-
1.6 mpi, ΟΧΙ τούρμπο, 105 άλογα, 8-βαλβίδες - ο παλαιότερος σε ηλικία και τεχνολογία κινητήρας , αρκετά οικονομικός που τραβάει από χαμηλά λόγο σχεδίασης (8 βαλβίδες) και δεν χαλάει εύκολα...
1.6 FSI, ΟΧΙ τούρμπο, 115 άλογα, 16-βαλβίδες - νεότερος κινητήρας που σταμάτησε σχετικά γρήγορα να παράγεται.
Πολύ οκονομικός και αυτός, 5,4 λίτρα / 100 χλμ σε ταξίδι και περίπου 8 με 9 μέσα στην πόλη σε αιρκοντίσιον και καύσωνα.
Αυτόν έχω εγώ εδώ και σχεδόν 6 χρόνια, κανένα πρόβλημα, μια χαρά πάει και με 100άρα και με 95άρα βενζίνη αρκεί να μην έχουν τα «γνωστά» πρόσθετα που βάζουν οι βενζινάδες (νοθευμένη).
Σαν απόδοση πάει καλύτερα στις μεσαίες στροφές ΑΛΛΑ λόγο βάρους αυτοκινήτου δεν είναι για τρέλες παρόλο που αν μαζέψει χιλιόμετρα τα κρατάει άνετα σε ταξίδι χωρίς προσπάθεια.
Με ένα φούλ ντεπόζιτο έχω καταφέρει να κάνω 878 χιλιόμετρα. Ταξίδι 400χλμ με 100-120χλμ/ώρα, βόλτες στην περιοχή και επιστροφή άλλά 400 χλμ πάλι με 100-120χλμ/ώρα...
Παλιά είχαν αναφερθεί προβλήματα ότι καίει λάδια αλλά προσωπικά δεν είχα κανένα θέμα, δεν υπάρχουν άλλες γνωστές μεγάλες βλάβες του στύλ πήρε φωτιά, ανατινάχτηκε, τίναξε τα πέταλα, γκάστρωσε την γάτα κλπ κλπ κλπ...1.4 TFsi ή Tsi (στα Golf), ΜΕ τούρμπο - 125 άλογα, τελευταίο μοντέλλο κινητήρα που αντικατέστησε όλα τα παραπάνω στα Α3 και πρωτοπαρουσιάστηκε στο Golf εδώ και 2-3 χρόνια τώρα.
Τα μικρά κυβικά του εξασφαλίζουν χαμηλές καταναλώσεις και το τούρμπο που διαθέτει του δίνει την δύναμη που λείπει.
Σαν δύναμη είναι κλάσεις ανώτερος παντού σε σχέση με τους 2 παραπάνω ελέω τούρμπο και ποιό οικονομικός αρκεί να μην έχεις δεμένο ένα τούβλο στο πόδι σου...
Θέλει άλλο στύλ οδήγησης που είναι θέμα χρόνου και συνήθειας να αποκτήσει κάποιος.
Όταν είχε πρωτοπαρουσιαστεί ακούγωνταν ένα σωρό κουλά για βλάβες, πυρκαγίες, κλπ αλλά μέχρι τώρα δεν υπάρχει τίποτα, έχει αποδεικτεί πολύ καλό σύνολο.Ελπίζω να έλυσα κάπως τον προβληματισμό σχετικά με τις διαφορές τους.
Μεταχειρισμένα θα βρείς πολλά Α3 mpi και Fsi, στις 99% των περιπτώσεων δεν θα υπάρχουν θέματα με τον κινητήρα τους ακόμα και αν έχουν 100.000χλμ.
Τα ξεχωρίζεις συνήθως από τους ίππους που δηλώνουν (105 ή 115 αντίστοιχα). -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
1.6 mpi, 105 άλογα, 8-βαλβίδες - ο παλαιότερος σε ηλικία και τεχνολογία κινητήρας , αρκετά οικονομικός που τραβάει από χαμηλά λόγο σχεδίασης (8 βαλβίδες) και δεν χαλάει εύκολα...1.6 FSI, 115 άλογα, 16-βαλβίδες - νεότερος κινητήρας που σταμάτησε σχετικά γρήγορα να παράγεται.
Πολύ οκονομικός και αυτός, 5,4 λίτρα / 100 χλμ σε ταξίδι και περίπου 8 με 9 μέσα στην πόλη σε αιρκοντίσιον και καύσωνα.
Αυτόν έχω εγώ εδώ και σχεδόν 6 χρόνια, κανένα πρόβλημα, μια χαρά πάει και με 100άρα και με 95άρα βενζίνη αρκεί να μην έχουν τα «γνωστά» πρόσθετα που βάζουν οι βενζινάδες (νοθευμένη).
Σαν απόδοση πάει καλύτερα στις μεσαίες στροφές ΑΛΛΑ λόγο βάρους αυτοκινήτου δεν είναι για τρέλες παρόλο που αν μαζέψει χιλιόμετρα τα κρατάει άνετα σε ταξίδι χωρίς προσπάθεια.
Με ένα φούλ ντεπόζιτο έχω καταφέρει να κάνω 878 χιλιόμετρα. Ταξίδι 400χλμ με 100-120χλμ/ώρα, βόλτες στην περιοχή και επιστροφή άλλά 400 χλμ πάλι με 100-120χλμ/ώρα...
Παλιά είχαν αναφερθεί προβλήματα ότι καίει λάδια αλλά προσωπικά δεν είχα κανένα θέμα, δεν υπάρχουν άλλες γνωστές μεγάλες βλάβες του στύλ πήρε φωτιά, ανατινάχτηκε, τίναξε τα πέταλα, γκάστρωσε την γάτα κλπ κλπ κλπ...1.4 TFsi ή Tsi (στα Golf) - 125 άλογα, τελευταίο μοντέλλο κινητήρα που αντικατέστησε όλα τα παραπάνω στα Α3 και πρωτοπαρουσιάστηκε στο Golf εδώ και 2-3 χρόνια τώρα.
Τα μικρά κυβικά του εξασφαλίζουν χαμηλές καταναλώσεις και το τούρμπο που διαθέτει του δίνει την δύναμη που λείπει.
Σαν δύναμη είναι κλάσεις ανώτερος παντού σε σχέση με τους 2 παραπάνω ελέω τούρμπο και ποιό οικονομικός αρκεί να μην έχεις δεμένο ένα τούβλο στο πόδι σου...
Θέλει άλλο στύλ οδήγησης που είναι θέμα χρόνου και συνήθειας να αποκτήσει κάποιος.
Όταν είχε πρωτοπαρουσιαστεί ακούγωνταν ένα σωρό κουλά για βλάβες, πυρκαγίες, κλπ αλλά μέχρι τώρα δεν υπάρχει τίποτα, έχει αποδεικτεί πολύ καλό σύνολο.Ελπίζω να έλυσα κάπως τον προβληματισμό σχετικά με τις διαφορές τους.
Μεταχειρισμένα θα βρείς πολλά Α3 mpi και Fsi, στις 99% των περιπτώσεων δεν θα υπάρχουν θέματα με τον κινητήρα τους ακόμα και αν έχουν 100.000χλμ.
Τα ξεχωρίζεις συνήθως από τους ίππους που δηλώνουν (105 ή 115 αντίστοιχα).Πολύ χρήσιμο το Post σου
Γενικά μοντέλα 4 έως 6 ετών υπάρχουν σε τούρμπο ή όχι (με κινητήρα έως 1,6 πάντα)
-
Το διόρθωσα, ξαναδιάβασε το...
Μοντέλα 1.6 ΜΕ τούρμπο ΔΕΝ υπάρχουν εργοστασιακά εκτός και αν βρείς κανένα 1.6mpi με τούρμπο που έχει βάλει ο ιδιοκτήτης μετά (πειραγμένο που λένε).
Τα 1.6Fsi δεν μπορούσαν να «πειραχτούν» επειδή ήταν περίπλοκα στον προγραμματισμό και τον τρόπο λειτουργίας τους και δεν ασχολήθηκαν, σταμάτησαν και σχετικά γρήγορα να παράγονται οπότε δεν είχε νόημα...Μοντέλο με 1.600κυβικά 4χρόνων και πάνω ΔΕΝ θα βρείς με τούρμπο εκτός αν αλλάξεις και κοιτάξεις για Α4 αλλά από 1.800κυβικά και πάνω που αυτά ΟΛΑ ήταν τούρμπο...
-
1.6MPI 105 άλογα > 16βάλβιδος
1.6MPI έως 101/102 άλογα > 8βάλβιδος -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
1.6MPI 105 άλογα > 16βάλβιδος
1.6MPI έως 101/102 άλογα > 8βάλβιδοςΣυγκρητικά καλύτερος και οικονομικότερος ο 8βάλβιδος?
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
ενώ το 1,6FSi καταναλώνει έως και 6 λίτρα ανά 100χλμ
Σε ποιό γαλαξία; Σημείωσε πάντως ότι μιλάς για τον mpi και όχι τον fsi γιατί θα τον μπερδέψουμε τελείως το φίλο.
Για τον mpi με τα 105 άλογα (το μοτέρ στην αγγελία που πόσταρε για να μην μπερδευόμαστε) και εγώ πιστεύω είναι ότι σχετικά καλή επιλογή. Σίγουρα καλύτερη από τον fsi.καλά ε!?
μπέρδεψα τα μπούτια μου!
μόνο το Golf φορούσε τον FSi 115αλόγων χιλιοεξακοσάρη! To Audi είχε τον οκταβάλβιδο με τα 100κάτι άλογα, ε? Συγγνώμη!
παραυτα η κατανάλωση είναι από φίλο και τον εμπιστεύομαι απόλυτα. Είναι απο τους πιο οικονομικούς οδηγούς ever!
-
τον ειχε και το Α3 τον fsi
τον ειχε ενας στη γειτονια μου και το επαιζε μουρη , αλλα εγω με το c2 μου τον παταγα στα φαναρια
-
Το 8βάλβιδο ήταν πιό οικονομικό από το fsi στην πόλη σίγουρα απλά το άλλο είχε 6άρι σασμάν και έριχνε την κατανάλωση στο ταξίδι .
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Δεν συμφωνώ με τους προγράφοντες... προτείνω το 1,6FSi για πολύ καλή οικονομία, αρκετή ροπή χαμηλά λόγο του ότι είναι οκταβάλβιδο και την καλύτερη δυνατή αξιοπιστία, πολύ καλύτερη από αυτή των 1,4TSi.
16βαλβιδο είναι και βγάζει τη (μικρότερη) ροπή του πολύ πιο ψηλά από τα tsi.
Για αξιοπιστία τα περισσότερα παράπονα έχουν ακουστεί για τον ατμοσφαιρικό. Έχεις κάποια στοιχεία για το αντίθετο;
είμαι ερωτευμένος τελικά!
είπαμε μπερδεύτηκα για τα καλά σήμερα... εγώ αναφερόμουν στο Α3 προηγούμενης γενιάς λόγο ιδιοκτησίας το οποίο, αν πάλι δεν κάνω λάθος από απροσεξία, φορούσε 8βάλβιδο μοτέρ? ε?
Δηλαδή το νέο Α3, το τωρινό, φορούσε αρχικά 1,6 16v??? Το προηγούμενο Α4? Εγώ νόμιζα ότι όπως το Α4 έτσι και το Α3 φοράει 8v....
τέλος πάντων...
-
Σωστά νομίζεις, δεν θυμάμαι να μπήκε ποτέ ο παλιός 1.6 16v σε Α3 ή Α4 παρά μόνο ο 8v.
(Δεν αναφέρομαι στον Fsi, αυτός είναι 16v) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τον ειχε και το Α3 τον fsiτον ειχε ενας στη γειτονια μου και το επαιζε μουρη , αλλα εγω με το c2 μου τον παταγα στα φαναρια
ε μα πήγα να τρελαθώ!
άρα φορούσε αρχικά, πολύ αρχικά, τον 1,6 8ν και τον 2,0 με τα 130 άλογα.... ύστερα του βάλανε του βάλανε τους ΦΣι...
-
κι εγω ετσι νομιζω τον 8v και τον fsi (16v με 115 αλογα ) ειχε το Α3
τον 16V με τα 100 ή 105 δε νομιζω να τον ειχε ποτε
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
τον ειχε και το Α3 τον fsi
τον ειχε ενας στη γειτονια μου και το επαιζε μουρη , αλλα εγω με το c2 μου τον παταγα στα φαναρια
ε μα πήγα να τρελαθώ!
άρα φορούσε αρχικά, πολύ αρχικά, τον 1,6 8ν και τον 2,0 με τα 130 άλογα.... ύστερα του βάλανε του βάλανε τους ΦΣι...
αυτο το Α3 που σου λεω παντως ειναι πριν απο καθε f/l , δεν ειχε καν τη τραπεζοειδη μασκα , αλλα τη μουρη του πρωτου Α3
αρα σχεδον απο την αρχη πρεπει να επαιρνε fsi το Α3
αυτο δηλαδη
δε νομιζω ο τυπος να ειχε κολλησει αυτοκολλητακια για να μας κοροιδευε 1.6 fsi ελεγε , τα 8v νομιζω δεν εγραφαν τιποτα απο πισω
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
κι εγω ετσι νομιζω τον 8v και τον fsi (16v με 115 αλογα ) ειχε το Α3τον 16V με τα 100 ή 105 δε νομιζω να τον ειχε ποτε
ακριβώς .>>>τον ειχε και το Α3 τον fsi
τον ειχε ενας στη γειτονια μου και το επαιζε μουρη , αλλα εγω με το c2 μου τον παταγα στα φαναρια
ε μα πήγα να τρελαθώ!
άρα φορούσε αρχικά, πολύ αρχικά, τον 1,6 8ν και τον 2,0 με τα 130 άλογα.... ύστερα του βάλανε του βάλανε τους ΦΣι...
αυτο το Α3 που σου λεω παντως ειναι πριν απο καθε f/l , δεν ειχε καν τη τραπεζοειδη μασκα , αλλα τη μουρη του πρωτου Α3
αρα σχεδον απο την αρχη πρεπει να επαιρνε fsi το Α3
αυτο δηλαδη
ένα εξάμηνο μετά .
-
Σύμφωνα με τους προλαλήσαντες τα 1,6 fsi και 1,6 mpi καταναλώνουν γύρω στα 5-6 λίτρα/ 100χλμ σε ταξίδι και 8-10 λίτρα στη πόλη.
Ξέρει κανείς πόσο καίνε τα tfsi για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αρα σχεδον απο την αρχη πρεπει να επαιρνε fsi το Α3αυτο δηλαδη
δε νομιζω ο τυπος να ειχε κολλησει αυτοκολλητακια για να μας κοροιδευε 1.6 fsi ελεγε , τα 8v νομιζω δεν εγραφαν τιποτα απο πισω
To συγκεκεριμένο που δείχνεις για πολυ καιρό πουλιώταν και με τους 2 κινητήρες (8v & 16v fsi).
Tα σηματάκια πίσω ήταν επιλογή σου κατά την παραγγελία αν τα ήθελες ή όχι, κάποια στιγμή ήταν 1.6 και 1.6 FSI για να τα ξεχωρίσζεις αλλά μετά μόνο 1.6...Το δικό μου π.χ. έχει μόνο το 1.6 σηματάκι αλλά είναι fsi.
-
φιλος μου που το εχει σε γκολφω βλεπει 5-6 σε ταξιδια και το πολυ 8.5 μες στη πολη (χωρις πολλη κινηση βλεπει και 7αρια) και οι επιδοσεις ειναι η μερα με τη νυκτα
ειναι οικονομικο μοτερ σε νορμαλ οδηγηση
-
Μάλιστα...και στην εξωτερική εμφάνιση τι εναλλαγές υπάρχουν? Κάπου το 2006 νομίζω έχει αλλάξει ο κώλος, σωστά?
Τα SPORTSBACK, AMBITION κτλ κτλ έχουν διαφορές στον εξοπλισμό μόνο ή διαφέρουν και στην εμφάνιση?
-
Ο χρήστης alphani81 έγραψε:
Σύμφωνα με τους προλαλήσαντες τα 1,6 fsi και 1,6 mpi καταναλώνουν γύρω στα 5-6 λίτρα/ 100χλμ σε ταξίδι και 8-10 λίτρα στη πόλη.Ξέρει κανείς πόσο καίνε τα tfsi για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης?
δεν είναι εκεί το ζήτημα για μένα... ο τουρμπάτος 1,4 σίγουρα θα σε κάνει να καις περισσότερο... και δεν θα είναι μακροχρόνια τόσο αξιόπιστος όσο ο ατμοσφαιρικός 1,6.
το να έχεις γκάζια και να μην τα εκμεταλλεύεσαι για να δηλώνεις οικονομικός δεν το καταλαβαίνω... ας πάρεις εξ αρχής τον πιο οικονομικό κινητήρα, δηλαδή τον ατμοσφαιρικό. Το λέω αυτό γιατί ενώ συμφωνώ ότι με τον 1,4 θα έχεις περισσότερη ενεργητική ασφάλεια δεν πιστεύω ότι θα καταφέρεις μεγαλύτερη οικονομία. (Απευθύνομαι στον ιδιοκτήτη του θέματος)
τώρα για τον φίλο του Κιούση τι να πω? εγώ με τα εταιρικά αυτοκίνητα των φίλων μου που ανέφερα πιο πάνω η διαφορά ήταν φανερά υπέρ των ατμοσφαιρικών. Ομολογώ όμως ότι είναι στελέχη κι ήταν πάντα βιαστικοί! Οι επιδόσεις ούτε καν υπάρχουν σε ένα αυτοκίνητο τέτοιου βάρους και κινητήρα... απλά κινείσαι με τον έναν ή με τον άλλον(τουρμπάτο) τρόπο.
-
Αν περιμένεις από στελέχη με εταιρικά οχήματα (τσάμπα βενζίνη δηλαδή) να σου πούν για οικονομία έχασες...
Το θέμα αξιοπιστίας μεταξύ τούρμπο και ατμόσφαιρας έχει απαντηθεί με τον παμπάλαιο 1800άρι που ότι και να του έκανες δεν χάλαγε (παρόλο που είχε τα θεματάκια του π.χ. πολλαπλασιαστές) συν το γεγονώς πως όταν πλέον όλη η γκάμα σου είναι κινητήρες με τουρμπο μάλλον δεν υπάρχει θέμα. (εδώ θα ήμαστε σε άλλα 10 χρόνια ελπίζω να τα ξαναπούμε)
Οι επιδόσεις τώρα, 125 τουρμπάτα άλογα δεν είναι και ψοφίμι, μην τρελαθούμε κιόλας...Το θέμα (για μεταχειρισμένο μιλάμε) είναι ΤΙ θα βρεί με τα χρήματα που διαθέτει.
1.4 τούρμπο με 15.000 ευρώ (αν θυμάμαι καλά τόσα διαθέτει) μάλλον είναι δύσκολο να βρεί και αν θέλει αποκλειστικά οικονομία τότε καλύτερα τα ατμοσφαιρικά 1600άρια.
AUDI FORUM