-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ξέρουμε αν στα συνεργεία συνηθίζεται να έχουν λάδι σε βαρέλια;Έμαθα οτι πολλα λάδια βγαίνουν σε τέτοια συσκευασία απο τις εταιρείες ,μονο για συνεργεία.
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα αν το λάδι είναι σε βαρέλι;Κανένα πρόβλημα.
Στο εξωτερικό δουλεύουν έτσι την τελευταία τουλάχιστον δεκαετία,με ηλεκτρονικές μάνικες και τα ρέστα....... -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
που θες να καταληξεις;;;;;
η μηχανη του σκαραβαιου ανωτερη-καλυτερη απο τις σημερινες;;;;
το κολπο με την πριζα και το θερμαντικο μεσο που το ειδες;;;;απ'οσο ξερω ενα αυτοκινητο πριν βγει στην παραγωγη δοκιμαζεται σε ολες τις ακραιες καιρικες συνθηκες και μετα αντε να αλλαξουν αναλογα με τις χωρες που προοριζεται κανα θερμοστατη......
Ανώτερη σε αντοχές, κατώτερη σε απόδοση και οικονομία!.
Κανένα θερμοστάτη δεν αλλάζουν!. Αυτός καθορίζει την θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα κατά τον κατασκευαστή, παντού και πάντοτε. Ο κινητήρας σε όλα τα μήκη κα πλάτη, έχει στάνταρ θερμοκρασία λειτουργίας για να αποδίδει.
Εάν έμενες στο Μόντρεαλ, θα έβλεπες στα ψυγεία εμπρός, να κρέμεται το καλώδιο.
Μην παίζεις με τον θερμοστάτη, αυτός δεν πειράζετε, όπως η ελληνική μ@λ@κια επιτάσσει…..
Μα το θέμα της ενότητας είναι τα λιπαντικά!. Όποτε πρέπει να καταλάβεις ότι -30ο για μήνες, και 6 ώρες παρκαρισμένο έξω, το λάδι πήζει!. Αυτό αποφεύγουν με το θερμαντικό.
Αφού λιπών είναι ρευστό το λιπαντικό κατά την εκκίνηση, μετά παίρνει την θερμοκρασία που πρέπει, και ορίζει ο κατασκευαστής δια του θερμοστάτη.
Α.Mάστορα δεν θα τσακωθούμε εδώ, διάβασε πάλι τα λόγια σου, και τι έγραψα εγώ, και άσε τις ντομάτες, τις πιπεριές και τα αγγούρια για το Πάσχα, καλή Ανάσταση.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ξέρουμε αν στα συνεργεία συνηθίζεται να έχουν λάδι σε βαρέλια;Έμαθα οτι πολλα λάδια βγαίνουν σε τέτοια συσκευασία απο τις εταιρείες ,μονο για συνεργεία.
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα αν το λάδι είναι σε βαρέλι;
Όχι ένα γνωρίζεις τον συνάδελφο και του έχεις εμπιστοσύνη. Αντίθετα κερδίζεις 20% από την συσκευασία. Το βαρέλι γράφει από έξω τον τύπο του.
Θα συνιστούσα στους συναδέλφους να το έχουν σε εμφανές σημείο, και να μην έχουν άλλο που θα μπορούσε να εγείρει κακόβουλες σκέψεις. Τότε δεν πληρώνεις 4 λίτρα, μα όσο ακριβώς σου χρειάζεται.
Α.Το 20% φιλε Αντωνη δεν παει στην τσεπη του πελατη ή παει ενα αρκετα μικροτερο ποσοστο αναλογα την πολιτικη του συνεργειου.
Εγω αν επαιρνα βαρελι θα μοιραζα το κερδος 50-50.
Παντως η ιστορια με τα βαρελια βρωμαει και γιαυτον τον λογο προτιμω τα μονολιτρα -τετραλιτρα για να μην δινω δικαιωματα στους πελατες να κανουν ασχημες σκεψεις. -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Παιδια καλησπερα.
ο κατασκευαστής ζητά προδιαγραφές API SL - ACEA A3-A5 - 5/30
Εδω και έξη χρόνια το λιπαντικό που βάζω ειναι shell helix ultra extra 5-30 ACEA (C2-C3) A3-B4 και σκέπτομαι να βάλω κάτι με προδιαγραφή Α5.
Καλά κάνω; έχετε να μου προτείνετε κάποιο λιπαντικό; τι λετε για τα MOTUL 8100 ECO-ENERGY 5W30;
Ευχαριστώ πολύ εκ το προτέρων.
Γιάννη εγώ βάζω στο 6άρι μου εδώ και 3 χρόνια το Amsoil ASL 5/30 που είναι Α5 και είμαι ευχαριστημένος, δοκίμασέ το και εσύ (έχει 48 ευρώ το 5λιτρο). Εναλλατικά έβαζα το Motul x-max 5/30 που είναι πολύ δυνατό Α3 30άρι
Κατόπιν ώριμου σκέψεως μιας και έχει (μάθει) ο κινητήρας με το συγκεκριμένο λάδι και δεν έχω κανένα πρόβλημα, θα βάλω τα ίδια, τι θέλω και τα σκαλίζω τώρα!!!!
Ευχαριστώ Μπάμπη.
-
ΕΕΕΕ
Σε λιγο καιρο κλεινω χρόνο απο τη τελευταία αλλαγη λαδιων. Το αμαξι δεν το κινω πολύ, είναι κυρίως σαβατοκύριακου... Λοιπον τα χιλιόμετρα όμως σε ενα χρόνο ειναι λιγότερα απο τα ~8000 που αλλάζω τα λάδια. Ετσι αναρωτιεμαι αν θα ήταν σωστό και πρέπον να τα αλλάξω στο χρόνο πάνω αντί να τα αφήσω μεχρι τα 8000κμ. Λαδι βάζω 5W-30
-
Είναι καλή συνήθεια να μην τα αφήνεις πάνω από χρόνο.
-
Σε ότι αφορά στις 'εμμονές' που αποκτάμε σε ορισμένα θέματα, όπως πχ οι υποχρεωτικές αλλαγές ενός συνθετικού λαδιού ΚΑΘΕ έτος και όχι κάθε 18-20 μήνες, στις περιπτώσεις που και τα διανυθέντα χλμ είναι 2.000 max:
Εχετε αντίστοιχα σκεφτεί ότι κάθε φορά που αλλάζετε λάδια-φίλτρο, τουλάχιστον 250ml παραμένουν πάντοτε μέσα στο όλο σύστημα λίπανσης ακόμα και αν το αφήσετε για 20-30 λεπτά να στραγγίζει, και τα οποία προφανώς θα προσμιχθούν με τα φρέσκα ???
Γιατί αν το καλοσκεφτούμε και αυτό, ίσως πρέπει να ...... μελαγχολήσουμε κιόλας ! -
Κοιτα...
Το δικο μου που παίρνει 6.5 λίτρα, τα 250ml που παραμένουν μέσα είναι για καλο... Σαν την μαγιά στο ψωμί! -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Υπάρχουν απόψεις από γνώστες και χρήστες τεκμηριωμένες, και από θεωρητικούς…..
Σταθμός στην ιστορία ο σκαραβαίος. Σταθμός στην ιστορία το Μίνι. Σταθμός στην ιστορία το πρώτο έσκορτ. Σταθμός στην ιστορία το πρώτο Καντέτ. Πούλησαν όσο κανένα!. Κορόιδεψαν και έπεισαν δεν γνωρίζω….. μα για την εποχή, δεν λέω για σήμερα, ήταν τα καλύτερα.
Δεν τα συγκρίνω με καμία λαμποργκίνη, με καμια Μακ’ λάρεν του σήμερα…… είχαν προβλήματα, και λυπών?. Ο μηδενισμός των μηδενιστών, με αφήνει αδιάφορο. Όλοι πρέπει να συνυπάρχουμε, ώστε ο νοών να κρίνει και να αποφασίζει, η να αποδέχεται. Οι λογοτεχνούνταις από τους γνώστες της πρακτικής και της αλήθειας, εκτυλίσσονται μέσα στην ενότητα. Το μποστάνι έχει τα πάντα, μέχρι και τσουκνίδες και αγριόχορτα. Οι γνώστες οδηγούντο στην ντομάτα την πιπεριά μα και στα αγγούρια. Δεν μπορείς να μηδενίσεις τους σταθμούς της τεχνικής ιστορίας. Ούτε μπορείς να συγκρίνεις ένα γκαζοζέν του τότε, με ένα σύγχρονο λεωφορείο 16 κυλίνδρων του σήμερα τούρμπο. Αυτό ονομάζετε ιεροσυλία της ιστορίας της τέχνης και της τεχνικής.
Α.ευτυχως-δυστυχως δεν ξερω αλλα οι πωλησεις ποτε δεν αντιπροσωπευουν την ποιοτητα ενος μοντελου της οποιασδηποτε μαρκας!!!ακομη και σημερα μοντελα με παρα πολυ καλη αξιοπιστια πανε ακλαυτα και καποια αλλα που χαλαει οτι μπορει να χαλασει σε ενα αυτοκινητο να σωζουν την παρτιδα.........οποτε σταθμος ναι αλλα τι σταθμος;;;;;;
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Ξέρουμε αν στα συνεργεία συνηθίζεται να έχουν λάδι σε βαρέλια;Έμαθα οτι πολλα λάδια βγαίνουν σε τέτοια συσκευασία απο τις εταιρείες ,μονο για συνεργεία.
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα αν το λάδι είναι σε βαρέλι;
Όχι ένα γνωρίζεις τον συνάδελφο και του έχεις εμπιστοσύνη. Αντίθετα κερδίζεις 20% από την συσκευασία. Το βαρέλι γράφει από έξω τον τύπο του.
Θα συνιστούσα στους συναδέλφους να το έχουν σε εμφανές σημείο, και να μην έχουν άλλο που θα μπορούσε να εγείρει κακόβουλες σκέψεις. Τότε δεν πληρώνεις 4 λίτρα, μα όσο ακριβώς σου χρειάζεται.
Α.Το 20% φιλε Αντωνη δεν παει στην τσεπη του πελατη ή παει ενα αρκετα μικροτερο ποσοστο αναλογα την πολιτικη του συνεργειου.
Εγω αν επαιρνα βαρελι θα μοιραζα το κερδος 50-50.
Παντως η ιστορια με τα βαρελια βρωμαει και γιαυτον τον λογο προτιμω τα μονολιτρα -τετραλιτρα για να μην δινω δικαιωματα στους πελατες να κανουν ασχημες σκεψεις.
Διάβασε το ΠΜ σου.
Α. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Υπάρχουν απόψεις από γνώστες και χρήστες τεκμηριωμένες, και από θεωρητικούς…..
Σταθμός στην ιστορία ο σκαραβαίος. Σταθμός στην ιστορία το Μίνι. Σταθμός στην ιστορία το πρώτο έσκορτ. Σταθμός στην ιστορία το πρώτο Καντέτ. Πούλησαν όσο κανένα!. Κορόιδεψαν και έπεισαν δεν γνωρίζω….. μα για την εποχή, δεν λέω για σήμερα, ήταν τα καλύτερα.
Δεν τα συγκρίνω με καμία λαμποργκίνη, με καμια Μακ’ λάρεν του σήμερα…… είχαν προβλήματα, και λυπών?. Ο μηδενισμός των μηδενιστών, με αφήνει αδιάφορο. Όλοι πρέπει να συνυπάρχουμε, ώστε ο νοών να κρίνει και να αποφασίζει, η να αποδέχεται. Οι λογοτεχνούνταις από τους γνώστες της πρακτικής και της αλήθειας, εκτυλίσσονται μέσα στην ενότητα. Το μποστάνι έχει τα πάντα, μέχρι και τσουκνίδες και αγριόχορτα. Οι γνώστες οδηγούντο στην ντομάτα την πιπεριά μα και στα αγγούρια. Δεν μπορείς να μηδενίσεις τους σταθμούς της τεχνικής ιστορίας. Ούτε μπορείς να συγκρίνεις ένα γκαζοζέν του τότε, με ένα σύγχρονο λεωφορείο 16 κυλίνδρων του σήμερα τούρμπο. Αυτό ονομάζετε ιεροσυλία της ιστορίας της τέχνης και της τεχνικής.
Α.ευτυχως-δυστυχως δεν ξερω αλλα οι πωλησεις ποτε δεν αντιπροσωπευουν την ποιοτητα ενος μοντελου της οποιασδηποτε μαρκας!!!ακομη και σημερα μοντελα με παρα πολυ καλη αξιοπιστια πανε ακλαυτα και καποια αλλα που χαλαει οτι μπορει να χαλασει σε ενα αυτοκινητο να σωζουν την παρτιδα.........οποτε σταθμος ναι αλλα τι σταθμος;;;;;;
Σήμερα ναι γίνεται. Παλιότερα ήταν πολύ λιγότερα τα μοντέλα, και ευκολότερος ο προσδιορισμός τους.
Το 1976 πόσα μοντέλα υπήρχαν?. Ξεπετάχτηκε το golf, και άφησε εποχή.
Α. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
thanks for the links...
παρολαυτα μετα τη χτεσινη και σημερινη αναγνωση λεω να συνεχισω στο 5-40
'5W30 is too thin for hard driving on hot days. Lotus recommends to 2zz-ge engine (Lotus Elise 111R) 5W40 oil'H εφαρμογή του ίδιου κινητήρα στη Λότους έχει σημαντικές διαφορές. Είναι τοποθετημένος ο κινητήρας στη μέση που μάλλον ψύχεται λιγότερο καλά και σε αυτοκίνητο που τραβάει περισσότερα g. Επειδή με τα g το λάδι φεύγει ίσως θέλουν το πιο ισχυρό φίλμ του 40 αλλά μην ξεχνάς ότι το ζεστό 40 είναι σαν 30.... Για αυτό ρώτησα τι θερμοκρασία λαδιού φτάνει.
Προσωπικά εφόσον φαίνεται ότι συνιστάται σε άλλα μέρη του κόσμου κάτι που σημαίνει ότι εκτός προδιαγραφών δεν είναι θα το δοκίμαζα έστω για μια φορά. Το πιθανότερο είναι να σου αρέσει....thanks for sharing your thoughts!
το εχω ηδη σκεφτει αυτο που λες...επιπροσθετα ομως σκεφτηκα και το γεγονος οτι στην αμερικη ο κινητηρας λογο καυσιμου ειχε διαφορετικες προδιαγραφες...εξου και η μεγαλη διαφορα στην ιπποδυναμη (189 EU 175-180 US)
anyway προς το παρον τα πηρα τα λαδια (eneos sustina 5-40)
εν αναμονη των πρωτων εντυπωσεων -
Φίλε MAD-MAX-13, οι εντυπώσεις δεν φαίνονται με το μάτι. Ο μονός τρόπος είναι η αποστολή δήγματος σε κάποιες εταιρίες που το κάνουν. Σίγουρα μετά από τα χιλιόμετρα που το αλλάζεις.
Α. -
Αντώνη, έχεις κάποια Ελληνική εταιρία υπόψιν σου που κάνει αναλύσεις σε ιδιώτες; Πριν 2 χρόνια που το είχα ψάξει δεν υπήρχε και η μόνη σίγουρη επιλογή ήταν στην Αμερική.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
...επιπροσθετα ομως σκεφτηκα και το γεγονος οτι στην αμερικη ο κινητηρας λογο καυσιμου ειχε διαφορετικες προδιαγραφες...εξου και η μεγαλη διαφορα στην ιπποδυναμη (189 EU 175-180 US)Νομίζω η μειωμένη απόδοση ισχύει μόνο για την πολιτεία της Καλιφόρνια που είναι πιο ευαίσθητη.
Για τα καύσιμα δεν πείθομαι μόνο επειδή το υποθέτεις.... ολονών πχ στη Γερμανία που φτιάχνουν τόσα καλά αυτοκίνητα είναι χάλια και τα αμερικάνικα καύσιμα (που ίσως είναι και λίγων οκτανίων) είναι τα πιο καθαρά καίγονται καλύτερα κλπ κλπ;;
Σου ξαναλέω, είναι μέσα στις προδιαγραφές, δοκίμασέ το, θα σου αρέσει.... και το τελειώνουμε εδώ. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Φίλε MAD-MAX-13, οι εντυπώσεις δεν φαίνονται με το μάτι. Ο μονός τρόπος είναι η αποστολή δήγματος σε κάποιες εταιρίες που το κάνουν. Σίγουρα μετά από τα χιλιόμετρα που το αλλάζεις.
Α.Αυτο που λες ειναι το ιδανικο...
Δεν γινεται ομως καθε φορα που αλλαζουμε κατι...πχ τακακια, δισκοπλακες, βαλβολινες, δισκοπλατο, λαδια, μπουζι, ελαστικα, υγρα φρενων, ψυκτικα υγρα, μπαταριες κλπ κλπ να πρεπει να τα στελνουμε σε χημειο η εγραστηριο για να δουμε αν καναμε καλη επιλογη
οποτε σε καποια πραγματα υπαρχει και η εμπειρικη αποτυπωση εντυπωσεων αναλογα τα κριτηρια που διαθετουμε την εμπειρια και την χρηση που κανουμε (πχ το λαστιχο αυτο εχει αυτα τα χαρακτηριστικα σχετικα με τον τροπο οδηγησης μου και μου κανει γιαυτο και αυτο το λογο ενω τα αρνητικα του ειναι αυτα, ομοιως και για τις αλλες περιπτωσεις που ανεφερα...
σχετικα με τα λαδια να υπενθυμισω κατι που εγραψα νωριτερα οτι τα αγορασα ηδη...οποτε πρωτα θα δοκιμασω αυτα και ΑΝ δεν κανουν για τα δικα μου κριτηρια τοτε θα δοκιμασω κατι αλλο.... σχετικα με την ιπποδυναμη αυτο που εγραψα περι celica kai καυσιμου δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου (περι μειωσησ λογο ρυπων και χαμηλης ποιοτητας καυσιμου που υπαρχει ωσ γνωστον στην Αμερικη)....το εχω δει πολλαπλα γραμμενο απλα δεν βρισκω λινκ να παραθεσω
Thank U Guys
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αντώνη, έχεις κάποια Ελληνική εταιρία υπόψιν σου που κάνει αναλύσεις σε ιδιώτες; Πριν 2 χρόνια που το είχα ψάξει δεν υπήρχε και η μόνη σίγουρη επιλογή ήταν στην Αμερική.Sent from my GNex using smoke signals.
Πριν μερικούς μήνες ζήτησα σε παλαιό μας πρωταθλητή σε αγώνες αυτοκινήτου, που βοηθούσα στα αγωνιστικά του. Έχει δυνατό χημείο διότι παράγει ανακυκλούμενα λάδια, να φτιάξει ένα τμήμα τέτοιο. Ενόσω το έχει, δεν τον ενδιαφέρει η επί αμοιβή διεργασία φαίνετε. Θα το ξανά πω.
Εγώ τα στέλνω στην Ιταλία, στο προμηθευτή μου για τα αγωνιστικά. Όταν τον ρώτησα για μια τέτοια δουλειά για ΙΧ, μου υπε όχι.
Μου είπαν κάπου στην Γαλλία, δεν ξέρω.
Πάντως όπου παράγετε λάδι, υπάρχει αυτάρκεια στα χημεία τους.
Α. -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
οποτε σε καποια πραγματα υπαρχει και η εμπειρικη αποτυπωση εντυπωσεων αναλογα τα κριτηρια που διαθετουμε την εμπειρια και την χρηση που κανουμε (πχ το λαστιχο αυτο εχει αυτα τα χαρακτηριστικα σχετικα με τον τροπο οδηγησης μου και μου κανει γιαυτο και αυτο το λογο ενω τα αρνητικα του ειναι αυτα, ομοιως και για τις αλλες περιπτωσεις που ανεφερα...Είναι λάθος η αντιστοιχία. Τα λάστιχα έχουν χαρακτηριστικά που βλέπεις, νιώθεις και μπορείς να έχεις ολοκληρωμένη άποψη (προσωπική έστω και με τις συνθήκες που εσύ το χρησιμοποίησες) αφού τα αλλάξεις ως αναλώσιμο σε 2-3-4 χρόνια.
Τον κινητήρα για να τον δεις αν έχει φθορές κλπ θα πρέπει να περιμένεις 150-200.000+χλμ μέχρι να ψοφήσει ή να σπάσει, δηλαδή αρκετά χρόνια, κάνει αρκετά λεφτά παραπάνω, δεν είναι αναλώσιμο και οι παράγοντες που θα επηρεάσουν τη ζωή και απόδοσή του είναι πολλοί άλλοι εκτός από το λιπαντικό (που δεν θα είναι και το ίδιο συνέχεια...) οπότε το μόνο συμπέρασμα που μπορείς να βγάλεις είναι για το πόσο ακούγεται το πρωί (που βασικά είναι συνάρτηση του ιξώδους), το πόσο στροφάρει και στα πόσα χλμ αρχίζεις να το νιώθεις κουρασμένο (στροφάρει πιο άσχημα). Πιθανότατα κανένα από τα παραπάνω δεν έχει και τόσο απόλυτη σχέση με τη λίπανση και την προστασία του κινητήρα....Δεν έχει σημασία πού είναι το χημείο που θα σου μετρήσει τα λάδια. Σε νοιάζει εσένα αν θα είναι στη γωνία του σπιτιού σου ή στην Νέα Ζηλανδία;; Αν κοστίζει λογικά και σε εξυπηρετούν σωστά τους τα στέλνεις. Και υποπτεύομαι ότι αυτό της γωνίας του σπιτιού σου θα χρέωνε περισσότερο... Αν θέλεις να βρίσκεις δικαιολογίες... όποιος δεν θέλει να ζυμώσει 10 χρόνια κοσκινίζει...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αντώνη, έχεις κάποια Ελληνική εταιρία υπόψιν σου που κάνει αναλύσεις σε ιδιώτες; Πριν 2 χρόνια που το είχα ψάξει δεν υπήρχε και η μόνη σίγουρη επιλογή ήταν στην Αμερική.Sent from my GNex using smoke signals.
Στο Χημειο του Κράτους βγάζουν αμέσως ΤΒΝ και ιξώδες.
Μέταλλα κλπ θέλουν φασματογράφους και πανάκριβα μηχανήματα που για Ελλάδα ανήκουν στην σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Στο Χημειο του Κράτους βγάζουν αμέσως ΤΒΝ και ιξώδες.
Μέταλλα κλπ θέλουν φασματογράφους και πανάκριβα μηχανήματα που για Ελλάδα ανήκουν στην σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας.Δεν νομίζω να είναι κάτι τόσο εξειδικευμένο και για αυτό δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν υπάρχουν ήδη τέτοια μηχανήματα στα πανεπιστήμια πολυτεχνεία κλπ για πολλές άλλες χρήσεις. Πρέπει να βρεθεί κάποιος που να ξεπεράσει τον γραφειοκρατικό κυκεώνα (εύκολα αν είναι ισχυρός καθηγητής) ώστε να στήσει σαν υπηρεσία κάτι τέτοιο... θα έβγαζε και καλό χαρτζηλίκι νόμιμο μάλιστα.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]