-
Ειδα και ενα επαγγελματικο με ΚΟΚ 529*. Αρα μαλλον ενα ακομη κεφαλαιο παλιων πινακιδων κλεινει εδω...
Ακομα ΙΕΧ 60 ειναι; Γιατι μολις ειδα 57 και 59.ΟΡΕ 58 επισης
-
ΙΕΜ 67, ΑΧΟ 70, ΗΑΚ 62, ΚΕΒ 29
-
Στους επισκεπτες της εκθεσης, μπορεσα και ψαρεψα τα ΜΥΖ 58 και ΚΝΚ 88 τυπωμενα, ενω σε χαρτια ειδα ΗΜΝ 79, ΙΝΡ 24 και ΝΗΕ 16.
Ή δε βλεπω τα καινουργια Θεσσαλονικιωτικα αμαξια ή εχουν πεσει δραματικα οι πωλησεις εδω... Εντιτ: Σημερα ΝΗΕ 20. Αρκετα κοντινοτερο σε οτι περιμενα, αν και παλι πρεπει να ειμαστε πιο μπροστα... -
ΕΕΜ 24** σε χαρτι στην Πελλα
-
ΡΕΗ 81** Cerato Station Wagon!!! Να ενα αμαξι που θα πουλησει τρελά!!!
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Nα κανω μια προβλεψη. Μιας και ηδη το ΗΚΚ δεν θα ειναι για πολυ καιρο μαζι μας, προβλεπω οταν θα τελειωνει για τα καλα, ισως και νωριτερα να αρχισουν να κυκλοφορουν ΗΚΜ στη περιοχη της Μεσαράς, οπως ειχε γινει και με το ΗΡΜ πριν λιγα χρονια.
Ο επομενος συνδιασμος για το Ηρακλειο θα ειναι ΗΚΝΌταν δόθηκε το ΗΡΜ στη Μεσαρά, υπήρχε πολύ μεγάλο απόθεμα από
πινακίδες στο νομό. Θυμάμαι ότι ήμουν στην Κρήτη το καλοκαίρι του 92
(δεν ξαναπήγα έκτοτε) και μου έκανε εντύπωση ότι μόλις τελείωσαν τα
ΗΡΗ, είχαν ξεκινήσει ταυτόχρονα τα ΗΡΙ και ΗΡΜ. Σύμφωνα με το
σχεδιασμό του υπουργείου, μετά τα ΗΡΗ τυπώθηκαν τα ΗΡΚ, ΗΡΜ, ΗΡΝ,
ΗΡΤ, ΗΡΧ (όλα παρόμοιας παρτίδας με εξαίρεση την 'καλή' παρτίδα
ΗΡΜ-7000 ως ΗΡΝ-4999), καθώς και τα ΗΡΙ από το 1000 ως το 4999. Όλα
αυτά τα νούμερα πρέπει να υπήρχαν στο Ηράκλειο ήδη από το καλοκαίρι
του 1992, αφού ξεκίνησαν (σχεδόν ταυτόχρονα) τα ΗΡΙ και ΗΡΜ σε
Ηράκλειο και Μεσαρά. Η συνέχεια είχε ως εξής: όταν το ΗΡΙ έφτασε (πολύ
γρήγορα, αρχές 93) στο 4999, ακολούθησαν στο Ηράκλειο τα ΗΡΚ και
ΗΡΝ. Όταν τελείωσε το ΗΡΝ, είχαν ήδη τυπωθεί (νέα, διαφορετική παρτίδα)
τα ΗΡΙ από 5000 ως 9999 και όλο το ΗΡΟ, αλλά και τα ΗΡΥ ως το 6999.
Έτσι μετά τα ΗΡΝ δόθηκαν τα εναπομείναντα ΗΡΙ και όλο το ΗΡΟ,
ακολούθησαν τα (παλιότερα) ΗΡΤ, τα ΗΡΥ (με το κομμάτι από 7000 ως
9999 να ανήκει σε ακόμα πιο πρόσφατη καλοτυπωμένη παρτίδα), τα
(παλιά) ΗΡΧ και μετά ξεκίνησε το ΗΚΑ κλπ. Δηλαδή το Ηράκλειο
προσπάθησε να δώσει τους συνδυασμούς στην αλφαβητική σειρά τους και
να αγνοήσει τον κανόνα των 'προσωρινά εξαιρούμενων συνδυασμών'
που δημιουργεί τη σύγχυση σε όλη την υπόλοιπη επαρχία. Θύμα της όλης
ιστορίας: το ΗΡΡ που μάλλον ξεχάστηκε να ζητηθεί/τυπωθεί, κάτι που δε
συνέβει με τις μοτοσυκλέτες.Τώρα όμως απόθεμα δεν υπάρχει, οπότε η Μεσαρά λογικά πρέπει να
παίρνει κομάτια από τους τρέχοντες συνδυασμούς του Ηρακλείου. Αυτό
πρέπει να συμβαίνει από το τέλος του ΗΡΜ (κάπου στις αρχές του 2004,
δυστυχώς δεν έχει στείλει κανείς ανταπόκριση για το τι γίνεται εκεί).
Έτσι η πρόβλεψή σου δε νομίζω πως θα επιβεβαιωθεί.Καλό το ΡΕΗ-81. Όταν λες Cerato SW, εννοείς το 5θυρο;
Προς Ikar: περίεργο που είδες ΙΕΜ-6*, δεν έχω δει καλύτερο από 4*. Στα
επαγγελματικά της η νότια Αθήνα δίνει τώρα ΙΕΜ-25 ως και 29 (είδα 280*).
Το ΡΙΙ που είδες ήταν τυπωμένο; Πολύ καλά τα ΑΧΟ-70 και ΗΑΚ-62, το
ΚΕΒ-29 όμως τριετίας, κάπου στο ΚΕΒ-67 πρέπει να βρίσκονται τώρα.Προς vagemm: τα ΕΕΜ-2* δίνονται στα Γιαννιτσά, ενώ τα ΕΕΜ-1* στην
Έδεσσα, σωστά;Άλλες παρατηρήσεις: ΒΙΚ-3333 σε BMW σειράς 3, ΚΥΚ-30, ΕΜΗ-20,
ΑΡΚ-34 όλα τυπωμένα. Είδα ΙΕΑ-77, δεν έχω δει ακόμα ΖΥΧ και ΥΝΖ.Σε μοτοσυκλέτες, χάρτινα ΙΥΖ και ΙΥΟ.
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Προς Ikar: περίεργο που είδες ΙΕΜ-6*, δεν έχω δει καλύτερο από 4*. Στα
επαγγελματικά της η νότια Αθήνα δίνει τώρα ΙΕΜ-25 ως και 29 (είδα 280*).
Το ΡΙΙ που είδες ήταν τυπωμένο; Πολύ καλά τα ΑΧΟ-70 και ΗΑΚ-62, το
ΚΕΒ-29 όμως τριετίας, κάπου στο ΚΕΒ-67 πρέπει να βρίσκονται τώρα.αν σου πω ότι δεν είχα δει ΚΕΒ το ΡΙΙ ήταν ιδιοκατασκευή σε μεταχειρισμένη 164
-
Τυπωμενο σε μπεμβε απο Πτολεμαϊδα ΚΖΝ 88*8 (οποιος βρει πιο νουμερο λειπει κερδιζει μια συμμετοχη σε κληρωση για το ο Καιρος γαρ εγγυς Νο4)
Καλα εδωσε και λεφτα για το αισχος αυτο; -
Cerato SW οπως ειναι ολα τα SW. Δεν ηταν 5θυρο σε καμμια περιπτωση.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Cerato SW οπως ειναι ολα τα SW. Δεν ηταν 5θυρο σε καμμια περιπτωση.Πάσο! Πάντως στις διαφημίσεις η Kia αναφέρει για Cerato 4θυρο και 5θυρο
μόνο.Παρατηρήσεις τελευταίων ημερών: το πρώτο ΥΝΖ, (ΥΝΖ-14** ), ΙΕΑ-79,
ΙΕΧ-72, ΜΕΖ-77 (μάλλον από Ναύπακτο), όλα τυπωμένα. -
Παντως γενικα, επικρατει ξηρασια ανευ προηγουμενου. Δε βλεπω απολυτως τιποτα!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Παντως γενικα, επικρατει ξηρασια ανευ προηγουμενου. Δε βλεπω απολυτως τιποτα!Αν και δεν πολυκυκλοφορώ, μου κάνει και μένα εντύπωση πως δεν έχω
ακόμα δει ΖΥΧ, το ΥΝΖ άργησε, το ΙΕΧ πάει αργά. Μόνο το ΙΕΑ-79 ήταν
σχετική (ως προς τα άλλα) έκπληξη. Ε, αν το δούμε από τη σκοπιά του
κυκλοφοριακού, της μόλυνσης κλπ, καλύτερα να μειωθούν λίγο οι
πωλήσεις κι ας μη βλέπουμε εμείς τους συνδυασμούς να προχωρούν...Νεότερα Τρίτης: όταν δε βλέπεις να προχωρά ένα μέρος και προχωρά
πολύ γρήγορα το γειτονικό τι συμβαίνει; Λοιπόν, ΖΥΧ δε φάνηκε, είδα
το πρωί ΙΕΑ-85, άρα η Ανατ. Αττική έχει έλλειψη και παίρνει από Ανατ.
Αθήνα. -
Καλησπέρα!
Ο αδερφός μου παρέλαβε την προηγούμενη εβδομάδα ένα λευκό Ibiza ΡΟΝ-36xx.
Το ενδιαφέρον (για εδώ) είναι πως οι χάρτινες πινακίδες που του δώθηκαν είναι με σφραγίδα από τη διεύθυνση συγκοινωνιών! -
Τελειωνει και ο μηνας, με τη Θεσσαλονικη να εχει φτασει (να εχω δει εγω για να ειμαι πιο σαφης) στο ΝΗΕ 29. Λιγο πανω απο 2000 αυτοκινητα δηλαδη, πολυ χαμηλα. Στο τσαφ μαλλον θα προλαβουμε το ΝΗΖ.
Απο αλλα ειδα και ενα τουριστικο λεωφορειο με ΚΙΕ 90 τυπωμενο. -
Πέτυχα χθες στην παραλιακή μια Mercedes με πινακίδες Νέας Υόρκης!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Τελειωνει και ο μηνας, με τη Θεσσαλονικη να εχει φτασει (να εχω δει εγω για να ειμαι πιο σαφης) στο ΝΗΕ 29. Λιγο πανω απο 2000 αυτοκινητα δηλαδη, πολυ χαμηλα. Στο τσαφ μαλλον θα προλαβουμε το ΝΗΖ.
Απο αλλα ειδα και ενα τουριστικο λεωφορειο με ΚΙΕ 90 τυπωμενο.Τυπωμένο ΚΙΕ-90 έχει αναφερθεί. Κι εδώ μάλλον έπεσαν οι ρυθμοί, θα
δείξουν και οι πωλήσεις Σεπτεμβρίου. Πάντως είδα χθες ΙΕΧ-81, ΙΒΡ-54 και
ΒΟΡ-95, σήμερα ΙΕΜ-50 και ΖΥΥ-995* σε επιβατικό, όλα τυπωμένα.Συνδυασμοί που επίκεινται ως το τέλος της χρονιάς: μέσα στον Οκτώβριο
τα ΙΖΑ, ΙΕΒ, ΖΥΧ και ΥΡΤ εδώ, τέλη Οκτωβρίου-αρχές Νοεμβρίου το ΒΟΤ,
τέλη Νοεμβρίου τα ΙΕΝ και ΚΑΚ, μέσα στο Δεκέμβριο το ΝΗΖ. Επίσης
πρέπει να υπάρχουν ήδη τα ΧΙΕ και ΚΧΕ. Στις αρχές της νέας χρονιάς θα
εμφανιστούν ΙΖΒ και ΙΒΤ εδώ, ΗΚΜ, ΑΧΥ, ΧΑΧ, ΚΝΜ, και λίγο αργότερα
ΗΜΤ (ή ΗΜΡ; ), ΚΖΡ (ή ΚΖΤ; ), ΑΙΜ, ΑΝΚ, ΚΙΖ, ΖΑΖ, ΡΕΚ και ΕΒΚ.Στις μοτό εμφανίστηκε τυπωμένο ΙΥΧ, όχι νέου τύπου.
Σταύρο καλορίζικο! Τα χαρτιά ξεκινούν μάλλον από ΡΟΝ-2250, όχι; Είδες
τίποτα άλλο να δίνεται εκεί λόγω της έλλειψης (στο στυλ των περσινών
ΜΥΖ) ; -
υπαρχει τροπος να βρουμε σε ποιον ανηκει ενα αυτ-το με γερμανικες πινακιδες?με εκανε εντυπωση το εξης οτι το συγκεκριμενο αυτ/το Βentley continental R(με κυνηγαει το συγκεκριμενο μοντελο φαινεται) οδηγουσε ενας ο οποιος απο οτι ξερω ειναι μεσος υπαλληλος σε γνωστη τραπεζα,λεω μπας και καταχραστηκε κανενα ποσο και αγορασε την κουκλα,ειναι και νεαρος γυρω στα 30
-
ANH 64**
-
εμας το λαντα ειναι ΥΙΑ, και το σιέρρα ειναι ΑΜΡ. παλια αυτοκινητα και τα δυο.
-
Πολυτεκνος πειραιωτης εισαι μανατζερ;
Εδω το ΣΚ πηγα Δραμα αλλα ειχε τετοιο χαλασμο που δεν μπορεσα να δω και πολλα. ΡΜΝ 22, ΕΒΗ 77, ΑΤΕ 75 και ΚΤΕ 16. Εδω εχω δει μεχρι ΝΗΕ 32 (καπου εκει θα βγηκε και ο μηνας).
Car Plate Spotting!!!