-
EBH 830X στην Αλέξ/πολη...Τέλειωσαν τα ΕΒΗ 82ΧΧ
-
Έκπληξη! Έτοιμο να παραδοθεί ΖΧΑ-104*. Επειδή η ανατ. Αττική είναι
κάπου στο ΖΥΧ-4*, αυτό που είδα λογικά είναι από ανατ. Αθήνα όπου
δίνονταν χάρτινα ΙΕΕ. Προφανώς ξεκίνησαν σήμερα να δίνονται και
αποτελούν το τέλος της παρτίδας που δόθηκε πρόσφατα στην αν. Αττική.Επίσης είδα ολοκαίνουργιο ΙΖΒ-610*.
-
Χθες το βραδυ ΗΚΜ 11** σε Corolla.
Σημερα σε ταξιδι αστραπη στα Χανια ειδα ΡΕΗ 91** , αλλα δεν μπορεσα να δω πανω απο ΧΝΡ 85**. Εχω αρχισει να εχω αμφιβολιες για το ΧΝΡ 90** που ειχα δει αλλα δεν ειναι και εντελως απιθανο οντως να υπαρχει.
Ειδικα οταν εδω και 2 εβδομαδες δεν εβλεπα μεγαλυτερο απο ΗΚΚ 93** μεχρι χθες. -
Ουτε επαγγελματικα τα 5αρια γιατι ειδα αρκετα επιβατικα μεχρι και ΝΗΖ 54.
Ψαρεψα απο επισκεπτες της Αgrotica ΕΒΗ 83, ΚΟΖ 89, ΑΗΚ 34, ΚΙΕ 96, ΧΚΗ 81, ΚΖΝ 91 (μαλλον το εχουμε ξαναπει), ΡΝΑ 937*, ΚΝΜ 48.
Περιεργο που δεν ειδα κατι εντελως καινουργιο απο τους κατ'εξοχην νομους Αγκροτικα. ΡΙΙ 34 και ΙΝΡ 38 μονο -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Περιεργο που δεν ειδα κατι εντελως καινουργιο απο τους κατ'εξοχην νομους Αγκροτικα. ΡΙΙ 34 και ΙΝΡ 38 μονοΑλλάξαν οι εποχές φίλε...
ΗΜΝ 78** σε χαρτί
-
Ξέρει κανείς αν στον Έβρο δίνονται πινακίδες και αλλού εκτός από την Αλέξ/πολη;
Σήμερα είδα καινούριο Grande Punto (test drive) με ΕΒΗ-83ΧΧ και μετά από λίγο ένα rx8 με ΕΒΗ-88ΧΧ...
-
-
Στον έβρο έχει κλάδο η Ορεστιάδα με δικά της γράμματα (ΟΡ).
-
Τα ΒΟΤ-20** δεν έχουν θυρεό, αλλά είδα ΒΟΤ-12** και ΒΟΤ-14** να έχει. Που σημαίνει πώς αυτά που κυκλοφορούσαν με χαρτί λόγο έλλειψης (ΒΟΤ-10** ως ΒΟΤ-15**;) έχουν άλλη παρτίδα από τα υπόλοιπα! Θα ψάξω λίγο περισσότερο να βρω κι άλλες πινακίδες και θα επανέλθω.
-
-
ΜΙΝ-55..
ΡΟΝ-25..
ΤΡΕ-714.Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
guru, στις προσωπικές παρατηρήσεις όλα αυτά τα χρόνια χρησιμοποιώ
πολλούς συμβολισμούς (που δεν θα δυσκολευτεί να αποκρυπτογραφήσει ο
υποψιασμένος), εδώ όμως για λόγους συνεννόησης συνήθως βάζουμε *
για αριθμούς ή γράμματα που δεν προσέξαμε ή δε θέλουμε να αναφέρουμε
ή αν αναφερόμαστε σε όλη τη σειρά (και δεν πρόκειται για συγκεκριμένη
παρατήρηση) κλπ, για όλες τις περιπτώσεις το ίδιο. Ομολογώ πως
μπερδεύτηκα με το συμβολισμό του meco. Λέτε να βάλουμε κανόνες για
τις παρατηρήσεις; Ίσως αποθαρρύνουν τους αμύητους, άλλωστε έχει
πλάκα η σχετική αναρχία στη συζήτηση ενός θέματος που και το κράτος
δεν αντιμετωπίζει με λογικό τρόπο. Ας στέλνει λοιπόν ο καθένας ό,τι
θέλει, όπως θέλει, προτείνω.Ούτε εγώ νομίζω ότι πρέπει να επιβληθεί ενιαίος συμβολισμός. Μόνο με το χι (είτε κεφαλαίο είτε μικρό) διαφωνώ, καθώς το Χ χρησιμοποιείται ως χαρακτήρας στις πινακίδες (ΖΥΧ, ΚΧΒ, ΧΑΤ κτλ.), ενώ με χ μπορούμε να εννοούμε χαρτί. Κατά τα άλλα, όποιο σύμβολο κι αν χρησιμοποιεί κανείς (*** ? % _ . #** κ.ά.) νομίζω ότι γίνεται αντιληπτός.
-
Σήμερα:
ΙΕΝ-747.
ΥΝΖ-56.....ταψιά:
ΧΕΟ-4.
ΧΖΕ-82. χ -
ΥΝΖ 64* & ΑΡΚ 50*
-
ΗΚΜ 12** Merc B something series.
-
ΕΡΜ 49 και ΡΜΝ 31. Ξεχασα και ενα ΡΟΝ που ειδα (μαλλον 38 αλλα με πασα επιφυλαξη).
ΕΕΚ 68* χαρτι σε μηχανη.
-
greo είδες όντως ΚΝΜ-48; Επιφυλάσσομαι για άλλες
απαντήσεις/παρατηρήσεις αύριο.Στα της Αθήνας, τελικά από που να ήταν το ετοιμοπαράδοτο ΖΧΑ που είδα;
Γιατί στην Ανατ. Αθήνα δίνονται κανονικά πινακίδες ΙΕΕ, δόθηκε 'τσίγκος'
που λέτε εσείς και μάλιστα με θυρεό: ΙΕΕ-26 (2 επαγγελματικά σήμερα) και
ΙΕΕ-35 σε ΙΧ (μάλλον τα ΙΕΕ-25 ως και 29 δόθηκαν/θα δοθούν στα
επαγγελματικά). Επίσης ΙΖΒ-66 με θυρεό ενώ ΙΒΤ δεν είδα στο δρόμο, είδα
όμως στο site του autoτρίτη, στο Πεζό 107 που έχουν για τεστ, ΙΒΤ-11**
όπου αν προσέξετε φαίνεται ο θυρεός! -
ΚΒΜ-81** (και προς τη μέση του 81**) σε χαρτί
εδιτ: ακυρο!
θυμόμουν εσφαλμένα οτι είχαμε μείνει στο 80 ενώ έχουμε ήδη πατήσει τα 90 -
Πολυ παραγωγικη μερα σημερα. ΗΚΜ 13** και μετα 5 λεπτα ειδα και ΗΚΜ 14**.
-
Εθεάθη το πρώτο ΧΑΧ: ΧΑΧ-109* σε χαρτί,μάλλον τυπώθηκαν μόνο
από ΧΑΤ-78 ως και 97...Επίσης χθες είδα ΙΕΝ-815* και ΙΖΒ-689*.
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
greo είδες όντως ΚΝΜ-48; Επιφυλάσσομαι για άλλες
απαντήσεις/παρατηρήσεις αύριο.Tωρα τι να σου πω! Δεν παρακολουθω πολυ τα της Πελοποννησου, αλλα το ειδα στο σωρο της Αγροτικα και μου φανηκε νεουδι.
Εδω ειδα σημερα ΝΗΖ 63 και ενα ΚΑΚ 16 (δεν ειμαι σιγουρος αν αναφερθηκε)
Επισης μηχανη ΧΕΑ ντ αλλα πλαισιο Θεσ/νικης.
Το Ιμπιζα λάιβ της διαφημισης αν δεν κανω λαθος ειναι ΧΑΤ 9060
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
greo είδες όντως ΚΝΜ-48; ...
Tωρα τι να σου πω! Δεν παρακολουθω πολυ τα της Πελοποννησου, ...
greo τι έχεις πάθει;
Εδω ειδα σημερα ΝΗΖ 63 και ενα ΚΑΚ 16 (δεν ειμαι σιγουρος αν αναφερθηκε)
Επισης μηχανη ΧΕΑ ντ αλλα πλαισιο Θεσ/νικης.
Το Ιμπιζα λάιβ της διαφημισης αν δεν κανω λαθος ειναι ΧΑΤ 9060
Δεν έχω δει ακόμα ΝΗΖ, είδα όμως ΚΑΚ-160* (δεν το είχα αναφέρει), ενώ
φαίνεται πως υπάρχει πια και νέα παρτίδα από ταψιά για δίτροχα, μετά το
ΙΥΥ είδα και ΙΥΗ (η πρώτη παρτίδα έφτανε ως το ΙΥΤ και ΙΥΖ αντίστοιχα).
Αναμένονται επομένως και ΙΥΙ, ΙΥΚ και ΙΥΜ, ΧΕΒ, ΧΕΙ και ΧΕΚ, ΧΖΕ κλπ
που είχαν εμφανιστεί σε χαρτιά.Παράξενο το χάρτινο ΕΕΚ σε δίτροχο που είδες greo γιατί έχω δει από
καιρό ΕΕΜ σε παλιού τύπου, ο vagemm επιβεβαιώνει;Στην Εύβοια το πράμα είναι προς το παρόν μπερδεμένο, μάλλον τα
τελευταία ΧΑΤ (ίσως μετά το 9300 ή 9400) δόθηκαν στους κλάδους
Ιστιαίας και Αλιβερίου και τα πρώτα ΧΑΧ στη Χαλκίδα. Συνήθως οι κλάδοι
είναι καλά ξεχωρισμένοι αλλά τώρα με την έλλειψη τσίγκου αυτά είναι
πολυτέλειες.Ομοίως στον Πειραιά συνηθίζεται να δίνεται στα επαγγελματικά η τελευταία
χιλιάδα κάθε (σχεδόν) συνδυασμού, όμως λόγω έλλειψης πέρσι δόθηκαν
μόνο τα ΥΝΕ από το 9500 ως το 9870 (από το 9871 ως το 9993 δόθηκαν
στα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου της ΕΘΕΛ), ενώ από το ΥΝΖ άρχισαν
να δίνονται από το 5500 ή το 5600 διότι προφανώς δεν είχαν/έχουν
τυπωθεί ακόμα τα ΥΝΖ-9*** ! Έτσι εξηγείται το 'πήδημα' στον Πειραιά και
το ΥΝΖ-688* που είδα χθες.Άλλες φρέσκιες παρατηρήσεις από Αττική: ΙΖΒ-71 (γνωστός μου το είδε
σε EVO9), IEN-82, IEE-39, IBT-148* (το πρώτο), ΖΥΧ-43 και άλλο ένα
ΖΧΑ-100*, τα τελευταία δύο στην ανατ. Αττική. Μυστήριο παραμένει
που δίνονται αυτά τα ΖΧΑ... -
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
greo είδες όντως ΚΝΜ-48; ...
Tωρα τι να σου πω! Δεν παρακολουθω πολυ τα της Πελοποννησου, ...
greo τι έχεις πάθει;
ΚΜΝ 48 ηθελα να πω
edit Λες να ηταν ΚΜΚ; Για το 48 ειμαι σιγουρος, οπως επισης για το νομο (Μεσσηνια).
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
ΚΜΝ 48 ηθελα να πω
edit Λες να ηταν ΚΜΚ; Για το 48 ειμαι σιγουρος, οπως επισης για το νομο (Μεσσηνια).
Συγκρίνοντας με την τελευταία παρατήρηση του guru αλλά και με βάση τα
αναμενόμενα, δε μπορεί παρά να είδες 'νεούδι' ΚΜΚ-48.-Πολύ καλές κάποιες τελευταίες παρατηρήσεις σας, επισημαίνω ιδιαίτερα
το προαναφερθέν (αν και κατακρεουργημένο) ΚΜΚ-48, ενώ πολύ
πρόσφατα, αν και αναμενόμενα, πρέπει να είναι και τα ΗΚΜ-14, ΡΜΝ-31,
ΕΡΜ-49, ΕΒΗ-88, ΜΙΝ-55 ενώ το ΑΡΚ-50 είναι εντυπωσιακό, εν μέρει και
το ΑΗΚ-34.charmak μη σε παραξενεύει το ΕΒΗ-88, άλλωστε τα πρώτα Πούντο ήρθαν
το Νοέμβριο, άρα λογικό το ΕΒΗ-83 εκεί.Πολύ καλό το ΑΟΚ-63* σε δίτροχο, η Πάτρα δεν παίζεται σε μηχανές
πανελλαδικά (εκτός Αθήνας-Πειραιά), ελάχιστα υστερεί σε σχέση με τη
Θεσσαλονίκη! Επίσης καλό το ΧΕΟ του guru, δεν είχα δει ούτε σε χαρτί
(ίσως από ΧΕΜ και μετά είναι ο κλάδος της Δυτ. Αθήνας).
Car Plate Spotting!!!