-
Καλησπέρα παίδες, λοιπόν, για να μπω στο ψητό. Ο πατέρας μου έχει ένα Audi 100 (του ΄86 μοντέλο), το είχαμε φέρει οδικώς από Γερμανία το ’88, 1800cc, 115 άτια (νομίζω είχε). Το αυτοκίνητο είναι ατρακαριστο, αλλά τόσα χρόνια (σχεδόν 20 στο δρόμο)και με πάρα πολλά χλμ πάνω του (πάει για δεύτερο μηδενισμό το κοντέρ) χρειάζεται update. Βέβαια, έχει αλλαχτεί η μηχανή του 2 φορές (μια 2λιτρη και μια 1. και τώρα τελευταία βγάζει προβλήματα περιφερειακά ( ντίζα συμπλέκτη/γκαζιού, καρμπυρατέρ, εξάτμιση), να μη πω και τα πλαστικά του μέσα που τρίζουν (ταμπλό κτλ.).
Επειδή αυτό το αμάξι το υπεραγαπώ και τώρα που ο πατέρας μου θα αγοράσει άλλο αυτοκίνητο (μάλλον το Α6), θέλω να φτιάξω το 100αρι. Υπάρχει λύση; Χρόνος υπάρχει και από λεφτά, ε σιγά σιγά θα τα καταφέρω. Έχω πολλή όρεξη και για προσωπική εργασία, αλλά και για ψάξιμο. Θέλω όμως να βρω καλά μαστόρια, όχι άσχετους.
Σκέφτομαι λοιπόν, να το γυμνώσω εντελώς, τρίψιμο και βάψιμο εξ’ολοκλήρου και μετά –σκέφτομαι- φύλλα Dynamat και ταπετσαρία. Θα φτιάξω τα υπάρχοντα καθίσματα μπρος-πίσω, και τώρα ξεκινάμε τα δύσκολα. Θα μπορέσω να βάλω τα ίδια πλαστικά στο ταμπλό; Μπορώ να βρω καινούρια που να ταιριάζουν στο μοντέλο αυτό; Υπάρχει μάστορας που γνωρίζει τη δουλειά;
Με τη μηχανή τι να κάνω; Θέλω κάτι καλύτερο, υπάρχει μηχανή από άλλο μοντέλο ή αυτοκίνητο για να βάλω πάνω; Πείτε μου και για όλα τα περιφερειακά…
Φρένα; Αναρτήσεις; Ζάντες/λάστιχα;
Τι τρεξίματα θα έχω με υπουργεία και ΚΤΕΟ αν αλλάξω μοτέρ από άλλο μοντέλο;
Περιμένω απαντήσεις, βοήθεια, λύσεις. Όποιος δε θέλει να πει ονόματα (για να μη θεωρηθεί διαφήμιση), σας παρακαλώ πολύ στείλτε e-mail (pontium21@yahoo.com).
Σας ευχαριστώ πολύ, Γιάννης από Ελευσίνα. -
Καλησπέρα παίδες, λοιπόν, για να μπω στο ψητό. Ο πατέρας μου έχει ένα Audi 100 (του ΄86 μοντέλο), το είχαμε φέρει οδικώς από Γερμανία το ’88, 1800cc, 115 άτια (νομίζω είχε). Το αυτοκίνητο είναι ατρακαριστο, αλλά τόσα χρόνια (σχεδόν 20 στο δρόμο)και με πάρα πολλά χλμ πάνω του (πάει για δεύτερο μηδενισμό το κοντέρ) χρειάζεται update. Βέβαια, έχει αλλαχτεί η μηχανή του 2 φορές (μια 2λιτρη και μια 1. και τώρα τελευταία βγάζει προβλήματα περιφερειακά ( ντίζα συμπλέκτη/γκαζιού, καρμπυρατέρ, εξάτμιση), να μη πω και τα πλαστικά του μέσα που τρίζουν (ταμπλό κτλ.).
Επειδή αυτό το αμάξι το υπεραγαπώ και τώρα που ο πατέρας μου θα αγοράσει άλλο αυτοκίνητο (μάλλον το Α6), θέλω να φτιάξω το 100αρι. Υπάρχει λύση; Χρόνος υπάρχει και από λεφτά, ε σιγά σιγά θα τα καταφέρω. Έχω πολλή όρεξη και για προσωπική εργασία, αλλά και για ψάξιμο. Θέλω όμως να βρω καλά μαστόρια, όχι άσχετους.
Σκέφτομαι λοιπόν, να το γυμνώσω εντελώς, τρίψιμο και βάψιμο εξ’ολοκλήρου και μετά –σκέφτομαι- φύλλα Dynamat και ταπετσαρία. Θα φτιάξω τα υπάρχοντα καθίσματα μπρος-πίσω, και τώρα ξεκινάμε τα δύσκολα. Θα μπορέσω να βάλω τα ίδια πλαστικά στο ταμπλό; Μπορώ να βρω καινούρια που να ταιριάζουν στο μοντέλο αυτό; Υπάρχει μάστορας που γνωρίζει τη δουλειά;
Με τη μηχανή τι να κάνω; Θέλω κάτι καλύτερο, υπάρχει μηχανή από άλλο μοντέλο ή αυτοκίνητο για να βάλω πάνω; Πείτε μου και για όλα τα περιφερειακά…
Φρένα; Αναρτήσεις; Ζάντες/λάστιχα;
Τι τρεξίματα θα έχω με υπουργεία και ΚΤΕΟ αν αλλάξω μοτέρ από άλλο μοντέλο;
Περιμένω απαντήσεις, βοήθεια, λύσεις. Όποιος δε θέλει να πει ονόματα (για να μη θεωρηθεί διαφήμιση), σας παρακαλώ πολύ στείλτε e-mail (pontium21@yahoo.com).
Σας ευχαριστώ πολύ, Γιάννης από Ελευσίνα. -
Καλησπέρα παίδες, λοιπόν, για να μπω στο ψητό. Ο πατέρας μου έχει ένα Audi 100 (του ΄86 μοντέλο), το είχαμε φέρει οδικώς από Γερμανία το ’88, 1800cc, 115 άτια (νομίζω είχε). Το αυτοκίνητο είναι ατρακαριστο, αλλά τόσα χρόνια (σχεδόν 20 στο δρόμο)και με πάρα πολλά χλμ πάνω του (πάει για δεύτερο μηδενισμό το κοντέρ) χρειάζεται update. Βέβαια, έχει αλλαχτεί η μηχανή του 2 φορές (μια 2λιτρη και μια 1. και τώρα τελευταία βγάζει προβλήματα περιφερειακά ( ντίζα συμπλέκτη/γκαζιού, καρμπυρατέρ, εξάτμιση), να μη πω και τα πλαστικά του μέσα που τρίζουν (ταμπλό κτλ.).
Επειδή αυτό το αμάξι το υπεραγαπώ και τώρα που ο πατέρας μου θα αγοράσει άλλο αυτοκίνητο (μάλλον το Α6), θέλω να φτιάξω το 100αρι. Υπάρχει λύση; Χρόνος υπάρχει και από λεφτά, ε σιγά σιγά θα τα καταφέρω. Έχω πολλή όρεξη και για προσωπική εργασία, αλλά και για ψάξιμο. Θέλω όμως να βρω καλά μαστόρια, όχι άσχετους.
Σκέφτομαι λοιπόν, να το γυμνώσω εντελώς, τρίψιμο και βάψιμο εξ’ολοκλήρου και μετά –σκέφτομαι- φύλλα Dynamat και ταπετσαρία. Θα φτιάξω τα υπάρχοντα καθίσματα μπρος-πίσω, και τώρα ξεκινάμε τα δύσκολα. Θα μπορέσω να βάλω τα ίδια πλαστικά στο ταμπλό; Μπορώ να βρω καινούρια που να ταιριάζουν στο μοντέλο αυτό; Υπάρχει μάστορας που γνωρίζει τη δουλειά;
Με τη μηχανή τι να κάνω; Θέλω κάτι καλύτερο, υπάρχει μηχανή από άλλο μοντέλο ή αυτοκίνητο για να βάλω πάνω; Πείτε μου και για όλα τα περιφερειακά…
Φρένα; Αναρτήσεις; Ζάντες/λάστιχα;
Τι τρεξίματα θα έχω με υπουργεία και ΚΤΕΟ αν αλλάξω μοτέρ από άλλο μοντέλο;
Περιμένω απαντήσεις, βοήθεια, λύσεις. Όποιος δε θέλει να πει ονόματα (για να μη θεωρηθεί διαφήμιση), σας παρακαλώ πολύ στείλτε e-mail (pontium21@yahoo.com).
Σας ευχαριστώ πολύ, Γιάννης από Ελευσίνα. -
αμαξαρα ειναι φιλε μου
απορω σε τοσα λιγα χλμ πως φαγατε τοσες μηχανες?
Ριξτου ενα πεντακυλινδρο μοτερ πανω να δεις πως ειναι τα αμαξια -
Αξιζει τον κοπο?τι λες?Δεν εχει καποια χαρακτηριστικα που να το καθιερωσαν στις καρδιες μας.Δεν ειναι ουτε πισωκινητο(σαν τα Εσκορντ,ή τις Ασκονες τις παλιες,ή τα Μαντα,ή παλιες μπεμπες)ουτε καλο τιμονι εχουν και απο οδικη συμπεριφορα τυπικα γερμανικα παλια αυτοκινητα=βαρετα
Σκεψου μηπως μπορεις να αγορασεις καποιο παλιο πισωκουνητο και να το ανακατασκευασεις
-
Δεν χρειάζεται να έχει κάποια χαρακτηριστικά που να το καθιερώνουν στις καρδιές των άλλων αφού είναι μέσα στην καρδιά του φίλου ovelixxx αυτό φτάνει. Οποιοδήποτε αυτοκίνητο μπορεί να είναι στα μάτια του καθενός το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο αν κουβαλάει αναμνήσεις σημαντικών και ευτυχισμένων στιγμών από τη ζωή του.
Εγώ θα το αποκαθιστούσα στην αυθεντική του μορφή με την δική του μηχανή. Εξάλλου σε τέσσερα χρόνια θα είναι και επίσημα κλασσικό!
Για ανταλλακτικά, πέραν των ψαξίματος που θα κάνεις στα διάφορα μαγαζιά στην Ελλάδα, προτείνω ψάξιμο και παρακολούθηση του ebay. H Γερμανία είναι θησαυρός!
-
sto ebay θα βρεις τα παντα και πολυ φτηνα.. και εγω για 5κυλινδρο θα σου ελεγα.. αμα εσυ το αγαπας μην σε νοιαζει τι λενε..
Μην τρελαθεις με τα τριψιματα κτλπ.. το δικο μας 80αρι 1.8Ε μοντ 88 το χρωμα του ειναι απλα τελειο για την ηλικια του.. αλλαξε ο πατερας μου πρωτη φορα συμπλεκτη στα 207 χιλ χλμ... μιλαμε για αυτοκινητο που δεν εχει περασει τις 6000 στροφες πανω απο 10 φορες στην ζωη του..
αυτη η κληρουχια της AUDI δεν παθαινει ΤΙΠΟΤΑ -
Ο χρήστης reddragon έγραψε:
sto ebay θα βρεις τα παντα και πολυ φτηνα.. και εγω για 5κυλινδρο θα σου ελεγα.. αμα εσυ το αγαπας μην σε νοιαζει τι λενε..
Μην τρελαθεις με τα τριψιματα κτλπ.. το δικο μας **80αρι 1.8Ε **μοντ 88 το χρωμα του ειναι απλα τελειο για την ηλικια του.. αλλαξε ο πατερας μου πρωτη φορα συμπλεκτη στα 207 χιλ χλμ... μιλαμε για αυτοκινητο που δεν εχει περασει τις 6000 στροφες πανω απο 10 φορες στην ζωη του..
αυτη η κληρουχια της AUDI δεν παθαινει ΤΙΠΟΤΑακριβως τα ιδια εχουμε
-
Κι εμένα το ψήλωμα -τρίψιμο - βάψιμο μου φαίνεται υπερβολικό. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι χρειάζεται τίποτε περισσότερο από ένα εξωτερικό φρεσκάρισμα. Σκουριές μου φαίνεται πολύ δύσκολο να έχει. Κι όσο για τα τριξίματα μήπως δεν χρειάζεται να τα αλλάξεις όλα για να σταματήσουν; Μήπως απλώς σφίγγοντας κάποιες βίδες τα περισσότερα διορθώνονται;
-
ένας μάστορας.. στην περιοχή μου ... κάνει ανακατασκευές ... σε quattro της της γεν νιας .. και είναι πολύ καλός. Αν θες στείλε πμ
-
G60: δε τις φάγαμε τις μηχανές, απλά γουστάραμε τη 2λιτρη και μετά απο αρκετά χρόνια ξαναβάλαμε τη δική της 1800άρα. Δε νομίζω τα χλμ να είναι λίγα, το αμάξι έχει κάνει αμέτρητα ταξίδια ανά την Ελλάδα όλα αυτά τα χρόνια, συν μερικά στο εξωτερικό(Τουρκία, Γεωργία, Βουλγαρία). Για τη 5κύλινδρη δεν έχω άποψη, θα το ψάξω.
doom1983: όπως είπε και ένας φίλος παραπάνω, δε χρειάζεται ένα αυτοκίνητο να έχει κάτι ιδιαίτερο για να μπεί στη καρδιές όλων, και μόνο η επιβλητικότητα του στο δρόμο, οι τεράστιοι χώροι του και το ότι δεν έχει κάποιο σοβαρό (μηχανικό/ηλεκτρικό/κτλ) πρόβλημα, με κάνει να το γουστάρω άγρια. Είχαμε ενα Opel Rekord (Berlina) του '78, πισωκούνα, μεγάλος έρωτας, αλλά αυτος που το αγόρασε το έκανε παλιοσίδερα. Αν έβρισκα ένα τέτοιο θα ήταν το επόμενο μου πρότζεκτ.
reddragon: δεν έχει τίποτα το χρώμα, απλά έχει σκάσει σε λίγα σημεία λόγω συνθηκών (βγήκε από το γκαράζ για να μπει πιο καινούριο). Απλά θέλω να το κάνω κούκλα.
NIGA: σκουριά το αυτοκίνητο δεν έχει πουθενά, κάτω, πάνω, μέσα, έξω, τίποτα. Ενώ τα καινούρια...
johnkyr: έχεις που-μου
-
Για την ιστορία:
Το Audi 100 είχε από τις καλύτερες αεροδυναμικές επιδόσεις όταν πρωτοβγήκε. Μιλάμε για πολύ καλό συντελεστή οπισθέλκουσας αν και δε θυμάμαι τον ακριβή αριθμό. Έβαλε τα γυαλιά σε πολλούς κατασκευαστές η Audi τότε.
Καλό φτιάξιμο και εύχομαι ακόμα τόσα χιλιόμετρα. -
Ο χρήστης Hector_ έγραψε:
Για την ιστορία:
Το Audi 100 είχε από τις καλύτερες αεροδυναμικές επιδόσεις όταν πρωτοβγήκε. Μιλάμε για πολύ καλό συντελεστή οπισθέλκουσας αν και δε θυμάμαι τον ακριβή αριθμό. Έβαλε τα γυαλιά σε πολλούς κατασκευαστές η Audi τότε.
Καλό φτιάξιμο και εύχομαι ακόμα τόσα χιλιόμετρα.0.30
-
Όντως το 100άρι τότε ήταν πολύ εξελιγμένο για την εποχή του τεχνολογικά. Ίσως ο ορισμός του πολύ αποτελεσματικού αλλά ίσως λίγο αδιάφορου αυτοκινήτου...
Μη μάσας πάντως, επειδή είναι με τα παλιά αμάξια που τρώμε κολλήματα και δεν ξεκολάμε από αυτά και παρά τις αδυναμίες τους συγκρίνοντας τα με τα σημερινά, τα λατρεύουμε...
Μόνο να ξέρεις ότι αν μπεις στο τριπάκι λύνω - τρίβω - βάφω - ξαναδένω, είναι μεγάλη μανούρα και ο μάστορας μπορεί να τα κάνει ακόμα πιο μαντάρα, χώρια που δεν φαντάζεσαι πόσα θα σου φύγουν...
Πάντως επειδή το γουστάρεις το αμάξακι, φτιάξτο όπως ήταν καινούργιο, για να έχει και τη συλλεκτική του αξία και για να αποφύγεις τη παγίδα του να το 'καγκουρέψεις'. Με πιο μεγάλο μοτέρ και σκληρές αναρτήσεις θα ζοριστεί το σασί πιο γρήγορα, οπότε οι τριγμοί σύντομα θα επανεμφανιστούν θριαμβευτικά!!!
Audi 100