-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
10000 Ε η χρονιά είπες?Πόσο πίσω είμαστε...
Α! και κάτι άλλο... αν αυτό το μπλε που φαίνεται δεμένο στη μούρη του Caterham είναι ο σένσορας χρονομέτρησης, τότε κακώς μπαίνει εκεί ΙΜΟ, καθώς σε μια επαφή (πράγμα εύκολο σε μια πίστα) απλά είναι πολύ πιθανό να φύγει.
Πάντως φοβερή εμπειρία, μπράβο για τις φωτος και την περιγραφή.
Ζηλεύω...
Ναι είναι ο σένσορας, οι φωτογραφίες είναι από τις δοκιμές και τις κατακτήριες. Μετά έπρεπε να φύγω
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Μια διορθωση μονο, δεν ειναι F3000 αλλα τα F.Zip ή οπως λεγονται πλεον Thunder Arabia Series. Κακης ποιοτητας μονοθεσια που απετυχαν εμπορικα στην Αγγλια και πουληθηκαν στους Αραβες. Τα BMW ειναι εκει γιατι η εταιρια εχει στησει στη συγκεκριμενη πιστα τη σχολης της για την Μεση Ανατολη. Για την Ευρωπη εχει επιλεγει η Βαλενθια και για την Ασια η Μαλαισια αν θυμαμαι καλα.Σωστός είναι η Thunder Arabia Series. Δε με χάλαγε με 10κ να τρέξω με αυτά τα αποτυχημένα για μια σεζόν 6 αγώνων.
Σχετικά με τη BMW, την επόμενη πρωί πήγα στο αεροδρόμιο και βλέπω μπροστά μου κάτι πιτσιρικάδες ανατολίτες (σχιστομάτηδες δηλ) στα διαβατήρια που ήταν δεν ήταν 20, να κρατάνε τα κράνη τους και να φοράνε μπουφάν της BMW F1. Ετρεξαν και έπαιρναν το δρόμο της επιστροφής μαζί με τους μηχανικούς.
Να πω ότι δε ζήλεψα θα είναι ψέμματα!
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Στη σελίδα που έβαλα πιο πάνω από το MR2 club έχω βάλει ένα βίντεο από 1 γύρο in car με το safety car. Εγώ κατάφερα να κάνω μόνο 2 χαλαρούς γύρους με το Lexus. Μακάρι να ξαναπάω και να κάνω το 3ωρο με τα Caterham για 270 ευρώ μαζί με δάσκαλο στις 16/2.
Η πίστα φτιάχτηκε μέσα σε 16 μήνες όπως είπαν. Τώρα πείτε μου είναι δύσκολο να φτιάξουμε κάτι παρόμοιο στο Ελληνικό με πίστα για καρτ, F1, drag, drift, εμπορικό κέντρο, σινεμά, καφετέριες, παιδότοπους, μητροπολιτικό πάρκο, ακόμα και ένα Mall για τα διαπλεκόμενα?
-
Ο χρήστης asyrigos έγραψε:
Δε με χάλαγε με 10κ να τρέξω με αυτά τα αποτυχημένα για μια σεζόν 6 αγώνων.Κανεναν δε θα χαλαγε, πιστεψε με. Απλα το εγραψα για να δουμε ποσο σχετικα ειναι ολα. Μεσα σε ενα τοσο χλιδατο εργο μια καραβια μονοθεσια, που στην Αγγλια περισσευαν, αρκουν για να δημιουργησουν το μελλον του σπορ στην περιοχη. Ηδη το πρωτο φυντανι που ξεπηδησε απο αυτα κερδισε αγωνα στην F. Toyota της Νεας Ζηλανδιας, ενα πρωταθλημα με πολυ συναγωνισμο αφου περα απο τους ποιοτικους ντοπιους εχει αρκετους χεραδες ευρωπαιους και αμερικανους που το χρησιμοποιουν για προπονηση στην offseason τους.
Σχετικά με τη BMW, την επόμενη πρωί πήγα στο αεροδρόμιο και βλέπω μπροστά μου κάτι πιτσιρικάδες ανατολίτες (σχιστομάτηδες δηλ) στα διαβατήρια που ήταν δεν ήταν 20, να κρατάνε τα κράνη τους και να φοράνε μπουφάν της BMW F1. Ετρεξαν και έπαιρναν το δρόμο της επιστροφής μαζί με τους μηχανικούς.
Να πω ότι δε ζήλεψα θα είναι ψέμματα!
Τιμη ρωτησες; Απο οτι θυμαμαι το διημερο course στη Βαλενθια κανει περιπου 4 χιλιαδες Ευρω που δεν ειναι εξωφρενικο ποσο με δεδομενη την ποιοτητα του πραγματος.
Να εισαι καλα και να εχεις τη τυχη να δεις και αλλα ωραια αυτοκινητοδρομια που χαιρονται οι εξω απο εδω
MR2 club Επίσκεψη στην πίστα F1 του Μπαχρέιν