-
Ο νέος ΚΟΚ κάνει τα πρόστιμα που 'ελέγχει' η τροχαία πιο ακριβά, ώστε να ρυθμίζει από πριν τα έσοδά της, αλλά από την άλλη κάνει και ειδικές τιμές-δόσεις-εκπτώσεις προς τους 'πελάτες'. Υπάρχει ακόμα κανένας που έχει φάει το παραμύθι ότι όλο αυτό γίνεται για το καλό μας;
-
Ο νέος ΚΟΚ κάνει τα πρόστιμα που 'ελέγχει' η τροχαία πιο ακριβά, ώστε να ρυθμίζει από πριν τα έσοδά της, αλλά από την άλλη κάνει και ειδικές τιμές-δόσεις-εκπτώσεις προς τους 'πελάτες'. Υπάρχει ακόμα κανένας που έχει φάει το παραμύθι ότι όλο αυτό γίνεται για το καλό μας;
-
Ο νέος ΚΟΚ κάνει τα πρόστιμα που 'ελέγχει' η τροχαία πιο ακριβά, ώστε να ρυθμίζει από πριν τα έσοδά της, αλλά από την άλλη κάνει και ειδικές τιμές-δόσεις-εκπτώσεις προς τους 'πελάτες'. Υπάρχει ακόμα κανένας που έχει φάει το παραμύθι ότι όλο αυτό γίνεται για το καλό μας;
-
Οχι.
-
Φυσικά όχι. Πάντως πόσο ηλίθιους μας θεωρούν.κανένα μέτρο ουσίας θα πάρουν επιτέλους, για τον κόσμο.
-
Δεν βλέπω πουθενά την επιλογή 'Για να σώσει ζωές'.
Την ξέχασες, ή μήπως η ψηφοφορία είναι μόνο για όσους πιστεύουν ότι ο νέος ΚΟΚ φτιάχτηκε για να γεμίσει τα ταμεία του κράτους;
-
Να συμπληρωσω κατι στο παραπανω ''Οχι''..ο ΚΟΚ μια χαρα τα λεει(εκτος του αντιρανταρ) το θεμα ειναι οτι ενω γινεται καθημερινα μπροστα στα ματια των τροχονομων σωρεια (δυνητικα θανατηφορων) παραβασεων, (στις περισσοτερες των περιπτωσεων) η υπερβαση του οριου ταχυτητας ειναι αυτη που τιμωρειται!
Δεν φταει ο ΚΟΚ δηλαδη..αλλα η μη εφαρμογη του τελικα!
-
Πως ακριβώς σώζει ζωές όταν τη στήνουν στην ευθεία με το διάζωμα και τις τρεις λωρίδες που έχει όριο ταχύτητας 70 και σε γράφουν; Αν θέλουν να κάνουν κάτι, ας φτιάξουν τους δρόμους, ας ρυθμίσουν τα φανάρια και ας βάλουν τροχονόμους στα επικίνδυνα σημεία. Και ας κάνουν ελέγχους το βράδυ στα πραγματικα επικίνδυνα σημεία. Όλα τα άλλα είναι υποκρισία.
Όσο για την επιλογή, υπάρχει ανάλογη του να μας συνετίσουν πληρώνοντας. Διότι αν είναι τόσο υπεράνω χρήματος, ας μην εισέπραταν $ για τις παραβάσεις.
-
ετσι ειναι.
Τωρα που μυρίστηκαν χρημα βγαινουν εξω και με το παραμικρο σε σταματανε.
Αυτο γιατι δεν το κανανε και πριν αν ηθελαν να μειώσουν τα ατυχηματα?
κατα τα αλλα ενταξει σωστα .....και για το κρανος και για τα κινητα και για την ταχυτητα συμφωνω και ετσι πρεπει να ειναι γιατι τοσα χρονια ενα μπαχαλο γινοταν. Αλλα τα φεσια βρε παιδια.....αυτο φαινετε καθαρα οτι θελουν να τα αρπαξουν. Πως αλλωστε θα βγαλουν τους προεκλογικους τους αγωνες? -
Ο χρήστης erou έγραψε:
Πως ακριβώς σώζει ζωές όταν τη στήνουν στην ευθεία με το διάζωμα και τις τρεις λωρίδες που έχει όριο ταχύτητας 70 και σε γράφουν; Αν θέλουν να κάνουν κάτι, ας φτιάξουν τους δρόμους, ας ρυθμίσουν τα φανάρια και ας βάλουν τροχονόμους στα επικίνδυνα σημεία. Και ας κάνουν ελέγχους το βράδυ στα πραγματικα επικίνδυνα σημεία. Όλα τα άλλα είναι υποκρισία.Όσο για την επιλογή, υπάρχει ανάλογη του να μας συνετίσουν πληρώνοντας. Διότι αν είναι τόσο υπεράνω χρήματος, ας μην εισέπραταν $ για τις παραβάσεις.
Mην είσαι απόλυτος, θα σώσει και κάποιες ζωές.
Η πιο κοντινή απάντηση για μένα είναι η 'τρομοκράτηση των οδηγών'. -
Αν ο κόσμος δεν καταλαβαίνει ότι φορώντας ζώνη-κράνος προστατεύει την ζωή του, όπως και με το να σταματάει στα φανάρια κ.λ.π, ότι πρόστιμα και να βάλουν δεν θα αλλάξει δραματικά η κατάσταση. εκτός και αν σε κάθε γωνία βάλουν και τροχονόμο. Οδηγική παιδεία, κάτι πρέπει να γίνει πάνω σ' αυτό μπας και σωθούν οι επόμενες γενιές
-
Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί όταν πληρώνεις αμέσως πληρώνεις τα μισά. Δηλαδή άμα έχεις να πληρώσεις η παράβαση έχει τη μισή βαρύτητα ενώ άμα δεν έχεις τιμωρείσαι διπλά??
-
Ο χρήστης dinosm έγραψε:
Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί όταν πληρώνεις αμέσως πληρώνεις τα μισά. Δηλαδή άμα έχεις να πληρώσεις η παράβαση έχει τη μισή βαρύτητα ενώ άμα δεν έχεις τιμωρείσαι διπλά??O κύριος υπουργός είπε στα κανάλια ότι με αυτόν τον τρόπο 'αναγνωρίζεται η μεταμέλεια'
Πάντως, το σωστό το έγραψε την Κυριακή ο Παπαδόπουλος στην τελευταία σελίδα της Κ.Ε. Οι Έλληνες παρανομούν γιατί πολύ απλά ΜΠΟΡΟΥΝ. Δεν είναι θέμα χρημάτων, κι όποιος νομίζει ότι πίσω από τις τρελές αυξήσεις στις χρηματικές ποινές κρύβεται η -όψιμη, μα πάρα πολύ όψιμη- ευαισθησία της κυβέρνησης απέναντι στα τροχαία νομίζω ότι παραείναι ρομαντικός. Είναι θέμα νοοτροπίας λόγω της απαράδεκτης λειτουργίας της τροχαίας και της δυστακτικότατης αντιμετώπισης των παραβατών από το ίδιο το κράτος. Π.χ. γιατί όχι ποινές που προβλέπουν 'κοινωνικές υπηρεσίες'; Πολύ απλά, γιατί σε αυτό το μπ@...ο που λέγεται ελληνικό κράτος μία σοβαρή και βέβαια σύνθετη προσπάθεια με ένα μεσομακροπρόθεσμο στόχο είναι ΑΔΥΝΑΤΗ!
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Π.χ. γιατί όχι ποινές που προβλέπουν 'κοινωνικές υπηρεσίες'; Πολύ απλά, γιατί σε αυτό το μπ@...ο που λέγεται ελληνικό κράτος μία σοβαρή και βέβαια σύνθετη προσπάθεια με ένα μεσομακροπρόθεσμο στόχο είναι ΑΔΥΝΑΤΗ!
Βρε Πέτρο έχουμε ένα σωρό δημόσιους υπάλληλους που πληρώνονται και κάθονται. Να τους στείλουμε και βοηθούς (στο καθησιό)?
-
Δεν ξέρω για εσάς και πραγματικά θα ήθελα να το ακούσω αλλά εγώ έχω φάει πολλές φορές πρόστιμο για υπέρβαση ορίου ταχύτητας, πάντα στις ευθείες της παραλιακής, 3 λωρίδες, ορατότητα, Κυριακή πρωί, μόνος μου και με υπέρβαση του ορίου από 70 σε 100. Μία φορά έφαγα πρόστιμο για παραβίαση κόκκινου, Κυριακή ξημερώματα, σε φανάρι στη Βάρκιζα που κρατάει 4 λεπτά, χειμώνα - καλοκαίρι, πρωί - βράδυ, ήμουν μόνος μου, δεν είχε περάσει κανένας στο τετράλεπτο, είχα ορατότητα εκατοντάδων μετρων και με έγραψαν περαστικοί τροχαίοι.
Πολλές ζωές έσωσαν με τα πρόστιμα που πλήρωσα...
-
Να συμπληρώσω και εγώ κάτι. Θεωρώ ότι ο νέος ΚΟΚ δεν χρειαζόταν. Ο παλιός θα ήταν υπέρ-αρκετός για να μειώσει τα τροχαία, αν εφαρμοζόταν με αυστηρότητά.
Το θέμα λοιπόν δεν είναι να αυξηθούν τα πρόστιμο (για κράνος λόγου χάρη), αλλά οι πιθανότητες να πληρώνει ο παραβάτης οδηγός, έστω και μικρότερα ποσά.
Αν ο κάθε συστηματικός παραβάτης του ΚΟΚ (όπως εγώ για παράδειγμα στο θέμα της ταχύτητας) ήξερε ότι είχε πολύ μεγάλες πιθανότητες να τον γράψουν κάθε φορά που παραβιάζει το όριο (ή οδηγεί χωρίς ζώνη, ή περνάει με κόκκινο, ή παρκάρει στα πεζοδρόμια, ή οδηγεί με το κινητό στο χέρι), τότε σίγουρα θα το ξανασκεφτόταν, ακόμα και αν τα πρόστιμα ήταν πιο μικρά.
Κρίνοντας από την προσωπική μου εμπειρία, θεωρώ ότι δεν έχει νόημα να βάζεις εξοντωτικά πρόστιμα στους ελάχιστους φουκαράδες που πιάνεις γιατί αυτό δεν χρησιμεύει παραδειγματικά στους υπόλοιπους. Εγώ οδηγώ με 200άρες στον αυτοκινητόδρομο ακριβώς γιατί γνωρίζω ότι οι πιθανότητες να με σταματήσουν σε μπλόκο είναι πάρα πολύ μικρές. Αντίθετα, αν η τροχαία δείξει στους οδηγούς ότι κάθε φορά που 'γράφουν' τον ΚΟΚ έχουν μεγάλες πιθανότητες να πληρώσουν πρόστιμο, θα έχει κάνει μεγάλα βήματα για την προώθηση της οδικής ασφάλειας.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αν ο κάθε συστηματικός παραβάτης του ΚΟΚ (όπως εγώ για παράδειγμα στο θέμα της ταχύτητας) ήξερε ότι είχε πολύ μεγάλες πιθανότητες να τον γράψουν κάθε φορά που παραβιάζει το όριο (ή οδηγεί χωρίς ζώνη, ή περνάει με κόκκινο, ή παρκάρει στα πεζοδρόμια, ή οδηγεί με το κινητό στο χέρι), τότε σίγουρα θα το ξανασκεφτόταν, ακόμα και αν τα πρόστιμα ήταν πιο μικρά.Με την προυποθεση να αλλαξουν τα αστεια ορια ταχυτητας ομως!
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αν ο κάθε συστηματικός παραβάτης του ΚΟΚ (όπως εγώ για παράδειγμα στο θέμα της ταχύτητας) ήξερε ότι είχε πολύ μεγάλες πιθανότητες να τον γράψουν κάθε φορά που παραβιάζει το όριο (ή οδηγεί χωρίς ζώνη, ή περνάει με κόκκινο, ή παρκάρει στα πεζοδρόμια, ή οδηγεί με το κινητό στο χέρι), τότε σίγουρα θα το ξανασκεφτόταν, ακόμα και αν τα πρόστιμα ήταν πιο μικρά.
Το μεγάλο πρόβλημα είνα η έλειψη μαθήματος κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία (με συμετοχή και των γονέων). Πρέπει κάποια στιγμή να μάθουμε να μην χρειαζόμαστε 'μπαμπούλα' για να κάνουμε τα αυτονόητα (ζώνη, κράνος, στοπ, κόκκινο κλπ)
-
Η αστυνομευση αυτες τις μερες ηταν πολυ μεγαλη, και τα προστιμα βαρβατα.Συνηθως καταληγουμε σε απαξίωση των μετρων γιατι η αστυνομευση το πολυ σε ενα μηνα θα εχει γυρισει στους γνωστους ρυθμους.
Παντως εαν (υποθετικα) συνεχισει ετσι,τοτε το Αθηνα-Θεσσαλονίκη πάπαλα, καθοτι σε 5 ταξιδια το πολυ εχεις χασει το διπλωμα σου στις απεραντες ευθείες,καθοτι τα 150+ θα ειναι απαγορευμενη ταχυτητα. -
Ακριβώς! Τα όρια ταχύτητας είναι αστεία και ΟΛΟΙ τα παραβιάζουν, είτε τους βλέπει η τροχαία είτε όχι. Αν ήταν πιο πραγματικά θα είχαν κάθε λόγο να σε τιμωρούν. Η κατάσταση των δρόμων επίσης. Αντί να φτιάξουν τους δρόμους, χαμηλώνουν τα όρια ταχύτητας! Και πως θα πάω εγώ στη δουλειά μου; Σε τρεις ώρες αντί σε μία;
Και αν τρέχουμε είναι γιατί βιαζόμαστε να τα προλάβουμε όλα, στην κwλοκοινωνί@ που μα έχουν φτιάξει να ζούμε. Όχι να μας τιμωρούν κι από πάνω...
Νέα Μέτρα