-
.
Δεν ξέρω αν είδε κανένας την ανασκόπηση του WRC/2005 από την ΕΤ1 πριν από λίγο (που την ακολούθησε η ανασκόπηση της F1/2005 και το RoC/2005, έδειξαν C4/WRC), αλλά από τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο της ΕΛΠΑ βγήκαν μερικά στοιχεία για τον αγώνα του 2006.
-
Εμφανίστηκε ένα σχέδιο ( προσχέδιο ίσως; ) της SSS που είναι διαφορετική. Γέφυρα υπάρχει αλλά τώρα τα αυτοκίνητα φαίνεται να είναι πιο πολύ ώρα παράλληλα (αυτό ειπώθηκε είναι και το ζητούμενο). Επίσης, το άλμα ίσως να είναι πιο εντυπωσιακό (ή τουλάχιστον κάτι τέτοιο είναι το δεύτερο ζητούμενο.
-
Οι SS θα είναι και παλιές γνωστές αλλά και κάποιες νέες, ενώ μερικές θα βρίσκονται κοντά στη θάλασσα.
**Μπράβο σε αυτά τα παιδιά στην ΕΤ1. **
.
-
-
.
Δεν ξέρω αν είδε κανένας την ανασκόπηση του WRC/2005 από την ΕΤ1 πριν από λίγο (που την ακολούθησε η ανασκόπηση της F1/2005 και το RoC/2005, έδειξαν C4/WRC), αλλά από τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο της ΕΛΠΑ βγήκαν μερικά στοιχεία για τον αγώνα του 2006.
-
Εμφανίστηκε ένα σχέδιο ( προσχέδιο ίσως; ) της SSS που είναι διαφορετική. Γέφυρα υπάρχει αλλά τώρα τα αυτοκίνητα φαίνεται να είναι πιο πολύ ώρα παράλληλα (αυτό ειπώθηκε είναι και το ζητούμενο). Επίσης, το άλμα ίσως να είναι πιο εντυπωσιακό (ή τουλάχιστον κάτι τέτοιο είναι το δεύτερο ζητούμενο.
-
Οι SS θα είναι και παλιές γνωστές αλλά και κάποιες νέες, ενώ μερικές θα βρίσκονται κοντά στη θάλασσα.
**Μπράβο σε αυτά τα παιδιά στην ΕΤ1. **
.
-
-
.
Δεν ξέρω αν είδε κανένας την ανασκόπηση του WRC/2005 από την ΕΤ1 πριν από λίγο (που την ακολούθησε η ανασκόπηση της F1/2005 και το RoC/2005, έδειξαν C4/WRC), αλλά από τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο της ΕΛΠΑ βγήκαν μερικά στοιχεία για τον αγώνα του 2006.
-
Εμφανίστηκε ένα σχέδιο ( προσχέδιο ίσως; ) της SSS που είναι διαφορετική. Γέφυρα υπάρχει αλλά τώρα τα αυτοκίνητα φαίνεται να είναι πιο πολύ ώρα παράλληλα (αυτό ειπώθηκε είναι και το ζητούμενο). Επίσης, το άλμα ίσως να είναι πιο εντυπωσιακό (ή τουλάχιστον κάτι τέτοιο είναι το δεύτερο ζητούμενο.
-
Οι SS θα είναι και παλιές γνωστές αλλά και κάποιες νέες, ενώ μερικές θα βρίσκονται κοντά στη θάλασσα.
**Μπράβο σε αυτά τα παιδιά στην ΕΤ1. **
.
-
-
Παρακολουθησα μονο τα ραλλυ και μολις αρχισε η F1 το αλλαξα.(Τοση αγαπη της εχω. )
Ναι η καινουργια σχεδιαση δειχνει τη πιστα να ειναι πολυ πιο ενδιαφερουσα απο αυτην του 2005.Σχεδον ολη η αριστερη μερια της πιστας ειναι διπλη.(Εκει καποιοι λαοπλανοι σαν τον P.S. θα ξασαλωσουν.)
Κριμα που θα εχουμε τοσο λιγους παγκοσμιους.Και κατι ακομα απο τη ανασκοπηση του WRC. Δεν ξερω αν προσεξες οτι ουτε αυτοι ειχαν (πολλα) στιγμιοτυπα απο το Ουαλλιας λογω του τραγικου γεγονοτος.
Ισως ο Ριτσαρντς να μην εδωσε εικονα τιμοντας τη μνημη του Beef. -
καποιος μου ειπε οτι η υπεριδικη θα γινει στο Ελληνικο , με το σκεπτικο οτι δε θα προλαβουν να φτιαξουν το ο.α.κ.α λογο γιουροβιζιον.
και φυσικα του πα οτι λεει λαλακιες -
.
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Παρακολουθησα μονο τα ραλλυ και μολις αρχισε η F1 το αλλαξα.(Τοση αγαπη της εχω. )Τότε δεν είδες ότι τα πιο εντυπωσιακά στιγμιότυπα ήταν οι εξόδοι και οι συγκρούσεις (και κυρίως αυτά έδειχναν, εμμμ, τι άλλο να δείξουν βέβαια)...
Γύρω γύρω όλοι και κανένα τζατζάρισμα με τη μπαριέρα ή κανένα συνάδελφο... τι καλά (χασμουρητό)...
Αρκεί να δεις την ανασκόπηση των δύο πρωταθλημάτων για να καταλήξεις ποια πρέπει να θεωρείται κορυφαία διοργάνωση μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ναι η καινουργια σχεδιαση δειχνει τη πιστα να ειναι πολυ πιο ενδιαφερουσα απο αυτην του 2005.Σχεδον ολη η αριστερη μερια της πιστας ειναι διπλη.(Εκει καποιοι λαοπλανοι σαν τον P.S. θα ξασαλωσουν.)
Κριμα που θα εχουμε τοσο λιγους παγκοσμιους.Ίδωμεν!
Και κατι ακομα απο τη ανασκοπηση του WRC. Δεν ξερω αν προσεξες οτι ουτε αυτοι ειχαν (πολλα) στιγμιοτυπα απο το Ουαλλιας λογω του τραγικου γεγονοτος.
Ισως ο Ριτσαρντς να μην εδωσε εικονα τιμοντας τη μνημη του Beef.Ίσως, πάντως είχαν αρκετά στιγμιότυπα του Michael Park.
.
.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Αρκεί να δεις την ανασκόπηση των δύο πρωταθλημάτων για να καταλήξεις ποια πρέπει να θεωρείται κορυφαία διοργάνωση μηχανοκίνητου αθλητισμούΤς τς τς αντικειμενικε
-
.
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Τς τς τς αντικειμενικεΜάλλον απογοητευμένος είμαι από την F1. Όχι ότι κατείχε ποτέ μεγαλύτερο χώρο έναντι του WRC στην καρδιά μου, αλλά πλέον δεν της αξίζει ούτε μισή σκέψη, είναι ο ορισμός της βαρεμάρας. Και φυσικά, ΔΕΝ είμαι από αυτούς που ενθουσιάζονται με συγκρούσεις και εξόδους...
.
Info Sneak & Pick: 53rd Acropolis (2006)