-
Λοιπόν...
Έχω ένα πρόβλημα στο ΖΧ. Κάνει έναν θόρυβο και πρέπει να είναι μέσα από το κιβώτιο. Το αυτοκίνητο δεν το οδηγώ πια τακτικά (έχει μείνει στην Αθήνα). Ο θόρυβος νομίζω ότι άρχισε μετά την επισκευή του λεβιέ των ταχυτήτων. Τώρα οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά, αλλά ...
Ο θόρυβος (μοιάζει πράγματι σαν να τρίβονται γρανάζια) εξαρτάται από το φορτίο και είναι πιο έντονος στη 2α. Τι εννοώ το φορτίο; Ακούγεται όταν επιταχύνω, όταν ανεβαίνω ανηφόρα, όταν φρενάρει ο κινητήρας στην κατηφόρα, αλλά όχι όταν πατώ σταθερά στο ίσιωμα. Πρέπει να είναι το κιβώτιο, γιατί όταν πατώ συμπλέκτη σταματάει. Δεν φαίνεται να έχει σχέση με τον κινητήρα, αφού είναι διαφορετικός στις ίδιες στροφές ανάλογα με την σχέση του κιβωτίου. Δεν νομίζω να είναι το διαφορικό, γιατί δεν ακούω διαφορά όταν στρίβει το αυτοκίνητο ή όταν είναι σε ευθεία.
Ιδέες; Και το κυριότερο, καλό μάστορα Citroen που να μπορεί να το φτιάξει;
-
Λοιπόν...
Έχω ένα πρόβλημα στο ΖΧ. Κάνει έναν θόρυβο και πρέπει να είναι μέσα από το κιβώτιο. Το αυτοκίνητο δεν το οδηγώ πια τακτικά (έχει μείνει στην Αθήνα). Ο θόρυβος νομίζω ότι άρχισε μετά την επισκευή του λεβιέ των ταχυτήτων. Τώρα οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά, αλλά ...
Ο θόρυβος (μοιάζει πράγματι σαν να τρίβονται γρανάζια) εξαρτάται από το φορτίο και είναι πιο έντονος στη 2α. Τι εννοώ το φορτίο; Ακούγεται όταν επιταχύνω, όταν ανεβαίνω ανηφόρα, όταν φρενάρει ο κινητήρας στην κατηφόρα, αλλά όχι όταν πατώ σταθερά στο ίσιωμα. Πρέπει να είναι το κιβώτιο, γιατί όταν πατώ συμπλέκτη σταματάει. Δεν φαίνεται να έχει σχέση με τον κινητήρα, αφού είναι διαφορετικός στις ίδιες στροφές ανάλογα με την σχέση του κιβωτίου. Δεν νομίζω να είναι το διαφορικό, γιατί δεν ακούω διαφορά όταν στρίβει το αυτοκίνητο ή όταν είναι σε ευθεία.
Ιδέες; Και το κυριότερο, καλό μάστορα Citroen που να μπορεί να το φτιάξει;
-
Λοιπόν...
Έχω ένα πρόβλημα στο ΖΧ. Κάνει έναν θόρυβο και πρέπει να είναι μέσα από το κιβώτιο. Το αυτοκίνητο δεν το οδηγώ πια τακτικά (έχει μείνει στην Αθήνα). Ο θόρυβος νομίζω ότι άρχισε μετά την επισκευή του λεβιέ των ταχυτήτων. Τώρα οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά, αλλά ...
Ο θόρυβος (μοιάζει πράγματι σαν να τρίβονται γρανάζια) εξαρτάται από το φορτίο και είναι πιο έντονος στη 2α. Τι εννοώ το φορτίο; Ακούγεται όταν επιταχύνω, όταν ανεβαίνω ανηφόρα, όταν φρενάρει ο κινητήρας στην κατηφόρα, αλλά όχι όταν πατώ σταθερά στο ίσιωμα. Πρέπει να είναι το κιβώτιο, γιατί όταν πατώ συμπλέκτη σταματάει. Δεν φαίνεται να έχει σχέση με τον κινητήρα, αφού είναι διαφορετικός στις ίδιες στροφές ανάλογα με την σχέση του κιβωτίου. Δεν νομίζω να είναι το διαφορικό, γιατί δεν ακούω διαφορά όταν στρίβει το αυτοκίνητο ή όταν είναι σε ευθεία.
Ιδέες; Και το κυριότερο, καλό μάστορα Citroen που να μπορεί να το φτιάξει;
-
Ο μάστορας για τα Citroen θα μπει όπου να'ναι και θα σου πει!
Θέμη, για συγχρονιζέ μου ακούγεται!
-
Κατι παρομοιο στη Xsara μου απεδειχθει δισκο-πλατο
Πρόβλημα με το κιβώτιο;