-
Το νέο μοτέρ μεταβλητής συμπίεσης της Peugeot :
1.5 Λίτρα 220 'άλογά- 42 kg.m ροπή
http://www.autoblog.nl/archive/2009/02/ ... post-23656
-
Το νέο μοτέρ μεταβλητής συμπίεσης της Peugeot :
1.5 Λίτρα 220 'άλογά- 42 kg.m ροπή
http://www.autoblog.nl/archive/2009/02/ ... post-23656
-
Το νέο μοτέρ μεταβλητής συμπίεσης της Peugeot :
1.5 Λίτρα 220 'άλογά- 42 kg.m ροπή
http://www.autoblog.nl/archive/2009/02/ ... post-23656
-
Μπράβο D1FF,
Πως είπατε ? θα είναι γρήγορο και οικονομικό ? έλα καλέ τώρα, βουλωμένο γράμμα διαβάζεις, μακάρι να προχωρήσει το project και να βγεί στην παραγωγή.
Έχουμε και λέμε λοιπόν.
- Μεταβλητής συμπίεσης από 7:1 - 18:1
- Aνεξάρτητη μεταβολή συμπίεσης για κάθε κύλινδρο
- Συνεχής μεταβολή της συμπίεσης με απόκριση 100 milisecont
- Άυξηση ιποδύναμης Χ2
- Άυξηση ροπής Χ3
- Μείωση της κατανάλωσης 35%
- Άμεσος ψεκασμός
- Φτωχού μίγματος με λυμένα όλα τα προβλήματα του παρελθόντος
- Μεταβλητός χρονισμός
- Λειτουργία με όλα τα γνωστά καύσιμα, ακόμα και με Biofuel
- Ήδη έχει 1500 ώρες λειτουργικών δοκιμών
Κόστος κατασκευής 500 € περισσότερο από τους συμβατικούς κινητήρες, όταν ο κινητήρας Diesel κοστίζει 2000 €
H επανάσταση μάλλον έχει ήδη ξεκινήσει, και μάλλον θα μείνουν άνεργοι οι Έλληνες Tuners
Την καλημέρα μου σε όλα τα περιοδικά αυτοκινήτου που μας ενημέρωσαν.
-
τα ποιά;;;;
Μακάρι να εφαρμοσατεί, αν αυτή η τεχνολογία εξασφαλίζει όσα υπόσχεται, θα είναι πραγματική επανάστση στο χώρο των κινητήρων εσωτερικής καύσης...
-
Μακάρι όντως να το δούμε στην ΜΑΖΙΚΗ παραγωγή και όχι σε κάποιο ειδικό μοντέλο!
Πάντως παρόμοια project θα είχαν προχωρήσει αρκετό καιρό τώρα αν :
Α) Δεν υπήρχαν τα διάφορα λόμπι , 'μπλοκ' των γνωστών-αγνώστων.
Β) Τα ηλίθια κεφάλια της FIA δεν άφηναν πιο χαλαρούς κανονισμούς σε rally και Φ1.Μπορείς στο όνομα της μείωσης του κόστους να πείς π.χ : ωραία μάγκες 300 εκ. ευρώ για κάθε χρονιά στην φ1 αλλά με πολλές ελευθερίες!
Αν δεν υπήρχαν αγώνες ούτε Quattro θα είχαμε τώρα , ούτε 'ενεργά' διαφορικά , ούτε VTEC , ούτε , ούτε, ουτε .....
PEUGEOT MCE-5