-
Kita ama eisai endiamesa sto gti kai to a3 1600 gia mena xoris defteri skepsi gti. Kai pio omorfo (zantes -spoiler) kai poli pio grigoro . Den ksero gia pio logo na protimisis to a3.
-
Εγω παντως θα περιμενα ενα 5μηνο-6μηνο και θα επαιρνα την καινουρια 318. Η διλιτρη εχει 33000 οποτε η 1.8 θα παει περιπου 30000. Οι επιδοσεις φανταζομαι θα ειναι αξιοπρεπεστατες και το αυτοκινητο πολυ καλυτερο απο τα διαφορα Golf 2.0 - A3 1.6 κλπ. που παιζουν με λιγο λιγοτερα λεφτα. Ενας γνωστος που οδηγησε την 320 μου ειπε πως προκειται για τον κυριαρχο με διαφορα... (δε νομιζω πως τα 15-20 λιγοτερα αλογα της 1.8 απο την 320 θα ειναι ικανα ν' αντιστρεψουν την εικονα). Το Golf GTI βεβαια δινει αρκετα αλογα παραπανω, αλλα η BMW ειναι BMW...
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Εγω παντως θα περιμενα ενα 5μηνο-6μηνο και θα επαιρνα την καινουρια 318. Η διλιτρη εχει 33000 οποτε η 1.8 θα παει περιπου 30000. Οι επιδοσεις φανταζομαι θα ειναι αξιοπρεπεστατες και το αυτοκινητο πολυ καλυτερο απο τα διαφορα Golf 2.0 - A3 1.6 κλπ. που παιζουν με λιγο λιγοτερα λεφτα. Ενας γνωστος που οδηγησε την 320 μου ειπε πως προκειται για τον κυριαρχο με διαφορα... (δε νομιζω πως τα 15-20 λιγοτερα αλογα της 1.8 απο την 320 θα ειναι ικανα ν' αντιστρεψουν την εικονα). Το Golf GTI βεβαια δινει αρκετα αλογα παραπανω, αλλα η BMW ειναι BMW...καποιο λαθος κανεις.η νεα 320 κανει 38000 η φθηνοτερη χωρις μεταλλικο,εξοδα κτλ αρα παει 39000 και κατι.αρα λαθος συλογισμο κανεις και η 318 θα πηγαινει γυρω στα 35000 και οχι 30000.
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Το Golf GTI βεβαια δινει αρκετα αλογα παραπανω, αλλα η BMW ειναι BMW...( ... )
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Εγω παντως θα περιμενα ενα 5μηνο-6μηνο και θα επαιρνα την καινουρια 318. Η διλιτρη εχει 33000 οποτε η 1.8 θα παει περιπου 30000. Οι επιδοσεις φανταζομαι θα ειναι αξιοπρεπεστατες και το αυτοκινητο πολυ καλυτερο απο τα διαφορα Golf 2.0 - A3 1.6 κλπ. που παιζουν με λιγο λιγοτερα λεφτα. Ενας γνωστος που οδηγησε την 320 μου ειπε πως προκειται για τον κυριαρχο με διαφορα... (δε νομιζω πως τα 15-20 λιγοτερα αλογα της 1.8 απο την 320 θα ειναι ικανα ν' αντιστρεψουν την εικονα). Το Golf GTI βεβαια δινει αρκετα αλογα παραπανω, αλλα η BMW ειναι BMW...Η ΒΜW είναι BMW, αλλά...
σε κάθε στροφή θα κοιτά στο απέναντι βουνό,
το GTI...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Η ΒΜW είναι BMW, αλλά...
σε κάθε στροφή θα κοιτά στο απέναντι βουνό,
το GTI...
εκδηλώθηκε κι αυτός
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η ΒΜW είναι BMW, αλλά...
σε κάθε στροφή θα κοιτά στο απέναντι βουνό,
το GTI...
εκδηλώθηκε κι αυτός
Παρασύρθηκα...
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Εγω παντως θα περιμενα ενα 5μηνο-6μηνο και θα επαιρνα την καινουρια 318. Η διλιτρη εχει 33000 οποτε η 1.8 θα παει περιπου 30000.
καποιο λαθος κανεις.η νεα 320 κανει 38000 η φθηνοτερη χωρις μεταλλικο,εξοδα κτλ αρα παει 39000 και κατι.αρα λαθος συλογισμο κανεις και η 318 θα πηγαινει γυρω στα 35000 και οχι 30000.
BMW 320i: 33900euro http://www.4troxoi.gr/technical/model.php
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Εγω παντως θα περιμενα ενα 5μηνο-6μηνο και θα επαιρνα την καινουρια 318. Η διλιτρη εχει 33000 οποτε η 1.8 θα παει περιπου 30000.
καποιο λαθος κανεις.η νεα 320 κανει 38000 η φθηνοτερη χωρις μεταλλικο,εξοδα κτλ αρα παει 39000 και κατι.αρα λαθος συλογισμο κανεις και η 318 θα πηγαινει γυρω στα 35000 και οχι 30000.
BMW 320i: 33900euro http://www.4troxoi.gr/technical/model.php
ναι εγω κοιτουσα την 320d αλλα και παλι 320ι θα την παρεις γυμνη?το οποιο σημαινει 35000 με τα παρελκομενα.αν θελεις να παρεις και λιγο εξοπλισμο ανεβαινεις πολυ 37400 και μετα 38900 στην πλουσια
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Εγω παντως θα περιμενα ενα 5μηνο-6μηνο και θα επαιρνα την καινουρια 318. Η διλιτρη εχει 33000 οποτε η 1.8 θα παει περιπου 30000.
καποιο λαθος κανεις.η νεα 320 κανει 38000 η φθηνοτερη χωρις μεταλλικο,εξοδα κτλ αρα παει 39000 και κατι.αρα λαθος συλογισμο κανεις και η 318 θα πηγαινει γυρω στα 35000 και οχι 30000.
BMW 320i: 33900euro http://www.4troxoi.gr/technical/model.php
έχοντας πολλά πράγματα στα υπόψιν, η τιμή είναι καλή...
-
Σιγουρα σε 5-6 μηνες θα εχει βγει η 318
-
Και δε σου λεω 'βαλε κατι ακομα και παρε... (απο EVO μεχρι Cayenne)' συμφωνα με τη λογικη του Forum Η 318 μαλλον θα ειναι ΟΚ και πανω κατω στα λεφτα που διαθετεις Τωρα για τον εξοπλισμο... κι ο βασικος ειναι υπερπληρης (ABS, ESP, 6A/B, clima κι ολα τα ηλεκτρικα). Οροφες, δερματα και τα συναφη δε με ενθουσιαζουν προσωπικα, ασε που παιρνεις καλυτερο αυτοκινητο απο αλλα με περισσοτερα γκατζετακια...
-
Αν δεν υπάρχουν προκαταλήψεις, στα λεφτά αυτά κοίτα το Accord. Δυστυχώς δε καλύπτει το κριτήριο 8, αλλά να πάρει όγδοο το έχεις στη λίστα.
-
Ο χρήστης rope έγραψε:
Σιγουρα σε 5-6 μηνες θα εχει βγει η 318εγω σας λεω οτι με τιποτα η 318 δεν θα ειναι κατω απο 30000 και θα το δειτε.δηλαδη η 318 θα ειναι πιο φτηνη απο το A4 1.8.αυτο δεν εχει γινει ποτε καλα θα ηταν παντως
-
Ο χρήστης rope έγραψε:
Καταρχην ευχαριστω για τις αποψεις σας.
Σε οτι αφορα το πεταμα χρηματων που πολλαπλως αναφερθηκε προηγουμενα, το σεβομαι, αλλα να μην αρχισω τους παραλληλισμους με το πεταμα χρηματων στις καθημερινες αγορες μας ....................................
Kαι βεβαια δε θα'θελα να μπω στη συζητηση οτι ενα Α3 κοστιζει οσο τρια Accent (ο νοων νοειτο)!
Φιλε tm νομιζω ειπες τη μαγικη κουβεντα! Σ'ενα τετοιο αμαξι νιωθεις ¨βασιλιας¨ και αυτο το συναισθημα δυστυχως πληρωνεται ακριβα!
Η αληθεια ειναι οτι ειχα σχεδον κατασταλαξει στο Α3, αλλα τωρα μπηκε στο παιχνιδι και το Golf GTi. Την GT την εχω απορριψει ως κλασσικος γερμανοφιλος. So, μεταξυ Α3 και GTi, ποιο πιστευετε οτι αξιζει περισσοτερο τα λεφτα του δεδομενου οτι για μενα, οι φοβερες επιδοσεις δεν ειναι και το υπ'αριθμον ενα ζητουμενοΦίλε rope. Kαι το golf και το Α3 είναι καταπληκτικά αμάξια σε όποια έκδοση τα πάρεις!!
όμως νομίζω ότι δεν μπορείς να νιωθεις βασιλιάς σε ένα χάτσμπακ, όσο ακριβό και μουράτο κι αν είναι!!
Βασιλιάς θα νιώσεις ευκολότερα σε μία:
316 όταν βγει
Α4 έστω κια αν είναι πιο αργό απο την καθυστέρηση
407 έστω κι αν δεν είναι BMW-MERCEDES
SABB 93 1.8 ---Όλα τα λεφτά!! Κια αμαξάρα και 125 άλογα και 1800 και ασφάλεια και ποιότητα και μούρη!!!!Η νέα σειρά 3 θα είναι καταπληκτική και ίσως αξίζει να περιμένεις να πάρεις την νέα 316-318!!!
Πιστεύω πως η BMW αν και δεν την έχω δει από κοντά ξεχωρίζει (κι ας είμαι Alfistas)
-
Ο χρήστης zlpiccard έγραψε:
Καταρχην ευχαριστω για τις αποψεις σας.
Σε οτι αφορα το πεταμα χρηματων που πολλαπλως αναφερθηκε προηγουμενα, το σεβομαι, αλλα να μην αρχισω τους παραλληλισμους με το πεταμα χρηματων στις καθημερινες αγορες μας ....................................
Kαι βεβαια δε θα'θελα να μπω στη συζητηση οτι ενα Α3 κοστιζει οσο τρια Accent (ο νοων νοειτο)!
Φιλε tm νομιζω ειπες τη μαγικη κουβεντα! Σ'ενα τετοιο αμαξι νιωθεις ¨βασιλιας¨ και αυτο το συναισθημα δυστυχως πληρωνεται ακριβα!
Η αληθεια ειναι οτι ειχα σχεδον κατασταλαξει στο Α3, αλλα τωρα μπηκε στο παιχνιδι και το Golf GTi. Την GT την εχω απορριψει ως κλασσικος γερμανοφιλος. So, μεταξυ Α3 και GTi, ποιο πιστευετε οτι αξιζει περισσοτερο τα λεφτα του δεδομενου οτι για μενα, οι φοβερες επιδοσεις δεν ειναι και το υπ'αριθμον ενα ζητουμενοΦίλε rope. Kαι το golf και το Α3 είναι καταπληκτικά αμάξια σε όποια έκδοση τα πάρεις!!
όμως νομίζω ότι δεν μπορείς να νιωθεις βασιλιάς σε ένα χάτσμπακ, όσο ακριβό και μουράτο κι αν είναι!!
Βασιλιάς θα νιώσεις ευκολότερα σε μία:
316 όταν βγει
Α4 έστω κια αν είναι πιο αργό απο την καθυστέρηση
407 έστω κι αν δεν είναι BMW-MERCEDES
SABB 93 1.8 ---Όλα τα λεφτά!! Κια αμαξάρα και 125 άλογα και 1800 και ασφάλεια και ποιότητα και μούρη!!!!Η νέα σειρά 3 θα είναι καταπληκτική και ίσως αξίζει να περιμένεις να πάρεις την νέα 316-318!!!
Πιστεύω πως η BMW αν και δεν την έχω δει από κοντά ξεχωρίζει (κι ας είμαι Alfistas)
Το 9-3 1.8 είναι αργό για τα λεφτά του. Τουλάχιστον είναι πιό μούρη από A4 και 3άρα. Τα τουρμπάτα μάλιστα!
Για να νοιώσεις βασιλιάς πάμε για μία κατηγορία πάνω και στα διπλά λεφτά.
Τώρα για μικρές BMW έχω τις επιφυλάξεις μου...
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Για να νοιώσεις βασιλιάς πάμε για μία κατηγορία πάνω και στα διπλά λεφτά.
Τώρα για μικρές BMW έχω τις επιφυλάξεις μου...
Οk, το ''βασιλιας'' ηταν σχημα λογου
Ας πουμε ''πριγκηψ'' που επισης ειναι σχημα λογουΠαντως σε οτι αφορα την 3αρα, κουκλα, αλλα αυτο το πισω κομματι με αυτα
τα φωτιστικα σωματα .............................. -
Ο χρήστης harryv έγραψε:
Αν δεν υπάρχουν προκαταλήψεις, στα λεφτά αυτά κοίτα το Accord. Δυστυχώς δε καλύπτει το κριτήριο 8, αλλά να πάρει όγδοο το έχεις στη λίστα.Ωστοσο, μειζον κριτηριο!
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Σιγουρα σε 5-6 μηνες θα εχει βγει η 318
εγω σας λεω οτι με τιποτα η 318 δεν θα ειναι κατω απο 30000 και θα το δειτε.δηλαδη η 318 θα ειναι πιο φτηνη απο το A4 1.8.αυτο δεν εχει γινει ποτε καλα θα ηταν παντως
Γιατρέ μου συμφωνούμε πλήρως!!!! (να έρθω να με κοιτάξεις;;;; )
Η 320 κοστίζει 33.000 γυμνή σε έκδοση που δεν την φέρνουν καν στην Ελλάδα, κτλ κτλ... Σιγά μη βγαίνει κάτω από 38-39Κ για μία στοιχειδώς εξοπλισμένη 320, άρα παρομοίως η 318 δύσκολα κάτω από 35.000...
Φίλε μου σχοινί (rope... no offence! ) στα λεφτά που λες προσωπικά θα διάλεγα Golf Gti!!!! ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ με το DSG (κάτι ξέρει ο sx που το παινεύει)!!!!!
Όσο για την κατανάλωση, σίγουρα θα καις κάτι παραπάνω (αλλά γιατί θυμάμαι το Α3 FSI Sportback στο τέστ των 4Τ να έχει μέση κατανάλωση 15lt/100km και το Golf Gti να έχει κοντά στα 14;;; ), αλλά νομίζω ότι τ' αξίζει...
Τώρα, δικά σου τα λεφτά, εσύ ξέρεις καλύτερα τι θέλεις...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Φίλε μου σχοινί (rope... no offence! ) στα λεφτά που λες προσωπικά θα διάλεγα Golf Gti!!!! ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ με το DSG (κάτι ξέρει ο sx που το παινεύει)!!!!!
Όσο για την κατανάλωση, σίγουρα θα καις κάτι παραπάνω (αλλά γιατί θυμάμαι το Α3 FSI Sportback στο τέστ των 4Τ να έχει μέση κατανάλωση 15lt/100km και το Golf Gti να έχει κοντά στα 14;;; ), αλλά νομίζω ότι τ' αξίζει...
rope=θηλια
Σε οτι αφορα τη καταναλωση, καποιο λαθος κανεις.
Σιγουρα το gti καιει παραπανω και μαλιστα αρκετα.Νομιζω οτι ο μονος τροπος για να καταληξω σε συμπερασμα ειναι
να οδηγησω και τα δυο αυτοκινητα, καθως το συναισθημα λεει Α3 αλλα
η λογικη gti
Οι προτασεις σας στα 28.000-30.000 ευρω