-
Peugeot 206 cc R/G αγορασμενο 1/2006 !!!!
Στα 4000 χλμ προβλημα αισθητηρα θερμοκρασιας !!!
Στα 8500 χλμ (13 μηνες) αλλαγη ολο το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων !!!!
Στα 10000 χλμ προβλημα με λογιμικο καμπινας και συναγερμο.
Τωρα στα 16000 χλμ προβλημα με συμπιεση δυο κυλινδρων (πρωτη εκτιμηση) και μετα κατι για μπουζι κλπ !!!Το αυτοκινητο παραμενει για ελεγχο στην Lion Hellas.Και το ερωτημα peugeot ή....πεζος παντα επικαιρο !!!!
-
Peugeot 206 cc R/G αγορασμενο 1/2006 !!!!
Στα 4000 χλμ προβλημα αισθητηρα θερμοκρασιας !!!
Στα 8500 χλμ (13 μηνες) αλλαγη ολο το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων !!!!
Στα 10000 χλμ προβλημα με λογιμικο καμπινας και συναγερμο.
Τωρα στα 16000 χλμ προβλημα με συμπιεση δυο κυλινδρων (πρωτη εκτιμηση) και μετα κατι για μπουζι κλπ !!!Το αυτοκινητο παραμενει για ελεγχο στην Lion Hellas.Και το ερωτημα peugeot ή....πεζος παντα επικαιρο !!!!
-
Peugeot 206 cc R/G αγορασμενο 1/2006 !!!!
Στα 4000 χλμ προβλημα αισθητηρα θερμοκρασιας !!!
Στα 8500 χλμ (13 μηνες) αλλαγη ολο το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων !!!!
Στα 10000 χλμ προβλημα με λογιμικο καμπινας και συναγερμο.
Τωρα στα 16000 χλμ προβλημα με συμπιεση δυο κυλινδρων (πρωτη εκτιμηση) και μετα κατι για μπουζι κλπ !!!Το αυτοκινητο παραμενει για ελεγχο στην Lion Hellas.Και το ερωτημα peugeot ή....πεζος παντα επικαιρο !!!!
-
Φταίει το ότι το κυκλοφορεί συνέχεια κλειστό Γιάννη μου και δεν πέρνει τον αέρα του....
-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
Peugeot 206 cc R/G αγορασμενο 1/2006 !!!!Στα 4000 χλμ προβλημα αισθητηρα θερμοκρασιας !!!
Στα 8500 χλμ (13 μηνες) αλλαγη ολο το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων !!!!
Στα 10000 χλμ προβλημα με λογιμικο καμπινας και συναγερμο.
Τωρα στα 16000 χλμ προβλημα με συμπιεση δυο κυλινδρων (πρωτη εκτιμηση) και μετα κατι για μπουζι κλπ !!!Το αυτοκινητο παραμενει για ελεγχο στην Lion Hellas.Και το ερωτημα peugeot ή....πεζος παντα επικαιρο !!!!
Συμβαίνουν και στους καλύτερους... Βεβαια αυτο με το αυτοματο κιβώτιο χτυπάει καπως... αλλα δεν μπορούμε να γενικεύσουμε πιστεύω! Καποια απο αυτά τα προβλήματα ειναι και λόγω νεότητας του αυτοκινήτου. Νταξει... πλεόν νομίζω πως σε ενα οποιοδήποτε νέο αμαξι, κανεις θα πρέπει να περιμένει να εμφανιστουν μεσα στα πρώτα χιλιαδες χιλιομετρα καποιες αστοχιες, οι οποίες μετα την τακτοποιήση τους δεν θα πρέπει να προβληματίσουν περαιτέρω.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Φταίει το ότι το κυκλοφορεί συνέχεια κλειστό Γιάννη μου και δεν πέρνει τον αέρα του....Λες φιλτατε Δ....?????Αστα να πανε νε το ρημαδι αυτο !!!!
-
Ρε κορσαιρ, 206 λέει ο άνθρωπας, τι προβλήματα νεότητας λες.
Ο αισθητήρας θερμοκρασίας δεν ήταν τπτ, είχε βγει σε κάποιες παρτίδες ελαττωματικός. Για το κιβώτιο φταίει κυρίως η λάιον που δεν ξέρουν τι και πώς καθόλου και τα αντικαθιστούν (όπως και έκανε μέχρι πρότινος η φάου βε με τα dsg σε περίπτωση βλάβης). Όμως σε κάτι τέτοιο παίζει και το πώς οδηγείται. Ποιός το οδηγεί το αμάξι;
Αυτό με το πρόβλημα συμπίεσης δεν μπορώ να το καταλάβω γιατί μας δίνεις ελλειπή στοιχεία. Τι θα πει πρόβλημα συμπίεσης; Έγινε μέτρηση; Τι ευρήματα είχε; Έγινε σωστά; Τεσπα, ο TU5 είναι σκυλί μαύρο από άποψη αξιοπιστίας και τέτοιες περιπτώσεις είναι είτε αστοχίες είτε λάθη στην χρήση/συντήρηση.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ρε κορσαιρ, 206 λέει ο άνθρωπας, τι προβλήματα νεότητας λες.Νεοτητας ως κατασκευη.... καλως η κακως ειναι λιγο αρπα κολλα στις γραμμες παραγωγης πλεον, και καποιες αστοχιες πρεπει να ειναι αναμενομενες αρχικα....
-
λιγο γκαντεμης ο φιλος σου..
ας το δωσει δρομο γιατι ειδικα αυτος ο 1.6 δεν ειχε δωσει λαβη για προβληματα...
για το αυτοματο δε ξερω αλλα τι σημασια εχει πως οδηγειται?
-
Όλα τα αυτόματα έχουν ιδιαιτερότητες στην λειτουργία τους και θέλουν λίγο προσοχή. Εξαρτάται φυσικά και για ποιόν λόγο του άλλαξαν το κιβώτιο.
-
Γενικη γκαντεμια θα ελεγα εγω Ενταξει για τα αλλα,το μοτερακι του ομως εχει αποδειχθει τρομερα αξιοπιστο.Για το σερβις της λαιον δεν εχω ακουσει κατι κακο ακομα αλλα παρε και μια δευτερη γνωμη για το θεμα του μοτερ.Μπορω εαν το θες να σου προτεινω καποιον.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αυτό με το πρόβλημα συμπίεσης δεν μπορώ να το καταλάβω γιατί μας δίνεις ελλειπή στοιχεία. Τι θα πει πρόβλημα συμπίεσης; Έγινε μέτρηση; Τι ευρήματα είχε; Έγινε σωστά; Τεσπα, ο TU5 είναι σκυλί μαύρο από άποψη αξιοπιστίας και τέτοιες περιπτώσεις είναι είτε αστοχίες είτε λάθη στην χρήση/συντήρηση.
Αυτα μου ειπαν τηλεφωνικα.Οτι το εδειξαν μετρησεις σε δυο κυλινδρους...Το αμαξι ειναι μεσα και το μεσημερι μου ειπαν οτι ενα μπουζι ειχε ...νερα και μηως το αμαξι επεσε σε λιμνη με νερο!!!! Τι να πω ρε παιδια......
-
poulato kai pare ena peugeot 106 rallye (made in 1998)
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Για το κιβώτιο φταίει κυρίως η λάιον που δεν ξέρουν τι και πώς καθόλου και τα αντικαθιστούν
Τι σχέση έχει ρε το εργοστασιακό ελλάτωμα με το αν ξέρουν να το αντικαθιστούν ή όχι?
Δηλ το σασμάν χάλασε επειδή δεν ήξεραν στην lion να το αλλάξουν?(όπως και έκανε μέχρι πρότινος η φάου βε με τα dsg σε περίπτωση βλάβης).
Μεγάλη πίκρα αυτή η φαου βε
Όμως σε κάτι τέτοιο παίζει και το πώς οδηγείται. Ποιός το οδηγεί το αμάξι;
Σε ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ναι,παιζει ρόλο ο τρόπος χρήσης
Αυτό με το πρόβλημα συμπίεσης δεν μπορώ να το καταλάβω γιατί μας δίνεις ελλειπή στοιχεία. Τι θα πει πρόβλημα συμπίεσης; Έγινε μέτρηση; Τι ευρήματα είχε; Έγινε σωστά; Τεσπα, ο TU5 είναι σκυλί μαύρο από άποψη αξιοπιστίας και τέτοιες περιπτώσεις είναι είτε αστοχίες είτε λάθη στην χρήση/συντήρηση.
Οι φλάντζες κεφαλής δίνουν και παίρνουν,και το κακό είναι ότι το πλάνισμα των κεφαλών είναι ΟΡΙΑΚΟ σ' αυτά τα μοτερ.
Περαστικά σας παιδιά
-
οριακο πλανισμα παιρνει η κεφαλη στα 206 ????
χαχαχαχαχαχααχ
σιγα ρε παιδια δε θα το πανε και 12συμπιεση
υ.γ.μεχρι 11.5 συμπιεση εχω δει χωρις κανενα παρατραγουδο και για πολλα χλμ...
εγω εχω 11.3 εδω και 40000χλμ με απιστευτες βαρβαροτητες κατα το σταδιο πειραματισμων μου σε αυτο το μοτερ και δεν εχει κανει κιχ ενω πριν 10μερες που ανοιχτηκε για αλλο λογο ηταν πεντακαθαρο μεσα μετα απο 110000χλμ. -
Μάκη, σόρρυ αλλά άμα δεν ξέρεις, καλύτερα να απέχεις.
Τα ΑL4 οι εδώ μηχανικοί δεν ήξεραν καν να τα ξεμπλοκάρουν. Οτιδήποτε και αν χαλούσε, ακόμα και το πιο απλό, πήγαινε για Α/Κ κιβωτίου. Καταλαβαίνεις τώρα τι εννοώ; Και ένα φρένο να μην είχε κάτσει καλά, κατευθείαν όξω.
Όσο για την φάου βε, αυτά μου τα είπε ο Χρήστος, ο οποίος μάλλον ξέρει κάτι παραπάνω.
Όσο για τις φλάτζες κεφαλής του TU5, καλά. Να μου πεις για TU3 ή TU1 να πω ναι, αλλά για τον TU5 no go φίλε μου. Α, και για πλανάρισμα κεφαλής που αναφέρεις, μια χαρά σηκώνει, πόσο μάλλον καθάρισμα.-
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μάκη, σόρρυ αλλά άμα δεν ξέρεις, καλύτερα να απέχεις.Nα με δίνετε κι εμένα συμβουλές να μαθαίνω
-
Eπί του συγκεκριμένου, μην χαλιέσαι γενικότερα.
-
Μολις γυρισα απο Lion.
Μου ειπαν οτι τελικα δεν υπηρχε προβλημα στους κυλινδρους αλλα στα μπουζι.Η πρωτη διαγνωση εβγαλε προβλημα σε δυο κυλινδρους και η δευτερη σε...απεριοριστους κυλινδρους.Ετσι εγραφε ο τεχνικος στο χαρτι.
Πληρωσα 65 ευρω και το μεσημερι θα παμε με την κορη μου να το παρει.
-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
Μολις γυρισα απο Lion.Μου ειπαν οτι τελικα δεν υπηρχε προβλημα στους κυλινδρους αλλα στα μπουζι.Η πρωτη διαγνωση εβγαλε προβλημα σε δυο κυλινδρους και η δευτερη σε...απεριοριστους κυλινδρους.Ετσι εγραφε ο τεχνικος στο χαρτι.
Πληρωσα 65 ευρω και το μεσημερι θα παμε με την κορη μου να το παρει.
Άντε με το καλό!!!
Εύχομαι ειλικρινά να έδοσαν τέλος στο πρόβλημα του αυτοκινήτου σου!
Peugeot ή ...πεζος ???