-
κι εγώ έχω πρόβλημα με το ντουλαπάκι από
την μέρα παραλαβής του αυτοκινήτου!!!
τα πλαϊνά άγκιστρα μένουν μέσα και θέλουν
βοήθεια για να βγουν έξω (έχω σπάσει τα νύχια μου)όσο αφορά το ρολόι έχει να κάνει με τις ρυθμίσεις του
στερεοφωνικούακούω επίσης ένα τρίξιμο όταν ανεβαίνει το παράθυρο
του συνοδηγού και αφού το αμάξι έχει μείνει στον ήλιο...τώρα άμα σας πω ότι στο εσωτερικό των πορτών (εννοώ
στα μαρσπιέ και κατά μήκος των παραθύρων) μπαίνει
αρκετή σκόνη θα με πείτε πολύ περίεργο?!ααα και κάτι άλλο
τα αμορτισέρ σας τρίζουν καμιά φορά?υγ. οδηγικές εντυπώσεις μετα από 4100κμ άλλη στιγμή που θα είμαι πιο χαλαρός στη δουλειά
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Ενα GTi πρεπει να σε εμπνεει στις στροφες. Και ειμαι σιγουρος οτι ουτε το ST, ουτε το CZT παιρνουν αριστα σε αυτον τον τομεα... Απλα ισως το Fiesta ειναι λιγο καλυτερο απο τη στιγμη που μπορεις να απενεργοποιησεις το ESP. Αυτο και μονο κατα τη γνωμη μου του δινει την πρωτια...
alfa 147 2.0 που και παει και στριβει...και κοντα σε αυτα τα λεφτα ειναι...
καμια σχεση η 147 με φιεστα,κλιο ιμπιζα........
ατυχης η συγκριση.....παμε παρακατω....αφου ειναι στα ιδια λεφτα και σε παραπλησιο μεγεθος,γιατι ειναι ατυχης η συγκριση?
- η 147 ειναι μια κατηγορια πανω
2)η 147 ειναι αρκετα πιο αργη
3)η 147 δεν μπορει σε καμια των περιπτωσεων να χαρακτηριστει GTi (ενα απλο sport hatchback ειναι)
και με τι κριτηρια χαρακτηριζεται ενα μικρο gti?
με την χαλια θεση οδηγησης?
με τα χαλια φρενα(για gti)?
με απαρχαιωμενη αναρτηση?
δηλαδη μετραει το περιτυλιγμα(εξωτερικη εμφανιση) και οχι η ουσια?(τεχνικα χαρακτηριστικα)
για την 147 τα διπλα ψαλιδια μπροστα με την σουπερ ανεξαρτητη πισω,με την θεοκοντη κρεμαγιερα και καθαρα υδραυλικη κιολας,και με θεση οδηγησης αναφορας,δεν μετρανε??
το μονο που σηκωνει λιγο συζητηση ειναι η μια κατηγορια πανω που λες ,αλλα τι να το κανεις αν εχουν τα ιδια λεφτα??
τι να μιλησουμε για αντιπροσωπειες,που εχεισ να κανεις με τον σαρακακη???
οχι οτι η φιατ βεβαια ειναι καλυτερα...τα ιδια χαλια ειναι και αυτη ,τουλαχιστον βρισκεις απο αφτερ μαρκετ αναλωσιμα πολυ πραμα...και φτηνα..για βρεσ για το μιτσου.... - η 147 ειναι μια κατηγορια πανω
-
παμε για offtopic και ειναι κριμα........
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
παμε για offtopic και ειναι κριμα........οκ πασω
-
Πρωτες εντυπωσεις (80 km.) απο CZ3 1.3 3d.
Υπερ
-Φρενα
-Αισθηση στιβαροτητας
-Κινητηρας
-Πολυ ευχαριστο εσωτερικο με πολυ καλο εξοπλισμο
-Απιστευτοι χωροι
-Πολυμορφικοτητα
-Ευχαριστο κιβωτιο
-Πολυ καλο τιμονι για την πολη (αλλα και στις υψηλες ταχυτητες οπου βαραινει αρκετα)Κατα
-Ηλ. Γκαζι (Αν και καλυτερο απο αλλα μικρα που εχω οδηγησει)
-Συντονισμοι της αναρτησης σε συνεχεις ανωμαλιες του δρομου
-'Ψοφιο' ηχοσυστημαΑυτα προς το παρον... Ουτε το εστριψα ουτε το ελιωσα στους κοφτες (στρωνουμε...)... Το αυτοκινητο θα κινειται μονο μεσα στην πολη και μεχρι στιγμης οι εντυπωσεις (για αυτοκινητο πολης) ειναι παραπανω απο αριστες...
Αριστα πηρε και ο Σαρακακης (Μαρουσι)... Το πηρα ακριβως 1 βδομαδα μετα την παραγγελια... Ο υπαλληλος ευγενεστατος και προθυμος να βοηθησει και το αυτοκινητο παραδοθηκε πεντακαθαρο. Πηρα δωρο τα πατακια και αεροτομη.
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Αριστα πηρε και ο Σαρακακης (Μαρουσι)... Το πηρα ακριβως 1 βδομαδα μετα την παραγγελια... Ο υπαλληλος ευγενεστατος και προθυμος να βοηθησει και το αυτοκινητο παραδοθηκε πεντακαθαρο. Πηρα δωρο τα πατακια και αεροτομη.
Φιλε lefos, αν εννοεις το καινουργιο καταστημα στην εισοδο του Αμαρουσιου κατω απο την ΝΟΚΙΑ, οντως ετσι. Οταν και εγω περασα και ειδα το colt, οι ανθρωποι ηταν ευγενικοτατοι και εξυπηρετικοι σε οτι απορια ειχα παρολο που ηταν Σαββατο και ειχε και ερκετο κοσμο
-
Ναι, αυτο το καταστημα εννοω φιλε μου.
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Αριστα πηρε και ο Σαρακακης (Μαρουσι)... Το πηρα ακριβως 1 βδομαδα μετα την παραγγελια... Ο υπαλληλος ευγενεστατος και προθυμος να βοηθησει και το αυτοκινητο παραδοθηκε πεντακαθαρο. Πηρα δωρο τα πατακια και αεροτομη.
Φιλε lefos, αν εννοεις το καινουργιο καταστημα στην εισοδο του Αμαρουσιου κατω απο την ΝΟΚΙΑ, οντως ετσι. Οταν και εγω περασα και ειδα το colt, οι ανθρωποι ηταν ευγενικοτατοι και εξυπηρετικοι σε οτι απορια ειχα παρολο που ηταν Σαββατο και ειχε και ερκετο κοσμο
Λες να άλλαξε ο Μανόλιος…..
-
Καλημέρα παίδες, πρόκειτε και εγώ να πάρω το CZT, (μόλις πουλήσω το HYUNDAI μου) και θα ήθελα να ρωτήσω εάν γωρίζετε πόσο στοιχίζουν περίπου τα service για το CZT, εάν και έιναι λίγο νωρίς ακόμα , φαντάζομαι δεν έχει φτάσει κανένας τα 7500
Επίσης στα 1500 για αλλαγή λαδιών πόσο πήγε το μαλλί; -
Ο χρήστης balabush έγραψε:
Επίσης στα 1500 για αλλαγή λαδιών πόσο πήγε το μαλλί;
70
-
Ο χρήστης @ndy έγραψε:
Επίσης στα 1500 για αλλαγή λαδιών πόσο πήγε το μαλλί;
70
-
Τα 70
-
Ο χρήστης toutouni έγραψε:
τώρα άμα σας πω ότι στο εσωτερικό των πορτών (εννοώ
στα μαρσπιέ και κατά μήκος των παραθύρων) μπαίνει
αρκετή σκόνη θα με πείτε πολύ περίεργο?!ααα και κάτι άλλο
τα αμορτισέρ σας τρίζουν καμιά φορά?υγ. οδηγικές εντυπώσεις μετα από 4100κμ άλλη στιγμή που θα είμαι πιο χαλαρός στη δουλειά
1)Είναι φυσιολογικό αν εννοείς ακριβώς την σκόνη μου μαζεύεται στο μαρσπιέ!Συμβαίνει σε όλα τα τουτούνια που έχει αντίστοιχα φαρδύ μαρσπιέ!
Στην καμπίνα δεν περνάει όμως τίποτα έτσι?2)Εννοείς εν κινήση ή σταματημένος με τραβηγμένο το χειρόφρενο?
Αν είσαι στην δεύτερη περίπτωση δεν είναι τίποτα. Υπάρχει όντων ένα τρίξιμο που οφείλεται στο χειρόφρενο, στην σύσφιξη δηλαδή των σιαγόνων απο το χειρόφρενο. Εν κινήδη τουλάχιστον το δικό μου δεν εμφανίζει κάποιο τρίξιμο! -
Ο χρήστης balabush έγραψε:
Καλημέρα παίδες, πρόκειτε και εγώ να πάρω το CZT, (μόλις πουλήσω το HYUNDAI μου) και θα ήθελα να ρωτήσω εάν γωρίζετε πόσο στοιχίζουν περίπου τα service για το CZT, εάν και έιναι λίγο νωρίς ακόμα , φαντάζομαι δεν έχει φτάσει κανένας τα 7500
Επίσης στα 1500 για αλλαγή λαδιών πόσο πήγε το μαλλί;Το service ειναι στα 20.000, και στα 1500 η αλλαγη πηγε 70 ευρω μαζι με το φιλτρο λαδιου.
-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
τώρα άμα σας πω ότι στο εσωτερικό των πορτών (εννοώ
στα μαρσπιέ και κατά μήκος των παραθύρων) μπαίνει
αρκετή σκόνη θα με πείτε πολύ περίεργο?!ααα και κάτι άλλο
τα αμορτισέρ σας τρίζουν καμιά φορά?υγ. οδηγικές εντυπώσεις μετα από 4100κμ άλλη στιγμή που θα είμαι πιο χαλαρός στη δουλειά
1)Είναι φυσιολογικό αν εννοείς ακριβώς την σκόνη μου μαζεύεται στο μαρσπιέ!Συμβαίνει σε όλα τα τουτούνια που έχει αντίστοιχα φαρδύ μαρσπιέ!
Στην καμπίνα δεν περνάει όμως τίποτα έτσι?2)Εννοείς εν κινήση ή σταματημένος με τραβηγμένο το χειρόφρενο?
Αν είσαι στην δεύτερη περίπτωση δεν είναι τίποτα. Υπάρχει όντων ένα τρίξιμο που οφείλεται στο χειρόφρενο, στην σύσφιξη δηλαδή των σιαγόνων απο το χειρόφρενο. Εν κινήδη τουλάχιστον το δικό μου δεν εμφανίζει κάποιο τρίξιμο!1.1 να το πούμε κι αυτό
μέσα στην καμπίνα σκόνη δεν μπαίνει από τις πόρτες...2.2 το τρίξιμο υπάρχει κάποιες φορές και εν κινήση
άλλωστε το τουτουνι μου έχει δίσκους πίσω οπότε δεν
δικαιολογείται το τριξιμο από το χειρόφρενοκαι εδώ και 3-4 μέρες κάνει κι ένα διακριτικότατο θόρυβο
ο συμπλέκτης στο άφημά του...αυτό θα πει προβλήματα νεότητας!!!
πάντος κατά τα άλλα το αμάξι είναι πολύ καλό
έχω εντυπωσιαστεί με τα φρένα του και όσο περνάει ο καιρός
το εμπιστεύομαι περισσότερο στις στροφές (οκ δεν είναι ραλλυ) -
Φίλε toutouni, το τρίξιμο στο συμπλέκτη δεν πρέπει (το πιο πιθανό δηλαδή) να σε ανησυχεί, πολύ πιθανό να θέλει λίγο γράσο το πεντάλ ή το σύστημα αποσύμπλεξης,nothing to worry about.Τώρα όσο για το τρίξιμο του χειρόφρενου ας το ρίξουν μια ματιά (και πάλι είμαι σίγουρος δε θα είναι κάτι το σοβαρό).Μακάρι τα προβλήματα να είναι μόνο τέτοια!!
-
Ο χρήστης Und3R έγραψε:
Καλημέρα παίδες, πρόκειτε και εγώ να πάρω το CZT, (μόλις πουλήσω το HYUNDAI μου) και θα ήθελα να ρωτήσω εάν γωρίζετε πόσο στοιχίζουν περίπου τα service για το CZT, εάν και έιναι λίγο νωρίς ακόμα , φαντάζομαι δεν έχει φτάσει κανένας τα 7500
Επίσης στα 1500 για αλλαγή λαδιών πόσο πήγε το μαλλί;Το service ειναι στα 20.000, και στα 1500 η αλλαγη πηγε 70 ευρω μαζι με το φιλτρο λαδιου.
Ο πωλητής απο τον Σαρακάκη, μου είχε πει ότι το service είναι κάθε 7.500 για λάδια και κάθε 15.000 το κανονικό. Τελικά τι ισχύει;
-
Ο χρήστης balabush έγραψε:
Καλημέρα παίδες, πρόκειτε και εγώ να πάρω το CZT, (μόλις πουλήσω το HYUNDAI μου) και θα ήθελα να ρωτήσω εάν γωρίζετε πόσο στοιχίζουν περίπου τα service για το CZT, εάν και έιναι λίγο νωρίς ακόμα , φαντάζομαι δεν έχει φτάσει κανένας τα 7500
Επίσης στα 1500 για αλλαγή λαδιών πόσο πήγε το μαλλί;Το service ειναι στα 20.000, και στα 1500 η αλλαγη πηγε 70 ευρω μαζι με το φιλτρο λαδιου.
Ο πωλητής απο τον Σαρακάκη, μου είχε πει ότι το service είναι κάθε 7.500 για λάδια και κάθε 15.000 το κανονικό. Τελικά τι ισχύει;
ο καθένας λέει το κοντό του και το μακρύ του
εγώ όπου ρώταγα άκουγα και δiαφορετικά πράγματα
κάνω λοιπόν ότι λέει το manual καi έχω το κεφάλι μου ήσυχο
ούτε λάδια του άλλαξα στα 1500κμ ούτε περίμενα να κάνω 15000κμ
για να στρωθεί ο κινητήρας ( το άκουσα κι αυτό!!!) -
το service ειναι ανα 10000km,οποιος θελει κανει αλλαγη λαδιων και φιλτρου στα πρωτα 1000-1500km.
-
Και εμένα το τουτούνι μου δίσκους έχει πίσω και ακριβώς για αυτό το κάνει!
Σε ταμπούρο δεν το κάνει το τρίξιμο ποτέ!Το ίδιο συμβαίνει και στου πατέρα μου το octavia.
Το ίδιο συμβαίνει αν πάς σε απότομη κατηφόρα,σταματήσεις και αφήσεις ίσα ίσα το φρένο θα ακούσεις ένα σκούξιμο απο τους δίσκους!
Το ντεμπραγιάζ και σε εμένα το κάνει ένα διακριτικό ήχο όταν πατάς και αφήνεις αλλά μάλλον είναι καθαρά θέμα λίπανσης!
Εντυπώσεις από Mitsubishi Colt