-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
... περιμένω τον Kresta στην ασφαλτο με το 307..ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΥ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΕΣ...
Ο KRESTA ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗ SKODA ΤΟ 3ο FABIA ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ...ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ 307!
ΤΟ 307 ΘΑ ΤΟ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ Ο LOIX. -
Κάλα δεν θα ήταν harriswrc? Αλλου για αλλου.
-
Κάτι που πέρασε σχετικά απαρατήρητο ήταν ο τρίτροχος Loeb στην τελευταία ΕΔ.
Υπενθυμίζω απόψεις όπως:
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
2.Γιατί ο κριτής της αφετηρίας της SS Ελατεια 1 επέτρεψε να ξεκινήσει ένα αυτοκίνητο με ξεκολημένο γόνατο το οποίο δεν μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα πάνω από 50 Km και που ήταν εμφανώς επικίνδυνο για τους θεατές και για τους άλλους αγωνιζώμενους.Δεν υπάρχει στον κανονισμό σχετική πρόβλεψη.Τι από τα παραπάνω και ειδικά το πρώτο θα γινόταν π.χ στο rally RAC.
καθώς και του ivan στο http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=bucket-article:
*Άγιο είχαμε δηλαδή και καλά θα κάνουμε να σκεφτούμε σοβαρά τι πρέπει να γίνεται στο μέλλον σε
ανάλογες περιπτώσεις γιατί δεν είναι μ?.ες οι Άγγλοι όταν τα? τρίτροχα αγωνιστικά τα σταματά η
αστυνομία τους και τα στέλνει σπίτι. *Απόψεις ? Επρεπε να τον σταματήσουν τον Loeb και να χάσει τη νίκη ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
.............
Απόψεις ? Επρεπε να τον σταματήσουν τον Loeb και να χάσει τη νίκη ?
..............Φυσικά και δεν έπρεπε να τον σταματήσουν!
Τα ράλλυ αφορούν την προσπάθεια ανθρώπου και μηχανής κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες,με στόχο τον τερματισμό πάση θυσία!!Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως γίνεται απο την μια να ακούμε για τις ηρωϊκές εποχές των 3000 χιλιομέτρων με καλσόν για ιμάντες κλπ κλπ και από την άλλη να ζητάμε να ισχύσουν τώρα μέτρα σαν αυτό!
Και ναι...οι Εγγλέζοι μαλάκες είναι!Και οχι μόνο σε αυτό!! -
Στην απλή , ναι
και πρέπει να γίνει από την αστυνομία όπως κάνουν οι Αγγλοι.Ακούγεται ίσως σκληρό για την προσπάθεια του αγωνιζόμενου αλλά οι συνθήκες έχουν αλλάξει και δεν μπορούμε πια να κάνουμε τα στραβά μάτια στο βωμό της επιβράβευσης της προσπάθειας ενός οδηγού ... κι ας αξίζει 100% τη νίκη.
Τα αυτοκίνητα πλέον στις απλές είναι τόσα πολλά που γίνεται επικίνδυνο και για τους θεατές. Ακόμα κι εγώ ο πυροβολημένος δεν θα ανεχόμουν ούτε γραντζουνιά στο αυτοκίνητο μου από το τρίτροχο του παγκόσμιου , πόσο μάλλον αν αρχίζουμε να μιλάμε για την ακεραιότητα τη δική μου ή των παιδιών μου.
-
Ακομα κ εναν τροχο στην 4κουνα να ειχαν θα τα καταφερναν αυτοι. Η Xsara απο τα λιγα πλανα που εδειξαν δεν φανηκε ν αντιμετωπιζει προβλημα. Εγω δεν εχω ακουσει ποτε αγωνιζομενος να προκαλεσε ατυχημα επειδη πηγαινε με 3 τροχους. Πραγματικα δεν εχω ακουσει ποτε ουτε ενα περιστατικο στο ΠΠΡ.
Κ στο περιστατικο του Acropolis οπως κ στου Loeb εγω δεν ειμαι υπερ να τους σταματησουν. Απλα στην περιπτωση με το Mitsu απο την στιγμη που ξεκινησε ετσι την SS θα επρεπε να δωσουν καποιο caution στους επομενους ή περισσοτερο χρονο αν γινεται κ επιτρεπεται. -
Αν κατάλαβα καλα. ο Loeb, έβγαλε τον τροχο διότι 'κλειδωσε?' το ρουλεμάν του τροχού με αποτέλεσμα να καεί το λάστιχό. Τωρα πιστεέυτε οτι η αστυνομία της Τουρκίας οτι θα τον σταμάταγε για παρανομία?
Τωρα για το caution ,τι caution? μην τρέχεις γιατι ο μπροστινος σου δεν έχει ρόδα? ας κάνει στην άκρη και να περιμ΄΄ενει θα έλεγε ο οποιοσδήποτε.
Και εγώ δεν έχω διαβάσει για ατυχημα που έγεινε απο τριτροχο αγωνιστικό, όπως και οτι κανένας απο τους μεγάλους δεν έχει εγκαταλήψει απο τέτοια βλάβη, θυμάμε σαν να είναι σήμερα τον Marcus να λέει στους αστυνομικούς μπορώ να το πάω στο service, αυτοι όχι δεν μπορεις και τελικά τέρμα η προσπαθεια του Marcus.
Eιναι αρκετά δύσκολο να καθορίσουμε ποτε και τι είναι σωστό, απο τη μία ο κανονισμός λέει πληρης σεβασμος στον Κ.Ο.Κ της κάθε χώρας που πάτε, απο την άλλη των αφήνουν στo stop, να φείγει.
Περιέργο θέμα διαλέξαμε να δούμε. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Κάτι που πέρασε σχετικά απαρατήρητο ήταν ο τρίτροχος Loeb στην τελευταία ΕΔ.Υπενθυμίζω απόψεις όπως:
2.Γιατί ο κριτής της αφετηρίας της SS Ελατεια 1 επέτρεψε να ξεκινήσει ένα αυτοκίνητο με ξεκολημένο γόνατο το οποίο δεν μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα πάνω από 50 Km και που ήταν εμφανώς επικίνδυνο για τους θεατές και για τους άλλους αγωνιζώμενους.Δεν υπάρχει στον κανονισμό σχετική πρόβλεψη.
Τι από τα παραπάνω και ειδικά το πρώτο θα γινόταν π.χ στο rally RAC.
καθώς και του ivan στο http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=bucket-article:
*Άγιο είχαμε δηλαδή και καλά θα κάνουμε να σκεφτούμε σοβαρά τι πρέπει να γίνεται στο μέλλον σε
ανάλογες περιπτώσεις γιατί δεν είναι μ?.ες οι Άγγλοι όταν τα? τρίτροχα αγωνιστικά τα σταματά η
αστυνομία τους και τα στέλνει σπίτι. *Απόψεις ? Επρεπε να τον σταματήσουν τον Loeb και να χάσει τη νίκη ?
Πάντως εγώ επειμένω Νάσσο, να συνεχίζω να θαυμάζω τους 'τυπολάτρες' για πολλούς Άγγλους, που για μένα είναι ότι πιο αξιόπιστο στους αγώνες αυτοκινήτου, που είναι το θέμα μας.
Δεν μπορώ να καταλάβω εντέλει τι παραπάνω δικαίωμα έχει ό κάθε LOEB από τον απλό οδηγό και πολίτη και πιο νόμος του το δίνει.Δηλαδή η νίκη του κάθε LOEB είναι παραπάνω στην ιεραρχία από την σωματική ακεραιότητα του κάθε πολίτη που μπορεί να είναι και το παιδί σας;
Προτιμώ λοιπόν να συντάσσομαι με τους ''τυπολάτρες' αλλά κορυφαίους Άγγλους, αφού για μένα η ισονομία και ο σεβασμός στον άνθρωπο και στον συνάνθρωπο είναι απείρως πιο ψηλά στην ιεραρχία από τους αγώνες αυτοκινήτου!
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Δεν μπορώ να καταλάβω εντέλει τι παραπάνω δικαίωμα έχει ό κάθε LOEB από τον απλό οδηγό και πολίτη και πιο νόμος του το δίνει.Δηλαδή η νίκη του κάθε LOEB είναι παραπάνω στην ιεραρχία από την σωματική ακεραιότητα του κάθε πολίτη που μπορεί να είναι και το παιδί σας;Καταρχήν αν θέλουμε να είμαστε τυπολάτρες, τότε τα WRC απαγορεύεται να κυκλοφορούν στους δρόμους, διότι δεν έχουν έγκριση τύπου (υπάρχει Xsara παραγωγής με Turbo και τετρακίνηση και δεν το ήξερα ? ). Πέραν της έγκρισης τύπου, νομίζετε πως αν ένα WRC πήγαινε στο TuV (ΟΚ, όχι στο Ελληνικό ΚΤΕΟ ) θα πέρναγε ? Κολοκύθια θα πέρναγε , θα κοβόταν για καυσαέρια, θόρυβο (μπροστά μου είδα το Sub του Burns στο RAC το 2001 να το μετράνε στα 105 dB και να του λένε 'ΟΚ'), street-illegal ('not for highway use') ελαστικά, διαστάσεις καθρεπτών, απουσία ζωνών ασφαλείας για όσους επιβάτες λέει η άδεια κυκλοφορίας κτλ. κτλ.
Αν ήταν έτσι, τότε τα ράλι δεν πρέπει να γίνονται σε δημόσιους δρόμους αλλά σε πίστες (ναι, τα λένε αλλιώς τότε ). Με το που τα αφήνουμε λοιπόν να κυκλοφορούν αποδεχόμαστε de-facto ένα ορισμένο ποσοστό παρανομίας, σε όφελος του αθλήματος.
Αρα, πέραν της έτσι και αλλιώς ανύπαρκτης νομικότητας, το θέμα είναι αν τα αυτοκίνητα αυτά είναι επί της ουσίας ασφαλή. Ε, υπάρχει κανείς που αμφιβάλλει για το τι είναι ασφαλέστερο, ο Loeb με τρείς ρόδες στην Τουρκία ή το οποιοδήποτε ΙΧ της χώρας αυτής με τον αντίστοιχο οδηγό ? Ομοίως για το Sola στην Ελλάδα (πάντα με την προϋπόθεση πως το πρόβλημα ήταν μόνο αυτό και δεν υπήρχε κίνδυνος ασφάλειας του ίδιου του πληρώματος).
Μην ξεχνάτε και κάτι άλλο: όταν ο οποιοσδήποτε Sola ή Loeb πάθει ένα τέτοιο ατύχημα, ρωτάει την ομάδα του τι να κάνει. Ποιά πιστεύετε πως είναι η προτεραιότητα της ομάδας, να φτάσει το αυτοκίνητο πάσει θυσία στο Service Park για να συνεχίσει τον αγώνα, ή να μην προκαλέσει κάποιο ατύχημα με κάποιον αθώο περαστικό στο δρόμο, με ολέθρια αποτελέσματα για την εικόνα της ομάδας ? Αν είναι το δεύτερο (που πιστεύω πως είναι, στο κάτω-κάτω για τη διαφήμιση γίνονται όλα ), τότε η ίδια η ομάδα δεν θα αφήσει το πλήρωμα να συνεχίσει...
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
...........
Δεν μπορώ να καταλάβω εντέλει τι παραπάνω δικαίωμα έχει ό κάθε LOEB από τον απλό οδηγό και πολίτη και πιο νόμος του το δίνει.Δηλαδή η νίκη του κάθε LOEB είναι παραπάνω στην ιεραρχία από την σωματική ακεραιότητα του κάθε πολίτη που μπορεί να είναι και το παιδί σας;Προτιμώ λοιπόν να συντάσσομαι με τους ''τυπολάτρες' αλλά κορυφαίους Άγγλους, αφού για μένα η ισονομία και ο σεβασμός στον άνθρωπο και στον συνάνθρωπο είναι απείρως πιο ψηλά στην ιεραρχία από τους αγώνες αυτοκινήτου!
Κάτσε Θοδωρή τώρα για να καταλάβω!!
Δηλαδή θεωρείς ότι μπορεί ενα WRC με τρείς ρόδες να προκαλέσει πρόβλημα στην σωματική ακεραιότητα πολιτών? Πως?!!Με 10 χλμ/ώρα προσπαθώντας να φτάσει στο service?
Κι απο ποτε οι αγώνες έγιναν κάτι που μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε? Θέλει ειδική άδεια για να γίνει αγώνας (όπως ξέρεις) και τα πληρώματα, τα αυτοκίνητα αλλά και οι πολίτες θεατές ξέρουν πολύ καλά τι περιμένουν να δούν!
Ασχετο βέβαια μιας και το θέμα είναι πως μπορείς να σταματήσεις εναν αγωνιζόμενο επειδή του λείπει μια ρόδα που έσπασε σε ειδική διαδρομή,όπως θα έκανες σε εμένα αν είχε φύγει ρόδα στο αμάξι μου κι εγω συνέχιζα!!Αλλο το ένα άλλο το άλλο!!Και εν πάσει περιπτώσει,η πολλή αποστείρωση δεν μου αρέσει!!Γι' αυτό δεν πάω και τους Αγγλους!!
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Πάντως εγώ επειμένω Νάσσο, να συνεχίζω να θαυμάζω τους 'τυπολάτρες' για πολλούς Άγγλους, που για μένα είναι ότι πιο αξιόπιστο στους αγώνες αυτοκινήτου, που είναι το θέμα μας.Δεν μπορώ να καταλάβω εντέλει τι παραπάνω δικαίωμα έχει ό κάθε LOEB από τον απλό οδηγό και πολίτη και πιο νόμος του το δίνει.Δηλαδή η νίκη του κάθε LOEB είναι παραπάνω στην ιεραρχία από την σωματική ακεραιότητα του κάθε πολίτη που μπορεί να είναι και το παιδί σας;
Προτιμώ λοιπόν να συντάσσομαι με τους ''τυπολάτρες' αλλά κορυφαίους Άγγλους, αφού για μένα η ισονομία και ο σεβασμός στον άνθρωπο και στον συνάνθρωπο είναι απείρως πιο ψηλά στην ιεραρχία από τους αγώνες αυτοκινήτου!
Να πω κατι πανω σ αυτο, στο RAC του 98 που χτυπησε ο Tommi την πισω δεξια ροδα του Mitsu σε κατι τσιμεντα (1ος στον δρομο επεσε σε λαδια ιστορικου αγωνιστικου μεσα σε καποιο spectators stage) συνεχισε με 3 ροδες μεχρι που τον σταματησε η αστυνομια κ τον εβγαλε εκτος αγωνα. Στον ιδιο αγωνα πληρωμα GroupN (δεν θυμαμαι ονομα αλλα Εγγλεζικο) που ειχε μεινει με 3 ροδες τους σταματησε παλι η αστυνομια. Η συνοδηγος τους παρακαλεσε κ αυτοι τους εδωσαν συνοδεια μεχρι το service park! Πραγματικα δεν θυμαμαι το πληρωμα αλλα μπορω ν ανατρεξω στο video για να το δω.
Λοιπον στην περιπτωση αυτη δεν ειδα τυπολατρεια αλλα οπως κατσει στο κεφαλι του καθε αστυνομικου εκεινη την στιγμη. Το σωστο ηταν αυτο που εγινε στην 2 η περιπτωση για μενα, που η αστυνομια συνοδευσε το αγωνιστικο στο service. -
Ακόμη πέρσι και πρόπερσι στο βρετανικό είχαν τρελαθεί στα πρόστιμα για υπερβολική ταχύτητα στις απλές και ειδικά σε όρια με 40-50 χιλ/ω. Αν δεν κάνω λάθος λίγοι την είχαν γλιτώσει και τα πρόστιμα ήταν μεγάλα (2000-11000 Ε). Μάλιστα λόγω του πόιντ συστεμ τους είχαν απαγορεύσει να οδηγούν γενικά στη Βρετανία!!!! (Υπ'όψη ότι δεν έχει συμβεί πουθενά αλλού). Αυτό δεν είναι τυπολατρεία?
http://www.worldrallynews.com/cgi-bin/viewnews.cgi?newsid1068557262,89936,
http://www.worldrallynews.com/cgi-bin/viewnews.cgi?newsid1068553544,45468, -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ακόμη πέρσι και πρόπερσι στο βρετανικό είχαν τρελαθεί στα πρόστιμα για υπερβολική ταχύτητα στις απλές και ειδικά σε όρια με 40-50 χιλ/ω. Αν δεν κάνω λάθος λίγοι την είχαν γλιτώσει και τα πρόστιμα ήταν μεγάλα (2000-11000 Ε). Μάλιστα λόγω του πόιντ συστεμ τους είχαν απαγορεύσει να οδηγούν γενικά στη Βρετανία!!!! (Υπ'όψη ότι δεν έχει συμβεί πουθενά αλλού). Αυτό δεν είναι τυπολατρεία?http://www.worldrallynews.com/cgi-bin/viewnews.cgi?newsid1068557262,89936,
http://www.worldrallynews.com/cgi-bin/viewnews.cgi?newsid1068553544,45468,Δεν αμφισβητω την τυπολατρεια των Αγγλων σε βαθμο υψηλο απλα λεω για το συγκεκριμενο περιστατικο οτι ο Tommi εμεινει εκτος διεκδικωντας μαλιστα τον τιτλο κ ενα πληρωμα Group N ειχε συνοδεια στο service. Δεν ειναι ολοι τυπολατρες κ μαλιστα σ εναν τετοιο θεσμο η τυπολατρεια πρεπει να ειναι ελαστικη. Γιατι απο αυτη την τυπολατρεια ο αγωνας τους κινδυνεψε σοβαρα στην αρχη της χρονιας!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
...........
Δεν μπορώ να καταλάβω εντέλει τι παραπάνω δικαίωμα έχει ό κάθε LOEB από τον απλό οδηγό και πολίτη και πιο νόμος του το δίνει.Δηλαδή η νίκη του κάθε LOEB είναι παραπάνω στην ιεραρχία από την σωματική ακεραιότητα του κάθε πολίτη που μπορεί να είναι και το παιδί σας;Προτιμώ λοιπόν να συντάσσομαι με τους ''τυπολάτρες' αλλά κορυφαίους Άγγλους, αφού για μένα η ισονομία και ο σεβασμός στον άνθρωπο και στον συνάνθρωπο είναι απείρως πιο ψηλά στην ιεραρχία από τους αγώνες αυτοκινήτου!
Κάτσε Θοδωρή τώρα για να καταλάβω!!
Δηλαδή θεωρείς ότι μπορεί ενα WRC με τρείς ρόδες να προκαλέσει πρόβλημα στην σωματική ακεραιότητα πολιτών? Πως?!!Με 10 χλμ/ώρα προσπαθώντας να φτάσει στο service?
Κι απο ποτε οι αγώνες έγιναν κάτι που μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε? Θέλει ειδική άδεια για να γίνει αγώνας (όπως ξέρεις) και τα πληρώματα, τα αυτοκίνητα αλλά και οι πολίτες θεατές ξέρουν πολύ καλά τι περιμένουν να δούν!
Ασχετο βέβαια μιας και το θέμα είναι πως μπορείς να σταματήσεις εναν αγωνιζόμενο επειδή του λείπει μια ρόδα που έσπασε σε ειδική διαδρομή,όπως θα έκανες σε εμένα αν είχε φύγει ρόδα στο αμάξι μου κι εγω συνέχιζα!!Αλλο το ένα άλλο το άλλο!!Και εν πάσει περιπτώσει,η πολλή αποστείρωση δεν μου αρέσει!!Γι' αυτό δεν πάω και τους Αγγλους!!
Δηλαδή Νίκο για να καταλάβω και γω μου λές ότι η νόμοι της φύσης και οι αντοχές των υλικών δεν ισχύουν για τα WRC και για τους οδηγούς που τα οδηγούν.
Επειμένω να θαυμάζω τους Άγγλους και κάθε λαό, ομάδα ανθρώπων και κάθε πρόσωπο φυσικό ή νομικό, που το το κύριο γνωρισμά τους είναι η αξιοπιστία και η ισονομία. -
Οι αντοχές των υλικών ξεπεράστηκαν...αφου έσπασε η ρόδα!
Αυτό που λέω είναι:
1)Πρόκειται για αγώνα αυτοκινήτων,ειδικά κατασκευασμένων για αυτό τον
σκοπό,που ουδεμία σχέση έχουν με τα πολιτικά αυτοκίνητα.
2)Δεν υπάρχει θέμα ασφάλειας θεατών/πολιτών αφου το αυτοκίνητο
κινείται σιγά για να φτάσει στο service.
3)Ετσι κι αλλοιώς οι αγώνες εμπεριέχουν το στοιχείο του κινδύνου.
4)Ο Αγώνας κινείται σε μια σαφώς καθορισμένη και ελεγχόμενη διαδρομή.Αυτά δεν θεωρώ οτι δίνουν το δικαίωμα εφαρμογής του ΚΟΚ για ζημιές του αυτοκινήτου!
Αν μου πεις ότι έτρεχε με 200 στην Λιβαδειά...τότε θα συμφωνήσω ότι έπρεπε να τον σταματήσουν απο το να το κάνει...οχι να τον αποκλείσουν!Γνώμη μου πάντα!
WRC 2004 - 7oς γύρος Rally of Turkey