-
Φιλικο μου προσωπο σερφαρωντας στο διαδικτυο μπηκε στη ιστοσελιδα του εργοστασιου του αυτοκινητου του, και απο περιεργεια εβαλε τον αριθμο πλαισιου του αυτοκινητου του, στην επιλογη σχετικα με τις ανακλησεις. Εκπληκτος διαβασε οτι εχει βγει οδηγια ανακλησης του συγκεκριμενου αυτοκινητου για προβλημα στο συστημα διευθυνσης προ εξαμηνου.
Αμεσως επικοινωνησε με τον προισταμενο του εξουσιοδοτημενου συνεργειου , για να τον ρωτησει σχετικα, και αυτος του δηλωσε αγνοια, οτι υπευθυνο ειναι το τμημα μαρκετινγκ της αντιπροσωπειας και αν του πηγαινε το κειμενο της ανακλησης θα το εψαχνε 'ψηλοτερα' για να τον ενημερωσει σχετικα!!!Ολο το χθεσινο βραδυ συζηταγαμε για αυτη την αδιαφορια και τον ερασιτεχνισμο αυτων που καθε φορα που τολμαμε να παμε για απλο σερβις μας γδυνουν στην κυριολεξια και μας κοιτουν αφ'υψηλου οταν μας μιλανε για την ποιοτητα και τον επαγγελματισμο τους κτλ κτλ...
Εγω του προτεινα να το ψαξει το θεμα με δικηγορο γιατι ειναι αρκετα σοβαρο, αλλα το σκεφτεται μηπως μπλεξει περισσοτερο χωρις να βγαλει στο τελος ακρη. -
Φιλικο μου προσωπο σερφαρωντας στο διαδικτυο μπηκε στη ιστοσελιδα του εργοστασιου του αυτοκινητου του, και απο περιεργεια εβαλε τον αριθμο πλαισιου του αυτοκινητου του, στην επιλογη σχετικα με τις ανακλησεις. Εκπληκτος διαβασε οτι εχει βγει οδηγια ανακλησης του συγκεκριμενου αυτοκινητου για προβλημα στο συστημα διευθυνσης προ εξαμηνου.
Αμεσως επικοινωνησε με τον προισταμενο του εξουσιοδοτημενου συνεργειου , για να τον ρωτησει σχετικα, και αυτος του δηλωσε αγνοια, οτι υπευθυνο ειναι το τμημα μαρκετινγκ της αντιπροσωπειας και αν του πηγαινε το κειμενο της ανακλησης θα το εψαχνε 'ψηλοτερα' για να τον ενημερωσει σχετικα!!!Ολο το χθεσινο βραδυ συζηταγαμε για αυτη την αδιαφορια και τον ερασιτεχνισμο αυτων που καθε φορα που τολμαμε να παμε για απλο σερβις μας γδυνουν στην κυριολεξια και μας κοιτουν αφ'υψηλου οταν μας μιλανε για την ποιοτητα και τον επαγγελματισμο τους κτλ κτλ...
Εγω του προτεινα να το ψαξει το θεμα με δικηγορο γιατι ειναι αρκετα σοβαρο, αλλα το σκεφτεται μηπως μπλεξει περισσοτερο χωρις να βγαλει στο τελος ακρη. -
Φιλικο μου προσωπο σερφαρωντας στο διαδικτυο μπηκε στη ιστοσελιδα του εργοστασιου του αυτοκινητου του, και απο περιεργεια εβαλε τον αριθμο πλαισιου του αυτοκινητου του, στην επιλογη σχετικα με τις ανακλησεις. Εκπληκτος διαβασε οτι εχει βγει οδηγια ανακλησης του συγκεκριμενου αυτοκινητου για προβλημα στο συστημα διευθυνσης προ εξαμηνου.
Αμεσως επικοινωνησε με τον προισταμενο του εξουσιοδοτημενου συνεργειου , για να τον ρωτησει σχετικα, και αυτος του δηλωσε αγνοια, οτι υπευθυνο ειναι το τμημα μαρκετινγκ της αντιπροσωπειας και αν του πηγαινε το κειμενο της ανακλησης θα το εψαχνε 'ψηλοτερα' για να τον ενημερωσει σχετικα!!!Ολο το χθεσινο βραδυ συζηταγαμε για αυτη την αδιαφορια και τον ερασιτεχνισμο αυτων που καθε φορα που τολμαμε να παμε για απλο σερβις μας γδυνουν στην κυριολεξια και μας κοιτουν αφ'υψηλου οταν μας μιλανε για την ποιοτητα και τον επαγγελματισμο τους κτλ κτλ...
Εγω του προτεινα να το ψαξει το θεμα με δικηγορο γιατι ειναι αρκετα σοβαρο, αλλα το σκεφτεται μηπως μπλεξει περισσοτερο χωρις να βγαλει στο τελος ακρη.
Ανακλησεις, μας ειδοποιουν οι αντιπροσωπειες;