Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot ή ...πεζος ???
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot ή ...πεζος ???
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    55
    669
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannnis last edited by

      Peugeot 206 cc R/G αγορασμενο 1/2006 !!!!

      Στα 4000 χλμ προβλημα αισθητηρα θερμοκρασιας !!!
      Στα 8500 χλμ (13 μηνες) αλλαγη ολο το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων !!!!
      Στα 10000 χλμ προβλημα με λογιμικο καμπινας και συναγερμο.
      Τωρα στα 16000 χλμ προβλημα με συμπιεση δυο κυλινδρων (πρωτη εκτιμηση) και μετα κατι για μπουζι κλπ !!!Το αυτοκινητο παραμενει για ελεγχο στην Lion Hellas.

      Και το ερωτημα peugeot ή....πεζος παντα επικαιρο !!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • G
        giannnis last edited by

        Peugeot 206 cc R/G αγορασμενο 1/2006 !!!!

        Στα 4000 χλμ προβλημα αισθητηρα θερμοκρασιας !!!
        Στα 8500 χλμ (13 μηνες) αλλαγη ολο το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων !!!!
        Στα 10000 χλμ προβλημα με λογιμικο καμπινας και συναγερμο.
        Τωρα στα 16000 χλμ προβλημα με συμπιεση δυο κυλινδρων (πρωτη εκτιμηση) και μετα κατι για μπουζι κλπ !!!Το αυτοκινητο παραμενει για ελεγχο στην Lion Hellas.

        Και το ερωτημα peugeot ή....πεζος παντα επικαιρο !!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannnis last edited by

          Peugeot 206 cc R/G αγορασμενο 1/2006 !!!!

          Στα 4000 χλμ προβλημα αισθητηρα θερμοκρασιας !!!
          Στα 8500 χλμ (13 μηνες) αλλαγη ολο το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων !!!!
          Στα 10000 χλμ προβλημα με λογιμικο καμπινας και συναγερμο.
          Τωρα στα 16000 χλμ προβλημα με συμπιεση δυο κυλινδρων (πρωτη εκτιμηση) και μετα κατι για μπουζι κλπ !!!Το αυτοκινητο παραμενει για ελεγχο στην Lion Hellas.

          Και το ερωτημα peugeot ή....πεζος παντα επικαιρο !!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            dpolal last edited by

            Φταίει το ότι το κυκλοφορεί συνέχεια κλειστό Γιάννη μου και δεν πέρνει τον αέρα του....

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • C
              corsair last edited by

              Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
              Peugeot 206 cc R/G αγορασμενο 1/2006 !!!!

              Στα 4000 χλμ προβλημα αισθητηρα θερμοκρασιας !!!
              Στα 8500 χλμ (13 μηνες) αλλαγη ολο το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων !!!!
              Στα 10000 χλμ προβλημα με λογιμικο καμπινας και συναγερμο.
              Τωρα στα 16000 χλμ προβλημα με συμπιεση δυο κυλινδρων (πρωτη εκτιμηση) και μετα κατι για μπουζι κλπ !!!Το αυτοκινητο παραμενει για ελεγχο στην Lion Hellas.

              Και το ερωτημα peugeot ή....πεζος παντα επικαιρο !!!!

              Συμβαίνουν και στους καλύτερους... Βεβαια αυτο με το αυτοματο κιβώτιο χτυπάει καπως... αλλα δεν μπορούμε να γενικεύσουμε πιστεύω! Καποια απο αυτά τα προβλήματα ειναι και λόγω νεότητας του αυτοκινήτου. Νταξει... πλεόν νομίζω πως σε ενα οποιοδήποτε νέο αμαξι, κανεις θα πρέπει να περιμένει να εμφανιστουν μεσα στα πρώτα χιλιαδες χιλιομετρα καποιες αστοχιες, οι οποίες μετα την τακτοποιήση τους δεν θα πρέπει να προβληματίσουν περαιτέρω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • G
                giannnis last edited by

                Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                Φταίει το ότι το κυκλοφορεί συνέχεια κλειστό Γιάννη μου και δεν πέρνει τον αέρα του....

                Λες φιλτατε Δ....?????Αστα να πανε νε το ρημαδι αυτο !!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • D
                  drdino last edited by

                  Ρε κορσαιρ, 206 λέει ο άνθρωπας, τι προβλήματα νεότητας λες.

                  Ο αισθητήρας θερμοκρασίας δεν ήταν τπτ, είχε βγει σε κάποιες παρτίδες ελαττωματικός. Για το κιβώτιο φταίει κυρίως η λάιον που δεν ξέρουν τι και πώς καθόλου και τα αντικαθιστούν (όπως και έκανε μέχρι πρότινος η φάου βε με τα dsg σε περίπτωση βλάβης). Όμως σε κάτι τέτοιο παίζει και το πώς οδηγείται. Ποιός το οδηγεί το αμάξι;

                  Αυτό με το πρόβλημα συμπίεσης δεν μπορώ να το καταλάβω γιατί μας δίνεις ελλειπή στοιχεία. Τι θα πει πρόβλημα συμπίεσης; Έγινε μέτρηση; Τι ευρήματα είχε; Έγινε σωστά; Τεσπα, ο TU5 είναι σκυλί μαύρο από άποψη αξιοπιστίας και τέτοιες περιπτώσεις είναι είτε αστοχίες είτε λάθη στην χρήση/συντήρηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    corsair last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    Ρε κορσαιρ, 206 λέει ο άνθρωπας, τι προβλήματα νεότητας λες.

                    Νεοτητας ως κατασκευη.... καλως η κακως ειναι λιγο αρπα κολλα στις γραμμες παραγωγης πλεον, και καποιες αστοχιες πρεπει να ειναι αναμενομενες αρχικα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      λιγο γκαντεμης ο φιλος σου..

                      ας το δωσει δρομο γιατι ειδικα αυτος ο 1.6 δεν ειχε δωσει λαβη για προβληματα...

                      για το αυτοματο δε ξερω αλλα τι σημασια εχει πως οδηγειται?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        drdino last edited by

                        Όλα τα αυτόματα έχουν ιδιαιτερότητες στην λειτουργία τους και θέλουν λίγο προσοχή. Εξαρτάται φυσικά και για ποιόν λόγο του άλλαξαν το κιβώτιο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • J
                          jim-78 last edited by

                          Γενικη γκαντεμια θα ελεγα εγω Ενταξει για τα αλλα,το μοτερακι του ομως εχει αποδειχθει τρομερα αξιοπιστο.Για το σερβις της λαιον δεν εχω ακουσει κατι κακο ακομα αλλα παρε και μια δευτερη γνωμη για το θεμα του μοτερ.Μπορω εαν το θες να σου προτεινω καποιον.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            giannnis last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:

                            Αυτό με το πρόβλημα συμπίεσης δεν μπορώ να το καταλάβω γιατί μας δίνεις ελλειπή στοιχεία. Τι θα πει πρόβλημα συμπίεσης; Έγινε μέτρηση; Τι ευρήματα είχε; Έγινε σωστά; Τεσπα, ο TU5 είναι σκυλί μαύρο από άποψη αξιοπιστίας και τέτοιες περιπτώσεις είναι είτε αστοχίες είτε λάθη στην χρήση/συντήρηση.

                            Αυτα μου ειπαν τηλεφωνικα.Οτι το εδειξαν μετρησεις σε δυο κυλινδρους...Το αμαξι ειναι μεσα και το μεσημερι μου ειπαν οτι ενα μπουζι ειχε ...νερα και μηως το αμαξι επεσε σε λιμνη με νερο!!!! Τι να πω ρε παιδια......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              giannis-r last edited by

                              poulato kai pare ena peugeot 106 rallye (made in 1998)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • G
                                g60 last edited by

                                Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                Για το κιβώτιο φταίει κυρίως η λάιον που δεν ξέρουν τι και πώς καθόλου και τα αντικαθιστούν

                                Τι σχέση έχει ρε το εργοστασιακό ελλάτωμα με το αν ξέρουν να το αντικαθιστούν ή όχι?
                                Δηλ το σασμάν χάλασε επειδή δεν ήξεραν στην lion να το αλλάξουν?

                                (όπως και έκανε μέχρι πρότινος η φάου βε με τα dsg σε περίπτωση βλάβης).

                                Μεγάλη πίκρα αυτή η φαου βε

                                Όμως σε κάτι τέτοιο παίζει και το πώς οδηγείται. Ποιός το οδηγεί το αμάξι;

                                Σε ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ναι,παιζει ρόλο ο τρόπος χρήσης

                                Αυτό με το πρόβλημα συμπίεσης δεν μπορώ να το καταλάβω γιατί μας δίνεις ελλειπή στοιχεία. Τι θα πει πρόβλημα συμπίεσης; Έγινε μέτρηση; Τι ευρήματα είχε; Έγινε σωστά; Τεσπα, ο TU5 είναι σκυλί μαύρο από άποψη αξιοπιστίας και τέτοιες περιπτώσεις είναι είτε αστοχίες είτε λάθη στην χρήση/συντήρηση.

                                Οι φλάντζες κεφαλής δίνουν και παίρνουν,και το κακό είναι ότι το πλάνισμα των κεφαλών είναι ΟΡΙΑΚΟ σ' αυτά τα μοτερ.

                                Περαστικά σας παιδιά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • P
                                  pskarm last edited by

                                  οριακο πλανισμα παιρνει η κεφαλη στα 206 ????

                                  χαχαχαχαχαχααχ

                                  σιγα ρε παιδια δε θα το πανε και 12συμπιεση

                                  υ.γ.μεχρι 11.5 συμπιεση εχω δει χωρις κανενα παρατραγουδο και για πολλα χλμ...
                                  εγω εχω 11.3 εδω και 40000χλμ με απιστευτες βαρβαροτητες κατα το σταδιο πειραματισμων μου σε αυτο το μοτερ και δεν εχει κανει κιχ ενω πριν 10μερες που ανοιχτηκε για αλλο λογο ηταν πεντακαθαρο μεσα μετα απο 110000χλμ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Μάκη, σόρρυ αλλά άμα δεν ξέρεις, καλύτερα να απέχεις.

                                    Τα ΑL4 οι εδώ μηχανικοί δεν ήξεραν καν να τα ξεμπλοκάρουν. Οτιδήποτε και αν χαλούσε, ακόμα και το πιο απλό, πήγαινε για Α/Κ κιβωτίου. Καταλαβαίνεις τώρα τι εννοώ; Και ένα φρένο να μην είχε κάτσει καλά, κατευθείαν όξω.

                                    Όσο για την φάου βε, αυτά μου τα είπε ο Χρήστος, ο οποίος μάλλον ξέρει κάτι παραπάνω.

                                    Όσο για τις φλάτζες κεφαλής του TU5, καλά. Να μου πεις για TU3 ή TU1 να πω ναι, αλλά για τον TU5 no go φίλε μου. Α, και για πλανάρισμα κεφαλής που αναφέρεις, μια χαρά σηκώνει, πόσο μάλλον καθάρισμα.-

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      g60 last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                      Μάκη, σόρρυ αλλά άμα δεν ξέρεις, καλύτερα να απέχεις.

                                      Nα με δίνετε κι εμένα συμβουλές να μαθαίνω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Eπί του συγκεκριμένου, μην χαλιέσαι γενικότερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • G
                                          giannnis last edited by

                                          Μολις γυρισα απο Lion.

                                          Μου ειπαν οτι τελικα δεν υπηρχε προβλημα στους κυλινδρους αλλα στα μπουζι.Η πρωτη διαγνωση εβγαλε προβλημα σε δυο κυλινδρους και η δευτερη σε...απεριοριστους κυλινδρους.Ετσι εγραφε ο τεχνικος στο χαρτι.

                                          Πληρωσα 65 ευρω και το μεσημερι θα παμε με την κορη μου να το παρει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • S
                                            swift-b-p-m last edited by

                                            Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
                                            Μολις γυρισα απο Lion.

                                            Μου ειπαν οτι τελικα δεν υπηρχε προβλημα στους κυλινδρους αλλα στα μπουζι.Η πρωτη διαγνωση εβγαλε προβλημα σε δυο κυλινδρους και η δευτερη σε...απεριοριστους κυλινδρους.Ετσι εγραφε ο τεχνικος στο χαρτι.

                                            Πληρωσα 65 ευρω και το μεσημερι θα παμε με την κορη μου να το παρει.

                                            Άντε με το καλό!!!

                                            Εύχομαι ειλικρινά να έδοσαν τέλος στο πρόβλημα του αυτοκινήτου σου!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr