-
ΑΚΥΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ LOEB ΣΤΗΝ 9, 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΟΙΝΗ, ΚΑΙ ΝΕΟΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Ο MARCUS GRONHOLM ΓΙΑ 6,9 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ!!!!!!!
-
Θα λυσσάξει τώρα ο Γάλλος !!!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ (ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ, ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ!) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ FIESTA!Είναι 18 χρονών και 'χαϊδεμένος' της Ford. Αφού έτσι και αλλιώς η χρονιά έχει χαθεί, και έχει τόσα χρόνια μπροστά του, για ποιό λόγο να χαλάσει τις σχέσεις του με τη Ford (που του εμπιστεύτηκε την εξέλιξη του Fiesta) για να πάρει 1-2 πόντιουμ, άντε και μια νίκη, μέσα στο 2004 ? Μπορεί τα 'τσιγκάκια' να μετράνε αλλά, ΙΜΗΟ, στρατηγικά είναι πολύ λάθος κίνηση!
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Θα λυσσάξει τώρα ο Γάλλος !!!Aρχισε ήδη να ανακτάει τα χαμένα (+2,5)!! Έχουμε και την κόντρα Sainz-Duval ίσως και ο rovvie, παρόλο που φαίνεται ότι δεν μπρορεί να παρακολουθήσει τους 2.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Είναι 18 χρονών και 'χαϊδεμένος' της Ford. Αφού έτσι και αλλιώς η χρονιά έχει χαθεί, και έχει τόσα χρόνια μπροστά του, για ποιό λόγο να χαλάσει τις σχέσεις του με τη Ford (που του εμπιστεύτηκε την εξέλιξη του Fiesta) για να πάρει 1-2 πόντιουμ, άντε και μια νίκη, μέσα στο 2004 ? Μπορεί τα 'τσιγκάκια' να μετράνε αλλά, ΙΜΗΟ, στρατηγικά είναι πολύ λάθος κίνηση!
ΙΣΩΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΗΣ FORD ΣΤΟ ΧΩΡΟ Ο ΚΥΡΙΟΣ JOUHKI ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ...
ΜΑΚΑΡΙ ΒΕΒΑΙΑ Η FORD ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ Ο LATVALA ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ BUCKET...
BEBAIA H ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ JOUHKI ME TH FORD ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟΣΟ ΣΤΕΝΗ, ΟΠΩΣ ΦΑΝΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟ HIRVONEN, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ FOCUS THΣ Μ-SPORT ΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟ ΟΔΗΓΕΙ Ο ΥΙΟΣ WILSON ΚΑΙ ΟΧΙ Ο LATVALA! -
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο DUVAL ΧΑΝΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ (??). Η ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ! ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ SPLIT THΣ 11 Ο LOEB ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΚΟΜΑ 1 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ GRONHOLM!
-
Ο Loeb πάλι μπροστά μετά το τέλος της ειδικής.
-
Ρε τι έπαθε ο κακομοίρης ο Rautiainen !!!
Κάτι τρύπησε το πάτωμα και το κάθισμα του και του μπήκε στο .....
Αφού ο Markus σταμάτησε !!!
Γι αυτό έχασε τόσο χρόνο. -
ΟΛΑ ΚΥΛΗΣΑΝ ΟΜΑΛΑ ΣΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ. Ο LOEB ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΤΕΣ ΤΟΥ, ΕΝΩ ΤΟΥ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ Η ΠΟΙΝΗ ΤΩΝ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ!
ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΙΣ 2 Ε.Δ. ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΟΥΝ, ΑΝ ΚΑΙ Η ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΗ!ΣΤΑ 1600 ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΣΦΑΓΗ!!!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΣΤΑ 1600 ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΣΦΑΓΗ!!!
SUZUKO - ΣΦΑΓΗ !
ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ -JWRC- ΦΕΤΟΣ !
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ GRO ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ''ΡΙΣΚΑΡΕΙ'' ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΑΙ Η Η ΠΕΖΩ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ KΑΛΟΥΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥΣ. -
ΑΣΧΗΜΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΤΗΣ PEUGEOT.
O GRONHOLM ANTIMETΩΠΙΖΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΕΝΩ Ο ΗΕΝΝΙΝG SOLBERG ΜΕ ΤΟ 206 ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΜΕΤΑΔΟΣΗ! -
Μάλλον εδώ τελείωσε και ο αγώνας ..
Πάντως ο LOEB με εξέπληξε ευχάριστα ...... άσε που πόνταρα σ' αυτόν !!
-
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ LOEB ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ!!!
ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ ΦΑΒΟΡΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ. -
Μπραβο στον LOEB για την άξια χωμάτινη νίκη του! Ο Τίτλος είναι πλέον κοντά!
-
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗ 2Η ΘΕΣΗ!
ΜΠΟΡΕΙ Ο GRONHOLM NA KATAΦΕΡΕ ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ, ΑΦΟΥ ΕΧΑΣΕ ΕΝΑ ΤΡΟΧΟ!!! -
Φοβερος ο Loeb σε εναν ακομη αγωνα και πρωτη φορα επισημα σε τετοιο σκληρο εδαφος.
Ο Gronholm φαινεται να αλλαζει τακτικη, ο Solberg αργησε να αντεπιτεθει.Loeb πρωταθλητης!
-
ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΛΛΟΝ Ο LOEB TO ΕΙΧΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο GRONHOLM ΟΠΩΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕ ΤΟ WRNEWS.
ETΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΑ ΨΙΛΑ... -
ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΣΕΡΙ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΣΚΛΗΡΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΠΩΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΕΝΟΨΕΙ ΤΩΝ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ!
ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ Ο SEBASTIAN LOEB ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΟ ΨΗΛΟΤΕΡΟ ΣΚΑΛΙ ΤΟΥ ΒΑΘΡΟΥ 2 ΦΟΡΕΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ! ΠΑΝΑΞΙΑ Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΟΠΩΣ ΠΑΝΑΞΙΑ **ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ **ΗΤΑΝ Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΠΡΟΗΛΘΕ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ, ΓΙΑΤΙ Η ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΗΤΑΝ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΗ.
ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ, ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΩΣ ΑΚΛΟΝΗΤΟ ΦΑΒΟΡΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΣΤΑ ΙΣΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ (ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΑ PIRELLI Ή Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ! )Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ SOLBERG ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ, ΚΑΙ ΜΑΧΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ! TO ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΣΧΗΜΟ, ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΣΧΗΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ GRONHOLM Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΣΩ!
ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ DUVAL ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΟ PODIUM!
ATYXOI TOY ΑΓΩΝΑ ΟΙ MARTIN (ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ), ROVANPERA (ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ **ΔΕΥΤΕΡΟΣ **ΟΔΗΓΟΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ...) ΚΑΙ ΗΕNNING SOLBERG (ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ!!! ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΗΝ 8ΑΔΑ...)
ΣΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ, ΤΟ ΠΛΑΣΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ TUOHINO ΣΤΗΝ 8ΑΔΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ Ο ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ- ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ- ΤΟΥ 2ΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ MITSUBISHI ME ΟΔΗΓΟ ΤΟΝ GALLI, ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΑΠΕΙΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ LANCER ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ Ο PANIZZI! H ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΦΟΥ ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΕΞΑΙΡΕΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ! Ο PANIZZI O OΠΟΙΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΗΤΤΑΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ TEAM-MATE TOY!!!ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ SUZUKI!!! ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΠΥΡΕΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ! ΤΕΛΙΚΟΣ ΝΙΚΗΤΗΣ Ο PG ANDERSSON ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΗΚΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ MANAGER! ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΟΠΟΤΕ Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΟΚΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ!
ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΤΟΝ CARLOS SAINZ. ΗΡΘΕ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΜΕΡΟ ΟΔΗΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΤΑ ΓΑΝΤΙΑ ΤΟΥ. ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΣΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ!
Ο ΙΔΙΟΣ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΟΤΑΝ ΝΙΩΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ...ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ! ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ...
ΙΣΩΣ ΑΝ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΧΡΟΝΙΑ! ΙΣΩΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ. -
ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΑΠ ΤΟ LOEB!!!
ΤΩΡΑ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ!!!
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ! -
Απλα καταπληκτικος ο Loeb. Εχει σκυλιασει μου φαινεται απο το περσυνο RACκ θελει να ξεμπερδευει με την υποθεση τιτλο οσο γρηγοροτερα γινεται. Κ με τα ασφαλτινα να περιμενουν...! Νομιζω πως κανεις δεν θα τον απειλησει φετος κ η Citroen θα κανει το νταμπλ.
Μ αρεσε ο Gron αν κ ακομα δεν εχουν ξεμπερδεψει με τα προβληματα νεοτητας κ μ ενα νεο κιβωτιο στην αναμονη. Απιστευτο αυτο που συνεβει στον συνοδηγο του. Μαλιστα σ αυτη την ειδικη εχασε μονο 14sec, πραγμα που σημαινει οτι μεχρι εκεινη την στιγμη πρεπει να ηταν αρκετα γρηγορος. Δεν ξερω αν το αποτελεσμα θα ηταν το ιδιο μια κ το ατυχημα αυτο τον αναγκασε να κοψει, να ασχοληθει με τον συνοδηγο του κ γενικοτερα να βγει εκτος ρυθμου.
Ο Solb απο την στιγμη που τεθηκε νωρις εκτος διεκδικησης νικης περιμενε αθορυβος στην 3η θεση για το λαθος καποιων απο τους 2 πρωτους το οποιο ομως δεν εγινε ποτε. Αν κ στην τελευταια ειδικη ο Gron...
Εντυπωσιακοι οι χρονοι των Duval k Rovanpera κ ειδικα απο τον 2ο του οποιου η κακη τυχη συνεχιστηκε. Που θα παει θα νικησει καποια στιγμη.
Eπισης καποιος απο τους Carlsson Tuohino θα επρεπε να οδηγει το Subi του Hirvonen. O μικρος δεν μπορει ακομα...! Ειναι σταθερο 5-6ος κ κατω. Θα προτιμουσα να βλεπω Carlsson!Τωρα για τον Sainz πολλοι λενε πως ηρθε το πληρωμα του χρονου. Γιατι ομως πριν 6 μηνες στο RAC ηταν ενας απο τους διεκδικητες του τιτλου; Νομιζω οτι εχει αρκετες κακοτυχιες φετος. Παντως γενικα παραμενει γρηγοροτερος των Rovie Duval κ αν του ταιριαζε τ αυτοκινητο θα ηταν πολυ πιο κοντα στους πρωτοπορους. Διαβαζω συνεχεια οτι εχει προβληματα με το setup! Δηλ. ο πολυπειρος Sainz δεν βρισκει καταλληλο setup k βρισκει o Loeb με την πολυ μικροτερη εμπειρια του; Ή ο Carlos δεν βολευεται μ ολα αυτα τα ηλεκτρονικα. Μαλλον το 2ο πιστευω.
Ισως απο την αλλη κ να ηρθε το πληρωμα του χρονου. Θα δειξει, σιγουρα ομως θα φτωχυνει κ αλλο το σπορ οταν φυγει!Ελπιζω να νικησει φετος καποια στιγμη. Μπορει! Vamos vamos King Carlos!!!
WRC 2004 - 7oς γύρος Rally of Turkey