Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Info Sneak & Pick: 53rd Acropolis (2006)
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. Info Sneak & Pick: 53rd Acropolis (2006)
    • 1 / 1
    Ράλι Ακρόπολις
    4
    7
    83
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • kubiak
      kubiak last edited by

      .

      Δεν ξέρω αν είδε κανένας την ανασκόπηση του WRC/2005 από την ΕΤ1 πριν από λίγο (που την ακολούθησε η ανασκόπηση της F1/2005 και το RoC/2005, έδειξαν C4/WRC), αλλά από τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο της ΕΛΠΑ βγήκαν μερικά στοιχεία για τον αγώνα του 2006.

      1. Εμφανίστηκε ένα σχέδιο ( προσχέδιο ίσως; ) της SSS που είναι διαφορετική. Γέφυρα υπάρχει αλλά τώρα τα αυτοκίνητα φαίνεται να είναι πιο πολύ ώρα παράλληλα (αυτό ειπώθηκε είναι και το ζητούμενο). Επίσης, το άλμα ίσως να είναι πιο εντυπωσιακό (ή τουλάχιστον κάτι τέτοιο είναι το δεύτερο ζητούμενο.

      2. Οι SS θα είναι και παλιές γνωστές αλλά και κάποιες νέες, ενώ μερικές θα βρίσκονται κοντά στη θάλασσα.

      **Μπράβο σε αυτά τα παιδιά στην ΕΤ1. **

      .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • kubiak
        kubiak last edited by

        .

        Δεν ξέρω αν είδε κανένας την ανασκόπηση του WRC/2005 από την ΕΤ1 πριν από λίγο (που την ακολούθησε η ανασκόπηση της F1/2005 και το RoC/2005, έδειξαν C4/WRC), αλλά από τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο της ΕΛΠΑ βγήκαν μερικά στοιχεία για τον αγώνα του 2006.

        1. Εμφανίστηκε ένα σχέδιο ( προσχέδιο ίσως; ) της SSS που είναι διαφορετική. Γέφυρα υπάρχει αλλά τώρα τα αυτοκίνητα φαίνεται να είναι πιο πολύ ώρα παράλληλα (αυτό ειπώθηκε είναι και το ζητούμενο). Επίσης, το άλμα ίσως να είναι πιο εντυπωσιακό (ή τουλάχιστον κάτι τέτοιο είναι το δεύτερο ζητούμενο.

        2. Οι SS θα είναι και παλιές γνωστές αλλά και κάποιες νέες, ενώ μερικές θα βρίσκονται κοντά στη θάλασσα.

        **Μπράβο σε αυτά τα παιδιά στην ΕΤ1. **

        .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • kubiak
          kubiak last edited by

          .

          Δεν ξέρω αν είδε κανένας την ανασκόπηση του WRC/2005 από την ΕΤ1 πριν από λίγο (που την ακολούθησε η ανασκόπηση της F1/2005 και το RoC/2005, έδειξαν C4/WRC), αλλά από τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο της ΕΛΠΑ βγήκαν μερικά στοιχεία για τον αγώνα του 2006.

          1. Εμφανίστηκε ένα σχέδιο ( προσχέδιο ίσως; ) της SSS που είναι διαφορετική. Γέφυρα υπάρχει αλλά τώρα τα αυτοκίνητα φαίνεται να είναι πιο πολύ ώρα παράλληλα (αυτό ειπώθηκε είναι και το ζητούμενο). Επίσης, το άλμα ίσως να είναι πιο εντυπωσιακό (ή τουλάχιστον κάτι τέτοιο είναι το δεύτερο ζητούμενο.

          2. Οι SS θα είναι και παλιές γνωστές αλλά και κάποιες νέες, ενώ μερικές θα βρίσκονται κοντά στη θάλασσα.

          **Μπράβο σε αυτά τα παιδιά στην ΕΤ1. **

          .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dap last edited by

            Παρακολουθησα μονο τα ραλλυ και μολις αρχισε η F1 το αλλαξα.(Τοση αγαπη της εχω. )
            Ναι η καινουργια σχεδιαση δειχνει τη πιστα να ειναι πολυ πιο ενδιαφερουσα απο αυτην του 2005.Σχεδον ολη η αριστερη μερια της πιστας ειναι διπλη.(Εκει καποιοι λαοπλανοι σαν τον P.S. θα ξασαλωσουν.)
            Κριμα που θα εχουμε τοσο λιγους παγκοσμιους.

            Και κατι ακομα απο τη ανασκοπηση του WRC. Δεν ξερω αν προσεξες οτι ουτε αυτοι ειχαν (πολλα) στιγμιοτυπα απο το Ουαλλιας λογω του τραγικου γεγονοτος.
            Ισως ο Ριτσαρντς να μην εδωσε εικονα τιμοντας τη μνημη του Beef.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sebastien-loeb last edited by

              καποιος μου ειπε οτι η υπεριδικη θα γινει στο Ελληνικο , με το σκεπτικο οτι δε θα προλαβουν να φτιαξουν το ο.α.κ.α λογο γιουροβιζιον.
              και φυσικα του πα οτι λεει λαλακιες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • kubiak
                kubiak last edited by

                .

                Ο χρήστης DAP έγραψε:
                Παρακολουθησα μονο τα ραλλυ και μολις αρχισε η F1 το αλλαξα.(Τοση αγαπη της εχω. )

                Τότε δεν είδες ότι τα πιο εντυπωσιακά στιγμιότυπα ήταν οι εξόδοι και οι συγκρούσεις (και κυρίως αυτά έδειχναν, εμμμ, τι άλλο να δείξουν βέβαια)...

                Γύρω γύρω όλοι και κανένα τζατζάρισμα με τη μπαριέρα ή κανένα συνάδελφο... τι καλά (χασμουρητό)...

                Αρκεί να δεις την ανασκόπηση των δύο πρωταθλημάτων για να καταλήξεις ποια πρέπει να θεωρείται κορυφαία διοργάνωση μηχανοκίνητου αθλητισμού.

                Ναι η καινουργια σχεδιαση δειχνει τη πιστα να ειναι πολυ πιο ενδιαφερουσα απο αυτην του 2005.Σχεδον ολη η αριστερη μερια της πιστας ειναι διπλη.(Εκει καποιοι λαοπλανοι σαν τον P.S. θα ξασαλωσουν.)
                Κριμα που θα εχουμε τοσο λιγους παγκοσμιους.

                Ίδωμεν!

                Και κατι ακομα απο τη ανασκοπηση του WRC. Δεν ξερω αν προσεξες οτι ουτε αυτοι ειχαν (πολλα) στιγμιοτυπα απο το Ουαλλιας λογω του τραγικου γεγονοτος.
                Ισως ο Ριτσαρντς να μην εδωσε εικονα τιμοντας τη μνημη του Beef.

                Ίσως, πάντως είχαν αρκετά στιγμιότυπα του Michael Park.

                .

                .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  go_for_pole last edited by

                  Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                  Αρκεί να δεις την ανασκόπηση των δύο πρωταθλημάτων για να καταλήξεις ποια πρέπει να θεωρείται κορυφαία διοργάνωση μηχανοκίνητου αθλητισμού

                  Τς τς τς αντικειμενικε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    .

                    Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                    Τς τς τς αντικειμενικε

                    Μάλλον απογοητευμένος είμαι από την F1. Όχι ότι κατείχε ποτέ μεγαλύτερο χώρο έναντι του WRC στην καρδιά μου, αλλά πλέον δεν της αξίζει ούτε μισή σκέψη, είναι ο ορισμός της βαρεμάρας. Και φυσικά, ΔΕΝ είμαι από αυτούς που ενθουσιάζονται με συγκρούσεις και εξόδους...

                    .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr