-
Σε αυτο το link ανεβασα φωτος και βιντεακια μου απο τη χθεσινη 1η μερα δοκιμων
-
Σε αυτο το link ανεβασα φωτος και βιντεακια μου απο τη χθεσινη 1η μερα δοκιμων
-
Σε αυτο το link ανεβασα φωτος και βιντεακια μου απο τη χθεσινη 1η μερα δοκιμων
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Σε αυτο το link ανεβασα φωτος και βιντεακια μου απο τη χθεσινη 1η μερα δοκιμωνΠώς σε αφήνουν και μπαίνεις μέσα στην πίστα?
Έχεις άδεια ή κάνεις την μαιμού για να περάσεις τον φράχτη? -
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Πώς σε αφήνουν και μπαίνεις μέσα στην πίστα?Εχουμε κι εμεις τα κονέ μας Πλακα κανω, στο τελευταιο κομματι 2-3 πορτες βρεθηκαν ξεκλειδωτες
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Πώς σε αφήνουν και μπαίνεις μέσα στην πίστα?
Εχουμε κι εμεις τα κονέ μας Πλακα κανω, στο τελευταιο κομματι 2-3 πορτες βρεθηκαν ξεκλειδωτες
!^*&#@$&@@#
Στο Μαρανέλλο έχουν ένα φράχτη ΝΑ! Μια φορά έτυχε να πάω και εγώ, πάλι καλά όμως που ο φράχτης απέχει μόλις 10μέτρα από την άσφαλτο της πίστας -
Πολύ καλή δουλειά... Κάποιες απο τις φώτο θα κοσμούσαν άνετα περιοδικά του χώρο... Ά, ρε κωλοφαρδίες που συμβαίνουν σε κάποιους
Ελπίζω να 'έπιασα' το σωστο thread τώρα...
-
Παντως και ο De la Rosa του εκανε πολυ ασχημη εντυπωση η πρωτη του εμπειρια με V8...
Υστερα απο τον Panis που ειχε δοκιμασει για πρωτη φορα πριν δυο μηνες στο Paul Ricard για λογαριασμο της ΤΟΥΟΤΑ,και ο Ισπανος μιλησε με τα χειροτερα λογια...
Μεχρι στιγμης λενει πως ειναι αρκετα ροπατοι χαμηλα,ομως στα ψηλα ειναι εκει που πραγματικα πασχουν... -
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Παντως και ο De la Rosa του εκανε πολυ ασχημη εντυπωση η πρωτη του εμπειρια με V8...
Υστερα απο τον Panis που ειχε δοκιμασει για πρωτη φορα πριν δυο μηνες στο Paul Ricard για λογαριασμο της ΤΟΥΟΤΑ,και ο Ισπανος μιλησε με τα χειροτερα λογια...
Μεχρι στιγμης λενει πως ειναι αρκετα ροπατοι χαμηλα,ομως στα ψηλα ειναι εκει που πραγματικα πασχουν...Πραγματι σερνοταν ο dlr στην πιστα...
Δεν ξερω ποσο συντηρητικοι ηταν αλλα αλλαζε ταχυτητες παρα πολυ χαμηλα, πανω απο 15000 στροφες δε νομιζω να ανεβηκε Επιπλεον ο κινητηρας ακουγοταν πολυ πιο τραχυς σε σχεση με τον V8 της Toyota.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Παντως και ο De la Rosa του εκανε πολυ ασχημη εντυπωση η πρωτη του εμπειρια με V8...
Υστερα απο τον Panis που ειχε δοκιμασει για πρωτη φορα πριν δυο μηνες στο Paul Ricard για λογαριασμο της ΤΟΥΟΤΑ,και ο Ισπανος μιλησε με τα χειροτερα λογια...
Μεχρι στιγμης λενει πως ειναι αρκετα ροπατοι χαμηλα,ομως στα ψηλα ειναι εκει που πραγματικα πασχουν...Πραγματι σερνοταν ο dlr στην πιστα...
Δεν ξερω ποσο συντηρητικοι ηταν αλλα αλλαζε ταχυτητες παρα πολυ χαμηλα, πανω απο 15000 στροφες δε νομιζω να ανεβηκε Επιπλεον ο κινητηρας ακουγοταν πολυ πιο τραχυς σε σχεση με τον V8 της Toyota.
Είναι αρχή ακόμα, οι κινητήρες είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο οπότε με την εξέλιξη θα βελτιωθούν. Βέβαια V10 δεν θα γίνουν ποτέ
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Είναι αρχή ακόμα, οι κινητήρες είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο οπότε με την εξέλιξη θα βελτιωθούν. Βέβαια V10 δεν θα γίνουν ποτέΝομιζω εχεις αδικο..Ο panis δηλωσε οτι σε 3 χρονια θα φτασουν το επιπεδο των σημερινων V10!Κατα τη γνωμη μου και πιο νωρις.Αυτο που ακουσα επισης(εσεις πιθανον να ξερετε καλυτερα) ειναι οτι οι V8 εχουν πολυ πιο κ@υλ@ ηχο..
ΥΓ: Προβληματιστικα πολυ οταν ακουσα τους κανονισμους για τους V8!Ειναι πολυ περιοριστικοι και οι διαφορες θα ναι μικρες... -
Ο χρήστης Mclaren-Queen έγραψε:
Είναι αρχή ακόμα, οι κινητήρες είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο οπότε με την εξέλιξη θα βελτιωθούν. Βέβαια V10 δεν θα γίνουν ποτέ
Νομιζω εχεις αδικο..Ο panis δηλωσε οτι σε 3 χρονια θα φτασουν το επιπεδο των σημερινων V10!Κατα τη γνωμη μου και πιο νωρις.Αυτο που ακουσα επισης(εσεις πιθανον να ξερετε καλυτερα) ειναι οτι οι V8 εχουν πολυ πιο κ@υλ@ ηχο..
ΥΓ: Προβληματιστικα πολυ οταν ακουσα τους κανονισμους για τους V8!Ειναι πολυ περιοριστικοι και οι διαφορες θα ναι μικρες...Τις δηλώσεις του Πανίς τις ξέρω. Φαντάσου όμως σε 3 χρόνια που θα είχαν φτάσει οι V10
Όσο για τον ήχο δεν έχω ακούσει V8 F1 από κοντά οπότε προσωπική άποψη δεν έχω. Απλά έχω διαβάσει πως έχουν πολύ οξύ ήχο. Κρίμα για τους V10. Όταν τους ακούς κάτι παθαίνεις...έκσταση -
Ο Panis ειχε πει πως οι τωρινοι V8 ειναι στα επιπεδα των V10 '96-'97...
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Τις δηλώσεις του Πανίς τις ξέρω. Φαντάσου όμως σε 3 χρόνια που θα είχαν φτάσει οι V10
Όσο για τον ήχο δεν έχω ακούσει V8 F1 από κοντά οπότε προσωπική άποψη δεν έχω. Απλά έχω διαβάσει πως έχουν πολύ οξύ ήχο. Κρίμα για τους V10. Όταν τους ακούς κάτι παθαίνεις...έκστασηΚαλα, σιγουρα!Απλως νομιζω οτι δε χρειαζεται να ανησυχουμε ιδιαιτερα..Οι χρονοι θα ξαναγκρεμοτσακιστουν και πολυ γρηγορα πιστευω !
-
Και για ποιό λόγο πρέπει να θέλουμε να γκρεμοτσακιστούν οι χρόνοι και να ξαναφτάσουν στα τωρινά επίπεδα; Τι διαφορά έχει για τον θεατή αν ο τάδε οδηγός γυρνάει στο 1:18 στο Silverstone ή στο 1:25; Προσωπικά, προτιμώ να γυρνάνε όλοι στο 1:25, αρκεί να πιάσουν τόπο οι αλλαγές, δηλαδή να μπορεί να γίνει κανένα προσπέρασμα παρά να είναι όλοι βολίδες και να μην μπορεί ο σαφώς ταχύτερος Kimi να περάσει τον Σούμι μόνο και μόνο επειδή όταν μπαίνει στον 'βρώμικο' αέρα του Γερμανού είναι σα να μην έχει τιμόνι... Τελικά θέλουμε ανταγωνισμό και μάχες ρόδα με ρόδα, ή απόλυτο γυρολόγιο; Μακάρι να μπορέσουν να συνδυάσουν και τα δύο αλλά αν είχα να διαλέξω ένα, θα διάλεγα τις μάχες.
-
Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
Και για ποιό λόγο πρέπει να θέλουμε να γκρεμοτσακιστούν οι χρόνοι και να ξαναφτάσουν στα τωρινά επίπεδα; Τι διαφορά έχει για τον θεατή αν ο τάδε οδηγός γυρνάει στο 1:18 στο Silverstone ή στο 1:25; Προσωπικά, προτιμώ να γυρνάνε όλοι στο 1:25, αρκεί να πιάσουν τόπο οι αλλαγές, δηλαδή να μπορεί να γίνει κανένα προσπέρασμα παρά να είναι όλοι βολίδες και να μην μπορεί ο σαφώς ταχύτερος Kimi να περάσει τον Σούμι μόνο και μόνο επειδή όταν μπαίνει στον 'βρώμικο' αέρα του Γερμανού είναι σα να μην έχει τιμόνι... Τελικά θέλουμε ανταγωνισμό και μάχες ρόδα με ρόδα, ή απόλυτο γυρολόγιο; Μακάρι να μπορέσουν να συνδυάσουν και τα δύο αλλά αν είχα να διαλέξω ένα, θα διάλεγα τις μάχες.Ετσι οπως το θετεις κι εγω τις μαχες διαλεγω αλλα δε νομιζω οτι φταιει η πολυ μεγαλη ταχυτητα των μονοθεσιων γι αυτο που βλεπουμε τωρα !Εγω το πα αυτο με την εννοια οτι ειναι εντυπωσιακο να εχουν τοσους περιορισμους και να επανερχονται μετα απο λιγα χρονια με τους ιδιους χρονους!μαλλον δεν το εξεφρασα σωστα!
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Åßíáé áñ÷Þ áêüìá, ïé êéíçôÞñåò åßíáé óå ðïëý ðñþéìï óôÜäéï ïðüôå ìå ôçí åîÝëéîç èá âåëôéùèïýí. ÂÝâáéá V10 äåí èá ãßíïõí ðïôÝhttp://www.crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=1&nid=118803
Leading times: day one - Silverstone:
- Fernando Alonso Renault-Renault 1min 17.104secs 119 laps M
- Alexander Wurz McLaren-Mercedes 1min 17.109secs 68 laps M
- Ricardo Zonta Toyota-Toyota 1min 18.138secs 85 laps M
- Heikki Kovalainen Renault-Renault 1min 18.714secs 79 laps M
- Vitantonio Liuzzi Red Bull-Cosworth 1min 19.401secs 79 laps M
- Christian Klien Red Bull-Cosworth 1min 19.906secs 67 laps M
- Anthony Davidson Jordan-Toyota 1min 21.011secs 58 laps B**
- Olivier Panis Toyota-Toyota [V8] 1min 21.610secs 34 laps M
- Pedro de la Rosa McLaren-Mercedes [V8] 1min 24.477secs 38 laps M
**
All times unofficial - courtesy of McLaren.
Íá ôïíßóïõìå êáé ôï ãåãïíüò ïôé ïé V8 áäéêïýíôáé áðï ôá ðëáßóéá (åßíáé ó÷åäéáóìÝíá ãéá ôïõò V10)
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Είναι αρχή ακόμα, οι κινητήρες είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο οπότε με την εξέλιξη θα βελτιωθούν. Βέβαια V10 δεν θα γίνουν ποτέ
http://www.crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=1&nid=118803
Leading times: day one - Silverstone:
- Fernando Alonso Renault-Renault 1min 17.104secs 119 laps M
- Alexander Wurz McLaren-Mercedes 1min 17.109secs 68 laps M
- Ricardo Zonta Toyota-Toyota 1min 18.138secs 85 laps M
- Heikki Kovalainen Renault-Renault 1min 18.714secs 79 laps M
- Vitantonio Liuzzi Red Bull-Cosworth 1min 19.401secs 79 laps M
- Christian Klien Red Bull-Cosworth 1min 19.906secs 67 laps M
- Anthony Davidson Jordan-Toyota 1min 21.011secs 58 laps B**
- Olivier Panis Toyota-Toyota [V8] 1min 21.610secs 34 laps M
- Pedro de la Rosa McLaren-Mercedes [V8] 1min 24.477secs 38 laps M
**
All times unofficial - courtesy of McLaren.
Να τονίσουμε και το γεγονός οτι οι V8 αδικούνται απο τα πλαίσια (είναι σχεδιασμένα για τους V10)
Κάποιος μόλις δάγκωσε την γλώσσα του
Βέβαια θα πρέπει να αποδείξουν την αξία τους και σε ρυθμό αγώνα καθώς τα high rpm που δουλεύουν δημιουργούν ποικίλα προβλήματα. All in all, ελπίζω τελικά να κάνω λάθος -
2-3 ερωτήσεις και παρατηρήσεις...
Αν θυμάμαι καλά, φέτος ο αγώνας ήταν στεγνός με καλές καιρικές συνθήκες. Πώς λοιπόν έριξαν 3 δευτερόλεπτα το fastest lap του αγώνα; Είναι δυνατόν να βρήκαν οι ομάδες 3 sec σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα διαθέσιμο για εξέλιξη;Γιατί ο V8 της Toyota είναι τόσο μπροστά από αυτόν της Mclaren;
Τελικά το σασί και τα λάστιχα κάνουν τρομερή διαφορά. Παρατηρώ οτι η Jordan με V10 Toyota και Β λαστιχα κάνει ίδιους χρόνους με τον V8. Μιλάμε δηλαδή για γύρω στους 200 ίππους σπαταλημένους άδικα στο σασί της Jordan.
-
Αυτο που ακουσα επισης(εσεις πιθανον να ξερετε καλυτερα) ειναι οτι οι V8 εχουν πολυ πιο κ@υλ@ ηχο..
Όσο για τον ήχο δεν έχω ακούσει V8 F1 από κοντά οπότε προσωπική άποψη δεν έχω. Απλά έχω διαβάσει πως έχουν πολύ οξύ ήχο. Κρίμα για τους V10. Όταν τους ακούς κάτι παθαίνεις...έκσταση
Ανεβασα τα ηχητικα
(1)
(2)
(3)
οπου ο McLaren V8 επιταχυνει στην ευθεια μαζι με V10 ετσι για να φανει η αλλαγη στη χροια (σορυ για τη μετρια ποιοτητα)Προσωπικα πιστευω περισσοτεροι κυλινδροι = περισσοτερη κ@υλ@, ισως ομως ο V8 ειναι πιο πορωτικος στα κατεβασματα.
Αν θυμάμαι καλά, φέτος ο αγώνας ήταν στεγνός με καλές καιρικές συνθήκες. Πώς λοιπόν έριξαν 3 δευτερόλεπτα το fastest lap του αγώνα; Είναι δυνατόν να βρήκαν οι ομάδες 3 sec σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα διαθέσιμο για εξέλιξη;
MOnoimoi ισως η συγκριση πρεπει να γινει με χρονους Παρασκευης παρα fastest lap. Παντως μαλλον δεν ειναι θεμα εξελιξης αφου παλι σε δοκιμες τον Ιουνη ο KR εγραψε 1.17.
Γιατί ο V8 της Toyota είναι τόσο μπροστά από αυτόν της Mclaren;
Οπως ειπε και ο Fanis ο Toyota εχει ξανατρεξει ενω στη McLaren για πρωτη φορα εκαναν τα απαραιτητα καλιμπραρισματα κτλ.
Silverstone test