-
Aυτό το Ακρόπολις το ζήσαμε εγω και άλλοι δύο φορουμάδες με ένα εντελώς διαφορετικό τρόπο δουλεύοντας (σκληρά) για μια μεγάλη εργοστασιακή ομάδα,την PEUGEOT SPORT. Mεγάλη εμπειρία που θα μας μείνει αξέχαστη και θα δώσουμε λεπτομέρειες οσονούπω...
Υ.Γ. Οι άλλοι δύο ας αποκαλυφθούν μόνοι τους...
Υ.Γ.2 Λεπτομέρειες εδώ και ίσως στο rally.gr απ΄ότι μου είπε ένα εύσωμο πουλάκι.....
-
Aυτό το Ακρόπολις το ζήσαμε εγω και άλλοι δύο φορουμάδες με ένα εντελώς διαφορετικό τρόπο δουλεύοντας (σκληρά) για μια μεγάλη εργοστασιακή ομάδα,την PEUGEOT SPORT. Mεγάλη εμπειρία που θα μας μείνει αξέχαστη και θα δώσουμε λεπτομέρειες οσονούπω...
Υ.Γ. Οι άλλοι δύο ας αποκαλυφθούν μόνοι τους...
Υ.Γ.2 Λεπτομέρειες εδώ και ίσως στο rally.gr απ΄ότι μου είπε ένα εύσωμο πουλάκι.....
-
Aυτό το Ακρόπολις το ζήσαμε εγω και άλλοι δύο φορουμάδες με ένα εντελώς διαφορετικό τρόπο δουλεύοντας (σκληρά) για μια μεγάλη εργοστασιακή ομάδα,την PEUGEOT SPORT. Mεγάλη εμπειρία που θα μας μείνει αξέχαστη και θα δώσουμε λεπτομέρειες οσονούπω...
Υ.Γ. Οι άλλοι δύο ας αποκαλυφθούν μόνοι τους...
Υ.Γ.2 Λεπτομέρειες εδώ και ίσως στο rally.gr απ΄ότι μου είπε ένα εύσωμο πουλάκι.....
-
ΟΚ
Καρφί!!!
Αν προλάβω μέχρι αύριο θα διαβάσετε την εμπειρία όπως την έζησα... -
Άψογα, τελικά ενδώσατε . Περιμένουμε με αγωνία λεπτομέρειες!
-
Αν ενδώσανε λέει?!!
Ζοριστήκανε αλλά τους βγήκε το δέκα το καλό!!
-
Μπράβο παιδιά
Μοναδική εμπειρία.Και του χρόνου καλύτερα.
Αλήθεια πώς είναι η μετακίνηση από αέρος; -
Ο χρήστης piko έγραψε:
Μπράβο παιδιά
Μοναδική εμπειρία.Και του χρόνου καλύτερα.
Αλήθεια πώς είναι η μετακίνηση από αέρος;Εσύ πολλά ξέρεις...
Περίμενε να πατήσουμε πάλι στη γη και θα μάθεις... -
Μεσιε Ευριπιντις βουλεβου ζεκρι πουρ μετεο ?
Υ.Γ. Μη πυροβολειτε,εκανα γαλλικα πριν 45 και χρονια.
-
πας στο ακρόπολις τους βλέπεις στο σέρβις παρκ, να αγχώνονται, να τρέχουν, να κοιτάνε συνέχεια οθόνες, τους βλέπεις με λαπ τοπς με ασυρμάτους και κάτι κινητά ΝΑ!('όχι δεν είναι ότι έχουνε παλιά γιατί δεν έχουνε λεφτά, είναι δορυφορικά) και υποψιάζεσαι. Κάθε φορά τους έβλεπα και ένιωθα πως πάμε παράλληλα για ένα τριήμερο με εμένα έτσι και αλλιώς κερδισμένο και μόνο άγχος μην περπατήσω πάνω από χιλιόμετρο ή ακυρωθεί η ειδική. Αυτοί; Έλα ντε! Τί κάνουν; πώς χειρίζονται τον αγώνα;
Επιτέλους θα μαθαίναμε αποδεχόμενοι την πρόταση της πεζώ! Στην αρχή μια μικρή παρανόηση πήγε να τα τινάξει όλα στον αέρα και εκεί που μέναμε με την αίσθηση του 'παραλίγο γμτ' τηλέφωνο ξανά. Ο Ευριπίδης δίνει το οκ ρωτάει αν ακόμα εθελοντής και πάμε! Αρκεί να πιάνει το κινητό πάνω στο βουνό για να πούμε τη δικαιολογία στο αφεντικό!
Λουτρά υπάτης και μετά από πολλά χρόνια θα λέμε ιστορίες για το 52 στους τότε παππούδες για τα τότε μπάνια μας και αναμονή! Που είναι όλοι; 11 και ακόμα δεν έχουμε ενημερωθεί. Θα γυρνάω το πρωϊ όχι σαν μετεο μαν αλλά σαν άνθρωπος της βροχής, άραγε. Τελικά φτάνει ο Ζαν Φρανσουά, συναντάω και τον σπύρο, μας εξηγεί και πάω για ύπνο. Ο Σπύρος εξηγεί από κάτω από το τηλέφωνο στον επερχόμενο Ευριπίδη. Οκ.Η μισή Υπάτη έμαθε τα καθήκοντα μετεομαν ή άλλη μισή τα ήξερε ήδη, αφού όλο ομάδες ήταν εκεί... Πιο σιγά ρε! Έχω...αγώνα αύριο! Φταίω να σου πετάξω κανά δορυφορικό κινητό στη κεφάλα (αν και μόνο η κεραία θα έφθανε)
Ξύπνημα 4:30 αναχώρηση με το σπύρο αφού είμασταν γείτονες στις ειδικές! Αυτός με τζιπ, εγώ με κόκκινο 307 με απόλα και -200κυβικά (το 1400 ήταν). Κεραίες, σήματα στο καπό και ...250χλμ! Του κουτιού αμάξι και έζησε το πρώτο του ακρόπολις. Τί τυχερό...Ελπίζω να μη το θυμάται για πάντα και του μείνουν κουσούρια.
Για να πάρω τις μετρήσεις, χάθηκα φυσικά δυο φορές μόνο εκείνη την ημέρα, ρώτησα καμιά δεκαριά αφού ρωτώντας μέχρι και βοσκό τελικά πας παντού. Μέχρι και το κουδούνι σπιτιού χτύπησα στις 6:00 για να βγω στη 'δίκαστρο'. Μου πρόσφερε και καφέ η γιαγιά, και αντί για το δρόμο μου έλεγε για το παιδί της που είναι στην αθήνα. Αθάνατη φιλοξενία αλλά που 'καιρός' για τέτοια! Ελπίζω να μη θύμωσε που άφησα 307λαστιχιές στο χώμα της αυλής της για να προλάβω το σαμουράι που πήγαινε 'επάνω' και τελικά μου έδωσε τις σωστές οδηγίες. Αγχος να δίνω και το σωστό σπλιτ τη σωστή στιγμή και τελικά όλα καλά.
Τις άλλες μέρες χάθηκα ακόμα πιο πολύ, ρώτησα ακόμα πιο πολλούς και ειδικά το σάββατο το πρωϊ όσοι είδατε 307 κοντά στην παύλιανη (μη φανταστείτε, την εκκίνηση της στρόμης σημάδευα) και κάνατε στην άκρη, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Υπήρχε άγχος τουλάχιστον, από εμένα, και τα πράγματα δυστυχώς γίναν χειρότερα από το πρόβλημα του μαρκους αλλά και από το λεμπ! Απογοήτευση στο σέρβις από τους ανθρώπους της πεζό. Το έβλεπες στα μάτια τους και ακόμα πιο πολύ στο ξενοδοχείο που μιλάγαμε μαζί τους. Πίκρα που εγκαταλείπουν του χρόνου και τί να τους πούμε; Πάλι καλά που δεν βρέχει;
Απίστευτη ομάδα και αν στο σέρβις τους βλέπεις κάπως...καμία σχέση! Ο πιο απλός 'μηχανικός' σου μιλάει με πάθος για την ομάδα, για το κάθε άλλο παρά πεζό σκοπό τους, για το ότι 'έχουμε μάθει να κερδίζουμε, πρέπει να κερδίζουμε, ειδικά τώρα που φεύγουμε', για την ταπείνωση που το 307 δεν το έκαναν πολυνίκη 206!
Στα ενδότερα της ομάδας σε συνθήκες αγώνα μπήκε ο Ευριπίδης, αυτόν ρωτήστε. Ήταν και ο πρώτος που μπήκε στο ελικόπτερο. Την κυριακή δεν διεκδίκησε να ξαναμπεί και μπράβο του. Έγινε φιλαράκι με το Γκουλίνο από ότι κατάλαβα Δικαίως βέβαια, αφού ο Γκουλίνο ήταν πολύ ωραίο τυπάκι, κουλ και χαμογελαστός με μάτι που δείχνει ότι είναι δικαίως εκεί που είναι.. Πώς να μην τον κάνει παρέα ο Ευριπίδης
Πάντως, αν και το καπελάκι του φόρουμ ήταν στο ταμπλό του 307, δεν συναντήθηκα με κανέναν άλλον. Μόνο στη στρόμη (12χλμ) είδα κάποιον άλλον δικό μας αλλά μίλαγα με τον γκουλίνο και δεν πρόλαβα...Κρίμα γιατί ήταν και πολλές οι ώρες και κουραστική η πεζοπορεία στο βουνό.
Ωραία εμπειρία, είχε και παρασκήνιο που δεν ξέρω όμως αν πρέπει να το πω αν δεν συμφωνούν οι άλλοι δυο. Ας πούνε και αυτοί κάτιΣυγχαρητήρια στους κριτές που γνώρισα αρκετούς, άκουγα από τον ασύρματο τους τί τραβάγαν...ΧΑΜΟΣ, αλλά και στην πεζό τιμ που σίγουρα θα λείψουν και θα μας λείψουν (για τουλάχιστον 6 χρόνια!)
-
Μπράβο ρε Παναγιώτη! ΤΟ φόρουμ στο ύψος του . Περιμένουμε και τις υπόλοιπες περιγραφές με αγωνία. Σπύροοοο, Ευριπιιιιιίδη για περάστε!
(θέλουμε και τα διαπλεκόμενα....)
-
Μπράβο ρε Παναγιώτη.
Αυτή είναι εμπειρία.(οι υπόλοιποι δύο,ακόμα δέν βρήκανε τό δρόμο τής επιστροφής; )
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μπράβο ρε Παναγιώτη.
Αυτή είναι εμπειρία.(οι υπόλοιποι δύο,ακόμα δέν βρήκανε τό δρόμο τής επιστροφής; )
όχι Ανδρέα, ακόμα δεν βρήκανε τη μιλιά τους!
-
Πιστεύω να μας πούνε και ποια ήταν ακριβώς τα καθηκοντα τους!
-
Σύντομα (πιθανώς και σήμερα) περιγραφή και εντυπώσεις στο rally.gr
Έστειλα κείμενο και φωτό. Αναμείνατε... -
Η είδηση στην οθόνη του υπολογιστή μου έπεσε σαν κεραυνός. Η Peugeot Sport ζήτησε από την Ανίτα άτομα σχετικά με το αντικείμενο και υπεύθυνα να δουλέψουν στο 52ο για την ομάδα. Συνεννοήσεις με τον Νίκο στο τηλέφωνο, μετά με τον Ευριπίδη και άντε να βγάλεις άκρη με τους τρελογαλάτες…..Αφού ξεπεράστηκαν κάποια εμπόδια, μιάμιση ωρίτσα SSS στο ΟΑΚΑ και μετά πρόσω ολοταχώς για Λουτρά Υπάτης, ενημέρωση για τα καθήκοντα και παραλαβή του απαραίτητου εξοπλισμού ο οποίος περιείχε τα εξής: Ένα μαύρο μπιμπικωτό X-Trail για μένα, μία βαλίτσα που είχε φακό, χρονόμετρο, ηλεκτρονικό θερμόμετρο, συσκευή μέτρησης ύψους βροχής, βαρόμετρο, πυξίδα. Επίσης δορυφορικό τηλέφωνο της Motorola, VHF χειρός και αυτοκινήτου. Τα καθήκοντα ήταν έγκαιρη άφιξη στις ειδικές ΠΟΛΥ πριν φτάσουν τα αγωνιστικά αποκλειστικά από κοπάνες (απαγορεύεται σε αυτοκίνητα της ομάδας να οδηγούν στις ειδικές…..) και παροχή πληροφοριών προς τα HQ της
Peugeot σχετικά με ότι έχει να κάνει με τον καιρό….Κυρίως θερμοκρασίες εδάφους και αέρα, κατάσταση εδάφους, παρατήρηση ουρανού καθώς και ένταση/κατεύθυνση ανέμου…Επίσης άλλο κύριο καθήκον μετάδοση ενδιάμεσων χρόνων (split timing) για τα πρώτα 15 αυτοκίνητα οι οποίοι μεταδίδονταν σχεδόν αμέσως σε οθόνη μπροστά στους συνοδηγούς!!!!!!!! Η επικοινωνία για τον καιρό για τον φόβο υποκλοπών γινόταν με κινητό ή δορυφορικό και αν ήταν αδύνατο με τα δύο προηγούμενα, κωδικοποιημένα από το VHF!!!!!! Τα ωράρια και οι αποστάσεις για μένα και τον Λαμιώτη βοηθό μου Σωκράτη (τυχερός ο πίτσι, το έζησε στα 21….) αρκετά σφικτά τα πρωινά με εγερτήρια γύρω στις 4:15 κάθε μέρα και επιστροφή όχι πριν τις 19:00 το απόγευμα…Τέλεια φιλοξενία από το ξενοδοχείο Αλεξάκης στα Λουτρά όπου και είχε καταλύσει η ομάδα των μηχανικών και των χαμηλόβαθμων της ομάδας. Οι οδηγοί και οι managers στο Fthia στην Λαμία που απ’ ότι άκουσα ήταν μεγάλη χλιδή….Marcus και Markko είναι αυτοί καθώς και Nicola (Gullino, ο άνθρωπός μας) και Jean Pierre (Nicola)……Στο service park απόλυτη τάξη και συγχρονισμός, χλιδή στα motorhome και εστιατόρια, ένταση στα laptop και ολόκληρες αμύθητες περιουσίες στα φορτηγά με τα ανταλλακτικά….Οι οδηγοί απόμακροι, ο Gullino κύριος και ο Jean-Francois (ο βοηθός του) ο άνθρωπος του ΟΚ και ο συνδετικός μας κρίκος με την ομάδα…..
Αποκορύφωμα την Κυριακή η μετάβαση με ελικόπτερο στις δύο τελευταίες ειδικές του αγώνα για split timing…Φοβερή εμπειρία…Φοβερός πιλότος….Η απόλυτη μετακίνηση….
Στο τέλος, απογοήτευση για την ομάδα, εμείς στον κόσμο μας και όλα τα λέει η φράση του Gullino προς εμένα: «Τελικά νομίζω ότι από όλη την ομάδα, μόνο εσείς κάνατε άψογα τη δουλειά σας….»…..
Φοβερή εμπειρία….Ευχαριστούμε Νίκο, Ανίτα και Peugeot…..A bien tot…… -
μπράβο παίδες. πήρατε και τα εύσημα ε? χεχε
-
Γεννηθήτω το θέλημά σας..
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0
-
Μπράβο σας ρε παιδιά.
Θά τό έκανα καί εγώ άν έβρισκα τήν ευκαιρία. -
Ο χρήστης Euripides έγραψε:
Γεννηθήτω το θέλημά σας..http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... es-article
Ωραίο άρθρο Ευριπίδη! Σας ζηλεύω πολύ παίδες! Εύγε!
Marlboro Peugeot Meteo Crew Team