-
Λόγω καμένης φλάντζας (από τρύπιο ψυγείο και υπερθέρμανση) πιθανολογείται η ανάγκη πλανίσματος (Astra G, 1.4 16v). Επίσημα η OPEL λέει ότι δεν επιτρέπεται.
Έχει κανείς υπ' όψη του κάτι διαφορετικό; -
Λόγω καμένης φλάντζας (από τρύπιο ψυγείο και υπερθέρμανση) πιθανολογείται η ανάγκη πλανίσματος (Astra G, 1.4 16v). Επίσημα η OPEL λέει ότι δεν επιτρέπεται.
Έχει κανείς υπ' όψη του κάτι διαφορετικό; -
Λόγω καμένης φλάντζας (από τρύπιο ψυγείο και υπερθέρμανση) πιθανολογείται η ανάγκη πλανίσματος (Astra G, 1.4 16v). Επίσημα η OPEL λέει ότι δεν επιτρέπεται.
Έχει κανείς υπ' όψη του κάτι διαφορετικό; -
Αν πλανίσεις το καπάκι δεν θα κατέβει με αποτέλεσμα να βρίσκουν οι βαλβίδες?!
Καλά ρε...πως έγινε τόση ζημιά?Πάντως αν κάνεις κάτι τέτοιο θα πρέπει να το δεις πιο σφαιρικά!Ροϊκή εξέλιξη κλπ κλπ!Και βέβαια να βάλεις φλάτζα μεγαλύτερης αντοχής,μεταλλική!!Υπάρχει?!!
-
Ακόμα δεν είναι σίγουρο ότι θα θέλει πλάνισμα. Αλλά αν χρειάζεται (και γίνεται) το κόστος θα είναι σημαντικά μικρότερο από την αγορά καινούριου!
Και γι αυτό αρχίζω να ψάχνομαι, ώστε αν μου ανακοινώσει (ο γνωστός σου, Νίκο) την λυπητερή ... να ξέρω πως θα το αντιμετωπίσω!!!
Πάντως υπολογίζω οτι καινούριο πάει κοντά στα 1.500 €!!! -
Κάθε κινητήρας έχει ένα όριο στο κατέβασμα του καπακιού ώστε να μη βρίσκουν οι βαλβίδες. Αν είναι απαραίτητο το πλάνισμα αλλά δεν πρέπει να κατέβει το καπάκι, υπάρχουν και φλάντζες μεγαλύτερου πάχους ώστε να μείνει η απόσταση ίδια.
-
Ο χρήστης Euripides έγραψε:
Κάθε κινητήρας έχει ένα όριο στο κατέβασμα του καπακιού ώστε να μη βρίσκουν οι βαλβίδες. Αν είναι απαραίτητο το πλάνισμα αλλά δεν πρέπει να κατέβει το καπάκι, υπάρχουν και φλάντζες μεγαλύτερου πάχους ώστε να μείνει η απόσταση ίδια.Που εισαι εσυ βρε ψυχή!! Προχθές πρέπει να φταρνιζόσουνα!!!
-
Ο χρήστης Euripides έγραψε:
Κάθε κινητήρας έχει ένα όριο στο κατέβασμα του καπακιού ώστε να μη βρίσκουν οι βαλβίδες. Αν είναι απαραίτητο το πλάνισμα αλλά δεν πρέπει να κατέβει το καπάκι, υπάρχουν και φλάντζες μεγαλύτερου πάχους ώστε να μείνει η απόσταση ίδια.Καλώς τον
Επι του θέματος, η OPEL δεν επιτρέπει χαμήλωμα. Και για φλάντζες που ρώτησα μου είπαν ότι δεν θα βρώ για τον κινητήρα μου ...
Και λέω .... μήπως ξέρει κανείς αν ο συγκεκριμένος παίρνει πλάνισμα (=κατέβασμα) χωρίς πιο παχιά φλάντζα;Και απαντάει ο Κούκος για ροϊκή εξέλιξη Πάλι καλά που δεν μου είπε να βάλω και τούρμπο
Λεφτά πάω να γλιτώσω όχι να κάνω το Astra τέρας.
Ακόμα και έτσι πάντως, ο Κούκος βλέπει το σήμα του Forum (**στο πίσω τζάμι **)
-
Ψτττ!... ...το σήμα του 4ΤF το βλέπω στο αυτοκίνητό σου ΜΟΝΟΝ όταν πλησιάζουμε σε λίμνη βάθους 1 μέτρου με λάσπες πριν απο STOP!!!
Αντε μην τα θυμηθώ τώρα!!! -
ecotec είναι ο κινητήρας Γιάννη;
Αν είναι,στείλε τό κεφαλάρι γιά πρεσσάρισμα.Από ότι ξέρω,τά συγκεκριμένα καπάκια ραγίζουν αμέσως,μετά από υπερθέρμανση.
Τό ψυγείο σου,έσπασε στόν πάνω λαιμό πού κουμπώνει τό κολάρο; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ecotec είναι ο κινητήρας Γιάννη;
Αν είναι,στείλε τό κεφαλάρι γιά πρεσσάρισμα.Από ότι ξέρω,τά συγκεκριμένα καπάκια ραγίζουν αμέσως,μετά από υπερθέρμανση.
Τό ψυγείο σου,έσπασε στόν πάνω λαιμό πού κουμπώνει τό κολάρο;Ναι, Ecotec είναι.
To ψυγείο τρύπησε χαμηλά, απο την μέσα πλευρά, μάλλον από χτύπημα πέτρας ( ; ) αφού οι γρίλιες ήταν σπασμένες σε ακτίνα 2-3 πόντων.
Προς το παρόν περιμένω τα νεότερα από τον μηχανικό, αν και μια πρώτη εκτίμηση (το έλυσε ήδη) είναι ότι δεν έχει πάθει ζημιά .... Περιμένω νεότερα -
Η πρώτη εκτίμηση γίνεται μέ τό μάτι,καί μόνο από τήν πλευρά πού φαίνονται οι βαλβίδες.Εκεί,ακόμα καί νά υπάρχει ράγισμα,δέν δημιουργεί ώς συνήθως πρόβλημα.Μέ τό πρεσσάρισμα όμως,'βλέπεις' τά ύπουλα εσωτερικά ραγίσματα.Καλού-κακού,στείλτο.Κανένα πενηντάρι ευρώ θά σού στοιχίσει,αλλά μπορεί νά σέ βγάλει από τίς υποψίες.
-
Αντρέα, το προωθώ στον μηχανικό άμεσα! Ευχαριστώ για την συμβουλή
Πλάνισμα καπακιού σε Astra G