-
Συγγνώμη για την ασχετοσύνη μου αλλά έχω την εξής απορία:
Το πόσο ροπή βγάζει ένα αυτοκίνητο είναι συνάρτηση μόνο της ιπποδύναμης ή και των κυβικών του κινητήρα?
Ένας φίλος μου λέει ότι είναι θέμα μόνο της ιπποδύναμης (μου δίνει για απόδειξη τον τύπο της ροπής: Ροπή = Ισχύς/γωνιακή ταχύτητα (όπου η γωνιακή ταχύτητα είναι ανάλογη των στροφών του κινητήρα (RPM), αλλά είμαι σίγουρος ότι έχω διαβάσει πολλές φορές στον ειδικό τύπο ότι πιο πολλά κυβικά σημαίνουν και μεγαλύτερη ροπή. Αν δηλαδή έχουμε ένα κινητήρα 1.6 με 150 ίππους και έναν 2.0 με 150 ίππους, μεγαλύτερη ροπή θα έχει ο 2.0.Τι τελικά ισχύει και γιατί?
Ευχαριστώ πολύ.
-
Συγγνώμη για την ασχετοσύνη μου αλλά έχω την εξής απορία:
Το πόσο ροπή βγάζει ένα αυτοκίνητο είναι συνάρτηση μόνο της ιπποδύναμης ή και των κυβικών του κινητήρα?
Ένας φίλος μου λέει ότι είναι θέμα μόνο της ιπποδύναμης (μου δίνει για απόδειξη τον τύπο της ροπής: Ροπή = Ισχύς/γωνιακή ταχύτητα (όπου η γωνιακή ταχύτητα είναι ανάλογη των στροφών του κινητήρα (RPM), αλλά είμαι σίγουρος ότι έχω διαβάσει πολλές φορές στον ειδικό τύπο ότι πιο πολλά κυβικά σημαίνουν και μεγαλύτερη ροπή. Αν δηλαδή έχουμε ένα κινητήρα 1.6 με 150 ίππους και έναν 2.0 με 150 ίππους, μεγαλύτερη ροπή θα έχει ο 2.0.Τι τελικά ισχύει και γιατί?
Ευχαριστώ πολύ.
Στη ροπή μετράει η χωρητικότητα του κινητήρα ή μόνο η ισχύς?