-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Ενσταση 2η ο Μικο κυνηγούσε τον Sarazin και της τρεις μέρες έξτος απο της τρις τελευταιες ειδικές.Εχεις δίκιο σ'αυτό!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ενσταση 2η ο Μικο κυνηγούσε τον Sarazin και της τρεις μέρες έξτος απο της τρις τελευταιες ειδικές.
Εχεις δίκιο σ'αυτό!
Οχι και τόσο οι αριθμοι δείχνουν άλλα 14 ειδικες πείρε ο Μικο και 10 ο Sarazin.
Απο την 1η μεχρι και την 8η ο Μικο ήταν μπροστα στην γενικη, απο την 9η μέχρι και την 21η ο Sarazin και απο την 22η μέχρι την 24 ο Μικο.
Να σημειώθει οτι το μοτερ του Sarazin παρουσίασε πρόβλημα στην 22η ειδική. Τωρα αν ήταν πρόβλημα η όχι το συζητάμε. -
Εφτιαξε λιγο ο αγωνας στο τελος με το ανελεητο κυνηγητο του Duval.Κατα τ'αλλα ειχε πολλα τυχερα που καθοριζαν τις θεσεις και ηταν υποδεεστερος του περσινου θριλερ...
Loeb
O αρχηγος της ασφαλτου επεισε πλεον και τους τελευταιους οτι ο τιτλος ειναι δικος του. Η ηρεμια του, ο υιοθετηση σωστου ρυθμου απο την αρχη μεχρι το τελος και η ατρωτη Xsara εχουν ποια ανεβασει τον Loeb σε αλλο επιπεδο. Θα αφησει ιστορια.Duval
Άλλη μια εντυπωσιακη ασφαλτινη εμφανιση απο τον νεαρό Βέλγο που μοιαζει κατι παραπανω απο ανατγωνιστικος σε τετοιες επιφανειες. Δεν υπηρχε περιπτωση να πιασει τον Loeb. Aποτελει μετα τον Loeb τον πιο βελτιωμενο οδηγο φετος. (πηρε και 6 ειδικες ενω πριν την Γερμανια ειχε συνολικα 9 νικες!!)Sainz
3o συνεχομενο ποντιουμ και διεκδικει στα ισα το 1-2 στην βαθμολογια για την Citroen. Μπραβο του, κλεινει την καρριερα του με μια γεματη χρονιαMartin
O περσινος πρωταγωνιστης (10 ειδικες) περιοριστικε στην 4η θεση μετα απο μια μετριοτατη εμφανιση γεματη προβληματα και λαθος επιλογες. Δεν ειναι εντυπωσιακος οπως περυσι, ο ανταγωνισμος τον εχει ξεπερασει (δεν εχει και το περσινο πλεονεκτημα αυτοκινητου) και ο Duval του εβαλε γυαλια. Παρολα αυτα ειναι σταθερος και στη 2η θεση της βαθμολογιας.Robert
Δεν θελω να πιστευω οτι το 307 ειναι τοσο χαλια στην ασφαλτο ωστε να παλευει με τα Fabia και τα Lancer. Σε καμια περιπτωση δεν ηταν μια καλη εμφανιση αυτη του ταλαντουχου Robert (πιο κοντα χρονικα ηταν περυσι).Δεν μπορουσε να παει παρακατω αλλα ειναι αρκετο το οτι τερματισε πανω απο τον Loix.Loix
Eχασε την μαχη κερδισε τις εντυπωσεις. Δεν υστερει καθολου σε ταχυτητα του Robert και εκανε πολλυ καλους χρονους κερδιζοντας και την πρωτη καθαρά ασφαλτινη ειδικη για το 307 (κερδισε 2 ειδικες συνολικα ss15 ss18) αν δεν υπολογισουμε το ΜC.Scoda
Οι Tσεχοι ειναι εδω. Πολυ καλο το Fabia και σταθερα στους βαθμους. Δυστυχως δεν συνεχισε ο Kresta για να δουμε μεχρι που μπορει να φτασει.Κερδισε και την πρωτη του ειδικη.Mitsubishi
O Panizzi πηγαινε καλυτερο φετος με το Lancer σε σχεση με το 206 περυσι. Αλλα οι γρηγορες εγκαταλειψεις των Lancer αφησαν μια εντυπωση οτι υπαρχουν περιθωρια βελτιωσης.Subaru
Καταστραφηκε φετος. Ελπιζω με τις επιλογες που κανει να μην αργησει να ανταμοιφθει πολυ. ο Hirvonen συνεχιζει το 'αγροτικό' του και ο Solberg μετα από 6/6 τερματισμους συνεχιζει με 3/3 εγκαταλειψεις. Δεν θα επαναλαβει το περσινο του τιτλο.Gronholm
Τοσα λαθη λαθη και εγκαταλειψεις σημαινουν κατι χειροτερο απο ατυχια. Κουραστηκε κιολας? Μαλλον δεν θα ξαναγινει No1 -
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Απο την 1η μεχρι και την 8η ο Μικο ήταν μπροστα στην γενικη, απο την 9η μέχρι και την 21η ο Sarazin και απο την 22η μέχρι την 24 ο Μικο.
Να σημειώθει οτι το μοτερ του Sarazin παρουσίασε πρόβλημα στην 22η ειδική. Τωρα αν ήταν πρόβλημα η όχι το συζητάμε.Ποιός ξέρει τι θα 'πάρει' ο Sarazin για αυτό που εκανε και εμεινε πίσω,προκειμένου να παρει βαθμό ο Hirvonen.......????????
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Martin
O περσινος πρωταγωνιστης (10 ειδικες) περιοριστικε στην 4η θεση μετα απο μια μετριοτατη εμφανιση γεματη προβληματα και λαθος επιλογες. Δεν ειναι εντυπωσιακος οπως περυσι, ο ανταγωνισμος τον εχει ξεπερασει (δεν εχει και το περσινο πλεονεκτημα αυτοκινητου) και ο Duval του εβαλε γυαλια. Παρολα αυτα ειναι σταθερος και στη 2η θεση της βαθμολογιας.Μάλλον, αυτό δείχνουν και τα αποτελέσματα (μαζί με το ατύχημα στην Αργεντινή) και οι δηλώσεις, είναι ο οδηγός που τον επηρεάζει περισσότερο απ΄ όλους η απουσία των gravel cars. Θα έπρεπε να μπορεί να προσαρμοστεί καλύτερα.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πάντως για μας τους θεατές , για να έχει ενδοιαφέρον το πρωτάθλημα , ο Loeb δεν πρέπει να πάρει βαθμούς τώρα
Ο Κλεισθένης είναι στη παραλία, δυστηχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα Βασίλη. Θα δούμε απο αυριο για αυτο το θέμα.
Μαλλον το παράκανα!
Φαντάσου !!! ..... και ο Κλεισθένης δεν έχει γυρίσει από τα μπάνια του !!!
1,2 over!!!
Αμαν ελειψα κ εγω ενα ΣουΚου κ βλεπω δεν αντεξατε... !
Κυριε περιπτερολατρη (ναι Degg σε σενα λεω) τι υποννοητε με τα γραφομενα σας???Βασιλη για ενα μπανακι ειχα παει κ εγω, τι να κανω? Λαθος γραψε 2 (το ενα απο ιδρωτα πηγαινοντας να παρακολουθησω handball γυναικων...! Αποζημιωθηκα ομως!!! )
Το κακο ειναι πως δεν ειχα πληροφορηση για τις ειδικες το Σαββατο γνωριζοντας πως γινοταν σφαγη! -
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
Ποιός ξέρει τι θα 'πάρει' ο Sarazin για αυτό που εκανε και εμεινε πίσω,προκειμένου να παρει βαθμό ο Hirvonen.......????????
ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ Ο SARRAZIN ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΒΑΘΜΟ Ο ΜΙΚΚΟ...ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΙ ΔΗΛΑΔΗ Ο ΜΙΚΡΟΣ?
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΤΟΝ SARRAZIN ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ MANAGERS. ΘΑ ΤΟΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ...
ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΕΤΡΕΧΕ ΜΕ MICHELIN ΕΝΩ Ο HIRVONEN ME PIRELLI...
-
Τί έχεις Γιάννη; τι έχω τα τελευταία 2 χρόνια...
Εν πάσει περιπτώσει.
Αρχηγός ο Loeb για άλλη μια φορά. Άξιος πρωταθλητής από τώρα.Αφού δεν το παρακολούθησα θα μείνω εδώ.
WRC 2004 - 10ος γύρος Ράλλυ Γερμανίας