Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καλό λάδι για Saxo VTS
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καλό λάδι για Saxo VTS
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    15
    88
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ποιό λάδι να βάλω σε μανίσιο Citroen Saxo VTS 1.6 5ετίας που να αντέχει σε σκληρή χρήση?
      Τώρα βάζω 10W40 ημισυνθετικό..και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος!

      Προτείνετέ μου κάποια καλή δοκιμασμένη μάρκα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • elteo
        elteo last edited by

        Ποιό λάδι να βάλω σε μανίσιο Citroen Saxo VTS 1.6 5ετίας που να αντέχει σε σκληρή χρήση?
        Τώρα βάζω 10W40 ημισυνθετικό..και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος!

        Προτείνετέ μου κάποια καλή δοκιμασμένη μάρκα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ποιό λάδι να βάλω σε μανίσιο Citroen Saxo VTS 1.6 5ετίας που να αντέχει σε σκληρή χρήση?
          Τώρα βάζω 10W40 ημισυνθετικό..και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος!

          Προτείνετέ μου κάποια καλή δοκιμασμένη μάρκα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • M
            mousatos last edited by

            elf 10W40 Sti
            agip sint 2000 10W40
            fuchs titan carat 10W40
            motul 6100 10W40
            bp 3000 10W40
            aral 10W40

            Πιστεύω μου είναι οτι τους φίλους πρέπει να τους στηρίζουμε.Γι' αυτό το λόγο και μόνο θα προτιμούσα οτιδήποτε γαλλικό και θα το άλλαζα κάθε 5000Κm ιδιαίτερα αν οδηγούσα VTS.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • elteo
              elteo last edited by

              ...τα παραπάνω είναι συνθετικά..?

              Υπάρχει μεγάλη διαφορά των ημι από τα συνθετικά..?

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • B
                bellos last edited by

                motul 300v. ΚΟΡΥΦΗΗΗΗΗ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ.ΑΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ 10W 40 ΤΟΤΕ 10W 40.KOITA KAI ΕΔΩ http://WWW.MOTUL.GR ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΩΝ ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΩΝ Κ.Τ.Λ. ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΤΙΜΗΣ ΕΓΩ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟ PUNTO MOY TA MOTUL 300V 10W 40 ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑ 22 ΕΥΡΩ ΤΑ 2L.ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.[/url]

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • B
                  bug last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                  Ποιό λάδι να βάλω σε μανίσιο Citroen Saxo VTS 1.6 5ετίας που να αντέχει σε σκληρή χρήση?
                  Τώρα βάζω 10W40 ημισυνθετικό..και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος!

                  Προτείνετέ μου κάποια καλή δοκιμασμένη μάρκα.

                  Καλό είναι να τηρήσεις το ιξώδες που προτείνει η citroen δηλαδή το 10w40.Τώρα αν έχει πολλά χλμ το αυτοκίνητο και σου αρέσει να το πιέζεις στον κόφτη τότε βάλε συνθετικό.Το motul 300ν είναι πολύ καλή περίπτωση,αλλά θέλει αλλαγή πιο συχνά

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • M
                    mousatos last edited by

                    Tα συγκεκριμένα motul , fuchs,agip (δεν είμαι σίγουρος για τα aral) θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν και συνθετικά.
                    Χρησιμοποιούν αντίστροφη παραγωγική διαδικασία σε σχέση με τα παραδοσιακά συνθετικά, δηλ. αντι να αρχίζει να χτίζεται το μόριο του λαδιού από ενα+ενα άτομα άνθρακα και υδρογόνου(σύνθεση=συνθετικό λάδι) ,ξεκινάει ανάποδα σπάζοντας ένα μεγαλύτερο μόριο λαδιού(παραφίνη) σε μικρότερα μόρια ίδιου όμως μεγέθους.
                    Δηλ. ο ένας ξεκινά 1+1+1+1+1=5 και ο άλλος 10-1-1-1-1-1=5
                    Κοινός στόχος είναι η παραγωγή ενός λιπαντικού δίχως βρωμιές και ανεπεθύμιτες χημικές ενώσεις-προσμίξεις.
                    Αυτό επιτυγχάνεται καλύτερα με την παραδοσιακή μέθοδο τις σύνθεσης και όχι του σπασίματος των μορίων.
                    Το κακό είναι οτι τα περισσότερα συνθετικά που κυκλοφορούν στην αγορά ακολουθούν την δεύτερη και φτηνότερη διαδικασία του σπασίματος και στην ετικέτα γράφουν 100% συνθετικό λάδι.Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι εταιρίες castrol και shell.
                    Άλλες εταιρίες όπως η motul και η fuchs είναι πιο τίμιες και περιγράφουν αυτού του τύπου τα λάδια σαν techosynthese ή molecular converted(MC) ή hydrocracking.
                    Καλή λύση αν θέλεις ένα πραγματικό συνθετικό αύτά είναι τα motul 8100 5W40 ,agip 5W40 ,mobil 15W50&0W40 ,bp visco 7000,aral 0W40,
                    liqui-moly 5W40&0W40.
                    Για όλα τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν στην αγορά έχω τις αμφιβολίες μου χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος.
                    Εγώ χθές αγόρασα 4 λίτρα motul 6100 10W40 αλλά σκέφτομαι και τα motul 8100 5W40 που αντέχουν άνετα σκληρή χρήση και 10.000Km...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Παιδιά μιλάω αυστηρά για το συγκεκριμένο μοτέρ...ποιά λέτε είναι τα καλύτερα..?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • B
                        bellos last edited by

                        motullllllllllll 300vvvvvvvvvvvvvvv 10w 40. 100/ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ.ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • B
                          bug last edited by

                          Ο χρήστης bellos έγραψε:
                          motullllllllllll 300vvvvvvvvvvvvvvv 10w 40. 100/ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ.ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.

                          Γιά πιό 300ν μιλάς,γιατί στο site έχει διάφορες εκδόσεις(le mans κτλ)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • B
                            bellos last edited by

                            TO 10W/40 EINAI TO CHRONO,TO 15W/50 ΤΟ COMPETITION,TO 5W/30 ΤΟ POWER RACING K.T.Λ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ VTS (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ 100% ΣΙΓΟΥΡΟΣ)ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙΣ ΔΙΝΕΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ 10W/40.ΟΠΟΤΕ CHRONO.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • B
                              bug last edited by

                              Ο χρήστης bellos έγραψε:
                              TO 10W/40 EINAI TO CHRONO,TO 15W/50 ΤΟ COMPETITION,TO 5W/30 ΤΟ POWER RACING K.T.Λ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ VTS (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ 100% ΣΙΓΟΥΡΟΣ)ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙΣ ΔΙΝΕΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ 10W/40.ΟΠΟΤΕ CHRONO.

                              Σωστός,για όλα τα saxo δίνει η citroen 10w40,όμως στα επίσημα συνεργεία βάζουν 15w50

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Eγώ βάζω 10W40 και αυτό δεν το αλλάζω...απλά θέλω ένα καλό λαδάκι για τον συγκεκριμένο κινητήρα, **δοκιμασμένο **και αν πρέπει να είναι ημι ή συνθετικό..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • B
                                  bug last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                  Eγώ βάζω 10W40 και αυτό δεν το αλλάζω...απλά θέλω ένα καλό λαδάκι για τον συγκεκριμένο κινητήρα, **δοκιμασμένο **και αν πρέπει να είναι ημι ή συνθετικό..

                                  Δεν υπάρχει πρέπει σε αυτό.Οπως σου είπα εξαρτάται και απο την χρήση του αυτοκινήτου.Αν σου αρέσει να κάνεις ήρεμες βόλτες δεν έχει νόημα να βάλεις συνθετικό.Με ένα καλό ημισυνθετικό θα κάνεις την δουλειά σου.Αν το σκίζεις συνθετικό και μάλιστα το motul 300v που είναι κορυφαίο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • M
                                    mousatos last edited by

                                    Πριν ένα χρόνο μου είπαν από τη liqui-moly οτι ενα καλό συνθετικό 5W40 είναι ανώτερο από ένα καλό ημισυνθετικό 10W40. Οτι έχει μεγαλύτερη αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες και οτι κρατάει τον κινητήρα καθαρότερο.
                                    Και τα δύο είναι 40άρια στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας της μηχανής αλλά το συνθετικό 40αρι αντέχει περισσότερο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί (το 5W40) εκεί που ο κατασκευαστής προτείνει 10W40.
                                    Βέβαια μερικά από τα 10W40 που ανέφερα πιο πάνω είναι σχεδόν συνθετικά οπότε no problem.
                                    Το θέμα είναι οτι με ένα καλό 5W40 μπορείς να πάς άνετα και 10.000Km.
                                    'Οταν λέω καλά εννοώ να πληρεί τις ακόλουθες προδιαγραφές:
                                    BMW long life 98
                                    MB(mercedes denz) 229.3
                                    porsche
                                    opel GM long life diesel B-025

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr