-
Ποιό λάδι να βάλω σε μανίσιο Citroen Saxo VTS 1.6 5ετίας που να αντέχει σε σκληρή χρήση?
Τώρα βάζω 10W40 ημισυνθετικό..και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος!Προτείνετέ μου κάποια καλή δοκιμασμένη μάρκα.
-
Ποιό λάδι να βάλω σε μανίσιο Citroen Saxo VTS 1.6 5ετίας που να αντέχει σε σκληρή χρήση?
Τώρα βάζω 10W40 ημισυνθετικό..και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος!Προτείνετέ μου κάποια καλή δοκιμασμένη μάρκα.
-
Ποιό λάδι να βάλω σε μανίσιο Citroen Saxo VTS 1.6 5ετίας που να αντέχει σε σκληρή χρήση?
Τώρα βάζω 10W40 ημισυνθετικό..και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος!Προτείνετέ μου κάποια καλή δοκιμασμένη μάρκα.
-
elf 10W40 Sti
agip sint 2000 10W40
fuchs titan carat 10W40
motul 6100 10W40
bp 3000 10W40
aral 10W40Πιστεύω μου είναι οτι τους φίλους πρέπει να τους στηρίζουμε.Γι' αυτό το λόγο και μόνο θα προτιμούσα οτιδήποτε γαλλικό και θα το άλλαζα κάθε 5000Κm ιδιαίτερα αν οδηγούσα VTS.
-
...τα παραπάνω είναι συνθετικά..?
Υπάρχει μεγάλη διαφορά των ημι από τα συνθετικά..?
-
motul 300v. ΚΟΡΥΦΗΗΗΗΗ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ.ΑΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ 10W 40 ΤΟΤΕ 10W 40.KOITA KAI ΕΔΩ http://WWW.MOTUL.GR ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΩΝ ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΩΝ Κ.Τ.Λ. ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΤΙΜΗΣ ΕΓΩ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟ PUNTO MOY TA MOTUL 300V 10W 40 ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑ 22 ΕΥΡΩ ΤΑ 2L.ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.[/url]
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ποιό λάδι να βάλω σε μανίσιο Citroen Saxo VTS 1.6 5ετίας που να αντέχει σε σκληρή χρήση?
Τώρα βάζω 10W40 ημισυνθετικό..και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος!Προτείνετέ μου κάποια καλή δοκιμασμένη μάρκα.
Καλό είναι να τηρήσεις το ιξώδες που προτείνει η citroen δηλαδή το 10w40.Τώρα αν έχει πολλά χλμ το αυτοκίνητο και σου αρέσει να το πιέζεις στον κόφτη τότε βάλε συνθετικό.Το motul 300ν είναι πολύ καλή περίπτωση,αλλά θέλει αλλαγή πιο συχνά
-
Tα συγκεκριμένα motul , fuchs,agip (δεν είμαι σίγουρος για τα aral) θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν και συνθετικά.
Χρησιμοποιούν αντίστροφη παραγωγική διαδικασία σε σχέση με τα παραδοσιακά συνθετικά, δηλ. αντι να αρχίζει να χτίζεται το μόριο του λαδιού από ενα+ενα άτομα άνθρακα και υδρογόνου(σύνθεση=συνθετικό λάδι) ,ξεκινάει ανάποδα σπάζοντας ένα μεγαλύτερο μόριο λαδιού(παραφίνη) σε μικρότερα μόρια ίδιου όμως μεγέθους.
Δηλ. ο ένας ξεκινά 1+1+1+1+1=5 και ο άλλος 10-1-1-1-1-1=5
Κοινός στόχος είναι η παραγωγή ενός λιπαντικού δίχως βρωμιές και ανεπεθύμιτες χημικές ενώσεις-προσμίξεις.
Αυτό επιτυγχάνεται καλύτερα με την παραδοσιακή μέθοδο τις σύνθεσης και όχι του σπασίματος των μορίων.
Το κακό είναι οτι τα περισσότερα συνθετικά που κυκλοφορούν στην αγορά ακολουθούν την δεύτερη και φτηνότερη διαδικασία του σπασίματος και στην ετικέτα γράφουν 100% συνθετικό λάδι.Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι εταιρίες castrol και shell.
Άλλες εταιρίες όπως η motul και η fuchs είναι πιο τίμιες και περιγράφουν αυτού του τύπου τα λάδια σαν techosynthese ή molecular converted(MC) ή hydrocracking.
Καλή λύση αν θέλεις ένα πραγματικό συνθετικό αύτά είναι τα motul 8100 5W40 ,agip 5W40 ,mobil 15W50&0W40 ,bp visco 7000,aral 0W40,
liqui-moly 5W40&0W40.
Για όλα τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν στην αγορά έχω τις αμφιβολίες μου χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος.
Εγώ χθές αγόρασα 4 λίτρα motul 6100 10W40 αλλά σκέφτομαι και τα motul 8100 5W40 που αντέχουν άνετα σκληρή χρήση και 10.000Km... -
Παιδιά μιλάω αυστηρά για το συγκεκριμένο μοτέρ...ποιά λέτε είναι τα καλύτερα..?
-
motullllllllllll 300vvvvvvvvvvvvvvv 10w 40. 100/ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ.ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.
-
Ο χρήστης bellos έγραψε:
motullllllllllll 300vvvvvvvvvvvvvvv 10w 40. 100/ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ.ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.Γιά πιό 300ν μιλάς,γιατί στο site έχει διάφορες εκδόσεις(le mans κτλ)
-
TO 10W/40 EINAI TO CHRONO,TO 15W/50 ΤΟ COMPETITION,TO 5W/30 ΤΟ POWER RACING K.T.Λ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ VTS (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ 100% ΣΙΓΟΥΡΟΣ)ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙΣ ΔΙΝΕΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ 10W/40.ΟΠΟΤΕ CHRONO.
-
Ο χρήστης bellos έγραψε:
TO 10W/40 EINAI TO CHRONO,TO 15W/50 ΤΟ COMPETITION,TO 5W/30 ΤΟ POWER RACING K.T.Λ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ VTS (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ 100% ΣΙΓΟΥΡΟΣ)ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙΣ ΔΙΝΕΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ 10W/40.ΟΠΟΤΕ CHRONO.Σωστός,για όλα τα saxo δίνει η citroen 10w40,όμως στα επίσημα συνεργεία βάζουν 15w50
-
Eγώ βάζω 10W40 και αυτό δεν το αλλάζω...απλά θέλω ένα καλό λαδάκι για τον συγκεκριμένο κινητήρα, **δοκιμασμένο **και αν πρέπει να είναι ημι ή συνθετικό..
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Eγώ βάζω 10W40 και αυτό δεν το αλλάζω...απλά θέλω ένα καλό λαδάκι για τον συγκεκριμένο κινητήρα, **δοκιμασμένο **και αν πρέπει να είναι ημι ή συνθετικό..Δεν υπάρχει πρέπει σε αυτό.Οπως σου είπα εξαρτάται και απο την χρήση του αυτοκινήτου.Αν σου αρέσει να κάνεις ήρεμες βόλτες δεν έχει νόημα να βάλεις συνθετικό.Με ένα καλό ημισυνθετικό θα κάνεις την δουλειά σου.Αν το σκίζεις συνθετικό και μάλιστα το motul 300v που είναι κορυφαίο
-
Πριν ένα χρόνο μου είπαν από τη liqui-moly οτι ενα καλό συνθετικό 5W40 είναι ανώτερο από ένα καλό ημισυνθετικό 10W40. Οτι έχει μεγαλύτερη αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες και οτι κρατάει τον κινητήρα καθαρότερο.
Και τα δύο είναι 40άρια στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας της μηχανής αλλά το συνθετικό 40αρι αντέχει περισσότερο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί (το 5W40) εκεί που ο κατασκευαστής προτείνει 10W40.
Βέβαια μερικά από τα 10W40 που ανέφερα πιο πάνω είναι σχεδόν συνθετικά οπότε no problem.
Το θέμα είναι οτι με ένα καλό 5W40 μπορείς να πάς άνετα και 10.000Km.
'Οταν λέω καλά εννοώ να πληρεί τις ακόλουθες προδιαγραφές:
BMW long life 98
MB(mercedes denz) 229.3
porsche
opel GM long life diesel B-025
Καλό λάδι για Saxo VTS