Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    peugeot 106 rallye 16v χτυπανε τα οστιρια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. peugeot 106 rallye 16v χτυπανε τα οστιρια
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    35
    1306
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 1
      106rethymno last edited by

      γεια σε ολους! εχω καποιες αποριες και θα ηθελα μια μικρι βοηθεια...
      εχω ενα 106 ραλλυ 16v και πριν λιγο καιρο επαθα μια ζιμια (εσκασε η φλαντζα αναμεσα στους
      κυλινδρους) αποφασισα λοιπον αφου θα λυνοταν το καπακι να βαλω εκκεντρα.. ετσι και με την συμβουλη του μηχανικου κατελιξα σε μπουμπισιους με ροικη στο καπακι, φλαντζα και προγραμα (αναβαθμηση) το προβλημα μου ειναι πως χτυπανε τα οστιρια πολυ εντονα και ειδικα οταν ζεσταθει το αμαξι.. κανει εναν πιο βραχνο θορυβο (σαν σκαραβεος!)
      ρωτησα τον μηχανικο και μου ειπε πως ειναι απολυτα φυσιολογικο..!!!
      ξερει κανεις κατι για αυτο..???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 1
        106rethymno last edited by

        γεια σε ολους! εχω καποιες αποριες και θα ηθελα μια μικρι βοηθεια...
        εχω ενα 106 ραλλυ 16v και πριν λιγο καιρο επαθα μια ζιμια (εσκασε η φλαντζα αναμεσα στους
        κυλινδρους) αποφασισα λοιπον αφου θα λυνοταν το καπακι να βαλω εκκεντρα.. ετσι και με την συμβουλη του μηχανικου κατελιξα σε μπουμπισιους με ροικη στο καπακι, φλαντζα και προγραμα (αναβαθμηση) το προβλημα μου ειναι πως χτυπανε τα οστιρια πολυ εντονα και ειδικα οταν ζεσταθει το αμαξι.. κανει εναν πιο βραχνο θορυβο (σαν σκαραβεος!)
        ρωτησα τον μηχανικο και μου ειπε πως ειναι απολυτα φυσιολογικο..!!!
        ξερει κανεις κατι για αυτο..???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1
          106rethymno last edited by

          γεια σε ολους! εχω καποιες αποριες και θα ηθελα μια μικρι βοηθεια...
          εχω ενα 106 ραλλυ 16v και πριν λιγο καιρο επαθα μια ζιμια (εσκασε η φλαντζα αναμεσα στους
          κυλινδρους) αποφασισα λοιπον αφου θα λυνοταν το καπακι να βαλω εκκεντρα.. ετσι και με την συμβουλη του μηχανικου κατελιξα σε μπουμπισιους με ροικη στο καπακι, φλαντζα και προγραμα (αναβαθμηση) το προβλημα μου ειναι πως χτυπανε τα οστιρια πολυ εντονα και ειδικα οταν ζεσταθει το αμαξι.. κανει εναν πιο βραχνο θορυβο (σαν σκαραβεος!)
          ρωτησα τον μηχανικο και μου ειπε πως ειναι απολυτα φυσιολογικο..!!!
          ξερει κανεις κατι για αυτο..???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            a-110-alpine last edited by

            Ο χρήστης 106rethymno έγραψε:
            γεια σε ολους! εχω καποιες αποριες και θα ηθελα μια μικρι βοηθεια...
            εχω ενα 106 ραλλυ 16v και πριν λιγο καιρο επαθα μια ζιμια (εσκασε η φλαντζα αναμεσα στους
            κυλινδρους) αποφασισα λοιπον αφου θα λυνοταν το καπακι να βαλω εκκεντρα.. ετσι και με την συμβουλη του μηχανικου κατελιξα σε μπουμπισιους με ροικη στο καπακι, φλαντζα και προγραμα (αναβαθμηση) το προβλημα μου ειναι πως χτυπανε τα οστιρια πολυ εντονα και ειδικα οταν ζεσταθει το αμαξι.. κανει εναν πιο βραχνο θορυβο (σαν σκαραβεος!)
            ρωτησα τον μηχανικο και μου ειπε πως ειναι απολυτα φυσιολογικο..!!!
            ξερει κανεις κατι για αυτο..???

            αυτό παθαίνει όποιος βάζει 'μπουμπισιους εκκεντρα' του χτυπάνε τα ωστηρια, ας προσεχες.

            EDIT MOD
            παρτε το απο εδω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 1
              106rethymno last edited by

              φιλε μου αν προσεξες γραφω πως ο μηχανικος μου τους προτινε σαν πιο αξιοπιστους..!!!
              εγω για kent pt51 ειχα ρωτισει και μου τους προτινε τους μπουσμπισιους σαν πιο αξιοπιστους!
              το θεμα ειναι τωρα τι κανω?
              πεζει να παθω ζημια?
              και ο θορυβος οταν ζεσταθει το αμαξι που γινετε πιο βραχνος???

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Tι λάδια φοράς;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  a-110-alpine last edited by

                  μια απάντηση ειλικρινή παρακαλώ.
                  έγινε η μαλακία στο αυτοκίνητο, και περιμένει ο φίλος να βρει την λύση από εδώ μέσα, πες τε μου πως και με ποιον τρόπο. ( όπως και ο κάθε φίλος που βάζει το πρόβλημα του εδώ)
                  αλήθεια πόσα ακούμπησες για αυτή την μετατροπή.

                  ΥΓ άντε να πω και την γνώμη μου, με σούπερ αμόλυβδη το δοκίμασες, γιατί αυτά που χτυπάνε δεν είναι τα ωστηρια (πιστεύω) αλλά 'πειρακια'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xristos912 last edited by

                    Εχουν ωστηρια οι 16v κινητηρες,γιατι εγω ξερω για καπελωτα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      saxon_747 last edited by

                      Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
                      μια απάντηση ειλικρινή παρακαλώ.
                      έγινε η μαλακία στο αυτοκίνητο, και περιμένει ο φίλος να βρει την λύση από εδώ μέσα, πες τε μου πως και με ποιον τρόπο. ( όπως και ο κάθε φίλος που βάζει το πρόβλημα του εδώ)
                      αλήθεια πόσα ακούμπησες για αυτή την μετατροπή.

                      Δεν ψαχνει να βρει λυση.
                      Ρωταει εαν ειναι φυσιολογικο οπως του ειπε ο μηχανικος του.

                      ρωτησα τον μηχανικο και μου ειπε πως ειναι απολυτα φυσιολογικο..!!!
                      ξερει κανεις κατι για αυτο..???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
                        Εχουν ωστηρια οι 16v κινητηρες,γιατι εγω ξερω για καπελωτα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          a-110-alpine last edited by

                          Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                          μια απάντηση ειλικρινή παρακαλώ.
                          έγινε η μαλακία στο αυτοκίνητο, και περιμένει ο φίλος να βρει την λύση από εδώ μέσα, πες τε μου πως και με ποιον τρόπο. ( όπως και ο κάθε φίλος που βάζει το πρόβλημα του εδώ)
                          αλήθεια πόσα ακούμπησες για αυτή την μετατροπή.

                          Δεν ψαχνει να βρει λυση.
                          Ρωταει εαν ειναι φυσιολογικο οπως του ειπε ο μηχανικος του.

                          ρωτησα τον μηχανικο και μου ειπε πως ειναι απολυτα φυσιολογικο..!!!
                          ξερει κανεις κατι για αυτο..???

                          και βέβαια δεν είναι φυσιολογικό να κοπανάει ότι είναι αυτό που κοπανάει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            saxon_747 last edited by

                            Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:

                            και βέβαια δεν είναι φυσιολογικό να κοπανάει ότι είναι αυτό που κοπανάει

                            E, απο εδω και περα ας βγαλει ακρη με το μηχανικο του.

                            Και ενα σχετικο λινκ:
                            http://www.106sportclub.gr/forumdb/viewtopic.php?t=2926&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                              Εχουν ωστηρια οι 16v κινητηρες,γιατι εγω ξερω για καπελωτα;

                              Υδραυλικά ωστήρια, ίσως είναι μεγάλη η διαδρομή από το έκκεντρο και τερματίζουν ή κλείνουν τις τρύπες του λαδιού, από μια διαδρομή ( βύθισμα και πάνω ) τα υδραυλικά ωστήρια αλλάζονται με μηχανικά, μάλλον πρέπει να τα αλλάξει ο φίλος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Θεωρητικά με τους reprofile μπουμπίσιους δεν χρειάζεται να πας σε μηχανικά. Κόφτη που έχεις;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 1
                                  106rethymno last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                  Tι λάδια φοράς;

                                  mobil 10-40

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 1
                                    106rethymno last edited by

                                    ολη η ιστορια επιασε 1300 με την αναβαθμιση στον εγκεφαλο.
                                    100αρα βενζινη βαζω παντα και ποτε δεν χτυπαγαν? α και οι 16v εχουν υδραυλικα οστιρια
                                    και σκεφτωμε οντως να τα αλαξω με μιχανικα αν ειναι να λυθει το προβλημα???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 1
                                      106rethymno last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                      Θεωρητικά με τους reprofile μπουμπίσιους δεν χρειάζεται να πας σε μηχανικά. Κόφτη που έχεις;

                                      κοφτη εχω στης 8.000στρ. δεν εχω αλλαξει κορονοπιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 1
                                        106rethymno last edited by

                                        να κανω μια παρενθεση παιδια, ο μηχανικος που μου εκανε την ιστορια ολη ειδικευετε σε saxoralla και μαλιστα ειναι απο τους καλυτερους στην κρητη!
                                        γιαυτο και τον ακουσα οταν μου προτινε μπουμπακια...
                                        ναι μεν θελω να ενημερωθω αν ειναι φυσιολογικα ολα αυτα αλλα αν δεν ειναι πρεπει να βρεθει και καποια λυση...???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Συνήθως στα μοτέρ που περνάνε τις 7.500 σαλ καταργούνε τα υδραυλικά, γιατί δεν μπαίνεις στο http://www.peugeotclub.gr να ρωτήσεις λεπτομέρειες ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 1
                                            106rethymno last edited by

                                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                            Συνήθως στα μοτέρ που περνάνε τις 7.500 σαλ καταργούνε τα υδραυλικά, γιατί δεν μπαίνεις στο http://www.peugeotclub.gr να ρωτήσεις λεπτομέρειες ?

                                            το ξερω αυτο που λες αλλα απο την στιγμη που δεν χτυπαγαν ποτε πριν, γιατι να χτυπανε τωρα??
                                            και ο θορυβος γινετε πιο εντονος οταν ζεσταθει το αμαξι... και ακουγετε σαν σκαραβεος στης χαμιλες στροφες!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr