-
Λοιπόν, το αμάξι: Punto 60 SX MK1 (1997)
Σύμπτωμα: Στην ευθεία χωρίς γκάζι πάει ολόισια, στην επιτάχυνση αποκλίνει αισθητά προς τα δεξιά και στο φρενάρισμα προς τ' αριστερά. Αυτό γίνεται χωρίς να υπάρχει κάποια αντίδραση στο τιμόνι. Όλα αυτά εμφανίζονται κυρίως με ταχύτητα 70χαω και άνω. Το φαινόμενο έχει παρουσιαστεί από πολύ καιρό και νομίζω επιδεινώνεται σιγά-σιγά.
Εβγαλα σήμερα τον εμπρός αριστερό τροχό και είδα ότι εκεί που έχει αυτό το λαστιχένιο σύνδεσμο που ενώνεται το ακρόμπαρο με την πλύμνη του τροχού, το λαστιχάκι είναι κομμένο (όχι όμως διαλυμμένο). Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στο σύνδεσμο που συνδέει το ψαλίδι με την πλύμνη του τροχού. Προσπάθησα να κουνήσω με το χέρι τον τροχό (ενώ ήταν στο γρύλο) δεξιά αριστερά και πάνω κάτω και δεν αισθάνθηκα κανένα τζόγο.
Ερωτήσεις: Μπορεί το τράβηγμα του αυτοκινήτου να προέρχεται από βλάβη σε αυτά τα σημεία; Γνωρίζει κανείς στο περίπου κόστος επισκευής;
-
Λοιπόν, το αμάξι: Punto 60 SX MK1 (1997)
Σύμπτωμα: Στην ευθεία χωρίς γκάζι πάει ολόισια, στην επιτάχυνση αποκλίνει αισθητά προς τα δεξιά και στο φρενάρισμα προς τ' αριστερά. Αυτό γίνεται χωρίς να υπάρχει κάποια αντίδραση στο τιμόνι. Όλα αυτά εμφανίζονται κυρίως με ταχύτητα 70χαω και άνω. Το φαινόμενο έχει παρουσιαστεί από πολύ καιρό και νομίζω επιδεινώνεται σιγά-σιγά.
Εβγαλα σήμερα τον εμπρός αριστερό τροχό και είδα ότι εκεί που έχει αυτό το λαστιχένιο σύνδεσμο που ενώνεται το ακρόμπαρο με την πλύμνη του τροχού, το λαστιχάκι είναι κομμένο (όχι όμως διαλυμμένο). Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στο σύνδεσμο που συνδέει το ψαλίδι με την πλύμνη του τροχού. Προσπάθησα να κουνήσω με το χέρι τον τροχό (ενώ ήταν στο γρύλο) δεξιά αριστερά και πάνω κάτω και δεν αισθάνθηκα κανένα τζόγο.
Ερωτήσεις: Μπορεί το τράβηγμα του αυτοκινήτου να προέρχεται από βλάβη σε αυτά τα σημεία; Γνωρίζει κανείς στο περίπου κόστος επισκευής;
Πρόβλημα σε Ακρόμπαρα - ψαλίδια;