Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Forum καλύτερου...συμπλέκτη.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Forum καλύτερου...συμπλέκτη.
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    31
    499
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Ποιός είναι ο καλύτερος συμπλέκτης? Γελάτε ε? Εγώ μιλάω σοβαρά. Αν σκεφτήκατε απο θέμα αντοχής είσαστε γελασμένοι. Είναι μεν η αντοχή ένα θέμα αλλά εγώ μιλάω απο διαφορετική οπτική γωνία. Μπαίνω σε κάτι αμάξια που λέτε, και σηκώνοντας το πόδι μου σιγά σιγά απο το συμπλέκτη καταλαβαίνω αμέσως το 'τσίμπημα'. Το αμάξι δεν κινδυνεύει να σβήσει χωρίς να πατήσω γκάζι και ξεκινάω όμορφα κι ωραία. Με βολεύει πολύ σε μποτιλιαρίσματα να ξεκινάω χωρίς να πατάω το γκάζι αλλά με ελαφρυ άφημα του συμπλέκτη. Είναι σύμπτωση να πώ ότι σαν γενική εικόνα τα diesel αμάξια έχουν τους καλύτερους συμπλέκτες? Εκεί κάνω πάρτυ στο μποτιλιάρισμα. μονο ο συμπλέκτης δουλεύει. Είτε ανηφόρα είτε ανηφόρα κάνω τη δουλειά μου μια χαρά. Στο δικό μου για παράδειγμα για να ξεκινήσω χωρίς γκάζι είναι ρίσκο. (εκτός βέβαια - εντάξει δεν είμαι και ειδικός - αν έχω φάει το δίσκο ) Τώρα που το σκέφτομαι όμως απο την αρχη έτσι ήταν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Ποιός είναι ο καλύτερος συμπλέκτης? Γελάτε ε? Εγώ μιλάω σοβαρά. Αν σκεφτήκατε απο θέμα αντοχής είσαστε γελασμένοι. Είναι μεν η αντοχή ένα θέμα αλλά εγώ μιλάω απο διαφορετική οπτική γωνία. Μπαίνω σε κάτι αμάξια που λέτε, και σηκώνοντας το πόδι μου σιγά σιγά απο το συμπλέκτη καταλαβαίνω αμέσως το 'τσίμπημα'. Το αμάξι δεν κινδυνεύει να σβήσει χωρίς να πατήσω γκάζι και ξεκινάω όμορφα κι ωραία. Με βολεύει πολύ σε μποτιλιαρίσματα να ξεκινάω χωρίς να πατάω το γκάζι αλλά με ελαφρυ άφημα του συμπλέκτη. Είναι σύμπτωση να πώ ότι σαν γενική εικόνα τα diesel αμάξια έχουν τους καλύτερους συμπλέκτες? Εκεί κάνω πάρτυ στο μποτιλιάρισμα. μονο ο συμπλέκτης δουλεύει. Είτε ανηφόρα είτε ανηφόρα κάνω τη δουλειά μου μια χαρά. Στο δικό μου για παράδειγμα για να ξεκινήσω χωρίς γκάζι είναι ρίσκο. (εκτός βέβαια - εντάξει δεν είμαι και ειδικός - αν έχω φάει το δίσκο ) Τώρα που το σκέφτομαι όμως απο την αρχη έτσι ήταν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Ποιός είναι ο καλύτερος συμπλέκτης? Γελάτε ε? Εγώ μιλάω σοβαρά. Αν σκεφτήκατε απο θέμα αντοχής είσαστε γελασμένοι. Είναι μεν η αντοχή ένα θέμα αλλά εγώ μιλάω απο διαφορετική οπτική γωνία. Μπαίνω σε κάτι αμάξια που λέτε, και σηκώνοντας το πόδι μου σιγά σιγά απο το συμπλέκτη καταλαβαίνω αμέσως το 'τσίμπημα'. Το αμάξι δεν κινδυνεύει να σβήσει χωρίς να πατήσω γκάζι και ξεκινάω όμορφα κι ωραία. Με βολεύει πολύ σε μποτιλιαρίσματα να ξεκινάω χωρίς να πατάω το γκάζι αλλά με ελαφρυ άφημα του συμπλέκτη. Είναι σύμπτωση να πώ ότι σαν γενική εικόνα τα diesel αμάξια έχουν τους καλύτερους συμπλέκτες? Εκεί κάνω πάρτυ στο μποτιλιάρισμα. μονο ο συμπλέκτης δουλεύει. Είτε ανηφόρα είτε ανηφόρα κάνω τη δουλειά μου μια χαρά. Στο δικό μου για παράδειγμα για να ξεκινήσω χωρίς γκάζι είναι ρίσκο. (εκτός βέβαια - εντάξει δεν είμαι και ειδικός - αν έχω φάει το δίσκο ) Τώρα που το σκέφτομαι όμως απο την αρχη έτσι ήταν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Έτσι όπως χρησιμοποιείς εσύ τον συμπλέκτη και πολλοί άλλοι φαντάζομαι, αλλά και εγώ αρκετές φορές, δεν έχει να κάνει με την ποιότητα του αλλά με το βάρος των κινούμενων μερών του κινητήρα, ο ντήζελ έχει βαρύτερα κινούμενα μέρη για να αντέξει τη μεγαλύτερη συμπίεση, οπότε ο ντήζελ προσφέρεται για αυτού του είδους τη χρήση.

            Σε ένα κινητήρα το εξάρτημα που του επιτρέπει να συνεχίσει να περιστρέφεται και να μην σβύνει από τις τριβές των εμβόλων και κυρίως των ελατηρίων τους, αλλά και τα ελατήρια των βαλβίδων που απαιτείται αρκετή δύναμη για να συμπιεστούν, είναι το βολάν και τα αντίβαρα του στροφάλου με την μάζα τους, όσο βαρύτερα είναι αυτά, εντός βέβαια κάποιων ορίων, τόσο ομαλότερα δουλεύει ο κινητήρας και τόσο μεγαλύτερη αποθήκη ενέργειας του προσφέρουν τα εξαρτήματα αυτά για να υπερνικήσει τις τριβές κατά τους νεκρούς χρόνους της ανάφλεξης γιατί ο τετράχρονος κινητήρας έχει 3 νεκρούς χρόνους και μόνο τον ένα ενεργό.

            Το ότι τα βαρειά αυτά εξαρτήματα δεν βοηθούν στην απόδοση στις υψηλές στροφές είναι μια άλλη συζήτηση, που έχει να κάνει με την διαφορετική χρήση των κινητήρων αυτών.

            Οι κινητήρες κατά την σχεδίαση τους προορίζονται για συγκεκριμένη χρήση, τώρα τα σκαλίσματα που τους κάνουμε εμείς είναι εκτός φακέλου λειτουργίας τους από τον κατασκευαστή. Αν ελαφρώσουμε υπερβολικά το βολάν που είναι η κύρια αποθήκη ενέργειας των νεκρών χρόνων, τα έμβολα και τον στρόφαλο, μόλις αφήσουμε το γκάζι ο κινητήρας θα σβύσει, δες για παράδειγμα τους κινητήρες των σούπερ σπόρτ μοτοσυκλεττών, ακαριαία στροφάρουν άνετα πάνω από 10.000 rpm και μόλις κλείσει το γκάζι ακαριαία πέφτουν και οι στροφές λόγω έλλειψης αδράνειας από τα κινούμενα μέρη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              meco last edited by

              Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
              Ποιός είναι ο καλύτερος συμπλέκτης? Γελάτε ε? Εγώ μιλάω σοβαρά. Αν σκεφτήκατε απο θέμα αντοχής είσαστε γελασμένοι. Είναι μεν η αντοχή ένα θέμα αλλά εγώ μιλάω απο διαφορετική οπτική γωνία. Μπαίνω σε κάτι αμάξια που λέτε, και σηκώνοντας το πόδι μου σιγά σιγά απο το συμπλέκτη καταλαβαίνω αμέσως το 'τσίμπημα'. Το αμάξι δεν κινδυνεύει να σβήσει χωρίς να πατήσω γκάζι και ξεκινάω όμορφα κι ωραία. Με βολεύει πολύ σε μποτιλιαρίσματα να ξεκινάω χωρίς να πατάω το γκάζι αλλά με ελαφρυ άφημα του συμπλέκτη. Είναι σύμπτωση να πώ ότι σαν γενική εικόνα τα diesel αμάξια έχουν τους καλύτερους συμπλέκτες? Εκεί κάνω πάρτυ στο μποτιλιάρισμα. μονο ο συμπλέκτης δουλεύει. Είτε ανηφόρα είτε ανηφόρα κάνω τη δουλειά μου μια χαρά. Στο δικό μου για παράδειγμα για να ξεκινήσω χωρίς γκάζι είναι ρίσκο. (εκτός βέβαια - εντάξει δεν είμαι και ειδικός - αν έχω φάει το δίσκο ) Τώρα που το σκέφτομαι όμως απο την αρχη έτσι ήταν.

              Όλα τα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει ξεκινάνε στην ευθεία με άφημα του συμπλέκτη. Τα πετρελαιοκίνητα ξεκινάνε πιο εύκολα λόγο μεγαλύτερης ροπής και όχι καλύτερου συμπλέκτη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                saxon_747 last edited by

                Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                Αν ελαφρώσουμε υπερβολικά το βολάν που είναι η κύρια αποθήκη ενέργειας των νεκρών χρόνων, τα έμβολα και τον στρόφαλο, μόλις αφήσουμε το γκάζι ο κινητήρας θα σβύσει

                Αν το ελαφρωσουμε λιγακι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Αν το βολάν το ελαφρώσει κάποιος που δεν ξέρει από που, και πόσο να αφαιρέσει υπάρχει κίνδυνος ( έχει συμβεί αρκετές φορές ) να διαλύσει και να μετατραπεί σε δισκοπρίονο, το κέρδος του ελαφρώματος στα καθημερινά αυτοκίνητα είναι ελάχιστο και το μόνο που προσφέρει είναι ευκολότερο στροφάρισμα του κινητήρα χωρίς φορτίο, από το ελάφρωμα του βολάν δεν κερδίζεις ιπποδύναμη, και το πιθανότερο είναι να μετατεθεί το κρίσιμο σημείο των συντονισμών σε επικίνδυνο σημείο στροφών συμπίπτωντας με τους συντονισμούς του στροφάλου και να αρχίσουνε να τραγουδάνε τα κουζινέτα, μέχρι και ο στρόφαλος μπορεί να κοπεί.

                  Σε πολλά μοτέρ ο κατασκευαστής για να μεταφέρει τους επικίνδυνους συντονισμούς του στροφάλου σε περιοχή που δεν είναι κρίσιμοι, τοποθετεί τροχαλία από μαντέμι η οποία έχει ένα βάρος, οι περισσότεροι που ακολούθησαν τη μόδα και έβαλαν τροχαλία στροφάλου αλουμινένια έκλαψαν κουζινέτα και στρόφαλους μέχρι να καταλάβουν ότι η τροχαλία αυτή με το βάρος της ήταν εκεί για κάποιο λόγο και δεν περίσσεψε από τα στόκ του κατασκευαστή και την βίδωσε εκεί.

                  Όταν αρχίσουν τα ελαφρώματα στα μοτέρ χρειάζονται γνώσεις του συγκεκριμένου μοτέρ, και ειδικά εργαλεία για τη ζυγοστάθμιση τους, ξέρεις κανένα ρεκτιφιέ στην Ελλάδα να έχει την επάρκεια της γνώσης και των εργαλείων για να κάνει αυτή τη δουλειά σωστά ? Εγώ δεν γνωρίζω, όλοι τα σαφάζουν και τα μαχαιρώνουν έτσι, χωρίς πρόγραμμα, θέλεις να μπείς στην διαδικασία του περίπου και της εξέλιξης στου κασίδη το κεφάλι ?

                  Μιλάμε πάντα για τα καθημερινά μας αυτοκίνητα, τα οποία είναι φτιαγμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να βγάλουν 250-300.000χλμ, αν τώρα οι μετατροπές είναι λίγες και το μοτέρ θέλει άνοιγμα στις 50-70.000 χλμ πάει και έρχεται, αν όμως το παρακάνεις και το ανοίγεις 2 φορές το μήνα δεν λέει, έτσι δεν είναι ?

                  Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, καθώς και τα παληκάρια που τα σκίζουν στη βούτα βάζοντας χιλιάρικα στοίχημα είναι άλλη κατηγορία και έχει άλλους στόχους.

                  Πάντα ένα βιομηχανικό προϊόν επιδέχεται βελτίωση, ειδικά τα μοτέρ των αυτοκινήτων μπορούν να γίνου καλύτερα απλά βελτιώνοντας τις ατέλειες της βιομηχανικής παραγωγής, σε εισαγωγές - εξαγωγές μπορείς να αφαιρέσεις ότι έχει περισσέψει από το χυτήριο, αν θέλεις να προχωρήσεις παραπέρα, το ανοίγεις όλο και φέρνεις τις μπιέλες με τα έμβολα να έχουνε όλα το ίδιο βάρος με ακρίβεια 1/10 του γραμμαρίου, ογκομετράς τους θαλάμους καύσης να έχουνε όλοι τον ίδιο απόλυτο όγκο, βελτιώνεις τη ροή της κυλινδροκεφαλής εξαλείφοντας σφάλαματα της χύτευσης, όχι σφάζοντας τους αυλούς, βελτιώνεις τη ροή στις έδρες των βαλβίδων με περισσότερες γωνίες ( 3 ή 5 γωνίες ) βελτιώνεις την τουλίπα ( το κεφάλι ) της βαλβίδας, κάνεις με λίγα λόγια ένα Blueprint στον κινητήρα εξαλείφοντας ατέλειες, το μοτέρ έτσι γίνεται αγνώριστο σε σχέση με τι ήταν πρώτα.

                  Η βελτίωση στους χάρτες ανάφλεξης, καυσίμου, αβάνς, μπορεί να βοηθήσει πολύ γιατί οι κατασκευαστές είναι πολύ συντηρητικοί σε αυτά τα θέματα.

                  Αυτά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    nidosan last edited by

                    Αυτό που ίσως ήταν ωραίο ειδικά για νέους οδηγούς [-αν δεν υπάρχει ήδη-] θα ήταν ένα σύστημα που να περιλαμβάνει ένα ηλεκτρονικό φρένο στο πεντάλ του συμπλέκτη, και όταν τα ηλεκτρονικά εντοπίζουν ότι με το αυτ/το σταματημένο [ή σχεδόν] και ταχύτητα στο κιβώτιο πάμε να ξεκινήσουμε χωρίς να δίνουμε αρκετό γκάζι, αυτόματα να ανεβάζει λίγο τις στροφές του κινητήρα [ανάλογα με τη ροπή του και την κλίση του δρόμου] και ν' αφήνει το συμπλέκτη πιο ομαλά απ' ότι τον αφήσαμε εμείς, ώστε να ξεκινήσει το αμάξι χωρίς να σβήσει. Με άλλα λόγια να μπορείς ακόμα και ν' αφήσεις το συμπλέκτη 'σφεντόνα' χωρίς να πατάς καθόλου γκάζι και το αμάξι να ξεκινήσει κανονικά.

                    Θυμάμαι φάση πριν από καμιά 10ετία που πήγαινα βόλτα με μια φίλη μου όταν είχε πρωτοπάρει δίπλωμα για να συνηθίσει το αμάξι της, κατόπιν παράκλησης του πατέρα της (οικογενιακός φίλος...) και της έσβησε στη μέση μιας διασταύρωσης... Πανικοβλήθηκε, προσπάθησε να βάλει μπροστά με ταχύτητα χωρίς να πατάει συμπλέκτη, τρόμαξε από τα 'πηδηματάκια', άρχισε τα υστερικά της, άνοιξε την πόρτα, βγήκε έξω και με άφησε μλκ!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Όσοι είναι ανεπίδεικτοι μάθησης στον συμπλέκτη ας πάρουν αυτόματο, από την άλλη πλευρά τώρα, της ασφάλειας, αν μετά από 10 φορές δεν μπορεί να μάθει να ξεκινάει και πανικοβάλετε όπως η φίλη σου, πως αυτός ο άμοιρος ο οδηγός θα βγεί στην κυκλοφορία και θα έχει απαίτηση να επιζήσει και να επιζήσουν και όσοι είναι κοντά του ?

                      Έχετε ποτέ προβληματιστεί πόσοι οδηγοί δεν έπρεπε να οδηγούν, γιατί δεν είναι δυνατόν να οδηγούν όλοι, και πόσοι ακόμα που έχουν την ικανότητα, τους τα έμαθαν στραβά ή καθόλου, και έχουμε αυτή την ετήσια εκατόμβη που μας κοστίζει σε νέους ανθρώπους ?

                      Να ανοίξουμε τώρα συζήτηση για το κοινωνικό κόστος ? για το κόστος στα ταμεία ? για το κόστος στις ασφαλιστικές ? για απώλειες επιστημονικού δυναμικού ? για ανθρώπινες απώλειες του ακήρυχτου πολέμου γιατί κανείς δεν κάνει το προφανές στην Ελλάδα και όλοι έχουνε απλωμένο το χέρι ? άστα αδερφέ, άστα, κουράστικα πολύ, το θέμα είναι πολύ σιβαρό για να το αφήσουμε στους....ειδικούς. Υπάρχει καμμία πρόταση ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • N
                        nidosan last edited by

                        Δεν έχεις καθόλου άδικο σε όλα τα παραπάνω. Απλά το σκέφτομαι λίγο διαφορετικά: Όσο κι αν τον έχουμε συνηθίσει, παραείναι πρωτόγονος και μαζοχιστικός ο τρόπος με τον οποίο ξεκινούν από στάση τα μη αυτόματα/ημιαυτόματα αυτοκίνητα στις μέρες μας. Aς είναι manual το κιβώτιο, δεν πειράζει. Αν είναι δυνατόν, όμως, την εποχή που έχουμε τόση τεχνολογία στη διάθεσή μας ώστε μια παγκόσμια εγκυκλοπαίδεια να χωράει σε μια καρτούλα μνήμης μικρότερη από το νύχι του μικρού μας δακτύλου, να πρέπει να ξεκινάμε στο φανάρι, στην ανηφόρα, κλπ 'πατινάροντας το συμπλέκτη ενώ δίνουμε όσο γκάζι χρειάζεται'. Σίγουρα αν η διαδικασία ήταν πιο απλή [ακόμα και στα αυτ/τα με manual κιβώτιο] θα εξασφαλίζαμε μεγαλύτερο μέρος της 'επεξεργαστικής ισχύος' μας για το δρόμο και τους άλλους γύρω μας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          saxon_747 last edited by

                          Φιλε 21 Quadra, παντα χαιρομαι να διαβαζω τις τεκμηριωμενες και ουσιαστικες αποψεις σου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            saxon_747 last edited by

                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                            Πάντα ένα βιομηχανικό προϊόν επιδέχεται βελτίωση, ειδικά τα μοτέρ των αυτοκινήτων μπορούν να γίνου καλύτερα απλά βελτιώνοντας τις ατέλειες της βιομηχανικής παραγωγής, σε εισαγωγές - εξαγωγές μπορείς να αφαιρέσεις ότι έχει περισσέψει από το χυτήριο, αν θέλεις να προχωρήσεις παραπέρα, το ανοίγεις όλο και φέρνεις τις μπιέλες με τα έμβολα να έχουνε όλα το ίδιο βάρος με ακρίβεια 1/10 του γραμμαρίου, ογκομετράς τους θαλάμους καύσης να έχουνε όλοι τον ίδιο απόλυτο όγκο, βελτιώνεις τη ροή της κυλινδροκεφαλής εξαλείφοντας σφάλαματα της χύτευσης, όχι σφάζοντας τους αυλούς, βελτιώνεις τη ροή στις έδρες των βαλβίδων με περισσότερες γωνίες ( 3 ή 5 γωνίες ) βελτιώνεις την τουλίπα ( το κεφάλι ) της βαλβίδας, κάνεις με λίγα λόγια ένα Blueprint στον κινητήρα εξαλείφοντας ατέλειες, το μοτέρ έτσι γίνεται αγνώριστο σε σχέση με τι ήταν πρώτα.

                            Η βελτίωση στους χάρτες ανάφλεξης, καυσίμου, αβάνς, μπορεί να βοηθήσει πολύ γιατί οι κατασκευαστές είναι πολύ συντηρητικοί σε αυτά τα θέματα.

                            Αυτά.

                            Τι κοστος θα ειχαν ολες αυτες οι μετατροπες?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              megane98hp last edited by

                              Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                              Έτσι όπως χρησιμοποιείς εσύ τον συμπλέκτη και πολλοί άλλοι φαντάζομαι, αλλά και εγώ αρκετές φορές....

                              Κάτσε τώρα. Έτσι που το λές έχω την εντύπωση ότι είναι λάθος η χρήση αυτη. Καλά κατάλαβα?

                              Υ.Γ. Κάπου μέσα μου είμουνα σίγουρος ότι όλο και κάτι θα έγραφες επι του θέματος!!! Είσαι μικρός θεούλης εσυ τελικά!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:

                                Έτσι όπως χρησιμοποιείς εσύ τον συμπλέκτη και πολλοί άλλοι φαντάζομαι, αλλά και εγώ αρκετές φορές....

                                Κάτσε τώρα. Έτσι που το λές έχω την εντύπωση ότι είναι λάθος η χρήση αυτη. Καλά κατάλαβα?

                                Υ.Γ. Κάπου μέσα μου είμουνα σίγουρος ότι όλο και κάτι θα έγραφες επι του θέματος!!! Είσαι μικρός θεούλης εσυ τελικά!!!

                                Λάθος κατάλαβες, δεν αναφέρθηκα ότι είναι λάθος ο τρόπος, αναφέρθηκα στον τρόπο χρήσης που περιέγραψες, ρελαντί και άφημα σιγά και ξεκίνημα, και εγώ το κάνω, και αν βοηθάει το μοτέρ και η θέση του αυτοκινήτου εκείνη τη στιγμή, ίσιωμα ή ελαφριά κατηφόρα γιατί όχι ? ίσα - ίσα που έχεις και λιγότερη φθορά λόγω χαμηλότερων στροφών, θερμοκρασίας στο υλικό κλπ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                                  Πάντα ένα βιομηχανικό προϊόν επιδέχεται βελτίωση, ειδικά τα μοτέρ των αυτοκινήτων μπορούν να γίνου καλύτερα απλά βελτιώνοντας τις ατέλειες της βιομηχανικής παραγωγής, σε εισαγωγές - εξαγωγές μπορείς να αφαιρέσεις ότι έχει περισσέψει από το χυτήριο, αν θέλεις να προχωρήσεις παραπέρα, το ανοίγεις όλο και φέρνεις τις μπιέλες με τα έμβολα να έχουνε όλα το ίδιο βάρος με ακρίβεια 1/10 του γραμμαρίου, ογκομετράς τους θαλάμους καύσης να έχουνε όλοι τον ίδιο απόλυτο όγκο, βελτιώνεις τη ροή της κυλινδροκεφαλής εξαλείφοντας σφάλαματα της χύτευσης, όχι σφάζοντας τους αυλούς, βελτιώνεις τη ροή στις έδρες των βαλβίδων με περισσότερες γωνίες ( 3 ή 5 γωνίες ) βελτιώνεις την τουλίπα ( το κεφάλι ) της βαλβίδας, κάνεις με λίγα λόγια ένα Blueprint στον κινητήρα εξαλείφοντας ατέλειες, το μοτέρ έτσι γίνεται αγνώριστο σε σχέση με τι ήταν πρώτα.

                                  Η βελτίωση στους χάρτες ανάφλεξης, καυσίμου, αβάνς, μπορεί να βοηθήσει πολύ γιατί οι κατασκευαστές είναι πολύ συντηρητικοί σε αυτά τα θέματα.

                                  Αυτά.

                                  Τι κοστος θα ειχαν ολες αυτες οι μετατροπες?

                                  Όλα αυτά που περιέγραψα δεν θα σου τα κάνει κανείς. Θα σου κάνουνε τα τυποποιημένα, 5 angle job, ροϊκή και έξω από την πόρτα. Αν επιμείνεις και δεν μπορείς να ελέγξεις τι έκαναν το πολύ να σου πούνε ότι σου τα έκαναν και να σου πάρουν τα λεφτά σου, γιατί η ογκομέτρηση είναι πολύ χρονοβόρα και στον ίδιο χρόνο θα ξεπατάξουνε 2-3 ροϊκές που χρεώνουν 350-500 €, άρα θα πληρώσεις τον κούκο αηδόνι, το ίδιο και με το ζύγισμα, οι ρεκτιφιατζήδες μας δεν κάνουν αυτές τις δουλειές σε απλούς πελάτες, τις κάνουν στα δικά τους ή στα αγωνιστικά με τους μηχανικούς που συνεργάζονται, και αν αυτοί τους το ζητήσουν, προσπαθώ να εκφραστώ κόσμια όπως κατάλαβες, γιατί υπάρχουν πολλά ράματα για γούνες........θα πως μόνο ότι πριν 5 χρόνια υπήρχαν μόνο 4-5 που έφερναν βελτιωτικά εξαρτήματα και έκαναν και βελτιωτικές δουλειές, άνοιξε σήμερα ένα περιοδικό του χώρου και μέτρα, είναι περισσότεροι από 250, υπάρχουν και άλλοι που δεν διαφημίζονται, οπότε είναι πολλοί περισσότεροι, αν αυτό δεν σου λέει κάτι, εμένα μου λέει πολλά, και κυρίως γιατί είμαστε Ελληνάρες ημιμαθείς, γιατί πουλήσαμε το χωράφι στο χωριό και γίναμε βελτιωτές αφού φέρνουμε βελτιωτικά εξαρτήματα και ας μην ξέρουμε να γράψουμε σωστά ούτε το όνομα μας και πάει λέγοντας, άστα.....είναι όλοι μηχανικοί, αν και αυτό το είδος δεν ευδοκιμεί στα συνεργεία, οι επισκευαστές γκαραζιέρηδες από και ως που έγιναν μηχανικοί, ακόμα δεν το έχω καταλάβει.

                                  Άλλο μηχανικός, άλλο επισκευαστής, άλλο εφαρμοστής, άλλο τα βουλκανιζατέρ που προσφάτως έγιναν και ειδικοί επί των αναρτήσεων.

                                  Δεν είναι πιο σωστό και τίμιο ο καθένας να αναφέρει ότι κάνει αυτό που του προτείνει το βελτιωτικό εργοστάσιο του εξωτερικού που έχει όλη την μελέτη και κατασκευή, αντί να το παίζουμε όλοι σοφοί και παντογνώστες επί παντός επιστητού ?

                                  Δεν είναι κακό, είναι σωστό να προτάσει ο έμπορος τις λύσεις του κατασκευαστή των βελτιωτικών προϊόντων γιατί αυτός το έχει ψάξει, λίγες είναι οι περιπτώσεις στην Ελλάδα πρωτογενούς βελτίωσης, και γίνεται από άτομα που έχουν σοβαρότητα και φρόντισαν να αποκτήσουν τις γνώσεις και εργαλεία για να κάνουν πράξη όσα αγάπησαν, και το κατάφεραν πολύ καλά, οι υπόλοιποι είναι έμποροι με ελάχιστες γνώσεις, τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο.

                                  Να σου πω και κάτι ?
                                  'Εχω τις γνώσεις, τις σπουδές την αγάπη και ένα μηχανουργείο, δεν ασχολούμε επαγγελματικά με το αυτοκίνητο για ένα και μόνο λόγο, θα τον πώ και ας παρεξηγηθώ, θεωρώ πολύ χαμηλό το επίπεδο του πελάτη που θα ζητήσει το οτιδήποτε ( εννοώ το τεχνικό κομμάτι γιατί δεν είναι υποχρεωμένος ο καθένας να είναι εξπέρ στη μηχανολογία του αυτοκινήτου, είναι αλλού καλός , είναι στη δουλειά του ) και όλη την ημέρα θα προσπαθώ να γεμίσω ξένα κεφάλια αδειάζοντας το δικό μου, θα καταντήσω γραφικός, ίσως και ο λόγος της αρπαχτής του κυκλώματος να είναι και αυτός, αντί να τον πρίζει τον έμπορο ή τον βελτιωτή, ή το συνεργείο ο καθένας, ( γιατί όλοι έχουν την δική τους άποψη ) του λέει του πελάτη έτσι γίνονται αυτά και τέρμα, και η ημιμάθεια συνεχίζεται. Τίποτα δεν είναι τυχαίο, δες γύρω σου τι γίνεται, γενικώς.

                                  Ότι μπορεί λοιπόν ο καθένας μόνος του.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                                    Φιλε 21 Quadra, παντα χαιρομαι να διαβαζω τις τεκμηριωμενες και ουσιαστικες αποψεις σου.

                                    +1

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                                      ....Αν είναι δυνατόν, όμως, την εποχή που έχουμε τόση τεχνολογία στη διάθεσή μας ώστε μια παγκόσμια εγκυκλοπαίδεια να χωράει σε μια καρτούλα μνήμης μικρότερη από το νύχι του μικρού μας δακτύλου, να πρέπει να ξεκινάμε στο φανάρι, στην ανηφόρα, κλπ 'πατινάροντας το συμπλέκτη ενώ δίνουμε όσο γκάζι χρειάζεται'. Σίγουρα αν η διαδικασία ήταν πιο απλή [ακόμα και στα αυτ/τα με manual κιβώτιο] θα εξασφαλίζαμε μεγαλύτερο μέρος της 'επεξεργαστικής ισχύος' μας για το δρόμο και τους άλλους γύρω μας.

                                      Δεν αρκεί απλά να δώσει γκάζι γιατί τότε θα σπινάρεις ή θα φύγεις πολύ απότομα... πρέπει να ελέγχει και το ρυθμό αφήματος του συμπλέκτη. Οπότε δεν φτάνει ο επεξεργαστής σαν το νύχι σου θα θέλεις και κάτι να πατάει ή να κρατάει τον συμπλέκτη και τελικά σου βγαίνει ένα ημιαυτόματο με συμπλέκτη... Πάρε ένα ημιαυτόματο σκέτο για να κάνεις και οικονομία σε πεντάλ συμπλέκτη που σου πιάνει και χώρο και αντ'αυτού βάλε άνετο υποπόδιο για την αριστερή σου πατούσα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bab2112 last edited by

                                        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                        Πάντα ένα βιομηχανικό προϊόν επιδέχεται βελτίωση, ειδικά τα μοτέρ των αυτοκινήτων μπορούν να γίνου καλύτερα απλά βελτιώνοντας τις ατέλειες της βιομηχανικής παραγωγής, σε εισαγωγές - εξαγωγές μπορείς να αφαιρέσεις ότι έχει περισσέψει από το χυτήριο, αν θέλεις να προχωρήσεις παραπέρα, το ανοίγεις όλο και φέρνεις τις μπιέλες με τα έμβολα να έχουνε όλα το ίδιο βάρος με ακρίβεια 1/10 του γραμμαρίου, ογκομετράς τους θαλάμους καύσης να έχουνε όλοι τον ίδιο απόλυτο όγκο, βελτιώνεις τη ροή της κυλινδροκεφαλής εξαλείφοντας σφάλαματα της χύτευσης, όχι σφάζοντας τους αυλούς, βελτιώνεις τη ροή στις έδρες των βαλβίδων με περισσότερες γωνίες ( 3 ή 5 γωνίες ) βελτιώνεις την τουλίπα ( το κεφάλι ) της βαλβίδας, κάνεις με λίγα λόγια ένα Blueprint στον κινητήρα εξαλείφοντας ατέλειες, το μοτέρ έτσι γίνεται αγνώριστο σε σχέση με τι ήταν πρώτα.

                                        Η βελτίωση στους χάρτες ανάφλεξης, καυσίμου, αβάνς, μπορεί να βοηθήσει πολύ γιατί οι κατασκευαστές είναι πολύ συντηρητικοί σε αυτά τα θέματα.

                                        Αυτά.

                                        Τι κοστος θα ειχαν ολες αυτες οι μετατροπες?

                                        Όλα αυτά που περιέγραψα δεν θα σου τα κάνει κανείς. Θα σου κάνουνε τα τυποποιημένα, 5 angle job, ροϊκή και έξω από την πόρτα. Αν επιμείνεις και δεν μπορείς να ελέγξεις τι έκαναν το πολύ να σου πούνε ότι σου τα έκαναν και να σου πάρουν τα λεφτά σου, γιατί η ογκομέτρηση είναι πολύ χρονοβόρα και στον ίδιο χρόνο θα ξεπατάξουνε 2-3 ροϊκές που χρεώνουν 350-500 €, άρα θα πληρώσεις τον κούκο αηδόνι, το ίδιο και με το ζύγισμα, οι ρεκτιφιατζήδες μας δεν κάνουν αυτές τις δουλειές σε απλούς πελάτες, τις κάνουν στα δικά τους ή στα αγωνιστικά με τους μηχανικούς που συνεργάζονται, και αν αυτοί τους το ζητήσουν, προσπαθώ να εκφραστώ κόσμια όπως κατάλαβες, γιατί υπάρχουν πολλά ράματα για γούνες........θα πως μόνο ότι πριν 5 χρόνια υπήρχαν μόνο 4-5 που έφερναν βελτιωτικά εξαρτήματα και έκαναν και βελτιωτικές δουλειές, άνοιξε σήμερα ένα περιοδικό του χώρου και μέτρα, είναι περισσότεροι από 250, υπάρχουν και άλλοι που δεν διαφημίζονται, οπότε είναι πολλοί περισσότεροι, αν αυτό δεν σου λέει κάτι, εμένα μου λέει πολλά, και κυρίως γιατί είμαστε Ελληνάρες ημιμαθείς, γιατί πουλήσαμε το χωράφι στο χωριό και γίναμε βελτιωτές αφού φέρνουμε βελτιωτικά εξαρτήματα και ας μην ξέρουμε να γράψουμε σωστά ούτε το όνομα μας και πάει λέγοντας, άστα.....είναι όλοι μηχανικοί, αν και αυτό το είδος δεν ευδοκιμεί στα συνεργεία, οι επισκευαστές γκαραζιέρηδες από και ως που έγιναν μηχανικοί, ακόμα δεν το έχω καταλάβει.

                                        Άλλο μηχανικός, άλλο επισκευαστής, άλλο εφαρμοστής, άλλο τα βουλκανιζατέρ που προσφάτως έγιναν και ειδικοί επί των αναρτήσεων.

                                        Δεν είναι πιο σωστό και τίμιο ο καθένας να αναφέρει ότι κάνει αυτό που του προτείνει το βελτιωτικό εργοστάσιο του εξωτερικού που έχει όλη την μελέτη και κατασκευή, αντί να το παίζουμε όλοι σοφοί και παντογνώστες επί παντός επιστητού ?

                                        Δεν είναι κακό, είναι σωστό να προτάσει ο έμπορος τις λύσεις του κατασκευαστή των βελτιωτικών προϊόντων γιατί αυτός το έχει ψάξει, λίγες είναι οι περιπτώσεις στην Ελλάδα πρωτογενούς βελτίωσης, και γίνεται από άτομα που έχουν σοβαρότητα και φρόντισαν να αποκτήσουν τις γνώσεις και εργαλεία για να κάνουν πράξη όσα αγάπησαν, και το κατάφεραν πολύ καλά, οι υπόλοιποι είναι έμποροι με ελάχιστες γνώσεις, τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο.

                                        Να σου πω και κάτι ?
                                        'Εχω τις γνώσεις, τις σπουδές την αγάπη και ένα μηχανουργείο, δεν ασχολούμε επαγγελματικά με το αυτοκίνητο για ένα και μόνο λόγο, θα τον πώ και ας παρεξηγηθώ, θεωρώ πολύ χαμηλό το επίπεδο του πελάτη που θα ζητήσει το οτιδήποτε ( εννοώ το τεχνικό κομμάτι γιατί δεν είναι υποχρεωμένος ο καθένας να είναι εξπέρ στη μηχανολογία του αυτοκινήτου, είναι αλλού καλός , είναι στη δουλειά του ) και όλη την ημέρα θα προσπαθώ να γεμίσω ξένα κεφάλια αδειάζοντας το δικό μου, θα καταντήσω γραφικός, ίσως και ο λόγος της αρπαχτής του κυκλώματος να είναι και αυτός, αντί να τον πρίζει τον έμπορο ή τον βελτιωτή, ή το συνεργείο ο καθένας, ( γιατί όλοι έχουν την δική τους άποψη ) του λέει του πελάτη έτσι γίνονται αυτά και τέρμα, και η ημιμάθεια συνεχίζεται. Τίποτα δεν είναι τυχαίο, δες γύρω σου τι γίνεται, γενικώς.

                                        Ότι μπορεί λοιπόν ο καθένας μόνος του.

                                        δεν γνωριζω αν υπαρχει ποστ με το οποιο να συμφωνω περισσοτερο σε αυτο το φορουμ
                                        ασχολουμαι με παραγωγες homemate μουσικης γενικα δεν ειμαι ειδημων,
                                        αλλα ακουω με τα αυτια και καταλαβαινω ποτε ο εξοπλισμος μου λεει ψεματα

                                        και επειδη εχω περισσοτερη εμπιστοσυνη σε καποιον που το κανει κατ επαγγελμα παρα σε εμενα κ δεν σκαμπαζω απο ηλεκτρολογικα, πρεπει να αγορασω το χ ψ καταπληκτικο ηχοσυστημα για το καρο μου, κ να μου το σεταρει(fine tuning) ακουγοντας κακιστες παραγωγες αφηνοντας τον ισοσταθμιστη ειδικα για να μην ακουω μεσαιες συχνοτητες.... ΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
                                        αυτη η ημιμαθεια κ ο δογματισμος σκοτωνει την κριτικη σκεψη και
                                        συγνωμη για το

                                        παντως φορουμ καλυτερου συμπλεκτη ειναι ενα φορουμ που χρησιμοποιει το heel & toe σε καθε περιπτωση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nidosan last edited by

                                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                                          ....Αν είναι δυνατόν, όμως, την εποχή που έχουμε τόση τεχνολογία στη διάθεσή μας ώστε μια παγκόσμια εγκυκλοπαίδεια να χωράει σε μια καρτούλα μνήμης μικρότερη από το νύχι του μικρού μας δακτύλου, να πρέπει να ξεκινάμε στο φανάρι, στην ανηφόρα, κλπ 'πατινάροντας το συμπλέκτη ενώ δίνουμε όσο γκάζι χρειάζεται'. Σίγουρα αν η διαδικασία ήταν πιο απλή [ακόμα και στα αυτ/τα με manual κιβώτιο] θα εξασφαλίζαμε μεγαλύτερο μέρος της 'επεξεργαστικής ισχύος' μας για το δρόμο και τους άλλους γύρω μας.

                                          Δεν αρκεί απλά να δώσει γκάζι γιατί τότε θα σπινάρεις ή θα φύγεις πολύ απότομα... πρέπει να ελέγχει και το ρυθμό αφήματος του συμπλέκτη. Οπότε δεν φτάνει ο επεξεργαστής σαν το νύχι σου θα θέλεις και κάτι να πατάει ή να κρατάει τον συμπλέκτη και τελικά σου βγαίνει ένα ημιαυτόματο με συμπλέκτη... Πάρε ένα ημιαυτόματο σκέτο για να κάνεις και οικονομία σε πεντάλ συμπλέκτη που σου πιάνει και χώρο και αντ'αυτού βάλε άνετο υποπόδιο για την αριστερή σου πατούσα!

                                          Φυσικά και δεν αρκεί να δώσει περισσότερο γκάζι. Δεν έγραψα μόνο αυτό που έκανες quote παραπάνω, αλλά αναφέρθηκα σε 'ηλεκτρονικό φρένο' στο πεντάλ του συμπλέκτη, το οποίο κάνει αυτό ακριβώς που χρειάζεται: ακόμα κι αν εσύ τον αφήσεις απότομα και χωρίς να πατάς αρκετό γκάζι, αυτό τον αφήνει απαλά-απαλά και ξεκινάς μαλακά [σε συνδυασμό με το σωστό στροφάρισμα του κινητήρα]. Για ένα απλό σύστημα που κάνει πιο εύκολη την εκκίνηση με manual κιβώτιο πρόκειται, για όσους θέλουν κάτι λιγότερο 'πρωτόγονο' χωρίς την πολυπλοκότητα & το πρόσθετο κόστος ενός ημιαυτόματου. Δε χρειάζεται καμιά τρομερή τεχνολογία ούτε επεξεργαστές σε μέγεθος νυχιού.

                                          @ 21Quadra
                                          Εξαιρετικό ποστ - τα λέει ακριβώς ως έχουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            chemic last edited by

                                            Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                                            Θυμάμαι φάση πριν από καμιά 10ετία που πήγαινα βόλτα με μια φίλη μου όταν είχε πρωτοπάρει δίπλωμα για να συνηθίσει το αμάξι της, κατόπιν παράκλησης του πατέρα της (οικογενιακός φίλος...) και της έσβησε στη μέση μιας διασταύρωσης... Πανικοβλήθηκε, προσπάθησε να βάλει μπροστά με ταχύτητα χωρίς να πατάει συμπλέκτη, τρόμαξε από τα 'πηδηματάκια', άρχισε τα υστερικά της, άνοιξε την πόρτα, βγήκε έξω και με άφησε μλκ!!

                                            μου θύμισες πατέρα φίλης μου, που όταν ήταν συνοδηγός στις πρώτες βόλτες της μετά το δίπλωμα, τις έλεγε να μη φοράνε ζώνη για να πηδήξουν έξω αν πάει να γίνει κάτι!
                                            ABORT ABORT!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr