τις ικανότητές του. Αξίζει να ξοδέψεις μερικά από τα λεφτά σου για να πας να κάνεις μερικούς γύρους σε πίστα να μάθεις το αυτοκίνητό σου ή σε ειδικό σχολείο σε πίστα. Σίγουρα θα γίνεις πολύ πιο ασφαλής και γρήγορος οδηγός, έτοιμος να εκμεταλλευτεί καλύτερα τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σου!Α, και σε θερμοπαρακαλώ, επειδή βλέπω να έχεις την προδιάθεση, μην βάλεις λάμπες ψευτοξένον που ό,τι και να σου τάξουνε τυφλώνουν, γιατί θα έχεις την κατάρα όλων μας! (φοράω και μαύρο γυαλί να προστατευτώ )
-
Αψογος!!!
-
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση Εννοειτε δε βαζω ψευτοξενον.. Και τα βριζω και δε μου αρεσουν :Ρ Ειμαι ικανοποιημενος με τα κλασσικα 'φωτα του παππου' και δεν ταιριαζει και στο Lanos το ξενον γενικα :Ρ
Η μηχανη ειναι πολυ οκ και ειχα ξεχασει να αναφερω οτι φοραει και αναρτησεις Bilstein σκληρες με ελατηρια χαμηλωματος. Λαδι δεν καιει, Μονο Βενζινη παρατηρω σε συγκριση με το Daewoo Espero που ειχαμε πριν οτι καιει λιγο παραπανω. Και το εχω ακουσει απο αρκετους οτι το Lanos καιει.
Τα φρενα μπορω να πω οτι με εχουν ικανοποιησει 3 φορες που χρειαστηκε να το πατησω τερμα (1 φορα απο μαλακια μου - ευτυχως χωρις κανεναν μπροστα ειδα κοκκινο φαναρι τελευταια στιγμη και με κοιταζαν ολοι στον πειραια απο το φρεναρισμα :Ρ - , 2 φορες για τα κωλοστοπ που περνανε αερα πατερα μερικοι... Και γενικα οταν τα κοιταξα πριν το παρω για υγρα και αναρτησεις ηταν καινουρια..Κοινως δηλαδη φαινετε οκ γιατι απο ασφαλεια σε φρενα και κρατηματα εχω παρατηρησει οτι ειναι οκ μεχρι στιγμης. Δεν ειναι δε και το πιο ασφαλες αμαξι. Δε θα με χαλαγε να ειχα ακομα το Espero με αεροσακο και ABS που ειχε.
Αρα με λιγα λογια δε γινετε τιποτα. Απλα θα του ψαξω ενα τελικο, μια αεροτομη, τα προβολια και τις κωλοαντιστασεις γιατι δε βλεπω τιποτα πισω. 'Η να βρω καποιον 1500αρι κινητηρα 16αρι (του Espero που με ειχε ικανοποιησει δε χωραει μαλλον :Ρ). Καμια προταση πανω σε αυτο?
Εχετε καμια βοηθεια για τις αντιστασεις αν γνωριζετε πως μπορουν να επιδιορθοθουν? Και τι μπορω να κανω για αυτο το 'κενο' στο γκαζι που παρατηρω? EDIT:Απ'οτι μου ειπε ενας φιλος μου πρεπει να γινετε απο την φιλτροχοανη την οποια και θελω να βγαλω για να βαλω την μαμα με ελευθερας. Θα παει πολυ καλυτερα πιστευω και δε θα εχω αυτα τα μπουκωματα..
Πιστες που εχει γιατι απο Αθηνα ειμαι λιγο ο,τι να'ναι απο τους δρομους. Μονο Πειραια, Κορυδαλλο, Νικαια, Αιγαλεω, Κολωνο και Αγια Βαρβαρα ξερω :Ρ Και γενικα ενδιαφερομαι να κανω μαθηματα ασφαλους Οδηγησης.
-
Καλησπέρα φίλε μου.
Το ξέρω πως θα φανώ λίγο εριστικός αλλά θα σου έλεγα να δεις το εξής θέμα πρωτού αρχίσεις οτιδήποτε viewtopic.php?f=5&t=35906
Αυτό για το οπτικοακουστικό κομμάτι των βελτιώσεων που θέλεις να κάνεις.
Για το μηχανικό όπως ήδη είπε ο ονυχας τα άλογα σε ατμοσφαιρικό μοτέρ βγαίνουν πολύ δύσκολα. Μοτέρ αλλάζουν ακόμη πιο δύσκολα.
Το χάος λοιπόν?
Όχι! Το αμάξι ασ' το ακριβώς όπως είναι, απλά να είναι ασφαλές φρόντισε, καλό θα ήταν να πας μία δύο φορές εδώ http://www.athenscircuit.gr/ όποτε η βλαμμένη* διοίκηση της πίστας αποφασίσει ότι θα βάλει μέρες για το κοινό σε λογική συχνότητα και λογικές τιμές. Με λίγα λόγια μην ξοδέψεις ούτε ευρώ παραπάνω από ότι χρειάζεται και κάνοντας λίγη οικονομία να πάρεις ένα όχημα μεταχειρισμένο που έχει τις δυνατότητες που θέλεις.
*συγνώμη για τους χαρακτηρισμούς αλλά με τέτοιο πρόγραμμα και τέτοιες τιμές είναι ότι πιο ευγενικό μπορώ να σκεφτώ...
-
Οντως.. Καλα σχετικα με το λινκ, οκ, δε θελω να φτασω σε τετοιες καγκουριες. Απλα μια εξατμισουλα αλλη, ενα απλο φιλτρο ελευθερας, οπως εχει ενας φιλος μου σε Accent 1300αρι και πραγματικα δεν εχει αυτα τα μπουκωματα που εχω εγω απο το Simota που και βενζινη παραπανω μου καιει και δηθεν δορυβο κανει και πραγματικα το αμαξι ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο το δικο μου που μπουκωνει με το Simota. Γιατι το γκαζι του το εχει το Lanos, δε μπορω να πω. Απλα θελω να το κανω πιο σταθερο στην αποδοση και λιγο πιο γρηγορο.
Παντως για μοτερ, απ'οσο μου εχουν πει αλλαζουν και σχετικα ευκολα. Πχ του προηγουμενου αυτοκινητου που ειχα κουμπωνει ανετα στο Lanos αρα υποθετω οτι με την ιδια ανεση θα κουμπωνε πχ και ενος Calibra 2.0, οπως εμπαινε στο Espero. (C20Let)
Κοινως μετα τις πολυ χρησιμες πληροφοριες που εχω συλλεξει:
1)Θα του αλλαξω εξατμιση τελικο, να κανει εναν απαλο μπασο και γλυκο ηχο οπως τον θελω
2)Ξηλωνω το Simota βαζω μαμα με ελευθερας που θα αποδιδει καλυτερα κατα την αποψη μου απο αυτο που εχω δει και θα καιει λιγοτερα απ'οτι τωρα,
3)Μια αεροτομη ιμιτασιον εννοειτε σαν αυτη που θελω
4)Τιμονι
5)Προβολια
6)Κανα τεμπελη να βαζω πραγματα
7)ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙ!Αυτα θελω. Τι πιστευετε εσεις? Βασικα θα το ξαναπω γιατι κανεις δε μου το εχει απαντησει.. Με τις αντιστασεις πισω τι να κανω? Δεν ξερω και παρα πολλα πανω σε αυτα.. Τι κοστος θα εχω αν παω για τα παραπανω? Με ενα 300αρι ευρω νομιζω τα φτιαχνω ολα αυτα..
-
Ο χρήστης gusdim έγραψε:
Βασικα θα το ξαναπω γιατι κανεις δε μου το εχει απαντησει.. Με τις αντιστασεις πισω τι να κανω?Αφου εχεις φυμε τζαμια δεν μπορεις να τις φτιαξεις αν δεν βγαλεις την ζελατινα.
-
Μαλιστα. Ευχαριστω
-
να σου προτεινω κατι ,πηγα προσφατα στο συνεργειο και ειναι πολυ καλος και με καλες τιμες!
http://www.service4autos.gr/veltiosi.php -
Εχω σκεφτει και το ενδεχομενο αποκτησης 16v κινητηρα αλλα δεν εχω βρει καπου φθηνα και σε καλη κατασταση.. Το ψαχνω ομως.
Φιλε gt13 μαλλον με σωζεις με το link σου γιατι ο τυπας εδρευει στη Νικαια και εγω μενω Αγια Βαρβαρα. Πολυ κοντα δηλαδη :Ρ
-
Παιδια καλημερα! Μηπως μπορει καποιος να μου απαντησει εδω? Επειδη εχω χοντρες εξελιξεις με το αμαξι, καθως ανακαλυψα οτι ειχε 170 χιλιαδες χιλιομετρα και οχι 100 χιλιαδες+ οπως μου το πουλησαν, υπαρχουν καποια ενδεχομενα που εχω σκεφτει. Η επιστρεφω το αμαξι και παιρνω πισω τα λεφτα μου και κλεινει εκει το θεμα, η ζηταω τα μισα απο οσα εδωσα και κοιταω τα εξης: Επισκευαζω καποιες ζημιες που εχει απο τον προηγουμενο και ειχε εξ'αρχης το οχημα (πχ κρεμαργερα, βαση μηχανης) και υστερα κοιταω μηπως και βρω εναν φθηνο 16βαλβιδο κινητηρα, ειτε Daewoo ειτε καποιον που να κουμπωνει χωρις πολλες μετατροπες και κατα προτιμηση να ειναι 1500-1600 κυβικα. (η δικαστικη οδος υπαρχει επισης σαν λυση αλλα θα παρει πολυ χρονο και θελω να τελειωνω οσο πιο συντομα γινετε και με το μεγαλυτερο συμφερον μου).
Παμε λοιπον στο κυριο. Επειδη ο κινητηρας που εχω τωρα ειναι 8βαλιβιδος, η μετατροπη σε 16βαλβιδο θα χρειαστει: κινητηρα, πλεξουδα, εγκεφαλο και ισως χρειαστει και σασμαν. Εξαρτατε απο τον αν κουμπωνει και δεν υπαρχουν προβληματα. Εχει κανεις υποψιν τιποτα για να μου ερθουν ολα αυτα φθηνα? Εχω βρει στο car.gr κινητηρα απο το παλιο μου Daewoo (Espero) τον οποιο λεει οτι τον εχει 100 ευρω (http://www.car.gr/parts/view/21443/) τωρα αν εχει πλεξουδα-εγγεφαλο δεν ξερω, εστειλα mail και αναμενω απαντηση για αυτα και για τα χιλιομετρα του. Εννοειτε πως θα εχω και τις αμφιβολιες μου βεβαια για τα χιλιομετρα, ποσα θα εχει αν τελικα τα γνωριζει. Μετα απο αυτο που μου ετυχε πως να μην τις εχω αλλωστε.
Αν τα εχει ισως του κουμπωσω και του Nexia 1.5 το σασμαν που εχει πιο κοντες 3η,4η,5η.
Ετσι και θα ξερω και ποσα χιλιομετρα εχει ο κινητηρας και θα εχω και το κεφαλι μου ησυχο. Γιατι αλλο να παιρνω αμαξι και να γραφει 100.000χλμ και αλλο να εχει 170.000 πραγματικα και να βγαζει το ενα προβλημα μετα το αλλο με ποιο προσφατο στη μιζια να καιει λαδι και να θελει τσιμουχακια. Δεν αξιζει να τα δωσω τα 200 ευρω για επισκευη σε κινητηρα που εχει 170.000 χιλιομετρα. Καλυτερα να τον πεταγα.
Απο την αλλη μπορω απλα να το δωσω πισω και να παρω ενα Accent πχ 3θυρο με 2-2.500 χιλιαρικα (οσα πηρα και το Lanos - 2.200) με σαφως πολυ ανωτερο εξοπλισμο απο το Lanos. Πχ ABS (δεν εχει το Lanos), 2 αεροσακους (Κανεναν το Lanos), 12βαλβιδο κινητηρα (8βαλβιδος του Lanos), και πολλα αλλα. Πχ κερδος σε χωρους. Απλως εχω και εγω τα κολληματα μου πλεον γιατι και για το επομενο αμαξι θα εχω παρα πολυ σοβαρες αμφιβολιες για τα χιλιομετρα του. Και απο το Lanos θα μου λειψουν καποια πραγματα οπως πχ οτι ειναι χαμηλωμενο, εχει bilstein αναρτησεις, εχει ζαντες και φιμε. Το ηχοσυστημα ειναι δικο μου οποτε δε το χανω..
Εχω απελπιστει.. Τι να κανω? Καποια βοηθεια, προταση, κατι..
-
πως καταλαβες οτι εχει παρα πανω χλμ?
να πας σε μαντρες με ανταλακτικα και να ρωτισεις σχετηκα με της μηχανες και το αν κανουν οι 16v στο δικο σου σαζμαν, ρωτα και το μαστορα σου -
Πάρε το Accent που λές και μην προσπαθείς να το 'βελτιώσεις', να του αλλάξεις 'τον ήχο' από την εξάτμιση, τα κρατήματα κλπ κλπ. Ένα αυτοκίνητο που κάνει 2500 μεταχειρισμένο είναι αυτό ακριβώς !!! Όσα 100ευρα και να ρίξεις θα παραμένει ένα αυτοκίνητο 2.5κ ευρώ, δεν θα αλλάξει κάτι ... Σόρρυ που είμαι σκληρός αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Με 2.5k ούτε γούστα βγάζεις ούτε μούρη πουλάς, όσο χαμηλωμένο και να είναι και όσα φιμε και προβολάκια και ηχοσυστήματα να έχει
-
@umaga: Απο την αρχη επιζητουσα να δω τα προηγουμενα σερβις του, να μου τα εκτυπωσουν. Μου λεγαν θα το κανουν εκτυπωση, τελικα καταληξαν εκεινοι μετα απο τσακωμο οτι επειδη ειναι σε προηγουμενο ονομα δεν μπορουν να το κανουν εκτυπωση ενω μου ειχαν πει 5 φορες οτι θα τα εκτυπωσουν χωρις προβλημα. Ε τους ειπα οκ, αφου τα βλεπετε να τα δω και εγω απο το κομπιουτερ. Και ειδα οτι ηταν περασμενο στα 170.800κατι χιλιομετρα.
@jtblaster: Δεν εισαι σκληρος με το να λες την αληθεια. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Και δε θελω να πουλησω μουρη ουτε τιποτα.. Κοιταω να ειμαι εγω ικανοποιημενος απο αυτο που εχω. Το προηγουμενο αμαξι μου (Espero) ηταν ολο μαμα. Μονο εξατμιση τελικο ειχε αλλαγμενο και αυτη επειδη η προηγουμενη τρυπησε και κρεμασε. Λογικο ηταν.
-
Ο χρήστης gusdim έγραψε:
@umaga: Απο την αρχη επιζητουσα να δω τα προηγουμενα σερβις του, να μου τα εκτυπωσουν. Μου λεγαν θα το κανουν εκτυπωση, τελικα καταληξαν εκεινοι μετα απο τσακωμο οτι επειδη ειναι σε προηγουμενο ονομα δεν μπορουν να το κανουν εκτυπωση ενω μου ειχαν πει 5 φορες οτι θα τα εκτυπωσουν χωρις προβλημα. Ε τους ειπα οκ, αφου τα βλεπετε να τα δω και εγω απο το κομπιουτερ. Και ειδα οτι ηταν περασμενο στα 170.800κατι χιλιομετρα.@jtblaster: Δεν εισαι σκληρος με το να λες την αληθεια. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Και δε θελω να πουλησω μουρη ουτε τιποτα.. Κοιταω να ειμαι εγω ικανοποιημενος απο αυτο που εχω. Το προηγουμενο αμαξι μου (Espero) ηταν ολο μαμα. Μονο εξατμιση τελικο ειχε αλλαγμενο και αυτη επειδη η προηγουμενη τρυπησε και κρεμασε. Λογικο ηταν.
Πολύ φοβάμαι ότι ικανοποίηση δεν μπορείς να πάρεις με τέτοιου είδους αλλαγές, μάλλον προβλήματα θα δημιουργήσεις και στην τσέπη σου και στο αυτοκίνητο ...
-
Για να ειμαι ειλικρινης δε νομιζω να δημιουργηθει κανενα προβλημα απο ζαντες, φιμε, φιλτρο ελευθερας και τελικο εξατμισης..
Και σου βγαζω εξω τις ζαντες που ειναι στο χερι καθενος αν τις βαλει, εγω ειμαι μια χαρα και με τις εργοστασιακες χωρις τα τασια. Αλλα με φιμε ας πουμε οχι τσιτα μαυρο, αλλα στο πρωτο-δευτερο σταδιο κερδιζεις αρκετα ειδικα το καλοκαιρι, με φιλτρο ελευθερας κερδιζεις πολλα στην 'ανασα' του αυτοκινητου καθως θα παει πιο ανετα και απο εξατμιση τελικο η μεσαιο τελικο να ειναι ελευθερας και πιο ελαφρια, κερδιζεις παλι και σε αποκριση και σε ανεση του αυτοκινητου. Βεβαια αποψεις ειναι αυτες, αλλα απλα δε νομιζω να δημιουργουνται προβληματα στο αυτοκινητο απο αυτα. Να του βαλω προγραμμα, να του ζοριζω τη μηχανη και αλλα τετοια, εκει να πω ναι, του αυτωνω τη μανα..
Εχουν αλλαξει παρα πολυ οι αποψεις μου απο το αρχικο ποστ μεχρι και σημερα. Καθως μεσα σε αυτο το λιγο διαστημα, μαθαινει κανεις πολλα αν ασχοληθει. Και αργοτερα βλεπεις και τι συμφερει. Καποτε ο ανθρωπος ξεφευγει απο τις κ@υλες του!
-
Αν μπορείς να το δώσεις και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου αυτό να κάνεις. Και μετά να κοιτάξεις να πάρεις ένα αυτοκίνητο που να έχει τουλάχιστον τον κινητήρα που χρειάζεσαι....
-
Χρονια πολλα! χριστος ανεστη παιδια! Φιλε onyx αυτο θα κανω και λογικα θα παω για ενα accent που εχω σταμπαρει απο ιδιωτη, θα τσεκαρω πραγματικα τα παντα αυτη τη φορα ομως.. 1300 κυβικα, 2 αεροσακοι, 3θυρο, ABS, του 2000 η του 2001.. με 123.000 χιλιομετρα λεει.. Αλλοι μου λενε οτι ισως ειναι σωστα, αλλοι γυρισμενα.. Θα δειξει.. Εξαρτατε απο την χρηση που του κανεις βεβαια.. Αν παρεις παραγοντα το 15000 χλμ το χρονο φαινονται λιγα.. Αλλοι ειναι στο οτι ο μεσος ορος ειναι απο 12000-15000 το χρονο.. Καπου εκει χανομαι.. Αν ισχυουν αυτα ομως και ειναι οντως τοσα τα χλμ τοτε ισως εχω βρει κατι αξιοπρεπες και για τα γουστα μου ομορφο αμαξακι, και καλο μπορω να πω.. Ενα σκυλακι..
Daewoo Lanos - Μεγαλο προβλημα - Βοηθεια!