Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ροπή, ιπποδύναμη και επιτάχυνση στο Α3
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ροπή, ιπποδύναμη και επιτάχυνση στο Α3
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    107
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jonstam last edited by

      Γενικά δε είμαι ιδιαίτερα γνώστης των μεγεθών ροπή επιτάχυνση, ιπποδύναμη και τα συναφή σε ένα αυτοκίνητο. Έριχνα μια ματιά στα μοντέλα και τις τιμές του A3 Sportback όταν μου δημιουργήθηκαν οι εξής απορίες:
      Το Α3 1.4 TFSI έχει: ισχύ 122/5000, ροπή: 200/1500-4000, επιτάχυνση 9,6, τελική ταχύτητα 203
      Το Α3 1.6 έχει: ισχύ 102/5600, ροπή: 148/3800, επιτάχυνση 12,1, τελική ταχύτητα 185
      Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει 'λίγο τεχνικά' πως λειτουργούν τα παραπάνω χαρακτηριστικά με βάση τον κυβισμό των δύο μοντέλων? Γιατί εγώ που δεν τα γνωρίζω καλά, θα περίμενα το 1.6 να έχει τα χαρακτηριστικά του 1.4. Φαντάζομαι ότι σημαντικό ρόλο παίζεί ο TFSI, αλλά δεν καταλαβαίνω λεπτομέρειες.
      Και γιατί κάποιος να προτιμήσει για την αγορά του το 1.6 ? τι πλεονέκτημα έχει για τα συγκεκριμένα μοντέλα?
      Φωτίστε με κάποιος αν μπορείτε...
      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • J
        jonstam last edited by

        Γενικά δε είμαι ιδιαίτερα γνώστης των μεγεθών ροπή επιτάχυνση, ιπποδύναμη και τα συναφή σε ένα αυτοκίνητο. Έριχνα μια ματιά στα μοντέλα και τις τιμές του A3 Sportback όταν μου δημιουργήθηκαν οι εξής απορίες:
        Το Α3 1.4 TFSI έχει: ισχύ 122/5000, ροπή: 200/1500-4000, επιτάχυνση 9,6, τελική ταχύτητα 203
        Το Α3 1.6 έχει: ισχύ 102/5600, ροπή: 148/3800, επιτάχυνση 12,1, τελική ταχύτητα 185
        Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει 'λίγο τεχνικά' πως λειτουργούν τα παραπάνω χαρακτηριστικά με βάση τον κυβισμό των δύο μοντέλων? Γιατί εγώ που δεν τα γνωρίζω καλά, θα περίμενα το 1.6 να έχει τα χαρακτηριστικά του 1.4. Φαντάζομαι ότι σημαντικό ρόλο παίζεί ο TFSI, αλλά δεν καταλαβαίνω λεπτομέρειες.
        Και γιατί κάποιος να προτιμήσει για την αγορά του το 1.6 ? τι πλεονέκτημα έχει για τα συγκεκριμένα μοντέλα?
        Φωτίστε με κάποιος αν μπορείτε...
        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jonstam last edited by

          Γενικά δε είμαι ιδιαίτερα γνώστης των μεγεθών ροπή επιτάχυνση, ιπποδύναμη και τα συναφή σε ένα αυτοκίνητο. Έριχνα μια ματιά στα μοντέλα και τις τιμές του A3 Sportback όταν μου δημιουργήθηκαν οι εξής απορίες:
          Το Α3 1.4 TFSI έχει: ισχύ 122/5000, ροπή: 200/1500-4000, επιτάχυνση 9,6, τελική ταχύτητα 203
          Το Α3 1.6 έχει: ισχύ 102/5600, ροπή: 148/3800, επιτάχυνση 12,1, τελική ταχύτητα 185
          Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει 'λίγο τεχνικά' πως λειτουργούν τα παραπάνω χαρακτηριστικά με βάση τον κυβισμό των δύο μοντέλων? Γιατί εγώ που δεν τα γνωρίζω καλά, θα περίμενα το 1.6 να έχει τα χαρακτηριστικά του 1.4. Φαντάζομαι ότι σημαντικό ρόλο παίζεί ο TFSI, αλλά δεν καταλαβαίνω λεπτομέρειες.
          Και γιατί κάποιος να προτιμήσει για την αγορά του το 1.6 ? τι πλεονέκτημα έχει για τα συγκεκριμένα μοντέλα?
          Φωτίστε με κάποιος αν μπορείτε...
          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            arrowsfa1 last edited by

            To 1.6 μάλλον δεν δείχνει να έχει κάποιο πλεονέκτημα πια...πέρα από την ενδεχόμενη 'αξιοπιστία' για όσους φοβούνται τα τούρμπο.

            Ο 1.4 έχει καλύτερες επιδόσεις γιατί είναι υπερτροφοδοτούμενος...

            Έψαξα και βρήκα ένα σχετικά απλό αρθράκι που εξηγεί τα περί τούρμπο:
            http://www.e-tipos.com/newsitem?id=35250
            Δες εδώ για περισσότερα (στα αγγλικά):
            http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger

            Οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες καταφέρνουν, στα ίδια κυβικά με έναν απλό ατμοσφαιρικό, να καίνε περισσότερο αέρα, μαζί με την απαιτούμενη βενζίνη. Συνέπεια-->αύξηση της ισχύος και της ροπής.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Έχουμε μπει σε μια εποχή όπου οι υπερτροφοδοτούμενοι (το αντίθετο είναι ο συμβατικός που λέγεται ατμοσφαιρικός γιατί λειτουργεί ρουφώντας αέρα με πίεση ίση με την ατμοσφαιρική) κινητήρες (είτε με τούρμπο είτε με κομπρέσορα είτε και με τα δύο) είναι όλο και περισσότεροι. Με αυτούς τα κυβικά και οι επιδόσεις δεν συμβαδίζουν. Κανονικά δεν θα υπήρχε πρόβλημα, το πιο δυνατό και γρήγορο θα ήταν και ακριβότερο και αυτό είναι το τουρμπισμένο (ακριβότερο κατασκευαστικά ακριβότερο και για τον τελικό αγοραστή). Στην Ελλάδα όμως που η φορολογία έχει σχέση με τα κυβικά μπορεί να καταλήξει ο κινητήρας με τα πολλά κυβικά ο ατμοσφαιρικός να είναι πιο ακριβός σε τελική τιμή από έναν μικρότερο που όμως είναι πιο προηγμένος, δυνατότερος και οικονομικότερος!! Υπάρχουν όμως μερικοί, συνήθως συντηρητικών ιδεών, οι οποίοι αρνούνται να είναι αυτοί που θα διακινδυνεύσουν με τη νέα τεχνολογία και προτιμούν κάτι πιο 'δοκιμασμένο'.
              Αξίζει να οδηγήσεις έναν από αυτούς τους νέους μικρούς κινητήρες για να δεις τι καλά που πάνε και πως η ροπή τους σε κάνει να νομίζεις ότι οδηγάς αυτοκίνητο 2000+ κυβικών. Η δε απόδοση της ροπής τους από πολύ χαμηλές στροφές τα κάνουν και ιδιαίτερα εύκολα στην οδήγηση χωρίς να απαιτούνται συχνές αλλαγές ταχυτήτων και ασφαλή διευκολύνοντας τις προσπεράσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jonstam last edited by

                Εχετε δίκιο σε γενικές γραμμές σε αυτά που μου λέτε καθώς μόλις με ενημέρωσε και ένας φίλος μου και ευχαριστώ... Αυτό που μου είπε επιπλέον είναι πως αυτοί οι κινητήρες οπως ο TFSI και TSI ακούγεται (πιθανότατα από ανταγωνιστές τς AUDI και VW) ότι πιέζονται πολύ για να αποδώσουν τα 120 ή 170 άλογα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα στεγανότητας και να πέφτει η απόδοσή τους μετά από κάποια χρόνια... Ισχύει κατά τη γνώμη σας? έχετε να προσθέσετε κάποια πληροφορία επ' αυτού?
                Ευχαριστώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  βρες καποιον με εναν 1.8Τ τον παλιο τον 20βαλβιδο και παρα πολλα χλμ,ρωτησε τον αν εχει πεσει η αποδοση του και μολις σου πει πως δεν εχει πεσει καθολου θα εχεις παρει την απαντηση σου

                  απλα μερικοι κινητηρες που δουλευουν σε πολυ υψηλη πιεση, παιζει στα 120.000+ χλμ να πανε για τουρμπινα,αλλα ενας 122αρης που δουλευει πολυ ηρεμα, μαλλον δε θα χρειαστει να παει ποτε,οπως δεν πηγαν ποτε οι παλιοι 150αρηδες 1.8Τ .
                  στη 'μεγαλη' τους εκδοση που ειναι 225αρηδες πιεζονται πολυ περισσοτερο.

                  και συγκεκριμενα στους κινητηρες που εθιξες(τους καινουριους 1.4tsi/tfsi) αυτος με τα 120 αλογα δουλευει χαλαρα,ομως αυτος με τα 170(160 πλεον) ειναι αυτονοητο οτι πιεζεται πολυ περισσοτερο και καποια στιγμη πιθανως να χρειαστει καποια αλλαγη τουρμπινας ή κομπρεσσορα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr