Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στρωσιμο, Οδηγηση, και Λαδια ...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στρωσιμο, Οδηγηση, και Λαδια ...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    1
    35
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yannislp last edited by

      Καλημερα σε ολους.

      Εχω ενα Γκραντε Πουντο Σπορτινγκ με λιγα χιλιομετρα (1800) και αναρρωτιεμαι τα εξης.

      1. Ταξιδευω συχνα (καθε μερα) στην εθνικη με 120-150χλμ/ω με 6η ταχυτητα και 3500σαλ. Ειναι οκ ή πρεπει να μενω στα 110-120χλμ/ω?

      2. Που και που (2-3 φορες ανα διαδρομη) γεμιζω αρκετα καποιες ταχυτητες μεχρι 5000-6000σαλ.

      3. Αποφευγω την οδηγηση κατω απο 2500σαλ και δεν φορτωνω το αυτοκινητο με πανω απο 2-3 ατομα (μαζι με οδηγο) χωρις αποσκευες.

      Γενικα κοιταζω οσο μπορω και επιτρεπει ο δρομος να του δινω μια ποικιλια φορτιων και στροφων στον κινητηρα, ειτε με σταθερη οδηγηση στα 120-130χλμ/ω, ειτε με χαλαρη οδηγηση στις 3000σαλ, ειτε στροφιλικια με ευρος σαλ απο 3000-5500σαλ. Επισης κοιταζω οσο μπορω να ανεβασω μεχρι 5000σαλ και να αφηνω το αμαξι να κατεβασει στροφες απο μονο του.

      Σε σχεση με κιβωτιο, κοιταζω ακομα να κανω απαλες και ανετες αλλαγες με 2-3 εξαιρεσεις οπου επιταχυνα 20-140χλμ φουλ.

      Σε σχεση με φρενα και αναρτησεις, απλα οδηγω κανονικα και οποτε μπορω κανω μερικα 120-0 (χωρις ομως να εχω ζορισει πολυ τα φρενα πριν), και μερικες στροφες με πληρη ταχυτητα (δεξιες και αριστερες).

      Συγνωμη εαν κουρασα με τα παραπανω, απλα αναρρωτιεμαι ποσο ακομα θα πρεπει να 'προσεχω'.

      Επισης, για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, υπαρχει καποιος 'σωστος' κανονας για την πρωτη αλλαγη λαδιων?

      ΥΓ1. Εχω διαβασει ΟΛΑ τα σχετικα θρεντ με στρωσιμο κτλ.

      ΥΓ2. Το αυτοκινητο ειναι τελικα ΠΟΛΥ πιο 'σβελτο' απο οτι περιμενα διαβαζοντας σχετικες δοκιμες σε περιοδικα.

      Ευχαριστω
      Γιαννης

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yannislp last edited by

        Καλημερα σε ολους.

        Εχω ενα Γκραντε Πουντο Σπορτινγκ με λιγα χιλιομετρα (1800) και αναρρωτιεμαι τα εξης.

        1. Ταξιδευω συχνα (καθε μερα) στην εθνικη με 120-150χλμ/ω με 6η ταχυτητα και 3500σαλ. Ειναι οκ ή πρεπει να μενω στα 110-120χλμ/ω?

        2. Που και που (2-3 φορες ανα διαδρομη) γεμιζω αρκετα καποιες ταχυτητες μεχρι 5000-6000σαλ.

        3. Αποφευγω την οδηγηση κατω απο 2500σαλ και δεν φορτωνω το αυτοκινητο με πανω απο 2-3 ατομα (μαζι με οδηγο) χωρις αποσκευες.

        Γενικα κοιταζω οσο μπορω και επιτρεπει ο δρομος να του δινω μια ποικιλια φορτιων και στροφων στον κινητηρα, ειτε με σταθερη οδηγηση στα 120-130χλμ/ω, ειτε με χαλαρη οδηγηση στις 3000σαλ, ειτε στροφιλικια με ευρος σαλ απο 3000-5500σαλ. Επισης κοιταζω οσο μπορω να ανεβασω μεχρι 5000σαλ και να αφηνω το αμαξι να κατεβασει στροφες απο μονο του.

        Σε σχεση με κιβωτιο, κοιταζω ακομα να κανω απαλες και ανετες αλλαγες με 2-3 εξαιρεσεις οπου επιταχυνα 20-140χλμ φουλ.

        Σε σχεση με φρενα και αναρτησεις, απλα οδηγω κανονικα και οποτε μπορω κανω μερικα 120-0 (χωρις ομως να εχω ζορισει πολυ τα φρενα πριν), και μερικες στροφες με πληρη ταχυτητα (δεξιες και αριστερες).

        Συγνωμη εαν κουρασα με τα παραπανω, απλα αναρρωτιεμαι ποσο ακομα θα πρεπει να 'προσεχω'.

        Επισης, για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, υπαρχει καποιος 'σωστος' κανονας για την πρωτη αλλαγη λαδιων?

        ΥΓ1. Εχω διαβασει ΟΛΑ τα σχετικα θρεντ με στρωσιμο κτλ.

        ΥΓ2. Το αυτοκινητο ειναι τελικα ΠΟΛΥ πιο 'σβελτο' απο οτι περιμενα διαβαζοντας σχετικες δοκιμες σε περιοδικα.

        Ευχαριστω
        Γιαννης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr