Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Silverstone test
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Silverstone test
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    7
    22
    60
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pininfarina last edited by

      Σε αυτο το link ανεβασα φωτος και βιντεακια μου απο τη χθεσινη 1η μερα δοκιμων

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pininfarina last edited by

        Σε αυτο το link ανεβασα φωτος και βιντεακια μου απο τη χθεσινη 1η μερα δοκιμων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pininfarina last edited by

          Σε αυτο το link ανεβασα φωτος και βιντεακια μου απο τη χθεσινη 1η μερα δοκιμων

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            theofaman last edited by

            Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
            Σε αυτο το link ανεβασα φωτος και βιντεακια μου απο τη χθεσινη 1η μερα δοκιμων

            Πώς σε αφήνουν και μπαίνεις μέσα στην πίστα?
            Έχεις άδεια ή κάνεις την μαιμού για να περάσεις τον φράχτη?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pininfarina last edited by

              Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
              Πώς σε αφήνουν και μπαίνεις μέσα στην πίστα?

              Εχουμε κι εμεις τα κονέ μας Πλακα κανω, στο τελευταιο κομματι 2-3 πορτες βρεθηκαν ξεκλειδωτες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                theofaman last edited by

                Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

                Πώς σε αφήνουν και μπαίνεις μέσα στην πίστα?

                Εχουμε κι εμεις τα κονέ μας Πλακα κανω, στο τελευταιο κομματι 2-3 πορτες βρεθηκαν ξεκλειδωτες

                !^*&#@$&@@#
                Στο Μαρανέλλο έχουν ένα φράχτη ΝΑ! Μια φορά έτυχε να πάω και εγώ, πάλι καλά όμως που ο φράχτης απέχει μόλις 10μέτρα από την άσφαλτο της πίστας

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  monoimoi last edited by

                  Πολύ καλή δουλειά... Κάποιες απο τις φώτο θα κοσμούσαν άνετα περιοδικά του χώρο... Ά, ρε κωλοφαρδίες που συμβαίνουν σε κάποιους

                  Ελπίζω να 'έπιασα' το σωστο thread τώρα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fanis-f1 last edited by

                    Παντως και ο De la Rosa του εκανε πολυ ασχημη εντυπωση η πρωτη του εμπειρια με V8...
                    Υστερα απο τον Panis που ειχε δοκιμασει για πρωτη φορα πριν δυο μηνες στο Paul Ricard για λογαριασμο της ΤΟΥΟΤΑ,και ο Ισπανος μιλησε με τα χειροτερα λογια...
                    Μεχρι στιγμης λενει πως ειναι αρκετα ροπατοι χαμηλα,ομως στα ψηλα ειναι εκει που πραγματικα πασχουν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pininfarina last edited by

                      Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                      Παντως και ο De la Rosa του εκανε πολυ ασχημη εντυπωση η πρωτη του εμπειρια με V8...
                      Υστερα απο τον Panis που ειχε δοκιμασει για πρωτη φορα πριν δυο μηνες στο Paul Ricard για λογαριασμο της ΤΟΥΟΤΑ,και ο Ισπανος μιλησε με τα χειροτερα λογια...
                      Μεχρι στιγμης λενει πως ειναι αρκετα ροπατοι χαμηλα,ομως στα ψηλα ειναι εκει που πραγματικα πασχουν...

                      Πραγματι σερνοταν ο dlr στην πιστα...

                      Δεν ξερω ποσο συντηρητικοι ηταν αλλα αλλαζε ταχυτητες παρα πολυ χαμηλα, πανω απο 15000 στροφες δε νομιζω να ανεβηκε Επιπλεον ο κινητηρας ακουγοταν πολυ πιο τραχυς σε σχεση με τον V8 της Toyota.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        theofaman last edited by

                        Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

                        Παντως και ο De la Rosa του εκανε πολυ ασχημη εντυπωση η πρωτη του εμπειρια με V8...
                        Υστερα απο τον Panis που ειχε δοκιμασει για πρωτη φορα πριν δυο μηνες στο Paul Ricard για λογαριασμο της ΤΟΥΟΤΑ,και ο Ισπανος μιλησε με τα χειροτερα λογια...
                        Μεχρι στιγμης λενει πως ειναι αρκετα ροπατοι χαμηλα,ομως στα ψηλα ειναι εκει που πραγματικα πασχουν...

                        Πραγματι σερνοταν ο dlr στην πιστα...

                        Δεν ξερω ποσο συντηρητικοι ηταν αλλα αλλαζε ταχυτητες παρα πολυ χαμηλα, πανω απο 15000 στροφες δε νομιζω να ανεβηκε Επιπλεον ο κινητηρας ακουγοταν πολυ πιο τραχυς σε σχεση με τον V8 της Toyota.

                        Είναι αρχή ακόμα, οι κινητήρες είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο οπότε με την εξέλιξη θα βελτιωθούν. Βέβαια V10 δεν θα γίνουν ποτέ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mclaren-queen last edited by

                          Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
                          Είναι αρχή ακόμα, οι κινητήρες είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο οπότε με την εξέλιξη θα βελτιωθούν. Βέβαια V10 δεν θα γίνουν ποτέ

                          Νομιζω εχεις αδικο..Ο panis δηλωσε οτι σε 3 χρονια θα φτασουν το επιπεδο των σημερινων V10!Κατα τη γνωμη μου και πιο νωρις.Αυτο που ακουσα επισης(εσεις πιθανον να ξερετε καλυτερα) ειναι οτι οι V8 εχουν πολυ πιο κ@υλ@ ηχο..
                          ΥΓ: Προβληματιστικα πολυ οταν ακουσα τους κανονισμους για τους V8!Ειναι πολυ περιοριστικοι και οι διαφορες θα ναι μικρες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            theofaman last edited by

                            Ο χρήστης Mclaren-Queen έγραψε:

                            Είναι αρχή ακόμα, οι κινητήρες είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο οπότε με την εξέλιξη θα βελτιωθούν. Βέβαια V10 δεν θα γίνουν ποτέ

                            Νομιζω εχεις αδικο..Ο panis δηλωσε οτι σε 3 χρονια θα φτασουν το επιπεδο των σημερινων V10!Κατα τη γνωμη μου και πιο νωρις.Αυτο που ακουσα επισης(εσεις πιθανον να ξερετε καλυτερα) ειναι οτι οι V8 εχουν πολυ πιο κ@υλ@ ηχο..
                            ΥΓ: Προβληματιστικα πολυ οταν ακουσα τους κανονισμους για τους V8!Ειναι πολυ περιοριστικοι και οι διαφορες θα ναι μικρες...

                            Τις δηλώσεις του Πανίς τις ξέρω. Φαντάσου όμως σε 3 χρόνια που θα είχαν φτάσει οι V10
                            Όσο για τον ήχο δεν έχω ακούσει V8 F1 από κοντά οπότε προσωπική άποψη δεν έχω. Απλά έχω διαβάσει πως έχουν πολύ οξύ ήχο. Κρίμα για τους V10. Όταν τους ακούς κάτι παθαίνεις...έκσταση

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fanis-f1 last edited by

                              Ο Panis ειχε πει πως οι τωρινοι V8 ειναι στα επιπεδα των V10 '96-'97...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mclaren-queen last edited by

                                Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
                                Τις δηλώσεις του Πανίς τις ξέρω. Φαντάσου όμως σε 3 χρόνια που θα είχαν φτάσει οι V10
                                Όσο για τον ήχο δεν έχω ακούσει V8 F1 από κοντά οπότε προσωπική άποψη δεν έχω. Απλά έχω διαβάσει πως έχουν πολύ οξύ ήχο. Κρίμα για τους V10. Όταν τους ακούς κάτι παθαίνεις...έκσταση

                                Καλα, σιγουρα!Απλως νομιζω οτι δε χρειαζεται να ανησυχουμε ιδιαιτερα..Οι χρονοι θα ξαναγκρεμοτσακιστουν και πολυ γρηγορα πιστευω !

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  monoimoi last edited by

                                  Και για ποιό λόγο πρέπει να θέλουμε να γκρεμοτσακιστούν οι χρόνοι και να ξαναφτάσουν στα τωρινά επίπεδα; Τι διαφορά έχει για τον θεατή αν ο τάδε οδηγός γυρνάει στο 1:18 στο Silverstone ή στο 1:25; Προσωπικά, προτιμώ να γυρνάνε όλοι στο 1:25, αρκεί να πιάσουν τόπο οι αλλαγές, δηλαδή να μπορεί να γίνει κανένα προσπέρασμα παρά να είναι όλοι βολίδες και να μην μπορεί ο σαφώς ταχύτερος Kimi να περάσει τον Σούμι μόνο και μόνο επειδή όταν μπαίνει στον 'βρώμικο' αέρα του Γερμανού είναι σα να μην έχει τιμόνι... Τελικά θέλουμε ανταγωνισμό και μάχες ρόδα με ρόδα, ή απόλυτο γυρολόγιο; Μακάρι να μπορέσουν να συνδυάσουν και τα δύο αλλά αν είχα να διαλέξω ένα, θα διάλεγα τις μάχες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mclaren-queen last edited by

                                    Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
                                    Και για ποιό λόγο πρέπει να θέλουμε να γκρεμοτσακιστούν οι χρόνοι και να ξαναφτάσουν στα τωρινά επίπεδα; Τι διαφορά έχει για τον θεατή αν ο τάδε οδηγός γυρνάει στο 1:18 στο Silverstone ή στο 1:25; Προσωπικά, προτιμώ να γυρνάνε όλοι στο 1:25, αρκεί να πιάσουν τόπο οι αλλαγές, δηλαδή να μπορεί να γίνει κανένα προσπέρασμα παρά να είναι όλοι βολίδες και να μην μπορεί ο σαφώς ταχύτερος Kimi να περάσει τον Σούμι μόνο και μόνο επειδή όταν μπαίνει στον 'βρώμικο' αέρα του Γερμανού είναι σα να μην έχει τιμόνι... Τελικά θέλουμε ανταγωνισμό και μάχες ρόδα με ρόδα, ή απόλυτο γυρολόγιο; Μακάρι να μπορέσουν να συνδυάσουν και τα δύο αλλά αν είχα να διαλέξω ένα, θα διάλεγα τις μάχες.

                                    Ετσι οπως το θετεις κι εγω τις μαχες διαλεγω αλλα δε νομιζω οτι φταιει η πολυ μεγαλη ταχυτητα των μονοθεσιων γι αυτο που βλεπουμε τωρα !Εγω το πα αυτο με την εννοια οτι ειναι εντυπωσιακο να εχουν τοσους περιορισμους και να επανερχονται μετα απο λιγα χρονια με τους ιδιους χρονους!μαλλον δεν το εξεφρασα σωστα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      solar_energy last edited by

                                      Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
                                      Åßíáé áñ÷Þ áêüìá, ïé êéíçôÞñåò åßíáé óå ðïëý ðñþéìï óôÜäéï ïðüôå ìå ôçí åîÝëéîç èá âåëôéùèïýí. ÂÝâáéá V10 äåí èá ãßíïõí ðïôÝ

                                      http://www.crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=1&nid=118803

                                      Leading times: day one - Silverstone:

                                      1. Fernando Alonso Renault-Renault 1min 17.104secs 119 laps M
                                      2. Alexander Wurz McLaren-Mercedes 1min 17.109secs 68 laps M
                                      3. Ricardo Zonta Toyota-Toyota 1min 18.138secs 85 laps M
                                      4. Heikki Kovalainen Renault-Renault 1min 18.714secs 79 laps M
                                      5. Vitantonio Liuzzi Red Bull-Cosworth 1min 19.401secs 79 laps M
                                      6. Christian Klien Red Bull-Cosworth 1min 19.906secs 67 laps M
                                      7. Anthony Davidson Jordan-Toyota 1min 21.011secs 58 laps B**
                                      8. Olivier Panis Toyota-Toyota [V8] 1min 21.610secs 34 laps M
                                      9. Pedro de la Rosa McLaren-Mercedes [V8] 1min 24.477secs 38 laps M
                                        **

                                      All times unofficial - courtesy of McLaren.

                                      Íá ôïíßóïõìå êáé ôï ãåãïíüò ïôé ïé V8 áäéêïýíôáé áðï ôá ðëáßóéá (åßíáé ó÷åäéáóìÝíá ãéá ôïõò V10)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        theofaman last edited by

                                        Ο χρήστης solar_energy έγραψε:

                                        Είναι αρχή ακόμα, οι κινητήρες είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο οπότε με την εξέλιξη θα βελτιωθούν. Βέβαια V10 δεν θα γίνουν ποτέ

                                        http://www.crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=1&nid=118803

                                        Leading times: day one - Silverstone:

                                        1. Fernando Alonso Renault-Renault 1min 17.104secs 119 laps M
                                        2. Alexander Wurz McLaren-Mercedes 1min 17.109secs 68 laps M
                                        3. Ricardo Zonta Toyota-Toyota 1min 18.138secs 85 laps M
                                        4. Heikki Kovalainen Renault-Renault 1min 18.714secs 79 laps M
                                        5. Vitantonio Liuzzi Red Bull-Cosworth 1min 19.401secs 79 laps M
                                        6. Christian Klien Red Bull-Cosworth 1min 19.906secs 67 laps M
                                        7. Anthony Davidson Jordan-Toyota 1min 21.011secs 58 laps B**
                                        8. Olivier Panis Toyota-Toyota [V8] 1min 21.610secs 34 laps M
                                        9. Pedro de la Rosa McLaren-Mercedes [V8] 1min 24.477secs 38 laps M
                                          **

                                        All times unofficial - courtesy of McLaren.

                                        Να τονίσουμε και το γεγονός οτι οι V8 αδικούνται απο τα πλαίσια (είναι σχεδιασμένα για τους V10)

                                        Κάποιος μόλις δάγκωσε την γλώσσα του
                                        Βέβαια θα πρέπει να αποδείξουν την αξία τους και σε ρυθμό αγώνα καθώς τα high rpm που δουλεύουν δημιουργούν ποικίλα προβλήματα. All in all, ελπίζω τελικά να κάνω λάθος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          monoimoi last edited by

                                          2-3 ερωτήσεις και παρατηρήσεις...
                                          Αν θυμάμαι καλά, φέτος ο αγώνας ήταν στεγνός με καλές καιρικές συνθήκες. Πώς λοιπόν έριξαν 3 δευτερόλεπτα το fastest lap του αγώνα; Είναι δυνατόν να βρήκαν οι ομάδες 3 sec σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα διαθέσιμο για εξέλιξη;

                                          Γιατί ο V8 της Toyota είναι τόσο μπροστά από αυτόν της Mclaren;

                                          Τελικά το σασί και τα λάστιχα κάνουν τρομερή διαφορά. Παρατηρώ οτι η Jordan με V10 Toyota και Β λαστιχα κάνει ίδιους χρόνους με τον V8. Μιλάμε δηλαδή για γύρω στους 200 ίππους σπαταλημένους άδικα στο σασί της Jordan.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pininfarina last edited by

                                            Αυτο που ακουσα επισης(εσεις πιθανον να ξερετε καλυτερα) ειναι οτι οι V8 εχουν πολυ πιο κ@υλ@ ηχο..

                                            Όσο για τον ήχο δεν έχω ακούσει V8 F1 από κοντά οπότε προσωπική άποψη δεν έχω. Απλά έχω διαβάσει πως έχουν πολύ οξύ ήχο. Κρίμα για τους V10. Όταν τους ακούς κάτι παθαίνεις...έκσταση

                                            Ανεβασα τα ηχητικα
                                            (1)
                                            (2)
                                            (3)
                                            οπου ο McLaren V8 επιταχυνει στην ευθεια μαζι με V10 ετσι για να φανει η αλλαγη στη χροια (σορυ για τη μετρια ποιοτητα)

                                            Προσωπικα πιστευω περισσοτεροι κυλινδροι = περισσοτερη κ@υλ@, ισως ομως ο V8 ειναι πιο πορωτικος στα κατεβασματα.

                                            Αν θυμάμαι καλά, φέτος ο αγώνας ήταν στεγνός με καλές καιρικές συνθήκες. Πώς λοιπόν έριξαν 3 δευτερόλεπτα το fastest lap του αγώνα; Είναι δυνατόν να βρήκαν οι ομάδες 3 sec σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα διαθέσιμο για εξέλιξη;

                                            MOnoimoi ισως η συγκριση πρεπει να γινει με χρονους Παρασκευης παρα fastest lap. Παντως μαλλον δεν ειναι θεμα εξελιξης αφου παλι σε δοκιμες τον Ιουνη ο KR εγραψε 1.17.

                                            Γιατί ο V8 της Toyota είναι τόσο μπροστά από αυτόν της Mclaren;

                                            Οπως ειπε και ο Fanis ο Toyota εχει ξανατρεξει ενω στη McLaren για πρωτη φορα εκαναν τα απαραιτητα καλιμπραρισματα κτλ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr