Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑL ATTIYAH OFF ?
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. ΑL ATTIYAH OFF ?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Ράλι Ακρόπολις
    10
    25
    101
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      el-em last edited by

      ΑΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΜΟΥ,ΕΜΑΘΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ Ρ.ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ,ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ.
      ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ NASSER AL ATTIYAH ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΕΦΟΡΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟΝ ΣΦΡΑΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ PRODRIVE. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ.
      ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΗΣ PRODRIVE,ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ,ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΙΚΟΥ ΦΡΟΥΤΟΥ 'ΜΠΑΝΑΝΑ',ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΗΤΑΝ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟ.
      ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΟΜΩΣ,ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ Ν-15 ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΥΜΙΖΕ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ WRC, ΠΑΡΑ 'Ν'.
      ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΘΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ,ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΓΛΗΘΕΙ ΣΕ ΣΥΣΚΕΨΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ,ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΗΝ JYVASKYLA ΤΗΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ, ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ.
      ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ,Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ !!!

      ΦΙΛΙΚΑ,

      'EL-EM'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        el-em last edited by

        ΑΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΜΟΥ,ΕΜΑΘΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ Ρ.ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ,ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ.
        ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ NASSER AL ATTIYAH ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΕΦΟΡΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟΝ ΣΦΡΑΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ PRODRIVE. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ.
        ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΗΣ PRODRIVE,ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ,ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΙΚΟΥ ΦΡΟΥΤΟΥ 'ΜΠΑΝΑΝΑ',ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΗΤΑΝ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟ.
        ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΟΜΩΣ,ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ Ν-15 ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΥΜΙΖΕ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ WRC, ΠΑΡΑ 'Ν'.
        ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΘΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ,ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΓΛΗΘΕΙ ΣΕ ΣΥΣΚΕΨΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ,ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΗΝ JYVASKYLA ΤΗΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ, ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ.
        ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ,Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ !!!

        ΦΙΛΙΚΑ,

        'EL-EM'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          el-em last edited by

          ΑΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΜΟΥ,ΕΜΑΘΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ Ρ.ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ,ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ.
          ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ NASSER AL ATTIYAH ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΕΦΟΡΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟΝ ΣΦΡΑΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ PRODRIVE. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ.
          ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΗΣ PRODRIVE,ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ,ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΙΚΟΥ ΦΡΟΥΤΟΥ 'ΜΠΑΝΑΝΑ',ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΗΤΑΝ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟ.
          ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΟΜΩΣ,ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ Ν-15 ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΥΜΙΖΕ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ WRC, ΠΑΡΑ 'Ν'.
          ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΘΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ,ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΓΛΗΘΕΙ ΣΕ ΣΥΣΚΕΨΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ,ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΗΝ JYVASKYLA ΤΗΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ, ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ.
          ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ,Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ !!!

          ΦΙΛΙΚΑ,

          'EL-EM'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            onthelimit last edited by

            Ο χρήστης el-em έγραψε:

            ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΟΜΩΣ,ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ Ν-15 ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΥΜΙΖΕ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ WRC, ΠΑΡΑ 'Ν'.

            Όντως μεσα στις ειδικες το αυτοκινητο φαινοταν να πηγαινει πολυ γρηγορα. Και εγω που θεωρουσα οτι πηγαινε ετσι απο την προσπαθεια του οδηγου για την μονομαχια που ειχε με τον Λαμπρο. Αλλα τελικα μας κοροιδεψε ο Al Attiyah .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gf last edited by

              Eφ'οσον τα S2000 ξέφυγαν τόσο πολύ σε απόδοση, είναι σχεδόν βέβαιο ότι οι οδηγοί των Ν θα καταφεύγουν όλο και συχνότερο σε τέτοιες 'παρατυπίες' αν θέλουν να πρωταγωνιστούν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                el-em last edited by

                Ο χρήστης GF έγραψε:
                Eφ'οσον τα S2000 ξέφυγαν τόσο πολύ σε απόδοση, είναι σχεδόν βέβαιο ότι οι οδηγοί των Ν θα καταφεύγουν όλο και συχνότερο σε τέτοιες 'παρατυπίες' αν θέλουν να πρωταγωνιστούν.

                ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΑΥΤΗ !!!!!
                OΣΟ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΜΩΣ,ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΕΤΣΙ !!!!

                ΦΙΛΙΚΑ,

                'EL-EM'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Για την ακρίβεια μόνο ο στρόφαλος βρέθηκε να έχει υποστεί μηχανική κατεργασία (που δεν επιτρέπεται στην ομάδα Ν) και ήταν γύρω στα 300 γρ. ελαφρύτερος από έναν στρόφαλο 'από το ράφι'. Τα υπόλοιπα βρέθηκαν κανονικά. Θα δούμε την Πέμπτη τι ποινή θα του επιβληθεί.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    el-em last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    Για την ακρίβεια μόνο ο στρόφαλος βρέθηκε να έχει υποστεί μηχανική κατεργασία (που δεν επιτρέπεται στην ομάδα Ν) και ήταν γύρω στα 300 γρ. ελαφρύτερος από έναν στρόφαλο 'από το ράφι'. Τα υπόλοιπα βρέθηκαν κανονικά.

                    ΜΟΝΟ Ο ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ nass ΜΟΥ ??? ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ???
                    ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ 300 ΓΡ.ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟΣ ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ ΣΕ GROUP 'N' ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ.

                    Θα δούμε την Πέμπτη τι ποινή θα του επιβληθεί.

                    Η ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΠΟΙΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ 8 ΒΑΘΜΩΝ ΤΟΥ Ρ.ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ,ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ 6 ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ARMINDO ARAUJO.
                    ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΤΩΝ ΒΑΘΜΩΝ ΤΟΥ.
                    ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΙΑ, ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ 'ΠΙΑΣΤΗΚΕ' ΟΠΟΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ.

                    ΦΙΛΙΚΑ,

                    'EL-EM'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      s-loeb last edited by

                      Ο χρήστης onthelimit έγραψε:

                      ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΟΜΩΣ,ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ Ν-15 ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΥΜΙΖΕ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ WRC, ΠΑΡΑ 'Ν'.

                      Όντως μεσα στις ειδικες το αυτοκινητο φαινοταν να πηγαινει πολυ γρηγορα. Και εγω που θεωρουσα οτι πηγαινε ετσι απο την προσπαθεια του οδηγου για την μονομαχια που ειχε με τον Λαμπρο. Αλλα τελικα μας κοροιδεψε ο Al Attiyah .

                      Οργιαζαν οι φήμες κατά την διάρκεια του ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ για τον ΝAsser..Τελικά ο καλός μου φίλος είχε απόλυτο δίκιο!!
                      Νομίζω όμως πέρα από τις φήμες ότι και σε έναν έμπειρο του χώρου το όλο θέμα κινούσε ΥΠΟΨΙΕΣ..Στην ανηφόρα καμία σχέση δεν είχε με άλλα Ν-15 Arai-Flodin..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alpinestars last edited by

                        Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:

                        ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΟΜΩΣ,ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ Ν-15 ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΥΜΙΖΕ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ WRC, ΠΑΡΑ 'Ν'.

                        Όντως μεσα στις ειδικες το αυτοκινητο φαινοταν να πηγαινει πολυ γρηγορα. Και εγω που θεωρουσα οτι πηγαινε ετσι απο την προσπαθεια του οδηγου για την μονομαχια που ειχε με τον Λαμπρο. Αλλα τελικα μας κοροιδεψε ο Al Attiyah .

                        Οργιαζαν οι φήμες κατά την διάρκεια του ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ για τον ΝAsser..Τελικά ο καλός μου φίλος είχε απόλυτο δίκιο!!
                        Νομίζω όμως πέρα από τις φήμες ότι και σε έναν έμπειρο του χώρου το όλο θέμα κινούσε ΥΠΟΨΙΕΣ..Στην ανηφόρα καμία σχέση δεν είχε με άλλα Ν-15 Arai-Flodin..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης el-em έγραψε:

                          Για την ακρίβεια μόνο ο στρόφαλος βρέθηκε να έχει υποστεί μηχανική κατεργασία (που δεν επιτρέπεται στην ομάδα Ν) και ήταν γύρω στα 300 γρ. ελαφρύτερος από έναν στρόφαλο 'από το ράφι'. Τα υπόλοιπα βρέθηκαν κανονικά.

                          ΜΟΝΟ Ο ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ nass ΜΟΥ ??? ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ???

                          Ναι, μόνο αυτό, ελέγχθηκαν τα πάντα (εκκεντροφόροι, Turbo, πιστόνια, βολάν κτλ.) και βρέθηκε αυτό (προσπάθησα να είμαι και εγώ εκεί αλλά δυστυχώς δεν μπορούσα να φύγω από το Λονδίνο). Το 'μόνο' αναφέρεται στο 'πολλά σημεία παράνομο'.

                          ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ 300 ΓΡ.ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟΣ ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ ΣΕ GROUP 'N' ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ.

                          Μα δεν είπα πως είναι ασήμαντη η παράβαση, απλά ανέφερα τι ισχύει ακριβώς. Πιστεύω πάντως πως, παρότι 'ουσιώδης' η παράβαση, δεν αρκεί ΙΜΗΟ για να είναι 'άλλο αυτοκίνητο' που αναφέρθηκε. Το ενδιαφέρον είναι πως αυτό το αυτοκίνητο το ετοιμάζει η Prodrive

                          Θα δούμε την Πέμπτη τι ποινή θα του επιβληθεί.

                          Η ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΠΟΙΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ 8 ΒΑΘΜΩΝ ΤΟΥ Ρ.ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ,ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ 6 ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ARMINDO ARAUJO.
                          ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΤΩΝ ΒΑΘΜΩΝ ΤΟΥ.
                          ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΙΑ, ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ 'ΠΙΑΣΤΗΚΕ' ΟΠΟΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ.

                          ΦΙΛΙΚΑ,

                          'EL-EM'

                          Ο προβληματισμός μου είναι επειδή για μια τέτοια παράβαση (δηλ. όχι μια 'μέτρηση' αλλά παρατήρηση μιας μηχανικής κατεργασίας 'περισσότερης' απ΄οση κάνει κανονικά το εργοστάσιο) ίσως υπάρξει (και από τον Al-Attiyah αλλά και -κυρίως- από τη Prodrive) αντίλογος ικανός να πείσει τους αγωνοδίκες (εδώ πείστηκαν με 10 κιλά ελαφρύτερα αυτοκίνητα πριν 4 χρόνια ) Οπότε μην το δένουμε πως θα αποκλειστεί από το Ακρόπολις...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dim8 last edited by

                            Σε ανυποπτο χρονο συζητωντας για τα n-15 στις 20 Ιουνιου.....

                            Mirek this year in Acropolis it was obvious that n15 sti were veeeeery torquey.After tight corners,especially uphill they dissapeared instantly.Big improovement from last year Acropolis.
                            Lets wait...
                            http://www.motorsportforums.com/forums/ ... 64&page=29

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              s-loeb last edited by

                              Πάντως εγώ δύσκολα πιστεύω ότι θα βγει κάτι από αυτή την ιστορία..Μάλλον πάει για κουκούλωμα.. .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                                Σε ανυποπτο χρονο συζητωντας για τα n-15 στις 20 Ιουνιου.....

                                Mirek this year in Acropolis it was obvious that n15 sti were veeeeery torquey.After tight corners,especially uphill they dissapeared instantly.Big improovement from last year Acropolis.
                                Lets wait...
                                http://www.motorsportforums.com/forums/ ... 64&page=29

                                Η σημαντική διαφορά είναι ότι φέτος έχουν ομολογκάρει καινούργιο turbo.

                                Και αυτό είναι που έλεγα, ένας ελαφρύτερος στρόφαλος δεν κάνει τέτοια διαφορά, θέλεις κάτι ακόμα: turbo, συμπίεση, μπιέλες κτλ.

                                Αν βέβαια του Al-Attiyah ήταν ακόμα πιο veeeery torquey σε σχέση με πχ. του Arai τότε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dim8 last edited by

                                  Ακριβως ετσι Νασσο.Δεν ηταν ολα,αλλα η διαφορα ηταν εμφανεστατη...εκανε μπαμ βρε παιδι μου!

                                  Το περιεργο της υποθεσης ειναι οτι το μοτερ ηταν προετοιμασμενο απο την prodrive κατι που δεν θα το περιμενα μπορω να πω.Να ηταν κατι αλλο θα ελεγα οτι μπορει να το εκανε η ομαδα του(autotek) αλλα οταν το μοτερ ειναι προετοιμασμενο απο αυτην....

                                  Νασσο μην ξεχνας οτι δεν ειναι μονο θεμα ευστροφιας,αλλα και αξιοπιστιας για τα σεμικλοσντ ντεκ των σκουμπι.Δεν φημιζονται για τις αντοχες των κελυφων του μπλοκ,και σιγουρα ενας ελαφρυτερος στροφαλος,εξασκει λιγοτερες πιεσεις-δυναμεις στο ευαισθητο μπλοκ.

                                  Σε καθε περιπτωση ειναι απογοητευτικο για τον πολυ συμπαθη Αλ Ατιγια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    el-em last edited by

                                    ΜΟΛΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ,ΟΤΙ Ο ΑL ΑΤΤΙΥΑΗ ΑΠΕΚΛΕΙΣΘΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ Ρ.ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΕΦΕΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ.
                                    ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟΝ nass,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ 300 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ (ΕΙΤΕ 20 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΕΙΤΕ 1,5 ΚΙΛΟ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ (ΟΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ) ΣΤΟ GROUP 'Ν' ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΩΣ Η ΚΑΤΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΑΛΟΦΟΡΟΥ ΑΞΟΝΑ.
                                    ΑΡΑ, ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ PRODRIVE.

                                    ΦΙΛΙΚΑ,

                                    'EL-EM'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ο χρήστης el-em έγραψε:
                                      ΜΟΛΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ,ΟΤΙ Ο ΑL ΑΤΤΙΥΑΗ ΑΠΕΚΛΕΙΣΘΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ Ρ.ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΕΦΕΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ.
                                      ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟΝ nass,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ 300 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ (ΕΙΤΕ 20 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΕΙΤΕ 1,5 ΚΙΛΟ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ (ΟΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ) ΣΤΟ GROUP 'Ν' ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΩΣ Η ΚΑΤΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΑΛΟΦΟΡΟΥ ΑΞΟΝΑ.
                                      ΑΡΑ, ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ PRODRIVE.

                                      ΦΙΛΙΚΑ,

                                      'EL-EM'

                                      Μα el-em, εξηγήθηκα σαφώς: η παράβαση μου φαίνεται 'ουσιώδης' και το έγραψα ότι απαγορεύεται η μηχανική κατεργασία. Οπότε ορθώς αποκλείστηκε (είχα τις αμφιβολίες μου όχι επί της ουσίας αλλά λόγω του παρελθόντος της Prodrive στο άθλημα του 'steward manipulation' ).

                                      Αλλά δε μου φαίνεται επαρκής για να είναι, όπως γράφτηκε, 'άλλο αυτοκίνητο' χωρίς αλλαγές σε 'περισσότερο ουσιώδη' πράγματα όπως το Turbo ή οι εκκεντροφόροι. Δηλαδή πιστεύεις ότι αρκεί ένας πειραγμένος στρόφαλος για να είναι το Ν15 του Al-Attiyah 'WRC' και το N15 του Arai 'απλό' Ν15 ? (Η διαφορά των φετεινών Ν15 με τα περσινά Ν14 μπορεί να εξηγηθεί εύκολα με το νέο Turbo).

                                      Τέλος πάντων.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        el-em last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:

                                        ΜΟΛΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ,ΟΤΙ Ο ΑL ΑΤΤΙΥΑΗ ΑΠΕΚΛΕΙΣΘΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ Ρ.ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΕΦΕΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ.
                                        ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟΝ nass,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ 300 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ (ΕΙΤΕ 20 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΕΙΤΕ 1,5 ΚΙΛΟ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ (ΟΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ) ΣΤΟ GROUP 'Ν' ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΩΣ Η ΚΑΤΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΑΛΟΦΟΡΟΥ ΑΞΟΝΑ.
                                        ΑΡΑ, ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ PRODRIVE.

                                        ΦΙΛΙΚΑ,

                                        'EL-EM'

                                        Μα el-em, εξηγήθηκα σαφώς: η παράβαση μου φαίνεται 'ουσιώδης' και το έγραψα ότι απαγορεύεται η μηχανική κατεργασία. Οπότε ορθώς αποκλείστηκε (είχα τις αμφιβολίες μου όχι επί της ουσίας αλλά λόγω του παρελθόντος της Prodrive στο άθλημα του 'steward manipulation' ).

                                        Αλλά δε μου φαίνεται επαρκής για να είναι, όπως γράφτηκε, 'άλλο αυτοκίνητο' χωρίς αλλαγές σε 'περισσότερο ουσιώδη' πράγματα όπως το Turbo ή οι εκκεντροφόροι. Δηλαδή πιστεύεις ότι αρκεί ένας πειραγμένος στρόφαλος για να είναι το Ν15 του Al-Attiyah 'WRC' και το N15 του Arai 'απλό' Ν15 ? (Η διαφορά των φετεινών Ν15 με τα περσινά Ν14 μπορεί να εξηγηθεί εύκολα με το νέο Turbo).

                                        Τέλος πάντων.

                                        OK nass,ΕΓΙΝΕΣ ΣΑΦΗΣ ΤΩΡΑ.
                                        ΠΑΝΤΩΣ ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ Ο ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ,ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ stewards' manipulation MONO AYTO BΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
                                        ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ, ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ,ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ.

                                        ΦΙΛΙΚΑ,

                                        'EL-EM'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dim8 last edited by

                                          Συμφωνω με τον Λωρη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Είδα την έκθεση των τεχνικών εφόρων της FIA και έλεγε πως όλα ήταν ΟΚ εκτός από το στρόφαλο.
                                            Ή έκαναν λάθος ή υπάρχει παρασκήνιο (αλλά τότε γιατί να βγει μόνο ο στρόφαλος ? Ετσι και αλλιώς δεν έπεσε στα μαλακά, εκτός αγώνα βγήκε...)
                                            Δυστυχώς δεν ήμουν εκεί για να έχω προσωπική άποψη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr