-
Το αυτοκίνητο ειναι μιας φιλης και ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ατρακάριστο, πιο μαμα δε γίνεται μηχανικά (εκτός μεγάλης σκούπας Green και εννοείτε υπάρχει και το μαμά φιλτροκούτι).
Απο ανάρτηση φοράει την 'GroupN' της Bilstein με ελάχιστα χλμ, continental λάστιχα πάνω σε 15αρες ζαντες αλουμινίου πανάλαφρες, φιμέ και Xenon.
Το σαλόνι ειναι σα να βγήκε απο το εργοστάσιο πριν ενα μήνα το αυτοκίνητο.
Είναι το full extra εκτός ηλιοροφής.Το έχω πάρει βόλτα και το μοτέρ δουλεύει ρολόι, πολύ αθόρυβα και δε πίστευα με τιποτα πως το αυτοκίνητο ειναι μαμά με το γκάζι που έχει. Λογικά θα είναι απο τα Saxo που βγήκαν 3-5 άλογα παραπάνω διότι εχω οδηγήσει και άλλα μαμα Saxo αλλα δε πήγαιναν έτσι, αλλα να μου πεις αν το διατηρείς στην εργοστασιακή του κατάσταση και με σωστή συντήρηση μπορεί αυτο να κάνει τη διαφορά απο ένα παραμελημένο μοτέρ.
Το φρυδάκι του φτερού είχε ξεκολλήσει αλλα το έχει η δεσποινίς.
Το αυτοκίνητο ανταλλάσσεται με 106 rallye χρονολογίας '99 και πάνω, χρώμα άσπρο ή μαύρο ατρακάριστο προπάντον και σε καλή κατάσταση.
Αυτή ειναι και η αγγελία του στο car.gr με φωτογραφίες
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/656586/ -
Το αυτοκίνητο ειναι μιας φιλης και ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ατρακάριστο, πιο μαμα δε γίνεται μηχανικά (εκτός μεγάλης σκούπας Green και εννοείτε υπάρχει και το μαμά φιλτροκούτι).
Απο ανάρτηση φοράει την 'GroupN' της Bilstein με ελάχιστα χλμ, continental λάστιχα πάνω σε 15αρες ζαντες αλουμινίου πανάλαφρες, φιμέ και Xenon.
Το σαλόνι ειναι σα να βγήκε απο το εργοστάσιο πριν ενα μήνα το αυτοκίνητο.
Είναι το full extra εκτός ηλιοροφής.Το έχω πάρει βόλτα και το μοτέρ δουλεύει ρολόι, πολύ αθόρυβα και δε πίστευα με τιποτα πως το αυτοκίνητο ειναι μαμά με το γκάζι που έχει. Λογικά θα είναι απο τα Saxo που βγήκαν 3-5 άλογα παραπάνω διότι εχω οδηγήσει και άλλα μαμα Saxo αλλα δε πήγαιναν έτσι, αλλα να μου πεις αν το διατηρείς στην εργοστασιακή του κατάσταση και με σωστή συντήρηση μπορεί αυτο να κάνει τη διαφορά απο ένα παραμελημένο μοτέρ.
Το φρυδάκι του φτερού είχε ξεκολλήσει αλλα το έχει η δεσποινίς.
Το αυτοκίνητο ανταλλάσσεται με 106 rallye χρονολογίας '99 και πάνω, χρώμα άσπρο ή μαύρο ατρακάριστο προπάντον και σε καλή κατάσταση.
Αυτή ειναι και η αγγελία του στο car.gr με φωτογραφίες
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/656586/ -
Το αυτοκίνητο ειναι μιας φιλης και ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ατρακάριστο, πιο μαμα δε γίνεται μηχανικά (εκτός μεγάλης σκούπας Green και εννοείτε υπάρχει και το μαμά φιλτροκούτι).
Απο ανάρτηση φοράει την 'GroupN' της Bilstein με ελάχιστα χλμ, continental λάστιχα πάνω σε 15αρες ζαντες αλουμινίου πανάλαφρες, φιμέ και Xenon.
Το σαλόνι ειναι σα να βγήκε απο το εργοστάσιο πριν ενα μήνα το αυτοκίνητο.
Είναι το full extra εκτός ηλιοροφής.Το έχω πάρει βόλτα και το μοτέρ δουλεύει ρολόι, πολύ αθόρυβα και δε πίστευα με τιποτα πως το αυτοκίνητο ειναι μαμά με το γκάζι που έχει. Λογικά θα είναι απο τα Saxo που βγήκαν 3-5 άλογα παραπάνω διότι εχω οδηγήσει και άλλα μαμα Saxo αλλα δε πήγαιναν έτσι, αλλα να μου πεις αν το διατηρείς στην εργοστασιακή του κατάσταση και με σωστή συντήρηση μπορεί αυτο να κάνει τη διαφορά απο ένα παραμελημένο μοτέρ.
Το φρυδάκι του φτερού είχε ξεκολλήσει αλλα το έχει η δεσποινίς.
Το αυτοκίνητο ανταλλάσσεται με 106 rallye χρονολογίας '99 και πάνω, χρώμα άσπρο ή μαύρο ατρακάριστο προπάντον και σε καλή κατάσταση.
Αυτή ειναι και η αγγελία του στο car.gr με φωτογραφίες
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/656586/ -
up
-
Το αυτοκίνητο ανταλλάσσεται με 106 rallye χρονολογίας '99 και πάνω, χρώμα άσπρο ή μαύρο ατρακάριστο προπάντον και σε καλή κατάσταση.
Saxo VTS 16v ΜΑΜΑ - ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ