Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HELP!!Σκισιμο λαστιχου Pirelli που δεν εισαγεται πια...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. HELP!!Σκισιμο λαστιχου Pirelli που δεν εισαγεται πια...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    9
    103
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lpat2001 last edited by

      Εδω και 1 χρονο αλλαξα λαστιχα στο αμαξι της γυναικας μου κι εβαλα τεσσερα καινουργια PIrelli Cinturato P6000 165/60 R14

      Εδω και 5 μηνες σκιστηκε το πισω δεξια και καταστραφηκε....οποτε εβαλα ενα μτχ της κακιας ωρας για να την βγαλω στο μεσοδιαστημα μεχρι να παρω καινουργιο ελαστικο

      Η PIrelli ελλαδος επαψε να φερνει εδω αυτη την διασταση......και μαλλον δεν προκειται να ξαναεισαγει τοσο 'ξεφτιλα' διασταση ελαστικου μιας και ειναι λιγα τα αμαξια που την χρησιμοποιουν

      Ειμαι στο διλημα

      1.*** Βαζω ελαστικο καινουργιο αλλης μαρκας......... αλλα θα επηρεασει αυτο την συμπεριφορα του αυτοκινητου***?

      2.Παραγγελνω το λαστιχο απο εξωτερικο δινοντας 100 ευρω για ενα λαστιχο που εδω εκανε 60 ευρω?

      Και στις 2 περιπτωσεις θα χω στο αυτοκινητο 3 ελαστικα που χουν κανει 7000 χλμ κι ενα καινουργιο....υπαρχει καποιο πιθανο προβλημα με αυτο?

      PLease HELP............

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lpat2001 last edited by

        Εδω και 1 χρονο αλλαξα λαστιχα στο αμαξι της γυναικας μου κι εβαλα τεσσερα καινουργια PIrelli Cinturato P6000 165/60 R14

        Εδω και 5 μηνες σκιστηκε το πισω δεξια και καταστραφηκε....οποτε εβαλα ενα μτχ της κακιας ωρας για να την βγαλω στο μεσοδιαστημα μεχρι να παρω καινουργιο ελαστικο

        Η PIrelli ελλαδος επαψε να φερνει εδω αυτη την διασταση......και μαλλον δεν προκειται να ξαναεισαγει τοσο 'ξεφτιλα' διασταση ελαστικου μιας και ειναι λιγα τα αμαξια που την χρησιμοποιουν

        Ειμαι στο διλημα

        1.*** Βαζω ελαστικο καινουργιο αλλης μαρκας......... αλλα θα επηρεασει αυτο την συμπεριφορα του αυτοκινητου***?

        2.Παραγγελνω το λαστιχο απο εξωτερικο δινοντας 100 ευρω για ενα λαστιχο που εδω εκανε 60 ευρω?

        Και στις 2 περιπτωσεις θα χω στο αυτοκινητο 3 ελαστικα που χουν κανει 7000 χλμ κι ενα καινουργιο....υπαρχει καποιο πιθανο προβλημα με αυτο?

        PLease HELP............

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lpat2001 last edited by

          Εδω και 1 χρονο αλλαξα λαστιχα στο αμαξι της γυναικας μου κι εβαλα τεσσερα καινουργια PIrelli Cinturato P6000 165/60 R14

          Εδω και 5 μηνες σκιστηκε το πισω δεξια και καταστραφηκε....οποτε εβαλα ενα μτχ της κακιας ωρας για να την βγαλω στο μεσοδιαστημα μεχρι να παρω καινουργιο ελαστικο

          Η PIrelli ελλαδος επαψε να φερνει εδω αυτη την διασταση......και μαλλον δεν προκειται να ξαναεισαγει τοσο 'ξεφτιλα' διασταση ελαστικου μιας και ειναι λιγα τα αμαξια που την χρησιμοποιουν

          Ειμαι στο διλημα

          1.*** Βαζω ελαστικο καινουργιο αλλης μαρκας......... αλλα θα επηρεασει αυτο την συμπεριφορα του αυτοκινητου***?

          2.Παραγγελνω το λαστιχο απο εξωτερικο δινοντας 100 ευρω για ενα λαστιχο που εδω εκανε 60 ευρω?

          Και στις 2 περιπτωσεις θα χω στο αυτοκινητο 3 ελαστικα που χουν κανει 7000 χλμ κι ενα καινουργιο....υπαρχει καποιο πιθανο προβλημα με αυτο?

          PLease HELP............

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kotetsi last edited by

            Μπορείς να βάλεις ένα σετ Cinturato P6 εμπρός, να κρατήσεις τα P6000 πίσω και το ελαστικό που περισσεύει να το κρατήσεις για ρεζέρβα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              efthymis last edited by

              Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
              Μπορείς να βάλεις ένα σετ Cinturato P6 εμπρός, να κρατήσεις τα P6000 πίσω και το ελαστικό που περισσεύει να το κρατήσεις για ρεζέρβα.

              ακριβως αυτο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lpat2001 last edited by

                παιδες δεν υπαρχει κανενα ελαστικο Pirelli 165/60 14 στην ελλάδα .....ο,τι γραφουν τα sites ειναι μουφα....( το τσεκαρα...)

                Απλα χαλιεμαι να πληρωσω ξανα 2 λαστιχα ητοι 155 ευρα...

                ΑΝ βαλω πισω μονο ενα καινουργιο αλλης μαρκας κι αφησω κι αυτο που χω που ειναι 1 ετους θα υπαρχει προβλημα σε αποτομα φρεναρισματα και κρατημα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sacracer last edited by

                  οχι δεν θα εχεις τιποτα αφου πρωτα κανει μερικα χλμ το αυτοκινητο να στρωσει το λαστιχο.μπορει να εχεις πεοβλημα με το κτεο ομως.σε φιλο μου που ειχε κανει ιδια πατεντα του ειπαν στον αξονα ειτε πισω ειτε μπρος να εχει ιδια ελαστικα.αφου στρωσει δεν θα καταλαβαινεις τιποτα ειναι και μικρο το λαστιχο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    efthymis last edited by

                    Παιδια ναι, στον ιδιο αξονα πρεπει να ειναι ιδια τα λαστιχα!!

                    Φιλε μου τωρα που ηρθαν ετσι τα πραγματα τι να κανεις, παρε μια δυαδα ακομα κι αλλης μαρκας και το καλο κρατα το ρεζερβα, να εχεις το κεφαλι σου ησυχο τουλαχιστον

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lpat2001 last edited by

                      Ο χρήστης efthymis έγραψε:
                      Παιδια ναι, στον ιδιο αξονα πρεπει να ειναι ιδια τα λαστιχα!!

                      Φιλε μου τωρα που ηρθαν ετσι τα πραγματα τι να κανεις, παρε μια δυαδα ακομα κι αλλης μαρκας και το καλο κρατα το ρεζερβα, να εχεις το κεφαλι σου ησυχο τουλαχιστον

                      Ευθυμη αυτο σκεφτομουν κι εγω να κανω.....ΤΗΧ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Ο χρήστης sacracer έγραψε:
                        οχι δεν θα εχεις τιποτα αφου πρωτα κανει μερικα χλμ το αυτοκινητο να στρωσει το λαστιχο.μπορει να εχεις πεοβλημα με το κτεο ομως.σε φιλο μου που ειχε κανει ιδια πατεντα του ειπαν στον αξονα ειτε πισω ειτε μπρος να εχει ιδια ελαστικα.αφου στρωσει δεν θα καταλαβαινεις τιποτα ειναι και μικρο το λαστιχο.

                        Δεν είναι και τόσο αλήθεια αυτό, εκ πειρας από νοικιάρικο και από ταξί.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr