-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Και επιτέλους επι του θέματος κάτι πιο συγκεκριμενο.Έμφραξη
.....Bαζε και την πηγη
Για το απο πανω ειναι
http://el.wikipedia.org/wiki/Ε�% ... E.BE.CE.B7 -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και επιτέλους επι του θέματος κάτι πιο συγκεκριμενο.
Έμφραξη
.....Bαζε και την πηγη
Για το απο πανω ειναι
http://el.wikipedia.org/wiki/Ε�% ... E.BE.CE.B7Τα κείμενα που είναι copy - paste βγάζουν μάτι αμέσως, για να γίνουν κατανοητά τα τεχνικά θέματα πρέπει ο μεταφραστής να έχει άμεση επαφή και γνώση του κειμένου που πραγματεύεται, αλλιώς γίνεται το λάθος και φαίνεται στους γνωρίζοντες το συγκεκριμένο θέμα.
Τι εννοώ, λέει έμφραξη και δεν εξηγεί περί τίνος πρόκειται, όσοι δεν γνωρίζουν μηχανολογία μένουν στη λέξη έμφραξη και πάνε παρακάτω στο κείμενο μην έχοντας καταλάβει τι θέλει να πει ο ποιητής, το σωστό θα ήταν το κείμενο να δουλευτεί, να ξαναγραφτούν τα επί μέρους εκείνα κομμάτια που δεν συνάδουν με την τεχνική ορολογία, στην περίπτωση δε της μηχανολογίας οχημάτων οι μεταφραστές οφείλουν να γνωρίζουν μηχανολογία, δεν είναι απαραίτητο να είναι πανεπιστημιακού επιπέδου, αλλά να υπάρχει κάποια σχετική γνώση βρε αδελφέ των εξαρτημάτων τουλάχιστον.
Επιστρέφοντας στην έμφαξη, θα πως ότι δεν είναι τίποτα δύσκολο ( εφ΄όσον το γνωρίζει βέβαια ο συγγραφέας ) να εξηγήσει με απλά ελληνικά ότι πρόκειται για το μερικό κλείσιμο της πεταλούδας, είτε αυτόματα βάση της θερμοκρασίας όπως σωστά αναφέρεται στο κείμενο, είτε μέσω ντίζας, όπως είναι το χειροκίνητο τσόκ, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, στραγγαλισμός της ροής τους αέρα προς την εισαγωγή και μείωση της αντλητικής ικανότητας του κινητήρα.
Η εκλαϊκευση τεχνικών κειμένων τελικά, προϋποθέτει καλή γνώση, εγώ βγάζω τα μάτια μου είτε μεταφράζοντας, είτε μεταφέροντας εμπειρίες μου, είτε ξαναδιαβάζοντας τους δασκάλους μου, τα κείμενα μου έχουν δουλειά από πίσω τους, ξαναγράφονται προσθέτωντας και τη δική μου ματιά, προσαρμόζονται στο σήμερα και στο επίπεδο που πρέπει και είναι γνώση προερχόμενη από θρανία και από τον πάγκο αν θέλεις, είναι προϊόν εμπειρίας πολλών δεκαετιών, και δεν έχω δε καμμία φιλοδοξία να γίνω παντογνώστης ούτε να μπώ στο μάτι κανενός κάνοντας του τον σπουδαίο, τι είμαι αφορά μόνο εμένα κύριε coupea, η έννοια μου είναι να είναι κατανοητά όσα θέλω να μεταφέρω, να είναι σωστά από τεχνικής άποψης, και χωρίς τουλάχιστον βασικά λάθη, αφιερώνω ώρες γιατί το γουστάρω, γιατί εμπλουτίζω το αρχείο μου και γιατί ξαναθυμάμαι ξεχασμένα πράγματα, το κακό είναι ότι όσα περισσότερα μαθαίνω τόσο πιο μικρός και λίγος αισθάνομαι, και αφού θεωρείς ότι απέτυχα σαν άνθρωπος, μη με παίζεις κύριε, μη με κάνεις παρέα που λένε, είμαι αποτυχημένος, θέλεις να ασχολείσαι με αποτυχημένους ?
-
Για να πω την αλήθεια εγώ αρχικά νόμισα ότι το κείμενο ήταν από αυτόματη μετάφραση Google! Και όντως, το κείμενο είναι από αυτοποιημένη μετάφραση του 'Choke' από την αγγλική Wikipedia, που περάστηκε όπως-όπως στην ελληνική...
-
Καλησπέρα σε όλους. Αγόρασα καινούργιο αυτοκίνητο και επειδή είμαι σε νησί, μου έστειλαν με κούριερ τις πινακίδες. Ξέρει κανείς πώς μπορώ να βάλω την πίσω πινακίδα σε ένα πλαστικό πλαίσιο που είναι ήδη βιδωμένο;
-
21Quadra .Το κείμενο εξηγεί τη ειναι η ''έμφραξη'' πως δουλεύει και γιατί χρειάζεται. Δεν το εβαλα τυχαία. Δεν το διάβασες?
Δε παίζεσαι βρε φίλε. ..Σα τον πατέρα μου κάνεις.Bill τι να βαλω απο κάτω!.....wikepedia μήπως? Οκ .αυτό είναι. Και ήταν ετοιμη η μεταφραση. ...Γκρίνια μωρέ...
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
21Quadra .Το κείμενο εξηγεί τη ειναι η ''έμφραξη'' πως δουλεύει και γιατί χρειάζεται. Δεν το εβαλα τυχαία. Δεν το διάβασες?
Δε παίζεσαι βρε φίλε. ..Σα τον πατέρα μου κάνεις.Bill τι να βαλω απο κάτω!.....wikepedia μήπως? Οκ .αυτό είναι. Και ήταν ετοιμη η μεταφραση. ...Γκρίνια μωρέ...
Nαι ,να βαλεις την πηγη απο οπου το αντεγραψες.Το λεει και ο κανονισμος του φορουμ
Ειδικότερα, στο 4T-Forum δεν επιτρέπεται:
Η παραβίαση των δικαιωμάτων αντιγραφής οποιουδήποτε υλικού φέρει τέτοια δικαιώματα.
H αντιγραφή υλικού άλλων ιστοσελίδων ή πηγών πληροφόρησης(περιλαμβανομένων άλλων Διαδικτυακών Forum) χωρίς αναφορά της προέλευσής τους.
rules.html -
ΟΚ...Wikepedia ?..wikepedia.Οτι πείς!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
ΟΚ...Wikepedia ?..wikepedia.Οτι πείς! -
Ο χρήστης nikanasta έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Αγόρασα καινούργιο αυτοκίνητο και επειδή είμαι σε νησί, μου έστειλαν με κούριερ τις πινακίδες. Ξέρει κανείς πώς μπορώ να βάλω την πίσω πινακίδα σε ένα πλαστικό πλαίσιο που είναι ήδη βιδωμένο;για να μην κανεις καμμια στραβη σε καινουργιο αμαξι πηγαινε σε συνεργειο να στις βαλουν...αν σερβιρει και αμαξια σαν το δικο σου θα σε δει σαν υποψηφιο πελαταη και δεν θα σου παρει λεφτα...ασε που οπου και να πας τζαμπα θα στις βαλουν αφου εισαι σε νησι και γνωριζοσαστε λιγο πολυ.
στο λεω διοτι υπαρχουν διαφορα 'πλαισια' πινακιδωματος , αλλα με βιδες αλλα χωνευτα αλλα με αυτακια..κλπ
μεγεια το αμαξι.
Τι πηρες?
-
Προσφατα βρεθηκα να πεταω με 80κμ και να σκαω με τους 4 τροχους τερματιζοντας η αναρτηση. (λογο καθιζησης σε επαρχιακο δρομο ηταν και νυχτα). Εφοσον δεν εφυγα απο το δρομο και να ειμαι αλλου τωρα ερχομαι να ρωτησω τι ζημια μπορει να εχει προκληθει. Το αμαξι δεν βρηκε απο κατω (huyndai tucson). Προληπτικα χρειαζεται να κοιταξω κατι;;
-
Ας δεις αν πέταξε λάδια κανένα αμορτισέρ... Έκανε μεγάλο μπαμ;
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ας δεις αν πέταξε λάδια κανένα αμορτισέρ... Έκανε μεγάλο μπαμ;Sent from my GNex using smoke signals.
Οχι κατι τρομακτικο απο θεμα ηχου, αλλα καταλαβα εντονα τον τερματισμο.
Τα αμορτισερ δεν εχουν πεταξει λαδι. -
Είσαι τυχερός που δεν βρήκε. Αν όμως εισαι και άτυχος μπορεί να έχεις υποστεί κάποια μικρή παραμόρφωση στο αμάξωμα. Αρχικό δείγμα για αυτό μπορεί να είναι μια τάση να τραβάει το αυτοκίνητο ή να σου βγει η ευθυγράμμιση τραλαλά.
Πάντως δεν θα το έψαχνα αν δεν νιώθεις ότι κάτι πάει λάθος.
Περίεργο που προσγειώθηκες με τα 4, συνήθως (έχω κάποια εμπειρία σε πτήσεις και με αυτοκίνητα μεζύγισμα 50-50) πέφτει πρώτα το εμπρός μέρος και τρώει το πολύ ζόρι. -
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Αγόρασα καινούργιο αυτοκίνητο και επειδή είμαι σε νησί, μου έστειλαν με κούριερ τις πινακίδες. Ξέρει κανείς πώς μπορώ να βάλω την πίσω πινακίδα σε ένα πλαστικό πλαίσιο που είναι ήδη βιδωμένο;
για να μην κανεις καμμια στραβη σε καινουργιο αμαξι πηγαινε σε συνεργειο να στις βαλουν...αν σερβιρει και αμαξια σαν το δικο σου θα σε δει σαν υποψηφιο πελαταη και δεν θα σου παρει λεφτα...ασε που οπου και να πας τζαμπα θα στις βαλουν αφου εισαι σε νησι και γνωριζοσαστε λιγο πολυ.
στο λεω διοτι υπαρχουν διαφορα 'πλαισια' πινακιδωματος , αλλα με βιδες αλλα χωνευτα αλλα με αυτακια..κλπ
μεγεια το αμαξι.
Τι πηρες?
Να είσαι καλά, σ' ευχαριστώ!!! Μόλις πήγα σε συνεργείο και τις έβαλα!!! Πήρα ένα Κia Rio 1250cc!!!
-
.....τι είμαι αφορά μόνο εμένα κύριε coupea, η έννοια μου είναι να είναι κατανοητά όσα θέλω να μεταφέρω, να είναι σωστά από τεχνικής άποψης, και χωρίς τουλάχιστον βασικά λάθη, αφιερώνω ώρες γιατί το γουστάρω, γιατί εμπλουτίζω το αρχείο μου και γιατί ξαναθυμάμαι ξεχασμένα πράγματα, το κακό είναι ότι όσα περισσότερα μαθαίνω τόσο πιο μικρός και λίγος αισθάνομαι, και αφού θεωρείς ότι απέτυχα σαν άνθρωπος, μη με παίζεις κύριε, μη με κάνεις παρέα που λένε, είμαι αποτυχημένος, θέλεις να ασχολείσαι με αποτυχημένους ?
21 Quadra
4TF S1600 DriverΚαι καλά κάνεις.Απο την μεριά μου το κειμενο που εγραψα ήθελε ανάλυση για να γινει κατανοητό με τεχνικούς όρους .Σωστά ,δεν εχω αντίρηση . Οπως επίσης δεν δινω πολυ σημασία στην αναλυση και αυτο φαινεται σε οσα γραφω. Απο κει και πέρα ειναι θέμα δικό μου . Οχι δικό σου .Any way.
Σου επαναλαμβάνω ότι παρακολουθώ τα οσα γράφεις και φυσικά κατέχεις πράμα. Ομως όταν ενας αλλος κανει λάθος στα γραφόμενά του κατα την γνωμη σου,τότε οφείλεις ως υπευθυνο ατομο να τον διορθώσεις όπως πρέπει και να μην τον προκαλείς. Τις εμπειρίες μας εκτος απο τον εαυτό μας τις μοιραζόμαστε και τις μεταδίδουμε για να μάθουν και οι άλλοι . Οχι με δηθεν ερωτήσεις ευτελούς απάντησης. Δεν ειμαι ασχετος και δεν με ενδιαφερει να αποδέιξω τίποτα και σε κανεναν.
Και δεν σε ''παίζω''. Απλά δεν ανέχομαι μαγκιές τέτοιου είδους. Πιτσιρικάς δεν είσαι ούτε εσύ ούτε εγώ για να κρυβόμαστε.
Μη μου λες λοιπόν οτι σε θεωρώ αποτυχημένο. Αλλού ήταν το πρόβλημα και κατάλαβες πιστεύω.
Τα λέμε!
Sorry για το off! -
coupea αν διορθώσω κάποιον ή εσένα, το λιγότερο που θα εισπράξω είναι μερικά καντήλια, το έχω ζήσει το φαινόμενο, οπότε είναι δίκοπο μαχαίρι του πως θα απαντήσεις. Η μόνη μου έννοια είναι να αποφεύγω όσο μπορώ τις επιθέσεις επί προσωπικού, τις δέχομαι κατά καιρούς, τις διαβάσατε πρόσφατα άλλωστε, περαν τούτου δεν μπορώ να κάνω τ'ίποτα άλλο παρά να συνεχίσω νa γράφω όπως ξέρω και μπορώ για το κέφι μου μόνο, και όποιος θέλει κρατάει κάτι ή το απορρίπτει, καμμιά φορά μου το πετάνε και στα μούτρα, δεν πειράζει.
sorry -
Aν υπαρχει λάθος θα γινει αποδεκτό . Εφόσον υπάρχει εξήγηση. Ενας ξερόλας δεν δεχεται τίποτα . Αν ολοι ειναι ξερολες εδω μεσα τότε οκ. Τζαμπα γραφει ο καθενας .
Never mind!.....Συνεχίζουμε! -
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
εδω και καιρο μυριζει καποιες φορες βενζινη η καμπινα...εχω παρατηρησει μονον οταν εχει λιγη βενζινει μεσα στο ντεποζιτη...στην αρχη λεω χανει απο το σωληνακι και πεταχτικα εξω με τον πυροσβεστηρα γιατι ημουν εν κινηση...δεν χανει πουθενα τελικα.δεν ξερω τι γινετε...επιστροφη εχει μετα την τρομπα οχι στην μπεκιερα μπροστα...το συστημα αερισμου δεν το εχω πειραξει
το ιδιο μοτερ εχω και εγω σε BARCHETTA και μου μυριζει βενζινη..δηλαδη μολις γυριζω απο βολτα και το παρκαρω στο κλειστο γκαραζ η μανα μου φωναζει οτι βρωμαει βενζινη (ενω στα αλλα αυτοκινητα δεν λεει τιποτα). Ετσι το παρετηρησα 2-3 φορες και ειχε δικηο η μανα.
Επειδη το αμαξι προερχεται απο μεγαλο σερβις + (ιμαντες-μεταβλητος και καινουργια εξατμιση με καταλυτη) και φοβαμαι μην κανω ζημια ρωταω για πιθανες αιτιες. Θα το παω βεβαια στον μηχανικο αλλα θελω να εινμαι ετοιμος μη με πιασει αδιαβαστο....μεχρι στιγμης εχω διαβασει τα σχετικα εδω και ενας φιλος λαντσιστι μου ειπε οτι ειχε το ιδιο προβλημα και του εμφανιζε και ξαφνικα σβησιματα λογω στραβοβαλμενου/ελαττωματικου φιλτρου βενζινης
ειναι δυνατον?...αν ναι, υποψιαζομαι οτι εγινε στην αλλαγη εξατμισης (θεοφιλος) διοτι μου ειχε κολλησει και το καλωδιο της οπισθεν πανω στην εξατμιση και φυσικα ελυωσε-καηκε (οπως ειπε ο ηλεκτρολογος που πηγε να βαλει το παρκτρονικ), εοειδη Ισχυριζομουνα οτι η οπισθεν δουλευε, να παω για νομπελ φυσικης αφου καταφερα να μεταφερω ρευμα χωρις καλωδιο (απλα δεν υπηρχε). Ο Θ. ειχε βαλει και ενα ασημι σπρευ απο κατω στις κολησεις λεγοντας ' 'θα σου μυριζει σαν καμμενο για λιγο, μην ανησυχεις θα φυγει μολις ζεσταθει καλα'...μωρε παραζεσταθηκε και εφυγε και το καλωδιο. Παλι καλα που δεν βραχυκυκλωσα κανα εγκεφαλο
Επισησ, οταν το σηκωσα στον εξατμισα ειδα να κρεμεται διπλα στον πισω δεξι τροχο (30 εκατοστα πιο μεσα) ενα σωληνακι στον αερα...τι ειναι τουτο ρωτησα και μου ειπε για αναθυμιασεισ βενζινεις...λετε να ειναι απο κει η μυρωδια?
- Για πειτε καμμια αλλη πιθανη αιτια μυρωδιας βενζινης ωστε να παω στον κ. Τακη Δουλαμη (μηχανικος ΑΛΦΙΣΤΙ ΣΕΡΒΙΣ λεει) προετοιμασμενος, ωστα να μη μου παρει το παντελονι..
2 **πηγα στη φιατ να ρωτησω για 2α κλειδια **και μου ειπαν μονο καινουrγια +μαστερ-αλλα με 1000 (χιλια+ ευρω) διοτι πρεπει να αλλαξουν οι κλειδαριες το ομομπιλαιζερ και κατι στον ψεκασμο (δεν ειχα το μαστερ κλειδι ). Ο τοπικος κλειδαρας μου εκανε αντιγραφο με 75 ευρω (αντεγραψε και το ιμομπιλαιζερ μζι). Δεν ειναι υπερβολικοι στη ΦΙΑΤ?...Τι θα κερδιζα αν εκανα κλειδια οριτζιναλ στο Μιλανο αντι μαιμου στον Γερακα?
-
Δεν εχεις το καφε κλειδι;
Εισαι σιγουρος οτι εχει φιλτρο βενζινης;Απο καποια ημερομηνια και μετα δεν ειχαν φιλτρο. -
Eχεις δει το http://www.barchetta.gr/forum/ ?
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........