-
Να αποκλείσεις τα Primacy λόγω παλαιότητας (αυτά φοράω και εγώ και δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος)
Αν είσαι 'ανήσυχος' οδηγός βάλε τα PE2, άν όχι τότε τα PremiumContact2GolfRider, πώς οδηγείς;
δεν οδηγω και χωρις αυριο αλλα εκτιμω τον σπορ προσανατολισμο και στο στησιμο του αυτοκινητου και στο ελαστικο. θελω δηλαδη ακριβεια και καλη συμπεριφορα οταν στριβω. τωρα εχω τα sport contact 2 τα οποια ειναι ακριβως ο,τι θελω αλλα εχουν ψιλοφαγωθει και δεν κρατανε πλεον τοσο καλα. τα sport contact 3 δεν υπαρχουν στις διαστασεις μου.
οποτε θα μπορουσα να ξαναδιατυπωσω το ζητημα λεγοντας το εξης: ποιο απο τα δυο (pilot exalto 2 or premium contact 2) πλησιαζει πιο πολυ τις αρετες των sport contact 2? -
Tο pilot exalto.
-
Ο χρήστης GolfRider έγραψε:
οποτε θα μπορουσα να ξαναδιατυπωσω το ζητημα λεγοντας το εξης: ποιο απο τα δυο (pilot exalto 2 or premium contact 2) πλησιαζει πιο πολυ τις αρετες των sport contact 2?Επίσης συμφωνώ, πως Pilot Exalto 2 και PremiumContact 2 δεν έχουν σχέση.
Αν θέλεις δείκτη Η, τότε προτίμησε τα PremiumContact 2 ή τα Dunlop SP Sport fast response.
Αν θέλεις δείκτη V, τότε τόσο τα προηγούμενα όσο και τα: Pirelli P7 και Vredestein Sportrac 3. Τα Michelin κοστίζουν πάνω από 450 ευρώ και, προσωπικά, δεν καταλαβαίνω τον λόγο...
Υπάρχουν και δύο δοκιμές από τον ADAC, που περιέχουν τα λάστιχα που αναφέρονται. Συμβολέψου τις και δες τι άλλο σου ταιριάζει: -
ευχαριστω παιδες. απο βδομαδα θα παω να κοιταξω και απο κοντα conti, dunlop, michelin και θα αποφασισω.
οι αποψεις σας ηταν αυτο ακριβως που ηθελα απο ανθρωπους που ξερουν το 'αθλημα'. -
Για michelin πού θα πας;
-
Καλά τα λέμε για μάρκες ελαστικών, διαστάσεις κλπ κλπ. Όμως κάτι πολύ σημαντικό είναι και η πίεση των ελαστικών ιδίως όταν αλλάζουμε διάσταση απο την προβλεπόμενη.
Πείτε μου, εάν γνωρίζετε, ποιά είναι η σωστή πίεση για λάστιχο 195/50-15 Η σε Megane 1.4 16V 98hp. Στην μαμά διάσταση πρέπει να ήταν 32psi/29psi και 35psi/32psi full load.
Για την 195/50-15 δεν έχω βρεί ποιά θα πρέπει να είναι η προβλεπόμενη πίεση. Κάτι 2,7bar/2.5bar μόνο είδα στο site της Fulda και μπορώ να πω πως δεν μου έκατσε
Προς το παρόν χρησιμοποιώ τον κανόνα 30/30 αλλά........
Παρεμπιπτόντως το λάστιχο είναι Bridgestone Potenza R720 που θεωρείτε κα σκληρό. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Για michelin πού θα πας;πηγα σημερα και τα ειδα κωνσταντινε. λαμπροπουλος στην παλια μου γειτονια. αυτος κυριως continental εχει αλλα ειχε και τα dunlop και τα michelin. κατεληξα μαλλον στα dunlop (τα fast response σε Η) γιατι μου ειπε καλα λογια για τον 'στριφτερο' τους χαρακτηρα.. απο βδομαδα μαλλον θα τα βαλω και θα σου πω εντυπωσεις.
-
Συμβουλή και κανόνας: ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΙ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΛΑΣΤΙΧΑΣ!
Λέει καλά λόγια για αυτά που θέλει να σου 'πασάρει'...
-
Ο χρήστης teo_3 έγραψε:
Καλά τα λέμε για μάρκες ελαστικών, διαστάσεις κλπ κλπ. Όμως κάτι πολύ σημαντικό είναι και η πίεση των ελαστικών ιδίως όταν αλλάζουμε διάσταση απο την προβλεπόμενη.Πείτε μου, εάν γνωρίζετε, ποιά είναι η σωστή πίεση για λάστιχο 195/50-15 Η σε Megane 1.4 16V 98hp. Στην μαμά διάσταση πρέπει να ήταν 32psi/29psi και 35psi/32psi full load.
Για την 195/50-15 δεν έχω βρεί ποιά θα πρέπει να είναι η προβλεπόμενη πίεση. Κάτι 2,7bar/2.5bar μόνο είδα στο site της Fulda και μπορώ να πω πως δεν μου έκατσε
Προς το παρόν χρησιμοποιώ τον κανόνα 30/30 αλλά........
Παρεμπιπτόντως το λάστιχο είναι Bridgestone Potenza R720 που θεωρείτε κα σκληρό.Σίγουρα κάποιος που γνωρίζει πέντε πράγματα περί όγκου (εγώ πάντως όχι ...) θα μπορούσε να μας διαφωτίσει σχετικά. Πάντως, αν είχες 185/55/15 και πήγες στα 195/50, η διαφορά θα πρέπει να είναι τόσο αμελητέα, που θα σου επιτρέψει να διατηρήσεις τις 'εργοστασιακές' πιέσεις.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Συμβουλή και κανόνας: ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΙ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΛΑΣΤΙΧΑΣ!Λέει καλά λόγια για αυτά που θέλει να σου 'πασάρει'...
Αφού δεν του 'πρότεινε' Michelin ή κανένα Turanza, μάλλον καλός θα 'ναι
... -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Συμβουλή και κανόνας: ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΙ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΛΑΣΤΙΧΑΣ!
Λέει καλά λόγια για αυτά που θέλει να σου 'πασάρει'...
Αφού δεν του 'πρότεινε' Michelin ή κανένα Turanza, μάλλον καλός θα 'ναι
...μπα ... ...του πρότεινε Dunlop ελαστικό που δεν είναι τόσο γνωστό και άρα δεν φεύγει εύκολα...
-
Το ελαστικό στηρίζεται στον αέρα, τα πλαϊνά, σκληρά ή μαλακά δεν έχουν διαφορά.
Ο κάθε τύπος ελαστικού έχει ένα ονομαστικό φορτίο, ΣΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΙΕΣΗ που αναγράφετε στο πλαϊνό (πχ 44psi). Όσο μειώνεται η πίεση, τόσο μειώνεται η ικανότητα για φορτίο του ελαστικού.
Όταν βάζουμε ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ελαστικά που έχουν μεγαλύτερη ικανότητα φορτίου (πχ από 84 σε 92) μπορούμε να μειώσουμε τη πίεση.
Η πίεση που συνιστά ο κατασκευαστής είναι για συνήθη κίνηση και κανονικό φορτίο. Για φορτωμένο αμάξι ή/και ψηλές ταχύτητες στην εθνική χρειάζεται μεγαλύτερη πίεση.
-
τα εβαλα σημερα τα Dunlop Fast Response.
απο τα λιγα χλμ που προλαβα, αν κανω μια συγκριση με τα Sport Contact 2 που φορουσα, θα παρατηρησω τα εξης:- ειναι πιο ακριβη και παρεχουν περισσοτερες πληροφοριες στις στροφες.
- καλη ανεση αλλα το SP2 ειχε ελαφρως καλυτερη (οταν δεν ειχε ακομα φθαρει).
- ευτυχως δεν τα χρειαστηκα ακομα σε φρεναρισμα πανικου, αλλα στο νορμαλ φρεναρισμα ειναι ισαξια.
- δεν τα δοκιμασα ακομα στη βροχη.
μεχρι στιγμης το θεωρω ενταξει λαστιχο γενικα, και ιδιαιτερα καλο στις στροφες.
αυτα προς το παρον. -
Ο χρήστης GolfRider έγραψε:
τα εβαλα σημερα τα Dunlop Fast Response.
απο τα λιγα χλμ που προλαβα, αν κανω μια συγκριση με τα Sport Contact 2 που φορουσα, θα παρατηρησω τα εξης:- ειναι πιο ακριβη και παρεχουν περισσοτερες πληροφοριες στις στροφες.
- καλη ανεση αλλα το SP2 ειχε ελαφρως καλυτερη (οταν δεν ειχε ακομα φθαρει).
- ευτυχως δεν τα χρειαστηκα ακομα σε φρεναρισμα πανικου, αλλα στο νορμαλ φρεναρισμα ειναι ισαξια.
- δεν τα δοκιμασα ακομα στη βροχη.
μεχρι στιγμης το θεωρω ενταξει λαστιχο γενικα, και ιδιαιτερα καλο στις στροφες.
αυτα προς το παρον.ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ !! Πρώτα στρώσ' τα και μετά μας λες κι εντυπώσεις (γιατί πρέπει να πω και καλά λόγια στον αδερφό μου, που τον έχω 'ψήσει' να τα βάλει ) !!
Καλώς να τα 'φας' !!
-
ok
θα επανελθω στη συγκριση μου σε ενα μηνα απο τωρα. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το ελαστικό στηρίζεται στον αέρα, τα πλαϊνά, σκληρά ή μαλακά δεν έχουν διαφορά.Όταν βάζουμε ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ελαστικά που έχουν μεγαλύτερη ικανότητα φορτίου (πχ από 84 σε 92) μπορούμε να μειώσουμε τη πίεση.
Η πίεση που συνιστά ο κατασκευαστής είναι για συνήθη κίνηση και κανονικό φορτίο. Για φορτωμένο αμάξι ή/και ψηλές ταχύτητες στην εθνική χρειάζεται μεγαλύτερη πίεση.
Τα πλαινά κάνουν διαφορά στην άνεση (την χαλάνε) και στην αμεσότητα τιμονιού (τη φτιάχνουνε). Στην πίεση δεν θα έπρεπε να κάνουν διαφορά.
Για τη μεγαλύτερη ικανότητα φορτίου και μείωση πίεσης δεν μου αρέσει, θα ήθελα να ακπύσω κι άλλες απόψεις προτού το δεχτώ.
Για αύξηση πιέσεων σε μεγάλες ταχύτητες είχα βρει πινακάκια με προτεινόμενες τιμές που μάλιστα είναι διαφορετικές για λάστιχα διαφορετικής ταχύτητας (περιέργως τα W θέλουν περισσότερο αύξηση από τα V). Μιλάμε κυρίως για πάνω από 160χλμ/ώ.
Βασικά στην πίεση το μόνο που θα έπρεπε να μετράει είναι το βάρος του αυτοκινήτου και εφόσον αυτό δεν αλλάζει θα έπρεπε να μπαίνει η ίδια πίεση σε οποιοδήποτε λάστιχο στο ίδιο αυτοκίνητο. Πλην όμως αυτό πρακτικά δεν ισχύει. Και αυτό γιατί το κάθε λάστιχο είναι διαφορετικό σε κατασκευή, σκελετό και τρόπο που φορτίζεται και θέλει διαφορετική πίεση για να κάτσει/δουλέψει σωστά.... Οι διαφορές δεν είναι μεγάλες αλλά σε τυχόν συγκριτικές δοκιμασίες ελαστικών μπορεί να κάνει τη διαφορά... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Βασικά στην πίεση το μόνο που θα έπρεπε να μετράει είναι το βάρος του αυτοκινήτου και εφόσον αυτό δεν αλλάζει θα έπρεπε να μπαίνει η ίδια πίεση σε οποιοδήποτε λάστιχο στο ίδιο αυτοκίνητο.Όντως, για 'κοντινές' διαστάσεις, οι κατασκευαστές προτείνουν τις ίδιες πιέσεις. Παραδείγματα: σε 155/80R13 και 175/70R13 η Nissan προτείνει για το Sunny 31/28.
Το ίδιο και η Fiat στο Punto - ίδιες πιέσεις είτε με 155/70R13 είτε με 165/65R13 (29/27). Επίσης, σε αλλαγή από 165/65R14 σε 175/60R14, πάλι δεν αλλάζουν οι προτεινόμενες τιμές.Άρα σε μια 'μικρή' αλλαγή διάστασης, μπορούμε να κρατήσουμε τις ίδιες πιέσεις, εκτός βέβαια κι αν θέλουμε να μεταβάλλουμε τα χαρακτηριστικά του κρατήματος, οπότε τις αλλάζουμε αναλόγως.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Όντως, για 'κοντινές' διαστάσεις, οι κατασκευαστές προτείνουν τις ίδιες πιέσεις. Παραδείγματα: σε 155/80R13 και 175/70R13 η Nissan προτείνει για το Sunny 31/28.Δεν είναι κοντινές διαστάσεις μόνο, έχουν ΙΔΙΟ δείκτη φορτίου 82 γι αυτό δεν αλλάζουν οι πιέσεις.
Αν έβαζες ένα (τεράστιο) λάστιχο με δείκτη φορτίου 88 θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις μικρότερη πίεση (όμως υπάρχουν ελάχιστα όρια πίεσης). Βλέπεις τους πίνακες ΦΟΡΤΙΟΥ/ΠΙΕΣΗΣ για το κάθε ελαστικό.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Βασικά στην πίεση το μόνο που θα έπρεπε να μετράει είναι το βάρος του αυτοκινήτου και εφόσον αυτό δεν αλλάζει θα έπρεπε να μπαίνει η ίδια πίεση σε οποιοδήποτε λάστιχο στο ίδιο αυτοκίνητο.
Όντως, για 'κοντινές' διαστάσεις, οι κατασκευαστές προτείνουν τις ίδιες πιέσεις. Παραδείγματα: σε 155/80R13 και 175/70R13 η Nissan προτείνει για το Sunny 31/28.
Για το Sunny 1987-91 (N13) λες φαντάζομαι, ε; Στις ίδιες διαστάσεις, 155 και 175, το δικό μου (μια γενιά πίσω Β11) έχει 26 μπρος πίσω.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Για το Sunny 1987-91 (N13) λες φαντάζομαι, ε; Στις ίδιες διαστάσεις, 155 και 175, το δικό μου (μια γενιά πίσω Β11) έχει 26 μπρος πίσω.Επειδή δεν πιάνει πάνω από 120, δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρούνται οι επιβάτες με πιέσεις υψηλών ταχυτήτων.
(κάτι παρόμοιο για πίεση γράφει και το σιβικ μου)Βάλε 32 για να έχεις καλύτερη κατανάλωση
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....