-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Λες να φταίει μόνο η Σουμπαρού; Ο Ατκινσον με ίδιο αυτοκίνητο είναι πολύ μπροστα συνήθως....Άλλα πράγματα διεκδικεί και άλλη ψυχολογία έχει ο Αυστραλός και άλλα πράγματα διεκδικεί και άλλη ψυχολογία έχει ο πρωταθλητής του 2003...
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Λες να φταίει μόνο η Σουμπαρού; Ο Ατκινσον με ίδιο αυτοκίνητο είναι πολύ μπροστα συνήθως....
Άλλα πράγματα διεκδικεί και άλλη ψυχολογία έχει ο Αυστραλός και άλλα πράγματα διεκδικεί και άλλη ψυχολογία έχει ο πρωταθλητής του 2003...
_
Αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για την μειωμένη του απόδοση σε τέτοια επίπεδα εμπλοκής.....
(για να μην παρεξηγηθώ τον θεωρώ μεγάλο οδηγό και είναι από τους αγαπημένους μου αλλά το σωστό να λέγεται.....)
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Τελευταία δεν τα πάμε και τόσο καλά με τις περιγραφές του wrc στο rally.gr
'Την βαθμολογούμενη οκτάδα συμπληρώνουν οι αδερφοί Solberg, οι οποίοι είχαν ο καθένας τα προβλήματα του σήμερα. Ειδικά ο Νορβηγός , για ακόμα έναν αγώνα είναι απογοητευτικός.'Λίγη προσοχή βρε παιδιά...
Εντάξει, είναι προφανές ότι γράφτηκε με τα φώτα νυσταγμένα και βαριά το συγκεκριμένο report, λόγω ώρας διεξαγωγής του αγώνα, οπότε ας δείξουμε λίγη κατανόηση και σε λεζάντες σαν αυτή:
'Δεν κατάφερε να ακολουθήσει τους δύο πρώτους ο Mikko Hirvonen, και πλέον χωρίς άγχος θα προσπαθήσει να διασφαλίσει τη δεύτερη θέση.'
To κακό είναι πως η απροσεξία υπάρχει και σε προηγούμενους αγώνες... Στη Γερμανία πχ. γράφτηκε
'Την βαθμολογούμενη οκτάδα, συμπλήρωσαν οι Toni Gardemeister και Jarri Matti Latvala, με το Φιλανδό να διεκδικεί Όσκαρ ατυχίας.' -
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Λες να φταίει μόνο η Σουμπαρού; Ο Ατκινσον με ίδιο αυτοκίνητο είναι πολύ μπροστα συνήθως....
Άλλα πράγματα διεκδικεί και άλλη ψυχολογία έχει ο Αυστραλός και άλλα πράγματα διεκδικεί και άλλη ψυχολογία έχει ο πρωταθλητής του 2003...
_
Αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για την μειωμένη του απόδοση σε τέτοια επίπεδα εμπλοκής.....
(για να μην παρεξηγηθώ τον θεωρώ μεγάλο οδηγό και είναι από τους αγαπημένους μου αλλά το σωστό να λέγεται.....)
Υπενθυμίζω το Gronholm με το άθλιο 307 που 'το πάλευε' το πράγμα και όσο μπορούσε πίεζε το Loeb και έπαιζε για το πόντιουμ, όχι για τις θέσεις 5-8...
Ο Solberg φαίνεται να τα 'χει παρατήσει, δεν εξηγείται αλλιώς η διαφορά του με τον Atkinson. Δεν ξέχασε να οδηγεί ο άνθρωπος, εξακολουθεί να είναι μέσα στους 3-4 ταχύτερους.
Η εξήγηση των ανθρώπων της Prodrive για ό,τι συμβαίνει είναι πως το βασικό αυτοκίνητο είναι το ίδιο από το 2001 και έχει εδώ και καιρό φτάσει στα όρια της εξέλιξής του. Οπότε μάλλον και αυτοί τα έχουν παρατήσει και δουλεύουν πάνω στο καινούργιο σασί για το 2008.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Λες να φταίει μόνο η Σουμπαρού; Ο Ατκινσον με ίδιο αυτοκίνητο είναι πολύ μπροστα συνήθως....
Άλλα πράγματα διεκδικεί και άλλη ψυχολογία έχει ο Αυστραλός και άλλα πράγματα διεκδικεί και άλλη ψυχολογία έχει ο πρωταθλητής του 2003...
E τοτε...αμα δεν εχει διαθεση να παλεψει να φυγει απο μονος του, γιατι το Impreza σιγουρα μπορει να παει και καλυτερα.
Αν ο Atkinson παλευει για 4-5 θεση, ο Solberg σαν θεωρητικα καλυτερος οδηγος θα επρεπε να χτυπαει βαθρο σε καθε αγωνα, και οχι να παλευει με τον αδερφο του.. -
Μπορεί και να θέλει να τον διώξουν...
Ίσως υπάρχει ρήτρα στο συμβόλαιό του για minimum συλλογή βαθμών, η οποία αν δεν επιτευχθεί αυτομάτως να παύει το συμβόλαιο..._
-
Στα τελικά αποτελέσματα ο Atko δεν τα πάει κ ιδιαίτερα καλύτερα από τον ομοσταυλό του. Ο άλλος θέλει αυτοκίνητο για πρωτάθλημα κάτι που δεν πιστεύω ότι μπορεί να διεκδικήσει ο Αυστραλός. Τουλάχιστον όχι ακόμα.
Σπύρο δεν είναι πολύ μπροστά συνήθως. Φέτος έχει αρκετά βελτιωμένη παρουσία. Κερδίζοντας κάποιες ειδικές κλέβει κάποιες εντυπώσεις σίγουρα αλλά νομίζω ως εκεί.Αν δεν κάνει κάποια κίνηση να πάει σε Ford ή Citroen βλέπω τον Peter να πέφτει κ άλλο πολύ κ να έχει χειρότερη εξέλιξη κ από τον McRae.
Η ουσία είναι να είχε ο τρελονορβηγός ένα αυτοκίνητο της προκοπής για να επιστρέψει στην απευθείας αντιπαράθεση με τους άλλους 2. Ο μόνος που μπορεί να τους χτυπήσει πιστεύω σχεδόν σε κάθε έδαφος.
-
πηρε και μια ειδικη σημερα atckison. Το θεμα ειναι γιατι τα subaru δεν εχουν διαρκεια??
-
Για πολλούς λόγους.
Ενας βασικός είναι ότι φθείρουν πολύ τα λάστιχα.
-
'Αντε, πάλι για ξενύχτι πάμε σήμερα...
-
μηπως ο solberg ειναι ο raikkonen του wrc? Του σπανε ολα τα αμαξια ρε παιδια.. Μηπως φταιει και αυτος λιγο?
-
Aντιγραφω απο ραλλυ.γρ¨
ο Νορβηγός, για ακόμα έναν αγώνα είναι απογοητευτικός. Βέβαια, για να είμαστε δίκαιοι μαζί του, για ακόμα μία φορά το Imreza –και συγκεκριμένα το δικό του- έχει παρουσιάσει τα μύρια όσα προβλήματα. Η κακή ημέρα από το πρωί φαίνεται, λέει ο σοφός ελληνικός λαός, και ο Solberg το βίωσε, αφού νωρίς το Impreza παρουσίασε πρόβλημα με τα διαφορικά, με αποτέλεσμα να έχει κίνηση μόνο στους δύο τροχούς. Την ίδια ώρα, το τιμόνι του Subaru, παρουσίαζε επίσης πρόβλημα και ο Solberg δήλωνε απογοητευμένος στα stop των ειδικών ότι δεν υπάρχει ελπίδα.
Δεν νομιζω ο Ατκινσον με κινηση στους 2 τροχους να ειναι εκει που ειναι...
Για μια ακομη φορα το αυτοκινητο του Νορβηγου ειναι αυτο που εχει προβληματα...
-
Ξεκινάει η 2η μέρα...
Μας βλέπω όλους παρόντες! -
Καλησπέρα....Που είναι τα σπλιτς οεο;;;;
-
Μοναδική πληροφόρηση για τον αγώνα από το ραδιόφωνο...Ούτε splits, ούτε αποτελέσματα από το wrc.com
-
Τζαπα το ξενυχτι
-
-
Τα 'χω πάρει κανονικά...
-
3,1 δευτερόλεπτα κέρδισε ο Seb από τον Gronholm και τώρα η διαφορά τους κάτι λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα!
-
Και τώρα ένα μικρό διάλειμμα για να δούμε την ανασκόπηση της 1ης μέρας από την ΕΤ1!
WRC 2007 - 11ος ΓΥΡΟΣ Ράλλυ N.ΖΗΛΑΝΔΙΑΣ