Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πιθανόν τσιμούχα στρόφαλου-Υπάρχει κίνδυνος?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πιθανόν τσιμούχα στρόφαλου-Υπάρχει κίνδυνος?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    28
    10173
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lekkos last edited by

      Έχω ένα Honda Accord, τον τελευταίο καιρό όπου το άφηνα, όταν πήγαινα εν συνεχεία να το πάρω έβλεπα κηλίδες λαδιού. Στην αρχή ο μάστορας και αφού έκανα ένα καλό καθάρισμα κάτω από το κινητήρα άλλαξε τη φλάτζα του κάρτερ( ήταν ίσως η μοναδική φλάτζα που δεν είχε αλλαχτεί καθόλου)
      . Για κάποιο καιρό δεν έβλεπα ίχνος λαδιου (περίπου 800 χιλιομετρα). Τώρα όμως ειδικά όταν σταθμεύω σε δρόμους με κάποια κλήση βλέπω αρκετά μεγάλες απώλειες και επιπλέον όταν ζεσταίνεται το μοτέρ βγαίνουν καπνοί από λάδι. Είμαι σίγουρος ότι και πάλι η εξαγωγή έχει πλημμυρίσει και πλέον υποψιάζομαι πως είναι η τσιμούχα του στρόφαλου. Εκτός του ότι ρυπαίνει το περιβάλλον μήπως υπάρχει κίνδυνος κάποιας ανάφλεξης εν κινήσει ?Σε χθεσινό έλεγχο της στάθμης του λαδιού διαπίστωσα απώλεια περίπου μισού κιλού μετά από 2500 περίπου εξαντλητικά χιλιόμετρα. Ο μάστορας επιμένει και βιαστικά μάλιστα ότι αποκλείεται να είναι η τσιμούχα του στρόφαλου και λέει ότι κάτι πήγε στραβά στη φλάτζα του κάρτερ.Επειδή δεν θέλω να τσακωθώ μαζί του( είμαι σε φάση που προσπαθώ να αφορίσω τους εκνευρισμούς) έχω αρχίσει να ψάχνω κάποιον πιο υπεύθυνο, αλλά ακούω φανταστικές για μένα τιμές ( πχ 500 ευρω για αλλαγή τσιμούχας στροφάλου). Είναι τέτοιο το κόστος? Σε τι άλλο μπορεί να οφείλεται η διαρροή? Υπάρχει κίνδυνος ανάφλεξης?Τα φώτα σας κι ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απόψεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • L
        lekkos last edited by

        Έχω ένα Honda Accord, τον τελευταίο καιρό όπου το άφηνα, όταν πήγαινα εν συνεχεία να το πάρω έβλεπα κηλίδες λαδιού. Στην αρχή ο μάστορας και αφού έκανα ένα καλό καθάρισμα κάτω από το κινητήρα άλλαξε τη φλάτζα του κάρτερ( ήταν ίσως η μοναδική φλάτζα που δεν είχε αλλαχτεί καθόλου)
        . Για κάποιο καιρό δεν έβλεπα ίχνος λαδιου (περίπου 800 χιλιομετρα). Τώρα όμως ειδικά όταν σταθμεύω σε δρόμους με κάποια κλήση βλέπω αρκετά μεγάλες απώλειες και επιπλέον όταν ζεσταίνεται το μοτέρ βγαίνουν καπνοί από λάδι. Είμαι σίγουρος ότι και πάλι η εξαγωγή έχει πλημμυρίσει και πλέον υποψιάζομαι πως είναι η τσιμούχα του στρόφαλου. Εκτός του ότι ρυπαίνει το περιβάλλον μήπως υπάρχει κίνδυνος κάποιας ανάφλεξης εν κινήσει ?Σε χθεσινό έλεγχο της στάθμης του λαδιού διαπίστωσα απώλεια περίπου μισού κιλού μετά από 2500 περίπου εξαντλητικά χιλιόμετρα. Ο μάστορας επιμένει και βιαστικά μάλιστα ότι αποκλείεται να είναι η τσιμούχα του στρόφαλου και λέει ότι κάτι πήγε στραβά στη φλάτζα του κάρτερ.Επειδή δεν θέλω να τσακωθώ μαζί του( είμαι σε φάση που προσπαθώ να αφορίσω τους εκνευρισμούς) έχω αρχίσει να ψάχνω κάποιον πιο υπεύθυνο, αλλά ακούω φανταστικές για μένα τιμές ( πχ 500 ευρω για αλλαγή τσιμούχας στροφάλου). Είναι τέτοιο το κόστος? Σε τι άλλο μπορεί να οφείλεται η διαρροή? Υπάρχει κίνδυνος ανάφλεξης?Τα φώτα σας κι ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απόψεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lekkos last edited by

          Έχω ένα Honda Accord, τον τελευταίο καιρό όπου το άφηνα, όταν πήγαινα εν συνεχεία να το πάρω έβλεπα κηλίδες λαδιού. Στην αρχή ο μάστορας και αφού έκανα ένα καλό καθάρισμα κάτω από το κινητήρα άλλαξε τη φλάτζα του κάρτερ( ήταν ίσως η μοναδική φλάτζα που δεν είχε αλλαχτεί καθόλου)
          . Για κάποιο καιρό δεν έβλεπα ίχνος λαδιου (περίπου 800 χιλιομετρα). Τώρα όμως ειδικά όταν σταθμεύω σε δρόμους με κάποια κλήση βλέπω αρκετά μεγάλες απώλειες και επιπλέον όταν ζεσταίνεται το μοτέρ βγαίνουν καπνοί από λάδι. Είμαι σίγουρος ότι και πάλι η εξαγωγή έχει πλημμυρίσει και πλέον υποψιάζομαι πως είναι η τσιμούχα του στρόφαλου. Εκτός του ότι ρυπαίνει το περιβάλλον μήπως υπάρχει κίνδυνος κάποιας ανάφλεξης εν κινήσει ?Σε χθεσινό έλεγχο της στάθμης του λαδιού διαπίστωσα απώλεια περίπου μισού κιλού μετά από 2500 περίπου εξαντλητικά χιλιόμετρα. Ο μάστορας επιμένει και βιαστικά μάλιστα ότι αποκλείεται να είναι η τσιμούχα του στρόφαλου και λέει ότι κάτι πήγε στραβά στη φλάτζα του κάρτερ.Επειδή δεν θέλω να τσακωθώ μαζί του( είμαι σε φάση που προσπαθώ να αφορίσω τους εκνευρισμούς) έχω αρχίσει να ψάχνω κάποιον πιο υπεύθυνο, αλλά ακούω φανταστικές για μένα τιμές ( πχ 500 ευρω για αλλαγή τσιμούχας στροφάλου). Είναι τέτοιο το κόστος? Σε τι άλλο μπορεί να οφείλεται η διαρροή? Υπάρχει κίνδυνος ανάφλεξης?Τα φώτα σας κι ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απόψεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • J
            johnkyr last edited by

            σε 106 η αλλαγή τσιμούχας στροφάλου .... πάει περίπου τα 120Ε. Τώρα να χάνει τόσο πολύ λάδι από
            ότι λες μόνο από εκεί είναι απίθανο ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              hellenic-tifosi last edited by

              Πάντως το ίδιο το ανταλλακτικό (και στο λέω αυτό από πρώτο χέρι:lol: ) κοστίζει από 4 έως 15-20 ευρώ το πολύ ανάλογα τη διάσταση και το υλικό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Εχεις αλλαξει τυπο λαδιων ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouk last edited by

                  Άλλαξα πρόσφατα τσιμούχα στροφάλου (κοστος ανταλλακτικού 9€) μαζί με τον δίσκο.

                  Τα λάδια που έβλεπα ήταν στο σημείο που ενωνόταν το κιβώτιο με τον κινητήρα όμως. Όχι στο κάρτερ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    leonp last edited by

                    Πλένεις το κινητήρα για να φύγουν όλα τα λάδια και μετά από μερικές ώρες (ή την άλλη μέρα) βλέπεις από που χάνει. Είναι εύκολο.

                    Δεν πειράζει να χάνει λίγα λάδια από τη φλάντζα - συμπληρώνεις. Όμως αν χάνει (από αλλού) και πέφτει πάνω στην εξάτμιση και ΚΑΠΝΙΖΕΙ, είναι επικίνδυνο γιατί μπορεί να πάρει φωτιά.

                    Η φλάντζα στροφάλου χάνει εδώ και χρόνια στο σιβικ μου - λίγο, δεν αφήνει κηλίδες μόνο λερώνει το κάρτερ. Συνήθως τα Χόντα δεν έχουν διαρροές αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις. Ο υπόλοιπος κινητήρας είναι πεντακάθαρος, καμία σχέση με τα λερωμένα ευρωπαϊκά.

                    Αν αλλάζεις συχνά λάδια οι φλάντζες αντέχουν περισσότερα χρόνια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης kouk έγραψε:
                      Άλλαξα πρόσφατα τσιμούχα στροφάλου (κοστος ανταλλακτικού 9€) μαζί με τον δίσκο.

                      Τα λάδια που έβλεπα ήταν στο σημείο που ενωνόταν το κιβώτιο με τον κινητήρα όμως. Όχι στο κάρτερ.

                      Όταν βγεί έξω το σασμάν (ή ο κινητήρας) είναι φτηνό το ανταλλακτικό. Πόσο έδωσες για εργασία;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lekkos last edited by

                        Ευχαριστώ πολύ για τις μέχρι τώρα απόψεις και εμπειρίες σας. Σε πρώτη φάση απ ότι κατάλαβα 2 πράγματα..πως το κόστος σε αυτή τη περίπτωση είναι λογικό και ότι κάποιοι συνεχίζουν ακάθεκτοι να παίζουν με τις τσέπες μας, με βάση τα ποσά που άκουσα από διάφορους που θέλουν να λέγονται και επαγγελματίες.....
                        Πραγματικά leonp είναι αυτό που φοβάμαι όταν κάποιες φορές, ειδικά στο σταμάτα-ξεκίνα βλέπω ψιλοκαπνό και καταλαβαίνω από που έρχεται.....Ούτως ή άλλως το μοτέρ θα πλυθεί από κάτω για να διευκολυνθεί κι εκείνος που θα το αναλάβει τελικώς, σκέφτομαι αυτό να το κάνω αύριο και να ρίξω μια καλή ματιά. Ποτέ δεν χρειάστηκε κάτι ιδιαίτερο αυτό το αυτοκίνητο στα 270 000 χιλιόμετρα και έχω να το λέω, απλά μάλλον έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για κάποια αναλώσιμα και αφού το κρατάω τα υπομένω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lekkos last edited by

                          Συμπληρωματικά τώρα που πρόσεξα καλύτερα τις επισημάνσεις σας....

                          BILL33 εδώ και 30 000 + χλμ χρησιμοποιώ ημισυνθετικά 15-40, πριν αυτός που το είχε χρησιμοποιούσε μάλλον 20-50....

                          Leonp με λάδια, φίλτρα κλπ αναλώσιμα φροντίζω να είμαι προσεχτικός, δλδ τα αλλάζω κάθε 5000 χλμ και κάθε 2η αλλαγή κλασσικά και φίλτρο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • bassstarlet
                            bassstarlet last edited by

                            To ίδιο πρόβλημα με τις τσιμούχες στροφάλου-εκκεντροφόρου είχα(και έχω)εδώ και πολύ καιρό.

                            Μετά την 4η ή 5η ή 6η φορά(ειλικρινά έχασα το μέτρημα)που το πήγα και το έλυσαν,το πήρα απόφαση πως θα ζήσω με τη διαρροή λαδιού.

                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • J
                              johnkyr last edited by

                              Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                              To ίδιο πρόβλημα με τις τσιμούχες στροφάλου-εκκεντροφόρου είχα(και έχω)εδώ και πολύ καιρό.

                              Μετά την 4η ή 5η ή 6η φορά(ειλικρινά έχασα το μέτρημα)που το πήγα και το έλυσαν,το πήρα απόφαση πως θα ζήσω με τη διαρροή λαδιού.

                              σε τι αυτοκίνητο ... °?

                              κυκλοφορούν κάτι πρόσθετα που υπόσχονται ότι σταματούν τις
                              διαρροές από τις τσιμούχες ..... τώρα πόσο αποτελεσματικά είναι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kouk last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                Άλλαξα πρόσφατα τσιμούχα στροφάλου (κοστος ανταλλακτικού 9€) μαζί με τον δίσκο.

                                Τα λάδια που έβλεπα ήταν στο σημείο που ενωνόταν το κιβώτιο με τον κινητήρα όμως. Όχι στο κάρτερ.

                                Όταν βγεί έξω το σασμάν (ή ο κινητήρας) είναι φτηνό το ανταλλακτικό. Πόσο έδωσες για εργασία;

                                Μαζί με αλλαγή δίσκου...€60.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Αφού ο μάστορας σου λέει ότι κάτι δεν πήγε καλά με την φλάτζα του κάρτερ, γιατί δεν αδειάζεις τα λάδια, να βγάλεις το κάρτερ και αντί για φλάντζα, να βάλεις φλατζόκολλα, μπορεί να μην είναι τελικά η τσιμούχα του στροφάλου,

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    manosk last edited by

                                    Επειδή αναφέρθηκε κάτι για πλύσιμο κινητήρα...
                                    Δεν έχω πλύνει ποτέ κινητήρα και γενικά το εσωτερικό της μηχανής (μόνο ένα ψευτοξεσκόνισμα κάνω που και που) γιατί έχω ακούσει ότι κάποιοι είχαν προβλήματα με ηλεκτρικά - ηλεκτρονικά από τα νερά. Εκτός της αισθητικής πλευράς , υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • J
                                      johnkyr last edited by

                                      καλύτερα να μην τον πλύνεις ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • bassstarlet
                                        bassstarlet last edited by

                                        Πλύσιμο κινητήρα.
                                        http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=6425

                                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Ευχαριστώ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lekkos last edited by

                                            Βρέθηκε μάστορας με λογική τιμή και καλές συστάσεις ,θα το πάω την επόμενη Τρίτη να δούμε τι ακριβώς συμβαίνει. Ήδη το αυτοκίνητο πλύθηκε από κάτω (γινόταν χαμός) και θα παραμείνει σταθμευμένο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr