-
Aν γίνεται και με τι κοστος να βελτιωθει ο κινητήρας (ο υπάρχον) του Focus(115ps) σε αυτον που φοράει το νεο Mondeo(125ps)
-
Aν γίνεται και με τι κοστος να βελτιωθει ο κινητήρας (ο υπάρχον) του Focus(115ps) σε αυτον που φοράει το νεο Mondeo(125ps)
-
Aν γίνεται και με τι κοστος να βελτιωθει ο κινητήρας (ο υπάρχον) του Focus(115ps) σε αυτον που φοράει το νεο Mondeo(125ps)
-
Και ο δικός σου (115) κινητήρας, 125 αποδίδει συνυπολογίζοντας και τις απώλειeς...
Δεν έχει ουσία...
Ακριβώς ίδιο μοτέρ ,χωρίς να έχουν αλλάξει την παραμικρή βίδα του...
Marketing...
-
115 είναι ανακοινώσιμη τιμή στροφάλου πάντως (ρόδα+απώλεια).
(τώρα θυμήθηκα που η ford όταν είχαν βγει τα 307 με τα 110 είχε πει ότι το 1,6 από τα 100 είχε πάει στα 110 με αλλαγή εγκεφάλου -από το εργοστάσιο εννοώ- αλλά στο δυναμόμετρο το μοτέρ ήταν το ίδιο )
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Και ο δικός σου (115) κινητήρας, 125 αποδίδει συνυπολογίζοντας και τις απώλειeς...Δεν έχει ουσία...
Ακριβώς ίδιο μοτέρ ,χωρίς να έχουν αλλάξει την παραμικρή βίδα του...
Marketing...
Ακριβώς.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Και ο δικός σου (115) κινητήρας, 125 αποδίδει συνυπολογίζοντας και τις απώλειeς...Δεν έχει ουσία...
Ακριβώς ίδιο μοτέρ ,χωρίς να έχουν αλλάξει την παραμικρή βίδα του...
Marketing...
129 στρόφαλο και 115 τροχό ήταν μια δυναμομέτρηση του 115αριου Ti-VCT. Το περιοδικό πρέπει να ήταν οι 4Τ, αλλά όρκο δεν θα πάρω.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Και ο δικός σου (115) κινητήρας, 125 αποδίδει συνυπολογίζοντας και τις απώλειeς...
Δεν έχει ουσία...
Ακριβώς ίδιο μοτέρ ,χωρίς να έχουν αλλάξει την παραμικρή βίδα του...
Marketing...
129 στρόφαλο και 115 τροχό ήταν μια δυναμομέτρηση του 115αριου Ti-VCT. Το περιοδικό πρέπει να ήταν οι 4Τ, αλλά όρκο δεν θα πάρω.
Άρα για τη βελτίωση που ζητάει ο φίλος πιο πάνω, κόβει τη σελίδα των τεχνικών χαρακτηριστικών από το βιβλίο Mondeo 1,6 και την κολλάει στο βιβλίο του Focus του...
Γινεται βελτιωση του Focus 115PS σε 125PS