-
Εδώ και λίγο καιρό σκέφτομαι να κάνω μια μικρή βελτιωσούλα στη SIERRA: να κατεβάσω τον κινητήρα CVH 1.6L (παρακαλώ, δεν θέλω γέλια ) και να βάλω τον DOHC με τα 2L και τα 120 αλόγατα. Παράλληλα, να αλλάξω και τα πίσω ταμπούρα με τα δισκόφρενα από την 2-λιτρη.
Έχει κάνει κάποιος κάτι ανάλογο σε τέτοιο αυτοκίνητο; Πόσα € να υπολογίζω για μια τέτοια ιστορία; Για τα δισκόφρενα, σε μια μάντρα, μου ζήτησαν 500€ αλλά με όλο το διαφορικό μαζί. Πολλά μου φάνηκαν, τι λέτε; Πρέπει να αλλάξω και διαφορικό υποχρεωτικά; -
Εδώ και λίγο καιρό σκέφτομαι να κάνω μια μικρή βελτιωσούλα στη SIERRA: να κατεβάσω τον κινητήρα CVH 1.6L (παρακαλώ, δεν θέλω γέλια ) και να βάλω τον DOHC με τα 2L και τα 120 αλόγατα. Παράλληλα, να αλλάξω και τα πίσω ταμπούρα με τα δισκόφρενα από την 2-λιτρη.
Έχει κάνει κάποιος κάτι ανάλογο σε τέτοιο αυτοκίνητο; Πόσα € να υπολογίζω για μια τέτοια ιστορία; Για τα δισκόφρενα, σε μια μάντρα, μου ζήτησαν 500€ αλλά με όλο το διαφορικό μαζί. Πολλά μου φάνηκαν, τι λέτε; Πρέπει να αλλάξω και διαφορικό υποχρεωτικά; -
Εδώ και λίγο καιρό σκέφτομαι να κάνω μια μικρή βελτιωσούλα στη SIERRA: να κατεβάσω τον κινητήρα CVH 1.6L (παρακαλώ, δεν θέλω γέλια ) και να βάλω τον DOHC με τα 2L και τα 120 αλόγατα. Παράλληλα, να αλλάξω και τα πίσω ταμπούρα με τα δισκόφρενα από την 2-λιτρη.
Έχει κάνει κάποιος κάτι ανάλογο σε τέτοιο αυτοκίνητο; Πόσα € να υπολογίζω για μια τέτοια ιστορία; Για τα δισκόφρενα, σε μια μάντρα, μου ζήτησαν 500€ αλλά με όλο το διαφορικό μαζί. Πολλά μου φάνηκαν, τι λέτε; Πρέπει να αλλάξω και διαφορικό υποχρεωτικά; -
Δε νομίζω ότι αξίζουν μετατροπές σε τόσο παλιό αυτοκίνητο το οποιο
δεν είχε και την καλύτερη οδική συμπεριφορά. Εκτός αν το κάνεις cosworth -
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Δε νομίζω ότι αξίζουν μετατροπές σε τόσο παλιό αυτοκίνητο το οποιο
δεν είχε και την καλύτερη οδική συμπεριφορά. Εκτός αν το κάνεις cosworthΦίλε gramacar, την έχω ήδη κάνει (look) COSWORTH! Και επειδή μου αρέσει πολύ και θέλω να την κρατήσω πολύ ακόμα λέω να βάλω και έναν αξιοπρεπή κινητήρα! Εξάλλου, δεν είναι και τόσο παλιό, είναι '93 μοντέλο. Το άλλο μας αυτοκίνητο ειναι λίγο παλιό (έτος κατασκεύης 1954) η SIERRA είναι ακόμα άστρωτη!
-
Το αμάξι αυτό είναι κούκλα κατά τη γνώμη μου ,το είχα και είναι φοβερό βέβαια από μηχανή για το βάρος του ήταν ψηλό χαλιά μαύρα
εν τέλη το πούλησα σε ένα φίλο (για πόλους και διάφορους λόγους που στη συνεχεία μετάνιωσα) και έβαλε την COSWORTH πανό το αμάξι έγινε πύραυλος αλά μόνο σε έμπυρα χέρια (πησοκουνα από της λίγες) λυπάμαι που δεν μπορώ να σου δώσω πληροφορίες για τα ποσά γιατί αυτό έγινε το 96-97 αλα πιστεύω πως αξίζει να το φτιάξης -
Δεν είναι κούκλα, είναι κουκλάρα!!!
Να το κάνεις COSWORTH εν Ελλάδι το 2004 μάλλον δεν αξίζει, για να λέμε την πικρή αλήθεια όταν έξω με 6000€ παίρνεις μια πολύ καλή. Εδώ δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις μοτέρ που να είναι σε υποφερτή κατάσταση. Και να βρεις κάπου θα ζητάνε παπάδες... Και δεν υπάρχουν και συνεργεία που να μπορείς να εμπιστευ8είς για σοβαρή δουλειά, τουλάχιστον στην επαρχία, για Αθήνα δεν ξέρω. Έμαθα οτι κάποιος είχε ένα δερμάτινο σαλόνι στην Αθήνα και ζητούσε 1800€, μεταχειρισμένο έτσι; Εμένα μου στοίχισε μόνο το bodykit πάνω από 3000€ γιατί αναγκάστηκα να φέρω καινούργιο προφυλακτήρα και side-skirts από Αγγλία και Ολλανδία αντίστοιχα... Αλλά είπαμε, 'άλλο αγάπη και άλλο sex' όπως λέει και το τραγούδι!!! -
[quote='andreasp'].....όταν έξω με 6000€ παίρνεις μια πολύ καλή. Εδώ δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις μοτέρ που να είναι σε υποφερτή κατάσταση. Και να βρεις κάπου θα ζητάνε παπάδες...[quote]
Για αυτο περνεις ενα ολοκληρο αμαξι απο Αγγλια η Γερμανια (ακομα καλυτερα, πολυ φτηνα) κα ιτο φερνεις οδηγωντας εδω και ξηλωνεις οτι θελεις
Και δεν υπαρχει περιπτωση να σου λειψει τιποτα απο μικροπραγματα... -
Για αυτο περνεις ενα ολοκληρο αμαξι απο Αγγλια η Γερμανια (ακομα καλυτερα, πολυ φτηνα) κα ιτο φερνεις οδηγωντας εδω και ξηλωνεις οτι θελεις
Και δεν υπαρχει περιπτωση να σου λειψει τιποτα απο μικροπραγματα...Το έχω σκεφτεί και αυτό... Ξέρεις λεπτομέρειες σχετικά με τα διαδικαστικά της εισαγωγής;
-
Δεν τιθεται θεμα εισαγωγης. Φτανεις μεχρι Ιταλια, μπαινεις στο καραβι, κατεβαινεις στην Πατρα, βγαινεις στο λιμανι, ξεκινας για το σπιτι σου και εκει το διαλυεις και παιρνεις οτι κομματι θες για να το βαλεις στο δικο σου. Ετσι απλα.
Αμα τωρα εισαι τοσο γκαντεμης ωστε να σε σταματησουν για ελεγχο στην διαδρομη απο την Πατρα-σπιτι, τοτε τι να σου πω...
-
δηλαδη στο καραβι κατα την εξοδο, δεν προκειται κανεις να σου πει τιποτα????
-
Και εγω αυτο αναρωτιομουν και ελεγα οσους μου το ελεγαν αυτο οτι ειναι βλακες, αλλα τελικα ΟΛΟΙ οσοι ξερω (κυριως ελληνες φοιτητες εξωτερικου με ξενα αυτοκινητα) με διαβεβαιωσαν οτι κατεβαινουν απο το καραβι μαζι με ολα τα αλλα αυτοκινητα, και απλουστατα συνεχιζουν την πορεια τους. Τελικα εμαθα οτι ειναι δικια σου υποχρεωση να περασεις απο το τελωνειο (προσοχη : οταν το οδηγας το αυτοκινητο, οχι αμα ερθει φορτωτικη) και να τους ενημερωσεις οτι εβαλες αυτο το ξενο αυτοκινητο στην χωρα. Αμα δεν το κανεις αυτο και σε σταματησουν, πρεπει να μπορεις να αποδειξεις οτι εχεις δικαιωμα να κυκλοφορεις με ξενες πινακιδες. Δεν παιζει δηλαδη να το εχεις φερει ειτε για ανταλλακτικα ειτε για να του βγαλεις ελληνικες και να μην το δηλωσεις στο σημειο εισοδου στην χωρα, γιατι εκει εχεις προβλημα (αμα ειναι για ανταλλακτικα εχεις προβλημα ΑΜΑ σε σταματησει κανεις, αμα το θες να βγαλεις ελληνικες ερχεις προβλημα γιατι αμα δεν δηλωσεις την εισοδο ΔΕΝ στις δινουν η σου ριχνουν προστιμο οταν πας να κανεις τις διαδικασιες)
ΑndreasP οπως καταλαβαινεις αμα το φερεις για ανταλλακτικα, τοτε δεν ξερει κανεις οτι μπηκε αυτο το αυτοκινητο στην χωρα εκτος απο εσενα. ΕΚΤΟΣ αμα σε πιασουν απο την πατρα μεχρι το σπιτι σου . Το μονο που μπορω να σκεφτω οτι χρειαζεται ειναι, αφου το φερεις εδω και αρχισει ςνα το διαλυεις, να στειλεις τις πινακιδες με μια αιτηση στην αγγλικη αρχη που να λεει οτι το αυτοκινητο εφυγα απο την χωρα μονιμαμ για να μην εχεις 'αγγλικες' υποχρεωσεις.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Τελικα εμαθα οτι ειναι δικια σου υποχρεωση να περασεις απο το τελωνειο
ΑndreasP οπως καταλαβαινεις αμα το φερεις για ανταλλακτικα, τοτε δεν ξερει κανεις οτι μπηκε αυτο το αυτοκινητο στην χωρα εκτος απο εσενα.Όπως τα λες. Κανένας δε σε σταματάει στην είσοδο. Εσύ πρέπει αν θες να το δηλώσεις. Όλοι δικαιούνται να το κυκλοφορήσουν με ξένες πινακίδες μέχρι 6 μήνες. Αν σε σταματήσουν μετά υποχρεούσαι να αποδείξεις ημερομηνία εισόδου (εισιτήριο καραβιου κλπ).
Αν τυχόν έχεις γίνει αντιληπτός μετά δηλώνεις ότι στο έκλεψαν ή ότι το ξαναέβγαλες έξω από τη χώρα κλπ.
Αν είναι από Αγγλία καλό είναι να τους πεις ότι το αυτοκίνητο είναι εκτός κυκλοφορίας γιατί άρχισαν κάτι κόλπα και αν δεν τους το πεις αυτοί σε χρεώνουν αυτομάτως ετήσιο σήμα.... -
Αν έρθει με μεταφορική τι γίνεται; Υπάρχει κάποιος γνωστός που φέρνει αυτοκίνητα από Γερμανία... (θα μου πείτε τώρα, θα ξέρει αυτός!) Αν κάτσει καμιά τέτοια φάση θα είναι τέλεια. Θα ξέρω από Δευτέρα. Εμένα μου είναι λίγο δύσκολο (λόγω υποχρεώσεων) να ξανατρέχω στο εξωτερικό τώρα. Ήμουν πριν τις γιορτές Γερμανία αλλά και πάλι δεν υπήρχε χρόνος και συνθήκες κατάλληλες για τέτοια δουλειά.
-
Το τρεχον τευχος των 4Τ εχει ρεπορταζ για την εισαγωγη αυτοκινητων απο ΕΕ για εκτελωνισμο και 'ελληνοποιηση', ειναι πολυ χρησιμο το ρεπορταζ. Τωρα για την περιπτωση σου (να το θες για ανταλλακτικα δηλαδη και να μην χρειαζεσαι ελληνικες πινακιδες) δεν ξερω τι παιζει αμα μεταφερεται, αλλα νομιζω περναει αυτοματα μεσα απο τελωνειο. Το τι πρεπει να κανεις αν ειναι για ανταλλακτικα, δεν το ξερω (παντως σιγουρα δεν στο χρεωνουν ως αυτοκινητο για κυκλοφορια).
Παντως αμα σκοπευεις να κανεις κατι τετοιο, καλυτερα να πεταχτεις ο ιδιος μεχρι Γερμανια (εισητηριο απλη μεταβαση γυρω στα 70 ευρω!) και να αγορασεις αυτοκινητο που μπορεις να ελεγξεις, ποτε δεν παιρνουμε αυτοκινητο στα τυφλα
email τελωνειου : ipr@otenet.gr
Παραδοξως για ελληνικη υπηρεσια, σου απαντανε και μαλιστα μεσα σε 3-4 μερες
Ρωτα οτι θες εκει, σιγουρα ξερουν καλυτερα
Βελτίωση FORD SIERRA