-
-
-
-
Όταν κάποιος ανοίγεται πολύ εκτός πίστας είναι πρόβλημα δικό του το τι κάνει. Θυμίζω Massa στο Fuji το '07 και Alonso-Λούη στο Spa την ίδια χρονιά και πολλά πολλά άλλα παραδείγματα.
ΠΟΙΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΟΒΕΙ ΙΣΑ ΣΕ ΣΙΚΕΙΝ και όσοι μιλάνε για ποινή είναι θλιβερό γιατί πέφτουν στο επίπεδο ασχετοσύνης του Πουρναράκη. -
Δεν ξέρω τι είναι ο Nikos 147, 120 ή ότι άλλο αλλά **ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ **ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΕΚΡΑΖΑΝ ΤΟΝ KR ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ...
Δεν πειράζει παιδάκια θα σας περάσει... -
Περί KERS. Αν δεν είχε το KERS η Ferrari θα ήταν πιο ελαφριά και θα είχε καλύτερη συμπεριφορά στα κλειστά κομμάτια και τις καμπές. Και αν ο Raikkonen είχε βυζιά θα τον λέγαν Lil Kim και όχι Kimi και αν η γιαγιά μου είχε καρούλια κλπ κλπ κλπ... Και στα pits να πέρναγε μπροστά ο Φιζικέλας είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι θα τον ξαναπέρναγε ο μπεκρής σε κάποια ευθεία.
-
Ο Button αρχίζει να μπαίνει σε επικίνδυνες καταστάσεις. Πάει να χαρίσει το πρωτάθλημα στον κλάψα ενώ ξαναμπαίνει για τα καλά στο παιχνίδι ο Vettel αν και δεν του δίνω πολλά ψωμιά επειδή η Red Bull δείχνει να τα έχει χαμένα όταν ζορίζουν τα γάλατα. Θα πρέπει να αυτοκτονήσει ομαδικώς η Brawn για να γίνει κάτι τέτοιο.
-
Badoer... Είναι τραγικό το ίδιο μονοθέσιο να κερδίζει τον αγώνα και ταυτόχρονα να κρατάει και την οπισθοφυλακή... Δεν ξέρω αν καταφέρουν να βουτήξουν τον Φιζικέλα ή τον Trulli για τη Monza αλλά νομίζω ότι όπως έχουν τα πράγματα, ένας πιτσιρικάς (αφού δεν υπάρχει ψημένος πιλότος ετοιμοπόλεμος) θα ήταν η καλύτερη επιλογή. Νομίζω ότι στη Monza θα σώσουν το Badoer και τη Ferrari από δημόσιο εξεφτελισμό εντός έδρας.
-
-
Α, και επείδη πάντα επικεντρωνόμαστε στους πρώτους, να θυμίσω ότι υπάρχει προσπέρασμα ξεκάθαρα εκτός πίστας του Sutil στον Badoer, με το οποίο επίσης δεν ασχολήθηκαν οι αγωνοδίκες.
Επίσης όταν φεύγει κάποιος από τα pits και έρχεται άλλος από πίσω (πχ Webber), δίνουμε πινές ανάλογα με τη διάθεση.
-
http://www.youtube.com/watch?v=5qjQiOJpHBM
Και καλά έκαναν και δεν ασχολήθηκαν. Επειδή ο Πουρναράκης είναι άσχετος και ήθελε κάτι να πει (και να ξαναπεί) εκείνη την ώρα επειδή του έτρωγε η γλυστρίδα τον οισοφάγο, δεν σημαίνει ότι άλλαξαν οι κανονισμοί της F1.
Η φάση του Webber είναι κάπως πιο ακραία από άλλες παρόμοιες που έχουμε δει πρόσφατα. Ο Heidfeld έπεσε στα φρένα για να αποφύγει την στούκα. Δεν ήταν μόνο ότι τον είδε τελευταία στιγμή μπροστά του. Αυτά που λέγαμε ότι τα χάνει η RedBull στα ζόρια...Απροπό... θυμάται κανείς τι είχε γίνει το 2001 στο WRC που το πήρε ο μακαρίτης ο Burns; Θυμάται κανείς τι θέση είχε ο τότε πρωταθλητής μέχρι και Σεπτέμβρη-Οκτώβρη;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
-
-
-
Όταν κάποιος ανοίγεται πολύ εκτός πίστας είναι πρόβλημα δικό του το τι κάνει. Θυμίζω Massa στο Fuji το '07 και Alonso-Λούη στο Spa την ίδια χρονιά και πολλά πολλά άλλα παραδείγματα.
ΠΟΙΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΟΒΕΙ ΙΣΑ ΣΕ ΣΙΚΕΙΝ και όσοι μιλάνε για ποινή είναι θλιβερό γιατί πέφτουν στο επίπεδο ασχετοσύνης του Πουρναράκη. -
Δεν ξέρω τι είναι ο Nikos 147, 120 ή ότι άλλο αλλά **ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ **ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΕΚΡΑΖΑΝ ΤΟΝ KR ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ...
Δεν πειράζει παιδάκια θα σας περάσει... -
Περί KERS. Αν δεν είχε το KERS η Ferrari θα ήταν πιο ελαφριά και θα είχε καλύτερη συμπεριφορά στα κλειστά κομμάτια και τις καμπές. Και αν ο Raikkonen είχε βυζιά θα τον λέγαν Lil Kim και όχι Kimi και αν η γιαγιά μου είχε καρούλια κλπ κλπ κλπ... Και στα pits να πέρναγε μπροστά ο Φιζικέλας είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι θα τον ξαναπέρναγε ο μπεκρής σε κάποια ευθεία.
-
Ο Button αρχίζει να μπαίνει σε επικίνδυνες καταστάσεις. Πάει να χαρίσει το πρωτάθλημα στον κλάψα ενώ ξαναμπαίνει για τα καλά στο παιχνίδι ο Vettel αν και δεν του δίνω πολλά ψωμιά επειδή η Red Bull δείχνει να τα έχει χαμένα όταν ζορίζουν τα γάλατα. Θα πρέπει να αυτοκτονήσει ομαδικώς η Brawn για να γίνει κάτι τέτοιο.
-
Badoer... Είναι τραγικό το ίδιο μονοθέσιο να κερδίζει τον αγώνα και ταυτόχρονα να κρατάει και την οπισθοφυλακή... Δεν ξέρω αν καταφέρουν να βουτήξουν τον Φιζικέλα ή τον Trulli για τη Monza αλλά νομίζω ότι όπως έχουν τα πράγματα, ένας πιτσιρικάς (αφού δεν υπάρχει ψημένος πιλότος ετοιμοπόλεμος) θα ήταν η καλύτερη επιλογή. Νομίζω ότι στη Monza θα σώσουν το Badoer και τη Ferrari από δημόσιο εξεφτελισμό εντός έδρας.
ΠΕΣΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ !!
Είχα αρχίσει να ....
Μ@μω το κωλοkers !
Το οτι πάλευε σε όλον τον αγώνα οδηγώντας ενα αργότερο μονοθέσιο,δε σας λέει τίποτε ? -
-
Το ιδιο θεμα με την πρωτη στροφη νομιζω συζητουσαμε και περσυ.Χωρις νοημα βεβαια αφου εδω και καιρο εχει συμφωνηθει να χρησιμοποιηθει το ανοιγμα σε 'περιπτωση που δε γινεται αλλιως'. Η φραση μεσα στο εισαγωγικα σημαινει βεβαια οτι αμα γουσταρεις πηγαινε απο κει.Στην πραξη ανοιγοντας το τοξο της πορειας σου διανυεις και μεγαλυτερη αποσταση,οποτε το πλεονεκτημα ειναι τοσο που ουσιαστικα του δινει τη δυνατοτητα να 'κοψει δρομο'.
Θελω Ιταλο οδηγο και οχι σοφερ σε ιταλικη πιστα με ιταλικη ομαδα.. Φισικο...
-
@Eddie:
Εφόσον επανειλημένως δεν τιμωρούνται ανάλογες περιπτώσεις, έχεις δίκιο ότι καλώς δεν ασχολούνται.Δεν ξέρω τι ακριβώς λέει ο κανονισμός αλλά για μένα, θα έπρεπε όλα αυτά να τιμωρούνται.
Δηλαδή, εφόσον τα ασφάλτινα run offs είναι σχετικά καινούρια μόδα, και παλιότερα εκεί είχε αμμοπαγίδες και αν έβγαινες έξω αντίο ζωή, δεν μπορείς τώρα να αποκτάς και πλεονέκτημα από πάνω.Απλός κανονισμός: Εφόσον και οι τέσσερις ρόδες είναι εκτός πίστας και κερδίζεις κάτι (θέση, φόρα, χρόνο, αποφεύγεις προσπέρασμα), ή αφήνεις γκάζι ή πάρε την ποινούλα σου.
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚΤΟΣ ΠΙΣΤΑΣ. KAI - -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
ΠΟΙΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΟΒΕΙ ΙΣΑ ΣΕ ΣΙΚΕΙΝ και όσοι μιλάνε για ποινή είναι θλιβερό γιατί πέφτουν στο επίπεδο ασχετοσύνης του Πουρναράκη.
@Eddie:
Απλός κανονισμός: Εφόσον και οι τέσσερις ρόδες είναι εκτός πίστας και κερδίζεις κάτι (θέση, φόρα, χρόνο, αποφεύγεις προσπέρασμα), ή αφήνεις γκάζι ή πάρε την ποινούλα σου.
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚΤΟΣ ΠΙΣΤΑΣ.Α, και επείδη πάντα επικεντρωνόμαστε στους πρώτους, να θυμίσω ότι υπάρχει προσπέρασμα ξεκάθαρα εκτός πίστας του Sutil στον Badoer, με το οποίο επίσης δεν ασχολήθηκαν οι αγωνοδίκες.
Και βέβαια δεν ισχύει ότι 'ΠΟΙΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΟΒΕΙ ΙΣΑ ΣΕ ΣΙΚΕΙΝ'. Θυμηθείτε πόσες φορές έχουν δοθεί οδηγίες σε συγκεκριμένες στροφές να μην βγαίνουν και οι 4 ρόδες έξω, επειδή αποκτά το μονοθέσιο πλεονέκτημα 'φόρας'. Κι εγώ πίστευα ότι ισχύει ο κανόνας που λέει ο ripper.
Και πολύ περισσότερο απορώ πώς ΔΕΝ τιμωρήθηκε ο Sutil για το προσπέρασμα στον Badoer κι όχι τόσο ο KR. Ο οποίος KR ναι μεν δεν προσπερνάει κανέναν, αλλά εκμεταλλεύεται το γεγονός ότι τρέχει με άδειο δρόμο για να τους περάσει στην επόμενη ευθεία.
Δηλ. για να τα κάνουμε λιανά: Αν πάρω ευθεία ένα σικέιν, χωρίς να κόψω φόρα (επειδή βρε αδερφέ δεν προλάβαινα να φρενάρω!) και στην ευθεία που ακολουθεί, με τη φόρα που έχω, προσπεράσω 1-2 μονοθέσια είναι εντός κανονισμών;; Πολύ περισσότερο είμαι εντός πνεύματος αγώνων;
-
Διευκρινίζω ότι δεν ξέρω τι ακριβώς λέει ο κανονισμός, λέω τι θα έπρεπε να λέει κατά τη γνώμη μου.
-
Εν τω μεταξύ το θέμα αυτό θα λυνόταν εύκολα αν υπήρχαν σαμαράκια εκεί.
-
Το πλεονέκτημα που κερδίζεις είναι απειροελάχιστο σε σχέση με αυτό που κερδίζεις από ένα σικέιν. Θυμάμαι το Villeneuve σε κάτι παλιότερους αγώνες στη Monza που έκοβε χύμα μέσα από το σικέιν χωρίς να έχει άλλο μονοθέσιο κοντά του και δεν ασχολιόταν κανείς με το ότι ψαλίδιζε τη διαφορά από τον προπορευόμενο. Η ασφαλτόστρωση πολλών αμμοπαγίδων (και η 'εκμετάλλευση' τους από τους πιλότους) υφίσταται εδώ και 10 χρόνια τουλάχιστον.
Τώρα σας έπιασε η ευαισθησία που κέρδισε ο μπεκρής; -
ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ [/b]ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΕΚΡΑΖΑΝ ΤΟΝ KR ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ...
[/quote]Εddie.....δεν επιτρέπεται ένα πιλότος των 25 εκατομυρίων το χρόνο να είναι ανταγωνιστικός μόνο στο SPA και περιστασιακά σε δύο -τρεις αγώνες το χρόνο.....χάνοντας κατά κράτος στις περισσότερες πίστες από έναν ομόσταβλο,που κοστίζει στην ομάδα τέσσερεις φορές λιγότερο. Πράγμα που συμβαίνει εκ συστήματος με το Raikkonen την τελευταία διετία.
Ειλικρινά τρέμω στην ιδέα ότι αν οι γιατροί δεν δώσουν το ΟΚ στο Massa.....θα δούμε συνύπαρξη του φινλανδού με τον ισπανό του χρόνου....γιατί θα εξελιχθούν σκηνές που θα ξεπερνούν σε σουρεαλισμό τον 'εξολοθρευτή άγγελο'του Bonuel.Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
- Badoer... Είναι τραγικό το ίδιο μονοθέσιο να κερδίζει τον αγώνα και ταυτόχρονα να κρατάει και την οπισθοφυλακή... Δεν ξέρω αν καταφέρουν να βουτήξουν τον Φιζικέλα ή τον Trulli για τη Monza αλλά νομίζω ότι όπως έχουν τα πράγματα, ένας πιτσιρικάς (αφού δεν υπάρχει ψημένος πιλότος ετοιμοπόλεμος) θα ήταν η καλύτερη επιλογή. Νομίζω ότι στη Monza θα σώσουν το Badoer και τη Ferrari από δημόσιο εξεφτελισμό εντός έδρας.
Υπερβολές.
Και εγώ θέλω έναν οδηγό ικανό να δώσει πόντους.Ούτε πιτσιρικάδες (είδαμε τις επιδόσεις τους σήμερα.....ο ένας πέταξε έξω τον πρωταθλητή και ο έτερος τον επίδοξο πρωταθλητή),ούτε απολυμένους όμως.
Μην ανησυχείς και στη Ferrari δεν είναι τόσο coglioni ώστε να μην έχουν κάνει του υπολογισμούς τους.Αν το επέτρεπαν οι κανονισμοί θα έτρεχαν μόνο με ένα μονοθέσιο...δεδομένου ότι έχουν καταλάβει ότι διαθέσιμος πιλότος για συγκομιδή πόντων δεν υπήρχε.Την περίπτωση του Fisico δεν την αποκλείω.....αλλά τη βλέπω αρκετά δύσκολη.
Και τέλος πάντων τη Ferrari ποσώς την ενδιέφερε να δαπανήσει χρήματα,με αμφίβολα αποτελέσματα,προκειμένου να μην σχολιάζεται με κακεντρέχεια ο δοκιμαστής της.
Το ξαναείπα.Ο Βadoer είναι πολύ αργός για αγώνα και δεν υπάρχει περίπτωση να βελτιωθεί δραματικά.Όταν είχε την ευκαιρία να κάνει το μεγάλο άλμα στην F1 (στα 22 του)δεν το κατάφερε,επειδή είχε σοβαρά προσωπικά προβλήματα.Και γι'αυτό παρέμεινε δοκιμαστής και όχι αγωνιζόμενος. Σήμερα είναι μια άλλη προσωπικότητα.....αλλά είναι και 38 χρονών.Και τέλος πάντων μπορεί οι επιδόσεις του να αποδείχτηκαν απαράδεκτες σε τριήμερο αγώνα....αλλά δικαιούτο το τιμόνι,δεδομένου ότι ούτε είναι ο χειρότερος οδηγός του κόσμου.....και είναι και αυτός που θα επωμιστεί το κύριο βάρος στην εξέλιξη του μονοθεσίου του 2010.Εκτός και αν δεχθούμε ότι στη Ferrari δεν μπορούν να εξελίσσουν πια τα μονοθέσια....καθώς όλα αυτά τα χρόνια αυτήν την έκανε μόνος του ο Κaiser,η δε ομάδα πλήρωνε το Badoer μόνο για να κάνει test κοπώσεως στα μηχανικά μέρη. -
Ποιος ασχολείται με τον μπεκρή ρε Eddie;
Συζήτηση επί των ποινών κάνουμε πέρνοντας αφορμή από τον αγώνα.Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το πλεονέκτημα που κερδίζεις είναι απειροελάχιστο...Ποσώς με ενδιαφέρει, όταν βγαίνεις έξω από την πίστα πρέπει να ΧΑΝΕΙΣ.
-
Πλάκα έχει και ο τίτλος στο κεντρικό άρθρο του rally.gr:
**GP Bελγίου: Oι Raikkonen και Fisihella κλέβουν την παράσταση ** -
Όταν στην αρχή της χρονιάς εμφανίστηκαν οι διόροφοι διαχύτες και οι περισσότερες ομάδες έτρεχαν χωρίς KERS επικαλούμενες λόγους κόστους (ενώ ο πραγματικός λόγος ήταν και το πλεονέκτημα απόδοσης λόγω καλύτερης κατανομής βάρους), ήταν όλα καλά. Όταν σχεδόν αμέσως όσοι φόρεσαν ή εξέλισσαν KERS στην αρχή το πέταξαν στα σκουπίδια, ενώ μόνο μία ομάδα έμεινε σταθερή στη συμφωνία κυρίων μεταξύ των 'μεγάλων' περί ύπαρξης KERS σε όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος, την ίδια στιγμή που έβλεπε πως η επιλογή αυτή την χαντακώνει, πάλι όλα καλά ήταν. Τώρα που βρέθηκε ΕΝΑ σημείο που το KERS έκανε τη διαφορά, αρχίσανε τα κραξίματα. Γιατί μην τρελαθούμε τώρα ότι ο άλλος έκοψε και δρόμο κάνοντας το γύρο του κόσμου από κει πίσω στον αυλόγυρο! Απλά πάτησε το μαγικό κουμπάκι και απλά κράτησε προς την Eau Rouge ό,τι είχε κερδίσει μέχρι τη La Source. Και δεν είναι βλάκες οι άλλοι που δε βγήκαν από κει. Απλά ΚΑΝΕΝΑ άλλο μονοθέσιο (πλην Μacca ίσως) δε θα είχε κέρδος (μάλλον θα έχανε) αν ακολουθούσε την επιλογή του Miki. Για να κρατήσεις ή να κερδίσεις θέση βγαίνοντας τόσο έξω εκεί, χρειάζεται να έχεις ένα μονοθέσιο με τρομερά καλύτερη ικανότητα επιτάχυνσης στην έξοδο από αυτά που ανταγωνίζεσαι. Απόδειξη για το συγκεκριμένο η προσπέραση του Sutil στον Badoer με τον ίδιο τρόπο εκεί. Όποιος είδε συγκριτικά βιντεάκια με την ικανότητα του Badoer στις εξόδους των στροφών, καταλαβαίνει τι εννοώ.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
... ενώ μόνο μία ομάδα έμεινε σταθερή στη συμφωνία κυρίων μεταξύ των 'μεγάλων' περί ύπαρξης KERS σε όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος, την ίδια στιγμή που έβλεπε πως η επιλογή αυτή την χαντακώνει...Ποια είναι αυτή η μόνο μία, για διαφώτησε μας γιατί εμένα δύο μου βγαίνουν.
Όσο για το αν κέρδισε ο Raikkonen μη μας βγάλετε και χαζούς τώρα. Αν έμενε πίσω από Heidfeld-Trulli που του κάνανε μπλόκο θα ήταν στην Eau Rouge κολλημένος στον δεύτερο;
Σαφώς και κέρδισε και με τους υπάρχοντες κανονισμούς κέρδισε νόμιμα. Μαγκιά του. -
Μας απαντησε ο Κιμι λοιπον..
Q: At the first corner you were the only driver that went wide. Was that something that you had discussed with the team?
KR: No, first I tried to go the normal way but I think it was Nick or somebody who came a bit too fast inside and pushed Jarno Trulli very wide, so I had nowhere to go. I just needed to turn straight and go all the way around. It worked out but it wasn’t the plan in the first place but there was no space.Q: Were you able to use the KERS perhaps earlier?
KR: No, I mean it is very bumpy there. I ended up there also last year. It doesn’t make much difference. It is a much longer way. If I could go on the circuit I would but if it would be fast I’d try to do it every lap but that was not the case. -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
... ενώ μόνο μία ομάδα έμεινε σταθερή στη συμφωνία κυρίων μεταξύ των 'μεγάλων' περί ύπαρξης KERS σε όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος, την ίδια στιγμή που έβλεπε πως η επιλογή αυτή την χαντακώνει...
Ποια είναι αυτή η μόνο μία, για διαφώτησε μας γιατί εμένα δύο μου βγαίνουν.
Μόνο η Ferrari το έχει χρησιμοποιήσει σε όλους τους αγώνες μέχρι τώρα.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Μόνο η Ferrari το έχει χρησιμοποιήσει σε όλους τους αγώνες μέχρι τώρα.Ξαναψάξτο λίγο.
-
Μια χαρά ψαγμένο τό 'χω.
-
Η Ferrari δεν το χρησιμοποίησε στην Κίνα και η McLaren σε ένα-δεν θυμάμαι που.
2009 ING Belgian Grand Prix-Spa