-
Ήρθε η ώρα να αρχίσω να σκέφτομαι να δώσω το καμάρι μου...
Αρκετοί από τους συνforumίστες το ξέρετε, αλλά μια μικρή παρουσίαση - περίληψη πιστεύω ότι θα βοηθήσει.
VW Passat 3B 1.8T, model year 2000, Clima, Trendline, APU Engine, EHV Gearbox
Έχει 71.000 χιλιόμετρα, είναι αγρατζούνιστο, πάντοτε σε parking, και φυσικά σχολαστικά (μέχρι παράνοιας) συντηρημένο.
Πρόσφατα έχει γίνει το τεράστιο service όπου έχουν αλλαχθεί όλοι οι ιμάντες, τεντωτήρες, βίδες κλπ. καθώς και δίσκος πλατώ ρουλεμάν με Sachs Racing Engineering (organic).
Επίσης έχει περάσει με μηδενικές παρατηρήσεις και άριστες μετρήσεις ΚΤΕΟ.Είναι συνολικά βελτιωμένο σε όλα του τα υποσυστήματα.
Από μηχανικά έχει:
Χταπόδι σωληνωτό (balloon) TIG Welded
Garrett GT28R
DownPipe 2,75''
Μεταλικό καταλύτη
Εξάτμιση MTM (σχεδιασμός ΜΤΜ - κατασκευή Milltek) 3,00''
Μπεκ EV6 από S3 (390cc στα 3bar)
Ρυθμιστή πίεσης καυσίμου Bosch 4bar
Φιλτροχοάνη HKS Super Mega Flow
MAF από S3
Αγελάδα (ΤΙΡ) από RS2
Μπροστινό Intercooler της Nothelle
Φλάτζα (spacer) πολλαπλής εισαγωγής / Καπακιού από Φαινολική Ρητίνη (το καλύτερο υλικό πάνω στον πλανήτη για σχεδόν μηδενική μεταφορά θερμότητας)
Forge Diverter ValveΑπό στήσιμο:
Ρυθμιζόμενη Ανάρτηση H&R (coilovers, τα αμορτισέρ κατασκευάζει η Bilstein με προδιαγραφές της H&R)
Θολόμπαρα ΟΜΡ
Διπλά αλουμινένια lower braces ('γεφυρόμπαρες' κατά το δημοφιλές 'ψαλιδόμπαρες)Από φρένα:
Δαγκάνες τετραπίστονες Porsche σειράς 996
Δίσκοπλακες 312Χ25
Οδηγοί συγκέντρωσης αέρα στην δισκόπλακα από RS6/Phaeton (airguides+splashguards)
Σωληνάκια αεροπορικού τύπου GoodridgeΑπό ζαντολάστιχα:
Ζάντες OZ Crono Evolution 18''
Ελαστικά Yokohama PARADA Spec-2 225/40/ZR18Λοιπά:
Ήχο όλα Pioneer (RC Deck, 12 Disk CD Player, Amplifier)
Μεμβράνες τζαμιών με εγγύηση εφ'όρου ζωής και βεβαίωση (έχουν περάσει ΚΤΕΟ χωρίς πρόβλημα).Μαζί δίνονται και ΟΛΑ τα 'μαμά' πράγματα του αυτοκινήτου που έχουν αντικατασταθεί από όσα ανέφερα παραπάνω.
Τιμή 21.000 € η οποία είναι πολύ καλή αν σκεφτείτε το πραγματικό κόστος της βελτίωσής του (όσοι ξέρουν μπορούν και να το υπολογίσουν).
Γνωρίζω πολύ καλά ότι με περίπου αυτά τα χρήματα παίρνει κάποιος ένα ολοκαίνουργιο Golf/Jetta/Passat 1.4TSI, αλλά δεν νομίζω ότι απευθύνομαι σε αυτό το profile αγοραστή .Είστε ελεύθεροι να σχολιάσετε οτιδήποτε και θα χαρώ να απαντήσω σε τυχόν ερωτήσεις / διευκρινήσεις.
-
Ήρθε η ώρα να αρχίσω να σκέφτομαι να δώσω το καμάρι μου...
Αρκετοί από τους συνforumίστες το ξέρετε, αλλά μια μικρή παρουσίαση - περίληψη πιστεύω ότι θα βοηθήσει.
VW Passat 3B 1.8T, model year 2000, Clima, Trendline, APU Engine, EHV Gearbox
Έχει 71.000 χιλιόμετρα, είναι αγρατζούνιστο, πάντοτε σε parking, και φυσικά σχολαστικά (μέχρι παράνοιας) συντηρημένο.
Πρόσφατα έχει γίνει το τεράστιο service όπου έχουν αλλαχθεί όλοι οι ιμάντες, τεντωτήρες, βίδες κλπ. καθώς και δίσκος πλατώ ρουλεμάν με Sachs Racing Engineering (organic).
Επίσης έχει περάσει με μηδενικές παρατηρήσεις και άριστες μετρήσεις ΚΤΕΟ.Είναι συνολικά βελτιωμένο σε όλα του τα υποσυστήματα.
Από μηχανικά έχει:
Χταπόδι σωληνωτό (balloon) TIG Welded
Garrett GT28R
DownPipe 2,75''
Μεταλικό καταλύτη
Εξάτμιση MTM (σχεδιασμός ΜΤΜ - κατασκευή Milltek) 3,00''
Μπεκ EV6 από S3 (390cc στα 3bar)
Ρυθμιστή πίεσης καυσίμου Bosch 4bar
Φιλτροχοάνη HKS Super Mega Flow
MAF από S3
Αγελάδα (ΤΙΡ) από RS2
Μπροστινό Intercooler της Nothelle
Φλάτζα (spacer) πολλαπλής εισαγωγής / Καπακιού από Φαινολική Ρητίνη (το καλύτερο υλικό πάνω στον πλανήτη για σχεδόν μηδενική μεταφορά θερμότητας)
Forge Diverter ValveΑπό στήσιμο:
Ρυθμιζόμενη Ανάρτηση H&R (coilovers, τα αμορτισέρ κατασκευάζει η Bilstein με προδιαγραφές της H&R)
Θολόμπαρα ΟΜΡ
Διπλά αλουμινένια lower braces ('γεφυρόμπαρες' κατά το δημοφιλές 'ψαλιδόμπαρες)Από φρένα:
Δαγκάνες τετραπίστονες Porsche σειράς 996
Δίσκοπλακες 312Χ25
Οδηγοί συγκέντρωσης αέρα στην δισκόπλακα από RS6/Phaeton (airguides+splashguards)
Σωληνάκια αεροπορικού τύπου GoodridgeΑπό ζαντολάστιχα:
Ζάντες OZ Crono Evolution 18''
Ελαστικά Yokohama PARADA Spec-2 225/40/ZR18Λοιπά:
Ήχο όλα Pioneer (RC Deck, 12 Disk CD Player, Amplifier)
Μεμβράνες τζαμιών με εγγύηση εφ'όρου ζωής και βεβαίωση (έχουν περάσει ΚΤΕΟ χωρίς πρόβλημα).Μαζί δίνονται και ΟΛΑ τα 'μαμά' πράγματα του αυτοκινήτου που έχουν αντικατασταθεί από όσα ανέφερα παραπάνω.
Τιμή 21.000 € η οποία είναι πολύ καλή αν σκεφτείτε το πραγματικό κόστος της βελτίωσής του (όσοι ξέρουν μπορούν και να το υπολογίσουν).
Γνωρίζω πολύ καλά ότι με περίπου αυτά τα χρήματα παίρνει κάποιος ένα ολοκαίνουργιο Golf/Jetta/Passat 1.4TSI, αλλά δεν νομίζω ότι απευθύνομαι σε αυτό το profile αγοραστή .Είστε ελεύθεροι να σχολιάσετε οτιδήποτε και θα χαρώ να απαντήσω σε τυχόν ερωτήσεις / διευκρινήσεις.
-
Ήρθε η ώρα να αρχίσω να σκέφτομαι να δώσω το καμάρι μου...
Αρκετοί από τους συνforumίστες το ξέρετε, αλλά μια μικρή παρουσίαση - περίληψη πιστεύω ότι θα βοηθήσει.
VW Passat 3B 1.8T, model year 2000, Clima, Trendline, APU Engine, EHV Gearbox
Έχει 71.000 χιλιόμετρα, είναι αγρατζούνιστο, πάντοτε σε parking, και φυσικά σχολαστικά (μέχρι παράνοιας) συντηρημένο.
Πρόσφατα έχει γίνει το τεράστιο service όπου έχουν αλλαχθεί όλοι οι ιμάντες, τεντωτήρες, βίδες κλπ. καθώς και δίσκος πλατώ ρουλεμάν με Sachs Racing Engineering (organic).
Επίσης έχει περάσει με μηδενικές παρατηρήσεις και άριστες μετρήσεις ΚΤΕΟ.Είναι συνολικά βελτιωμένο σε όλα του τα υποσυστήματα.
Από μηχανικά έχει:
Χταπόδι σωληνωτό (balloon) TIG Welded
Garrett GT28R
DownPipe 2,75''
Μεταλικό καταλύτη
Εξάτμιση MTM (σχεδιασμός ΜΤΜ - κατασκευή Milltek) 3,00''
Μπεκ EV6 από S3 (390cc στα 3bar)
Ρυθμιστή πίεσης καυσίμου Bosch 4bar
Φιλτροχοάνη HKS Super Mega Flow
MAF από S3
Αγελάδα (ΤΙΡ) από RS2
Μπροστινό Intercooler της Nothelle
Φλάτζα (spacer) πολλαπλής εισαγωγής / Καπακιού από Φαινολική Ρητίνη (το καλύτερο υλικό πάνω στον πλανήτη για σχεδόν μηδενική μεταφορά θερμότητας)
Forge Diverter ValveΑπό στήσιμο:
Ρυθμιζόμενη Ανάρτηση H&R (coilovers, τα αμορτισέρ κατασκευάζει η Bilstein με προδιαγραφές της H&R)
Θολόμπαρα ΟΜΡ
Διπλά αλουμινένια lower braces ('γεφυρόμπαρες' κατά το δημοφιλές 'ψαλιδόμπαρες)Από φρένα:
Δαγκάνες τετραπίστονες Porsche σειράς 996
Δίσκοπλακες 312Χ25
Οδηγοί συγκέντρωσης αέρα στην δισκόπλακα από RS6/Phaeton (airguides+splashguards)
Σωληνάκια αεροπορικού τύπου GoodridgeΑπό ζαντολάστιχα:
Ζάντες OZ Crono Evolution 18''
Ελαστικά Yokohama PARADA Spec-2 225/40/ZR18Λοιπά:
Ήχο όλα Pioneer (RC Deck, 12 Disk CD Player, Amplifier)
Μεμβράνες τζαμιών με εγγύηση εφ'όρου ζωής και βεβαίωση (έχουν περάσει ΚΤΕΟ χωρίς πρόβλημα).Μαζί δίνονται και ΟΛΑ τα 'μαμά' πράγματα του αυτοκινήτου που έχουν αντικατασταθεί από όσα ανέφερα παραπάνω.
Τιμή 21.000 € η οποία είναι πολύ καλή αν σκεφτείτε το πραγματικό κόστος της βελτίωσής του (όσοι ξέρουν μπορούν και να το υπολογίσουν).
Γνωρίζω πολύ καλά ότι με περίπου αυτά τα χρήματα παίρνει κάποιος ένα ολοκαίνουργιο Golf/Jetta/Passat 1.4TSI, αλλά δεν νομίζω ότι απευθύνομαι σε αυτό το profile αγοραστή .Είστε ελεύθεροι να σχολιάσετε οτιδήποτε και θα χαρώ να απαντήσω σε τυχόν ερωτήσεις / διευκρινήσεις.
-
αν μη τι άλλο ... όμορφο και προσεγμένο. Φαντάζομαι όμως ότι θα είναι δύσκολο να
βρεθεί εύκολα αγοραστής, μιας και το προφίλ του αυτοκινήτου (passat) δεν συνάδει με
την βελτίωση που του έχει γίνει. Δηλαδή θέλω να πω ότι κάποιος που ψάχνει ένα οικογενειακό
μτχ αυτοκίνητο όπως το passat (πολύ καλή επιλογή) 1,8T για προφαν€ις λόγους, δεν θα το αγοράσει. Κάποιος που πάλι ψάχνει ένα γρήγορο αυτοκίνητο, θα δυσκολευτεί τα το αγοράσει αν σκεφτούμε πόσο κάνει
καινούριο ένα peugeot RC ή ένα clio RS, ειδικά με τις εκπτώσεις που τρέχουν τώρα.θα βοηθούσε να γράψεις πόσο σου έχει στοιχίσει η κάθε βελτίωση, για να φαντάζει πιο λογική η τιμή
με το καλό, με τι σκέφτεσαι να το αντικαταστήσεις ?
-
Να ενημερώσω ότι ο ορίζοντας πώλησης είναι τρίμηνος (ελπίζω δηλαδή να το πουλήσω μέχρι τέλος Φεβρουαρίου 2009).
Επίσης να σας ενημερώσω ότι εναλλακτικά, πωλείται το αυτοκίνητο σε 'μαμά' κατάσταση 11.000 €
Αν τελικά πουληθεί 'μαμά' θα ακολουθήσει και η πώληση των υποσυστημάτων εν καιρώ...
Μάλιστα θα ετοιμάσω και λίστα πόσο έχει κοστίσει το κάθε υποσύστημα και πόσο σκοπεύω να το πουλήσω αν το αυτοκίνητο πουληθεί 'μαμά'.
Περιμένω ακόμα σχόλια, απορίες, απόψεις, και γιατί όχι και τυχόν αντιρρήσεις ή προβληματισμούς σας.
johnkyr σε ευχαριστώ για το εύστοχο ομολογουμένως σχόλιο, όσο για το που πάω... θα τραβήξω προς την χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου
-
-
-
-
-
-
Νέες Τιμές...
19.000 € όπως είναι ή
10.000 € 'μαμά'
Κακούργα 'κρίση' έχεις τσακίσει την αγορά
-
Η κατρακύλα των τιμών συνεχίζεται...
17.000 ευρώ tuned.
Επιπλέον υπάρχει και φρέσκο ΚΤΕΟ που ισχύει μέχρι Νοέμβριο 2011.
Θα συζητούσα και οποιαδήποτε αξιοπρεπή προτάση από σοβαρά ενδιαφερομένους.
-
Υπενθύμιση:
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
...
Θα συζητούσα και οποιαδήποτε αξιοπρεπή πρόταση από σοβαρά ενδιαφερομένους. -
-
...
-
-
-
Τώρα... και με πληρωμένα τα τέλη κυκλοφορίας 2010.
-
Φορέθηκαν και τα καινούργια παπούτσια
Continental ContiSport Contact 3
225/40/18έγινε και το service των 75.000 χιλιομέτρων... όλα πένα!
Η τιμή εξακολουθεί να είναι 17.000 ευρώ
Είναι ευκαιρία για πραγματικά γρήγορους οικογενειάρχες και πολύ καλή βάση για την formula saloon (εγώ ήδη το ψιλοσκέφτομαι...)
-
-
Τα χιλιόμετρα είναι 86.000 πλέον.
Έγινε μόλις και η τελευταία αλλαγή λαδιών-φίλτρου με Αmsoil 5W-40 European Formula.
Η τιμή πέφτει στα 15.500 ευρώ
Και ξαναλέω... δεκτές και προτάσεις ανταλλαγής.
VW Passat 3B 1.8T