-
γεια σας παιδια .Ειμαι καινουργιος στο forum .δεν ξερω αν εχει ειπωθει ξανα παρομοιο θεμα με το δικο μου ,ειναι και καπως μεγαλο το forum για να ψαχνω ενα ενα τα θεματα .Εχω ενα mx-5 του '91 .εχει καινουργιες δισκοπλακες μπροστα ,καινουργια τακακια μπρος πισω .Λοιπον ,ανεβηκαι και κατεβηκα σχετικα γρηγορα την παρνηθα .Στο κατεβασμα λοιπον που χρειαζομουν περισσοτερο τα φρενα ,διαπιστωσα οτι επεσε δραματικα η αποδοση τους..Λεω ενταξει ,θα ανεβασαν πολυ θερμοκρασια και δεν πιανουν .Κατεβηκα και οντως μυριζαν τα φρενα αρκετα και το πισω δισκοφρενο καπνιζε ελαφρως .Αφοτου κρυσωσαν το πεταλι πλεον εχει μεγαλυτερη διαδρομη ,ειναι πιο μαλακο και εχω την αισθηση οτι δεν φρεναρει οπως πριν.Δεν εχει νευρο στο φρεναρισμα .φαινεται να εχασε παρα πολυ .Πριν την διαδρομη αυτη ειχα παει και αλλαξα δαγκανες πισω .Ηταν σκληρο το φρενο και με ενα διπλοπατημα γινοταν ακομα σκληροτερο .Υποθετω οτι θα ηθελε καποια εξαερωση .Τωρα?Με διπλοπεταλια δεν βλεπω ιδιαιτερη διαφορα.Θελει μια βαρβατη εξαερωση ή μηπως εφαγα ολα τα τακακια(πολυ τραβηγμενο μου φαινεται)?Παιδια μια βοηθεια αν ειναι ευκολο .Ευχαριστω πολυ ολους οσους μπορουν να αφιερωσουν λιγο χρονο και να βοηθησουν.
-
γεια σας παιδια .Ειμαι καινουργιος στο forum .δεν ξερω αν εχει ειπωθει ξανα παρομοιο θεμα με το δικο μου ,ειναι και καπως μεγαλο το forum για να ψαχνω ενα ενα τα θεματα .Εχω ενα mx-5 του '91 .εχει καινουργιες δισκοπλακες μπροστα ,καινουργια τακακια μπρος πισω .Λοιπον ,ανεβηκαι και κατεβηκα σχετικα γρηγορα την παρνηθα .Στο κατεβασμα λοιπον που χρειαζομουν περισσοτερο τα φρενα ,διαπιστωσα οτι επεσε δραματικα η αποδοση τους..Λεω ενταξει ,θα ανεβασαν πολυ θερμοκρασια και δεν πιανουν .Κατεβηκα και οντως μυριζαν τα φρενα αρκετα και το πισω δισκοφρενο καπνιζε ελαφρως .Αφοτου κρυσωσαν το πεταλι πλεον εχει μεγαλυτερη διαδρομη ,ειναι πιο μαλακο και εχω την αισθηση οτι δεν φρεναρει οπως πριν.Δεν εχει νευρο στο φρεναρισμα .φαινεται να εχασε παρα πολυ .Πριν την διαδρομη αυτη ειχα παει και αλλαξα δαγκανες πισω .Ηταν σκληρο το φρενο και με ενα διπλοπατημα γινοταν ακομα σκληροτερο .Υποθετω οτι θα ηθελε καποια εξαερωση .Τωρα?Με διπλοπεταλια δεν βλεπω ιδιαιτερη διαφορα.Θελει μια βαρβατη εξαερωση ή μηπως εφαγα ολα τα τακακια(πολυ τραβηγμενο μου φαινεται)?Παιδια μια βοηθεια αν ειναι ευκολο .Ευχαριστω πολυ ολους οσους μπορουν να αφιερωσουν λιγο χρονο και να βοηθησουν.
-
γεια σας παιδια .Ειμαι καινουργιος στο forum .δεν ξερω αν εχει ειπωθει ξανα παρομοιο θεμα με το δικο μου ,ειναι και καπως μεγαλο το forum για να ψαχνω ενα ενα τα θεματα .Εχω ενα mx-5 του '91 .εχει καινουργιες δισκοπλακες μπροστα ,καινουργια τακακια μπρος πισω .Λοιπον ,ανεβηκαι και κατεβηκα σχετικα γρηγορα την παρνηθα .Στο κατεβασμα λοιπον που χρειαζομουν περισσοτερο τα φρενα ,διαπιστωσα οτι επεσε δραματικα η αποδοση τους..Λεω ενταξει ,θα ανεβασαν πολυ θερμοκρασια και δεν πιανουν .Κατεβηκα και οντως μυριζαν τα φρενα αρκετα και το πισω δισκοφρενο καπνιζε ελαφρως .Αφοτου κρυσωσαν το πεταλι πλεον εχει μεγαλυτερη διαδρομη ,ειναι πιο μαλακο και εχω την αισθηση οτι δεν φρεναρει οπως πριν.Δεν εχει νευρο στο φρεναρισμα .φαινεται να εχασε παρα πολυ .Πριν την διαδρομη αυτη ειχα παει και αλλαξα δαγκανες πισω .Ηταν σκληρο το φρενο και με ενα διπλοπατημα γινοταν ακομα σκληροτερο .Υποθετω οτι θα ηθελε καποια εξαερωση .Τωρα?Με διπλοπεταλια δεν βλεπω ιδιαιτερη διαφορα.Θελει μια βαρβατη εξαερωση ή μηπως εφαγα ολα τα τακακια(πολυ τραβηγμενο μου φαινεται)?Παιδια μια βοηθεια αν ειναι ευκολο .Ευχαριστω πολυ ολους οσους μπορουν να αφιερωσουν λιγο χρονο και να βοηθησουν.
-
τα 'εστρωσες' καθολου τα τακακια σου? τα πρωτα χλμ απο οτι εχω προσεξει δεν ειναι το ιδιο αποδοτικα
ασε που οσες φορες τα ξεσκισα απο την πρωτη μερα , μετα σφυριζαν μεχρι το τελος
επισης μπορει να επεσες σε κακη παστα.. το ειχε παθει παλια ο πατερας μου, τα τακακια φθειρονταν πολυ αργα (εως καθολου γιατι τα κρατησε πανω απο μηνα) και δεν φρεναρε καλα
μολις τα αλλαξε ο φρενας , ολα εγιναν φυσιολογικα παλι
-
+1
-
μαλιστα
-
παιδια εκανα χιλιομετρα με τα καινουργια τακακια .Τα τακακια εχουν αλλαχτει πριν το σημερινο συμβαν .Κανα μηνα κοντα.Δεν ειναι οτι δεν ειχα φρενα πριν..Μετα εγινε ολο το σκηνικο .Γνωριζετε κατι?
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μαλισταεμενα μου εκανες 'μαλιστα' ?
-
Ο χρήστης stelan έγραψε:
παιδια εκανα χιλιομετρα με τα καινουργια τακακια .Τα τακακια εχουν αλλαχτει πριν το σημερινο συμβαν .Κανα μηνα κοντα.Δεν ειναι οτι δεν ειχα φρενα πριν..Μετα εγινε ολο το σκηνικο .Γνωριζετε κατι?μαυριλα βγαινει οπως συνηθως? εβαλες τα ιδια με αυτα που ειχες?
αλλαξες μηπως υγρα φρενων?
-
μπορει να θελει και εξαερωση οπως ειπες.
δεν παει καπου αλλου το μυαλο μου εκτος απτην τρομπα βεβαια αλλα αφου ειχες φρενα πριν .
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μπορει να θελει και εξαερωση οπως ειπες.δεν παει καπου αλλου το μυαλο μου εκτος απτην τρομπα βεβαια αλλα αφου ειχες φρενα πριν .
ιταλακια αυτο μπορει να το τσεκαρει μηχανικος γιατι με ενδιαφερει
(δεν εννοω να το φρεναρει, αν μπορει να το δει οταν ειναι στο συνεργειο , γιατι μου κανει κι εμενα κατι περιεργα σε φρεναρισματα απο πολλα) -
Μαυριλα?Ουτε στις ζαντες ουτε στις δισκοπλακες πανω .Αν εννοειται αυτο..Τα υγρα φρενων ειναι τα ιδια πριν το περιστατικο.Dot3
-
αμα δεν μπορει ο μηχανικος τοτε ποιος μπορει;
-
Ο χρήστης stelan έγραψε:
Μαυριλα?Ουτε στις ζαντες ουτε στις δισκοπλακες πανω .Αν εννοειται αυτο..Τα υγρα φρενων ειναι τα ιδια πριν το περιστατικο.Dot3αν δε βγαινει μαυριλα-βρωμα πανω στις ζαντες (με τους ρυθμους που ηξερες) μπορει να μην φθειρονται οπως θα πρεπε
να ειναι σκληρα για αυτο σε απαιτητικη οδηγηση να μην ειναι οπως τα ξερες..το προηγουμενο σετ τακακια που ειχα μαυριζε τις εμπρος ζαντες λιγοτερο απο τις πισω , αντεξε πολλα χλμ αλλα οταν πιεζα τα φρενα μου γινοταν ψησταρια και το φρεναρισμα μου ηταν μετριο
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αμα δεν μπορει ο μηχανικος τοτε ποιος μπορει;εννοουσα χωρις να το οδηγησει ρε συ θα τους πω να μου ριξουν μια ματια γιατι στα πολλα μου φαινεται οτι μαλακιζεται και αυτο εγινε απο τοτε που μου αλλαξαν υγρα φρενων τα γιδια
-
Μαλλον δεν βγαινουμε σε καποιο πιο στανταρ συμπερασμα ε ?Μακαρι να ειναι μονο εξαερωση .Μην ειναι τιποτα αλλο με ανησυχει .
-
να πας εκει που τα βαλες και να τους πεις να σου βρουν αυτοι το προβλημα, μη σκοτωθεις κιολας
απλα πιστευω οτι μπορει να ειναι και τακακια μπορει και να θελουν εξαερωση.. αν υπαρχει προβλημα και δεν ειναι βλακες λογικα θα το βρουν
-
νομιζω αμα λυσει τροχους και βγαλει το καπακι μια μαλακια για να κανουν την εξαερωση ,πατανε το πενταλ και βλεπουν αμα βγαζει υγρο φρενων απο το σημειο που βγαζουν το καπακι,απτην τρυπα δλδ.
δεν θυμαμαι τα εχω ξεχασει αυτα.
-
Μαυριλα βασικα δεν εβγαινε ουτε με τα παλια(σκληρα) ουτε με τα καινουργια(μαλακα απ'οτι λεει ο μηχανικος) .Παιζει να εχουν παθει σοβαρη ζημια ?Δεν ειναι λιγο δυσκολο να φαγωθουν με τη μια?Και αν γινονται σαν ψησταρια οπως λες.Μετα?Δεν θα ειχα ξανα καλο φρεναρισμα?Γιατι μαλακωσε το πενταλ?Φιλικα
-
Απ'οτι εχω ακουσει εξαερωση γινεται απο τον σερβο .Επιφυλακτικα παντα .δεν ειμαι expert .
αισθηση μειωσης του φρεναρισματος ????