Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αισθηση μειωσης του φρεναρισματος ????
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. αισθηση μειωσης του φρεναρισματος ????
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    83
    862
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stelan last edited by

      γεια σας παιδια .Ειμαι καινουργιος στο forum .δεν ξερω αν εχει ειπωθει ξανα παρομοιο θεμα με το δικο μου ,ειναι και καπως μεγαλο το forum για να ψαχνω ενα ενα τα θεματα .Εχω ενα mx-5 του '91 .εχει καινουργιες δισκοπλακες μπροστα ,καινουργια τακακια μπρος πισω .Λοιπον ,ανεβηκαι και κατεβηκα σχετικα γρηγορα την παρνηθα .Στο κατεβασμα λοιπον που χρειαζομουν περισσοτερο τα φρενα ,διαπιστωσα οτι επεσε δραματικα η αποδοση τους..Λεω ενταξει ,θα ανεβασαν πολυ θερμοκρασια και δεν πιανουν .Κατεβηκα και οντως μυριζαν τα φρενα αρκετα και το πισω δισκοφρενο καπνιζε ελαφρως .Αφοτου κρυσωσαν το πεταλι πλεον εχει μεγαλυτερη διαδρομη ,ειναι πιο μαλακο και εχω την αισθηση οτι δεν φρεναρει οπως πριν.Δεν εχει νευρο στο φρεναρισμα .φαινεται να εχασε παρα πολυ .Πριν την διαδρομη αυτη ειχα παει και αλλαξα δαγκανες πισω .Ηταν σκληρο το φρενο και με ενα διπλοπατημα γινοταν ακομα σκληροτερο .Υποθετω οτι θα ηθελε καποια εξαερωση .Τωρα?Με διπλοπεταλια δεν βλεπω ιδιαιτερη διαφορα.Θελει μια βαρβατη εξαερωση ή μηπως εφαγα ολα τα τακακια(πολυ τραβηγμενο μου φαινεται)?Παιδια μια βοηθεια αν ειναι ευκολο .Ευχαριστω πολυ ολους οσους μπορουν να αφιερωσουν λιγο χρονο και να βοηθησουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        stelan last edited by

        γεια σας παιδια .Ειμαι καινουργιος στο forum .δεν ξερω αν εχει ειπωθει ξανα παρομοιο θεμα με το δικο μου ,ειναι και καπως μεγαλο το forum για να ψαχνω ενα ενα τα θεματα .Εχω ενα mx-5 του '91 .εχει καινουργιες δισκοπλακες μπροστα ,καινουργια τακακια μπρος πισω .Λοιπον ,ανεβηκαι και κατεβηκα σχετικα γρηγορα την παρνηθα .Στο κατεβασμα λοιπον που χρειαζομουν περισσοτερο τα φρενα ,διαπιστωσα οτι επεσε δραματικα η αποδοση τους..Λεω ενταξει ,θα ανεβασαν πολυ θερμοκρασια και δεν πιανουν .Κατεβηκα και οντως μυριζαν τα φρενα αρκετα και το πισω δισκοφρενο καπνιζε ελαφρως .Αφοτου κρυσωσαν το πεταλι πλεον εχει μεγαλυτερη διαδρομη ,ειναι πιο μαλακο και εχω την αισθηση οτι δεν φρεναρει οπως πριν.Δεν εχει νευρο στο φρεναρισμα .φαινεται να εχασε παρα πολυ .Πριν την διαδρομη αυτη ειχα παει και αλλαξα δαγκανες πισω .Ηταν σκληρο το φρενο και με ενα διπλοπατημα γινοταν ακομα σκληροτερο .Υποθετω οτι θα ηθελε καποια εξαερωση .Τωρα?Με διπλοπεταλια δεν βλεπω ιδιαιτερη διαφορα.Θελει μια βαρβατη εξαερωση ή μηπως εφαγα ολα τα τακακια(πολυ τραβηγμενο μου φαινεται)?Παιδια μια βοηθεια αν ειναι ευκολο .Ευχαριστω πολυ ολους οσους μπορουν να αφιερωσουν λιγο χρονο και να βοηθησουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stelan last edited by

          γεια σας παιδια .Ειμαι καινουργιος στο forum .δεν ξερω αν εχει ειπωθει ξανα παρομοιο θεμα με το δικο μου ,ειναι και καπως μεγαλο το forum για να ψαχνω ενα ενα τα θεματα .Εχω ενα mx-5 του '91 .εχει καινουργιες δισκοπλακες μπροστα ,καινουργια τακακια μπρος πισω .Λοιπον ,ανεβηκαι και κατεβηκα σχετικα γρηγορα την παρνηθα .Στο κατεβασμα λοιπον που χρειαζομουν περισσοτερο τα φρενα ,διαπιστωσα οτι επεσε δραματικα η αποδοση τους..Λεω ενταξει ,θα ανεβασαν πολυ θερμοκρασια και δεν πιανουν .Κατεβηκα και οντως μυριζαν τα φρενα αρκετα και το πισω δισκοφρενο καπνιζε ελαφρως .Αφοτου κρυσωσαν το πεταλι πλεον εχει μεγαλυτερη διαδρομη ,ειναι πιο μαλακο και εχω την αισθηση οτι δεν φρεναρει οπως πριν.Δεν εχει νευρο στο φρεναρισμα .φαινεται να εχασε παρα πολυ .Πριν την διαδρομη αυτη ειχα παει και αλλαξα δαγκανες πισω .Ηταν σκληρο το φρενο και με ενα διπλοπατημα γινοταν ακομα σκληροτερο .Υποθετω οτι θα ηθελε καποια εξαερωση .Τωρα?Με διπλοπεταλια δεν βλεπω ιδιαιτερη διαφορα.Θελει μια βαρβατη εξαερωση ή μηπως εφαγα ολα τα τακακια(πολυ τραβηγμενο μου φαινεται)?Παιδια μια βοηθεια αν ειναι ευκολο .Ευχαριστω πολυ ολους οσους μπορουν να αφιερωσουν λιγο χρονο και να βοηθησουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • Q
            qsisvts last edited by

            τα 'εστρωσες' καθολου τα τακακια σου? τα πρωτα χλμ απο οτι εχω προσεξει δεν ειναι το ιδιο αποδοτικα

            ασε που οσες φορες τα ξεσκισα απο την πρωτη μερα , μετα σφυριζαν μεχρι το τελος

            επισης μπορει να επεσες σε κακη παστα.. το ειχε παθει παλια ο πατερας μου, τα τακακια φθειρονταν πολυ αργα (εως καθολου γιατι τα κρατησε πανω απο μηνα) και δεν φρεναρε καλα

            μολις τα αλλαξε ο φρενας , ολα εγιναν φυσιολογικα παλι

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kon5 last edited by

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                italakias last edited by

                μαλιστα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stelan last edited by

                  παιδια εκανα χιλιομετρα με τα καινουργια τακακια .Τα τακακια εχουν αλλαχτει πριν το σημερινο συμβαν .Κανα μηνα κοντα.Δεν ειναι οτι δεν ειχα φρενα πριν..Μετα εγινε ολο το σκηνικο .Γνωριζετε κατι?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Ο χρήστης italakias έγραψε:
                    μαλιστα

                    εμενα μου εκανες 'μαλιστα' ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης stelan έγραψε:
                      παιδια εκανα χιλιομετρα με τα καινουργια τακακια .Τα τακακια εχουν αλλαχτει πριν το σημερινο συμβαν .Κανα μηνα κοντα.Δεν ειναι οτι δεν ειχα φρενα πριν..Μετα εγινε ολο το σκηνικο .Γνωριζετε κατι?

                      μαυριλα βγαινει οπως συνηθως? εβαλες τα ιδια με αυτα που ειχες?

                      αλλαξες μηπως υγρα φρενων?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        italakias last edited by

                        μπορει να θελει και εξαερωση οπως ειπες.

                        δεν παει καπου αλλου το μυαλο μου εκτος απτην τρομπα βεβαια αλλα αφου ειχες φρενα πριν .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης italakias έγραψε:
                          μπορει να θελει και εξαερωση οπως ειπες.

                          δεν παει καπου αλλου το μυαλο μου εκτος απτην τρομπα βεβαια αλλα αφου ειχες φρενα πριν .

                          ιταλακια αυτο μπορει να το τσεκαρει μηχανικος γιατι με ενδιαφερει
                          (δεν εννοω να το φρεναρει, αν μπορει να το δει οταν ειναι στο συνεργειο , γιατι μου κανει κι εμενα κατι περιεργα σε φρεναρισματα απο πολλα)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stelan last edited by

                            Μαυριλα?Ουτε στις ζαντες ουτε στις δισκοπλακες πανω .Αν εννοειται αυτο..Τα υγρα φρενων ειναι τα ιδια πριν το περιστατικο.Dot3

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              italakias last edited by

                              αμα δεν μπορει ο μηχανικος τοτε ποιος μπορει;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης stelan έγραψε:
                                Μαυριλα?Ουτε στις ζαντες ουτε στις δισκοπλακες πανω .Αν εννοειται αυτο..Τα υγρα φρενων ειναι τα ιδια πριν το περιστατικο.Dot3

                                αν δε βγαινει μαυριλα-βρωμα πανω στις ζαντες (με τους ρυθμους που ηξερες) μπορει να μην φθειρονται οπως θα πρεπε
                                να ειναι σκληρα για αυτο σε απαιτητικη οδηγηση να μην ειναι οπως τα ξερες..

                                το προηγουμενο σετ τακακια που ειχα μαυριζε τις εμπρος ζαντες λιγοτερο απο τις πισω , αντεξε πολλα χλμ αλλα οταν πιεζα τα φρενα μου γινοταν ψησταρια και το φρεναρισμα μου ηταν μετριο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                  αμα δεν μπορει ο μηχανικος τοτε ποιος μπορει;

                                  εννοουσα χωρις να το οδηγησει ρε συ θα τους πω να μου ριξουν μια ματια γιατι στα πολλα μου φαινεται οτι μαλακιζεται και αυτο εγινε απο τοτε που μου αλλαξαν υγρα φρενων τα γιδια

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stelan last edited by

                                    Μαλλον δεν βγαινουμε σε καποιο πιο στανταρ συμπερασμα ε ?Μακαρι να ειναι μονο εξαερωση .Μην ειναι τιποτα αλλο με ανησυχει .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      να πας εκει που τα βαλες και να τους πεις να σου βρουν αυτοι το προβλημα, μη σκοτωθεις κιολας

                                      απλα πιστευω οτι μπορει να ειναι και τακακια μπορει και να θελουν εξαερωση.. αν υπαρχει προβλημα και δεν ειναι βλακες λογικα θα το βρουν

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • I
                                        italakias last edited by

                                        νομιζω αμα λυσει τροχους και βγαλει το καπακι μια μαλακια για να κανουν την εξαερωση ,πατανε το πενταλ και βλεπουν αμα βγαζει υγρο φρενων απο το σημειο που βγαζουν το καπακι,απτην τρυπα δλδ.

                                        δεν θυμαμαι τα εχω ξεχασει αυτα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stelan last edited by

                                          Μαυριλα βασικα δεν εβγαινε ουτε με τα παλια(σκληρα) ουτε με τα καινουργια(μαλακα απ'οτι λεει ο μηχανικος) .Παιζει να εχουν παθει σοβαρη ζημια ?Δεν ειναι λιγο δυσκολο να φαγωθουν με τη μια?Και αν γινονται σαν ψησταρια οπως λες.Μετα?Δεν θα ειχα ξανα καλο φρεναρισμα?Γιατι μαλακωσε το πενταλ?Φιλικα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • S
                                            stelan last edited by

                                            Απ'οτι εχω ακουσει εξαερωση γινεται απο τον σερβο .Επιφυλακτικα παντα .δεν ειμαι expert .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr