Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT MCE-5
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. PEUGEOT MCE-5
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    5
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      d1ff last edited by

      Το νέο μοτέρ μεταβλητής συμπίεσης της Peugeot :

      http://www.mce-5.com/

      1.5 Λίτρα 220 'άλογά- 42 kg.m ροπή

      http://www.autoblog.nl/archive/2009/02/ ... post-23656

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        d1ff last edited by

        Το νέο μοτέρ μεταβλητής συμπίεσης της Peugeot :

        http://www.mce-5.com/

        1.5 Λίτρα 220 'άλογά- 42 kg.m ροπή

        http://www.autoblog.nl/archive/2009/02/ ... post-23656

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          d1ff last edited by

          Το νέο μοτέρ μεταβλητής συμπίεσης της Peugeot :

          http://www.mce-5.com/

          1.5 Λίτρα 220 'άλογά- 42 kg.m ροπή

          http://www.autoblog.nl/archive/2009/02/ ... post-23656

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Μπράβο D1FF,

            Πως είπατε ? θα είναι γρήγορο και οικονομικό ? έλα καλέ τώρα, βουλωμένο γράμμα διαβάζεις, μακάρι να προχωρήσει το project και να βγεί στην παραγωγή.

            Έχουμε και λέμε λοιπόν.

            • Μεταβλητής συμπίεσης από 7:1 - 18:1
            • Aνεξάρτητη μεταβολή συμπίεσης για κάθε κύλινδρο
            • Συνεχής μεταβολή της συμπίεσης με απόκριση 100 milisecont
            • Άυξηση ιποδύναμης Χ2
            • Άυξηση ροπής Χ3
            • Μείωση της κατανάλωσης 35%
            • Άμεσος ψεκασμός
            • Φτωχού μίγματος με λυμένα όλα τα προβλήματα του παρελθόντος
            • Μεταβλητός χρονισμός
            • Λειτουργία με όλα τα γνωστά καύσιμα, ακόμα και με Biofuel
            • Ήδη έχει 1500 ώρες λειτουργικών δοκιμών

            Κόστος κατασκευής 500 € περισσότερο από τους συμβατικούς κινητήρες, όταν ο κινητήρας Diesel κοστίζει 2000 €

            H επανάσταση μάλλον έχει ήδη ξεκινήσει, και μάλλον θα μείνουν άνεργοι οι Έλληνες Tuners

            Την καλημέρα μου σε όλα τα περιοδικά αυτοκινήτου που μας ενημέρωσαν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thymios last edited by

              τα ποιά;;;;

              Μακάρι να εφαρμοσατεί, αν αυτή η τεχνολογία εξασφαλίζει όσα υπόσχεται, θα είναι πραγματική επανάστση στο χώρο των κινητήρων εσωτερικής καύσης...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                d1ff last edited by

                Μακάρι όντως να το δούμε στην ΜΑΖΙΚΗ παραγωγή και όχι σε κάποιο ειδικό μοντέλο!

                Πάντως παρόμοια project θα είχαν προχωρήσει αρκετό καιρό τώρα αν :
                Α) Δεν υπήρχαν τα διάφορα λόμπι , 'μπλοκ' των γνωστών-αγνώστων.
                Β) Τα ηλίθια κεφάλια της FIA δεν άφηναν πιο χαλαρούς κανονισμούς σε rally και Φ1.

                Μπορείς στο όνομα της μείωσης του κόστους να πείς π.χ : ωραία μάγκες 300 εκ. ευρώ για κάθε χρονιά στην φ1 αλλά με πολλές ελευθερίες!

                Αν δεν υπήρχαν αγώνες ούτε Quattro θα είχαμε τώρα , ούτε 'ενεργά' διαφορικά , ούτε VTEC , ούτε , ούτε, ουτε .....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr